TA nokauj bembja motoru

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Paziņam TA nokāva bembja motoru kurš iekš omegas

Kas parasti tādos gadījumos notiek ??? Vai kautko var no CSDD dabūt , itkā šamie pret šo lietu apdrošināti ,

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

slimības lapu var dabūt uz mēnesi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ko tu gribi dabūt?

izziņu par to, ka motors ir nokauts?

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

tur jau manliekas pirms gaazeeshanas vinji liek parakstiities par to ka atbildiiba nav uz vinjiem

Biideklis Reģ.: 14.05.2007
0 0 Atbildēt

Nebij gadiijienaa automaats tai omegai? Un kaadaa veidaa tad shams noklaajaas?

Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Pilnu ruchku tukshgaitaa neiztureeja?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Arsmens rakstīja: Pilnu ruchku tukshgaitaa neiztureeja?

Noklājies regulators, motors aiziet raznosā..... utt.

Vācijā dīzeļus uz TUV apdrošina.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

man nez kāpēc velkas paralēles ar devalvāciju.....

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Biideklis rakstīja: Nebij gadiijienaa automaats tai omegai? Un kaadaa veidaa tad shams noklaajaas?

Cik atceros mehaniska

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

vai tad onkuļi apskatē ir vainīgi ka tavam opelim motors sūdīgs???

ja uz bremžu stenda bremžu trubiņas pārplīstu tu arī būtu uz viņiem dusmīgs, ka sapsisuši mašīnu?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

a man likaas, ka kaut kaada apdrošinaašana bija..tikai neviens par to skaļi nerunaaja...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Esmu dzirdējis, ka ir kaut kādi noteikumi par dīzeļu pārbaudi uz max apgriezieniem. Bet neesmu dzirdējis, ka kāds ir saņēmis kompensāciju.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Normaalu dizeli taa nevar nokaut. Taa ka ``peace``, lai tik draugs meklee citu autosu

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Esmu dzirdējis, ka ir kaut kādi noteikumi par dīzeļu pārbaudi uz max apgriezieniem. Bet neesmu dzirdējis, ka kāds ir saņēmis kompensāciju.

nu ja ierobežotaajs nav nostraadaajis, tad taa ir īpašnieka probleema.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

1) pieturos pie domas, ka pats vainīgs, līdz ar to pasākums saucas - motors neizturēja TA pārbaudi , nevis motoru nokāva

2) viņi ir apdrošināti pret šādiem pasākumiem

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

jautaajums- kaa apdrošinaati un kas

TUV "auteko" firma apdrošinaata pret prasiibu ceelaajiem

vai katrs indiviids ir apdrošinaats un motora nokaušanas gadiijumaa tas tiek remonteets

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Katram motoram ir noteikti droši max apgriezieni. kaut arī regulātoram var būt problēmas pārbaudes laikā, pārbaudītājam nav tiesību pārsniegt pieļaujamos apgriezienus - t.i. - nedrīkst vienkārši tukšgaitā asi nospiest gāzi grīdā, nekontrolējot apgriezienus. Tad jau tik pat nesodīti viņš varētu pārbraucot no stenda uz stendu ieskriet sienā, ja stūres iekārtā kāds defekts! Gudrs jurists varētu piedzīt atlīdzību, es tā domāju.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: 1) pieturos pie domas, ka pats vainīgs, līdz ar to pasākums saucas - motors neizturēja TA pārbaudi , nevis motoru nokāva

2) viņi ir apdrošināti pret šādiem pasākumiem

Redzēs kā šim ies , esot 3 reizes gāzējuši lai dabūtu labākas atgāzes , un motoru noslāpējis pats TA čalis jo apgriezieni aizgājuši pāri skalai . Teorētiski vaina varbūt nav tik liela .

Protams ,ka vecs motors , tas tik lieku reizi liek izvērtēt vai pirkt vecu dīzeļautiņu .

P S Man savulaik paša 10 gadīgais dīzeļ sharan uz atgāzēm ideāli tik tas netraucēja pēc kādiem 5000 km plīst virzulim un tas notika iekš UK .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Katram motoram ir noteikti droši max apgriezieni. kaut arī regulātoram var būt problēmas pārbaudes laikā, pārbaudītājam nav tiesību pārsniegt pieļaujamos apgriezienus - t.i. - nedrīkst vienkārši tukšgaitā asi nospiest gāzi grīdā, nekontrolējot apgriezienus. Tad jau tik pat nesodīti viņš varētu pārbraucot no stenda uz stendu ieskriet sienā, ja stūres iekārtā kāds defekts! Gudrs jurists varētu piedzīt atlīdzību, es tā domāju.

Kā piemēram croskantri nevar likt uz bremžu stenda.

Jaunajiem volvo vilcējiem apgriezieni vispār virs 2,5 tukšgaitā neiet , brālēns teica sākumā bijušas domstarpības ar csdd.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kuļi tavs čoms ir iebāzis bembja mptoru opelī un tagad brīnās????

p.n.

iedomājies, attaisi opeļa haubi, a tur lieliem burtiem rakstīts BĒMĒVE

vmaxer Reģ.: 03.06.2004
0 0 Atbildēt

man bija dizelis 520td

TA vecis konstateeja, ka karterii ir tikai viena pile elljas un teica, ka ja noklaasies, tad bushos uz mana vaina

es piekritu, lai tikai atraak tiktu cauri un tiku

japcar Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Un tad vēl brīnās kad dzinējs noklājās. Bez eļļas braukt...

vmaxer rakstīja: man bija dizelis 520td

TA vecis konstateeja, ka karterii ir tikai viena pile elljas un teica, ka ja noklaasies, tad bushos uz mana vaina

es piekritu, lai tikai atraak tiktu cauri un tiku

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

viens no diizeļa skriešanas iemesliem kaa reiz ir kad saak kartera eļļu raut iekšā cilindros un dedzinaat...

maz eļļas=aatraak klanis izliidiis=mazaaks atmosfeeras piesārņojums

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: viens no diizeļa skriešanas iemesliem kaa reiz ir kad saak kartera eļļu raut iekšā cilindros un dedzinaat...

maz eļļas=aatraak klanis izliidiis=mazaaks atmosfeeras piesārņojums

parasti TAS ir turbīnas defekta dēļ.... man korišam micukam noklājās turbīna.... jams paspēja iemest kautkādā 4 vai 5 robā un ar abām kājām spieda bremzi

noslāpēja.... paveicās.... neviens klanis klēpī neiekrita

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

aizdrista kartera ventilaacija, izdilis dzineejs kurš pie +5 vairs nelec utt...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

Kā piemēram croskantri nevar likt uz bremžu stenda.

ko tu neteiksi

Kas tad tam kroskantrī tik īpašs ka nevar?

Tad jau viņš uz ceļa nobremzēt arī nevar?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti