paluureeju veelreiz- kasete taa pati- tik ietilpiiba mazaaka jamajai bija
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
paluureeju veelreiz- kasete taa pati- tik ietilpiiba mazaaka jamajai bija
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja: kas ir \"karte\"
komonreila dīzeļmotora gadījumā kompis saņem informāciju no datčikiem un izrēķina datus par to kurā brīdī un uz cik ilgu laiku atvērt pjezosprauslu...
datčiki ir gaisa masas mērītājs, degvielas spiediens komonreilā, \"gāzes\" pedāļa stāvoklis, motora apgriezieni uttt
Esi redzējis kādu dīzeļcommonrailu bet turbīnas? Un Eiropā obligātā EGR? Tos arī vada ECU.
Un metode ar \"feiku\" commonraila spiedienu jau vairs nav spēkā. Normāls ECU pāris minūtēs sapratīs, ka commonrailā ieplūst vairāk degviela nekā vajadzētu būt izsmidzinātai un pielabos savus aprēķinu datus, pielāgojoties nobīdei spiediena rādījumos. Ir jāvilto krietni vairāk par viena devēja rādījumiem, pie tam to jādara aktīvi, nevis pasīvi (ko var panākt ar konkrētam dzinējam paredzētā čipa iestarpināšanu datu ķēdē) vai vēl labāk - pašam ECU jaielādē savādāka programma.
tev ir tikai viedoklis vai tu zini
tad pastāsti mums (muļķīšiem) kurā vietā datu ķēdē tas čips tiek iestarpināts
Vajag arī jums (muļķīšiem) iztulkot?
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja: kas ir "karte"
komonreila dīzeļmotora gadījumā kompis saņem informāciju no datčikiem un izrēķina datus par to kurā brīdī un uz cik ilgu laiku atvērt pjezosprauslu...
datčiki ir gaisa masas mērītājs, degvielas spiediens komonreilā, "gāzes" pedāļa stāvoklis, motora apgriezieni uttt
Esi redzējis kādu dīzeļcommonrailu bet turbīnas? Un Eiropā obligātā EGR? Tos arī vada ECU.
Un metode ar "feiku" commonraila spiedienu jau vairs nav spēkā. Normāls ECU pāris minūtēs sapratīs, ka commonrailā ieplūst vairāk degviela nekā vajadzētu būt izsmidzinātai un pielabos savus aprēķinu datus, pielāgojoties nobīdei spiediena rādījumos. Ir jāvilto krietni vairāk par viena devēja rādījumiem, pie tam to jādara aktīvi, nevis pasīvi (ko var panākt ar konkrētam dzinējam paredzētā čipa iestarpināšanu datu ķēdē) vai vēl labāk - pašam ECU jaielādē savādāka programma.
tev ir tikai viedoklis vai tu zini
tad pastāsti mums (muļķīšiem) kurā vietā datu ķēdē tas čips tiek iestarpināts
www.tuningbox.com/...
Vajag arī jums (muļķīšiem) iztulkot?
vienīgā informācija tev ir no interneta????
es tev prasu vai tu esi redzējis kaut vienu mašīnai piespraustu to devaisu
patiesībā es tev prasu vai tev ir kaut mazākā nojauta tieši kurā vietā viņu pieslēdz?
ja uzreiz neatbildēsi, tad
nākamajā atbildē palūgšu fotogrāfijas no reālas dabā nofotogrāfētas mašīnas - citādi izskatās, ka sābiem viss ir citādāk kā pārējā pasaulē
p.n.
es esmu pats personīgi licis 2 mašīnām šito virsū.... tiesa neviena no tām nebija sābs
Seene rakstīja:
gastello rakstīja: velti braucat kaksim virsū,tieši TDI dīzeļiem pietiek jaudas lai saniegtu max ātrumu līdz redlainam,paskaitiet paši cik km/h var dabūt vēl klāt palilinot max apgriezienus par 300-400 augstākajā pārnesumā .
manam klāt dabūju 20 km/h un pamatīgu dūmu mutuli
Nu tad vēlreiz. Kakša ātrums palielinājās no 200 uz 250km/h. Ja to apvieno ar tevis teikto par 300-400rpm palielinājumu, tad sanāk, ka dzinējs pirms tam redlainā ir darbojies ar 1200-1600rpm... varbūt esmu ko palaidis garām, bet tas pat priekš kravas auto ir ĻOTI maz. Un neesmu manījis kuģus, kas uz 200 pārvietotos.
klau tu esi muļķis vai izliecies?
Pirmais rakstīja:
vienīgā informācija tev ir no interneta????
es tev prasu vai tu esi redzējis kaut vienu mašīnai piespraustu to devaisu
patiesībā es tev prasu vai tev ir kaut mazākā nojauta tieši kurā vietā viņu pieslēdz?
ja uzreiz neatbildēsi, tad
nākamajā atbildē palūgšu fotogrāfijas no reālas dabā nofotogrāfētas mašīnas - citādi izskatās, ka sābiem viss ir citādāk kā pārējā pasaulē
p.n.
es esmu pats personīgi licis 2 mašīnām šito virsū.... tiesa neviena no tām nebija sābs
Informāciju no ne-interneta nevaru tev piedāvāt šeit kā linku. Jebkas cits būtu tikai mans viedoklis, nevis atsauce.
Esmu redzējis gan piespraustu, gan nepiespraustu.
Pieslēdz kā starpsavienojumu dzinēja vadības ķēdē - šos konkrētos pie degvielas padeves sistēmas spraudņa. Retāk tiek izmantots pieslēgums centrālā vadības bloka galā, jo tas ļoti bieži ir nobāzts ļoti grūti pieejamā vietā.
P.N. ar savām fotogrāfijām un SAAB pieminēšanu - es neesmu iedziļinājies, kur tieši šādu ierīci būtu jāpieslēdz manam auto, jo tādu netaisos uzstadīt.
gastello rakstīja:
Seene rakstīja:
gastello rakstīja: velti braucat kaksim virsū,tieši TDI dīzeļiem pietiek jaudas lai saniegtu max ātrumu līdz redlainam,paskaitiet paši cik km/h var dabūt vēl klāt palilinot max apgriezienus par 300-400 augstākajā pārnesumā .
manam klāt dabūju 20 km/h un pamatīgu dūmu mutuli
Nu tad vēlreiz. Kakša ātrums palielinājās no 200 uz 250km/h. Ja to apvieno ar tevis teikto par 300-400rpm palielinājumu, tad sanāk, ka dzinējs pirms tam redlainā ir darbojies ar 1200-1600rpm... varbūt esmu ko palaidis garām, bet tas pat priekš kravas auto ir ĻOTI maz. Un neesmu manījis kuģus, kas uz 200 pārvietotos.
klau tu esi muļķis vai izliecies?
Muļķis esi tu, ja vēl nesaprati, cik bezjēdzīga ir tava vēlme aizstāvēt Kakša viedokli. Es tikai uzrakstīju ciparus, kas izriet no tavas argumentācijas.
es neaizstāvu kakša viedokli ,bet saku izsaku savu novērojumu ,jo lietoju otro čipotu dizeļmašīnu(stšķirībā no tevis)
gastello rakstīja: es neaizstāvu kakša viedokli ,bet saku izsaku savu novērojumu ,jo lietoju otro čipotu dizeļmašīnu(stšķirībā no tevis)
kā tad sauc šo: "gastello rakstīja: velti braucat kaksim virsū"?
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
vienīgā informācija tev ir no interneta????
es tev prasu vai tu esi redzējis kaut vienu mašīnai piespraustu to devaisu
patiesībā es tev prasu vai tev ir kaut mazākā nojauta tieši kurā vietā viņu pieslēdz?
ja uzreiz neatbildēsi, tad
nākamajā atbildē palūgšu fotogrāfijas no reālas dabā nofotogrāfētas mašīnas - citādi izskatās, ka sābiem viss ir citādāk kā pārējā pasaulē
p.n.
es esmu pats personīgi licis 2 mašīnām šito virsū.... tiesa neviena no tām nebija sābs
Informāciju no ne-interneta nevaru tev piedāvāt šeit kā linku. Jebkas cits būtu tikai mans viedoklis, nevis atsauce.
Esmu redzējis gan piespraustu, gan nepiespraustu.
Pieslēdz kā starpsavienojumu dzinēja vadības ķēdē - šos konkrētos pie degvielas padeves sistēmas spraudņa. Retāk tiek izmantots pieslēgums centrālā vadības bloka galā, jo tas ļoti bieži ir nobāzts ļoti grūti pieejamā vietā.
P.N. ar savām fotogrāfijām un SAAB pieminēšanu - es neesmu iedziļinājies, kur tieši šādu ierīci būtu jāpieslēdz manam auto, jo tādu netaisos uzstadīt.
kas ir degvielas padeves sistēmas spraudnis??? kur tāds atrodas????
kas ir dzinēja vadības ķēde????
īsāk sakot - manuprāt tev nav pat aptuvenas nojausmas kā tas pasākums strādā
turpini izteikt viedokli
p.n.
tu varbūt uzskati, ka ir tādā lieta kā "ķēde", kurā ir saslēgti visi mašīnas datčiki???? varbūt tu varētu arī shēmiņu uzzīmēt????
Seene rakstīja:
gastello rakstīja: es neaizstāvu kakša viedokli ,bet saku izsaku savu novērojumu ,jo lietoju otro čipotu dizeļmašīnu(stšķirībā no tevis)
kā tad sauc šo: "gastello rakstīja: velti braucat kaksim virsū"?
ar to gribēju ka tik liels apgr.pieaugums nav lai saniegtu tik lielu max.ātrumu kā to saka kaksis.
Kaksis rakstīja: Un es vispār neminēju cik skaitliski liels var būt tas pieaugums, bet tikai faktu, ka var celt apgriezienus arī dīzelim.
es taču tev pat pateicu kā var pacelt apgriezienus tavam opelim - atjauc vaļā augstpiediena sūkni un apsien centrbēdzes regulatoram atsvarus ar drāti....
p.n.
un tad aizbrauc uz tehnisko apskati
Kaksis rakstīja: Un es vispār neminēju cik skaitliski liels var būt tas pieaugums, bet tikai faktu, ka var celt apgriezienus arī dīzelim.
Kaksis rakstīja: Nu tad izskaidrojiet man kā auto, kuram stock ir 200 km/h pēc šķūņa (tikai motora) iet uz 250 km/h. Dīzelis, kārba tā pati.
Tukšpļūtis... Saliec šos divus tekstus kopā. Pieaugums no 200 uz 250 km/h ir 25%, kas 1:1 attiecas arī uz apgriezienu pieaugumu, ja vien auto nav ar kaut kādu mistisku variatoru.
Kaksis rakstīja: Te var redzēt ka seene ņi******* nerubī no kinemātikas.
Nu apgaismo mazliet, kas no kinemātikas skatījuma padara motora un riteņu apgriezienus sasitītus ar mainīgu attiecību. Līdz šim visi autoražotāji, uzskatija par pareizu tabuliņās norādīt konkrētus pārnesumu koeficientus. Bet laikam jau arī viņi ņi******** nerubī no kinemātikas.
Kaksis rakstīja: Te var redzēt ka seene ņi******* nerubī no kinemātikas.
Nu fisdjec - tāds gudrinieks te atvilcies aš diskutēt jau kauns metas.
Ei, kaksi, kas tas par zvēru un ko tas ziemā ēd - "sporta virzuļi"?
msh rakstīja: Ei, kaksi, kas tas par zvēru un ko tas ziemā ēd - "sporta virzuļi"?
A sporta tosols? A sporta slāpeklis? Ko ar tiem darīt ja salūzt?
Es protams atvainojos, bet vai nevar uzzināt nu tā, pāris vārdos, par ko ir te raidījums, un kurš īsti ir ēzelis
Slinkums visu lasīt....
uupis rakstīja:
msh rakstīja: Ei, kaksi, kas tas par zvēru un ko tas ziemā ēd - "sporta virzuļi"?
A sporta tosols? A sporta slāpeklis? Ko ar tiem darīt ja salūzt?
Ko darīt ja ir salūzis sporta piepīpējamais?
Sviestnesis rakstīja: Es protams atvainojos, bet vai nevar uzzināt nu tā, pāris vārdos, par ko ir te raidījums, un kurš īsti ir ēzelis
Slinkums visu lasīt....
Domāju, ka katrs varētu pateikt, ka visi pārējie ir ēzeļi. Tā ka objektīva viedokļa iegūšanai nāksies vien ķerties pie lasīšanas. Vai arī samierināties ar domu, ka ēzeļi ir visi.
Sviestnesis rakstīja: Es protams atvainojos, bet vai nevar uzzināt nu tā, pāris vārdos, par ko ir te raidījums, un kurš īsti ir ēzelis
Slinkums visu lasīt....
Nekā personīga – pats uzprasījies.
uupis rakstīja:
Sviestnesis rakstīja: Es protams atvainojos, bet vai nevar uzzināt nu tā, pāris vārdos, par ko ir te raidījums, un kurš īsti ir ēzelis
Slinkums visu lasīt....
Nekā personīga – pats uzprasījies.
Ef, nu izbeidz....
es pat neesmu paspējis sākt te tramvajus slavēt..
a Tu jau apsaukājies....
Nu naf ta smuki... naf...
Sviestnesis rakstīja:
Ef, nu izbeidz....
es pat neesmu paspējis sākt te tramvajus slavēt..
a Tu jau apsaukājies....
Nu naf ta smuki... naf...
Sorry velreiz - es tač rakstīju – nekā personīga. Uzjautāji un atbilde pati uzprasās. Bet atskaņojis viņu neesmu – tā kā pie prokurora vari mani nevilkt.
Seene rakstīja: Ko darīt ja ir salūzis sporta piepīpējamais?
Ha... To jau katrs zin...
Pasūtīt no vācijas (viens saimnieks, tikai svētdienās uz baznīcu, garāžas glabāšana).
Kaksis rakstīja: Atvieglināts spararats, atvieglināta kloķene, sporta klaņi + sporta virzuļi, sēdināta galva, atvieglināti vārsti, sporta ieplūde/izplūde = vēl visāds lērums ar atvieglojumiem un sportiem.
Nu kautkā tā.
moshka tev tas vis ir dariits prieks audi tdi diizelja? murgs kaut kaads- davaj cik tad apgiriezienus vari dabuut?
Gachs rakstīja: 9 lapas piespamotas par to kurš ātrāk kaut ko sameklē netā lai paspīdētu ar "zināšanām" .
Kas tad ar to bmw motoru notika?
Šķiet čalis tiks sveikā ar izbīli .
Kad viņš man zvanīja tad, tikko no TA fāters bij striķītī to opeli atvilcis , jo domāja ,ka ka pilnībā nokauts , acimredzot bijusi "nesaprašanās" ar TA daarbinieku par visiem apstākļiem.
Īsumā tā ...tika gāzēts 3 reizes lai labākas atgāzes un 3 reizē aizgājuši apgriezieni un TA puisis pats noslāpēja ( to KA PATS noslāpēja, nepateica manam čomakam uzreiz pēts notikušā)
Tad nākamā dienā uzinājis par noslāpēšanu ,pakonsultējies ar servisa puišiem pielaidis autiņu , aizbraucis uz TA izņēmis slimības lapu un tagad meklē kur saregulēt atgāzes un ierobežot apgriezienus un pie viena pārbaudīt vai vēl kas atgadījies , pats saka, motors darbojas "savādāk"
TA nokauj bembja motoru
Paziņam TA nokāva bembja motoru kurš iekš omegas
Kas parasti tādos gadījumos notiek ??? Vai kautko var no CSDD dabūt , itkā šamie pret šo lietu apdrošināti ,