TA nokauj bembja motoru

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Paziņam TA nokāva bembja motoru kurš iekš omegas

Kas parasti tādos gadījumos notiek ??? Vai kautko var no CSDD dabūt , itkā šamie pret šo lietu apdrošināti ,

 
1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Bet atbildot uz jautājumu formā kā tas tika uzdots - vislielākais grizes moments ir VWfana merivas dzinējam. Konkurenci sastādīja mopēds delta (benzīna dzinējs) un kafijas dzirnaviņas (elektromotors).

Ок ок

Tādās lietās nav vajadzīga jurista pieeja. Stāsts ir par to ka lielus smagumus cenšas kustināt ar elektromotoru un turbīnām. Domāju ka auto iekšdedzes dzinējus mainītu uz elektromotoriem, ja būtu atrisināts jautājums ar enerģijas avotu un tā uzpilde aizņemtu 10 minūtes. Naftas magnāti tam ilgi nespētu pretoties...

Man gan jau ilgāku laiku ir jautājums, kas naftas magnātus skartu mazāk sāpīgi. Vai tiešām mūsdienās (ņemot vērā cik ir izdevies savazināt elektromotoru izmērus) nav izdevīgāk izmest no auto visu transmisiju un likt motoram griezt tikai ģeneratoru, iebūvējot katrā ritenī pa elektromotoram? Un tad jau katrs pats var izvēlēties kādu dzinēja / ģeneratora / akumulatora kombināciju zem pārsega iebāzt. Šādas konstrukcijas auto pēc savas būtības ir elektromobīlis, kura enerģijas avotu var brīvi pielāgot - vienīgais pieslēgums pie auto paliek nepieciešamā resnuma vadi.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: www.youtube.com/...

Tvaikam ir viens baigs mīnuss. To nevar ilgstoši uzglabāt.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Man gan jau ilgāku laiku ir jautājums, kas naftas magnātus skartu mazāk sāpīgi. Vai tiešām mūsdienās (ņemot vērā cik ir izdevies savazināt elektromotoru izmērus) nav izdevīgāk izmest no auto visu transmisiju un likt motoram griezt tikai ģeneratoru, iebūvējot katrā ritenī pa elektromotoram? Un tad jau katrs pats var izvēlēties kādu dzinēja / ģeneratora / akumulatora kombināciju zem pārsega iebāzt. Šādas konstrukcijas auto pēc savas būtības ir elektromobīlis, kura enerģijas avotu var brīvi pielāgot - vienīgais pieslēgums pie auto paliek nepieciešamā resnuma vadi.

Ķipa tāda maza lokomotīve vai Belaz miniatūrā...

Nebūtu jau slikti – vēl ņemot vērā to faktu ka atkrīt kārba ar visiem ātrumslēgiem. Ir tikai uz priekšu vai atpakaļ

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Man gan jau ilgāku laiku ir jautājums, kas naftas magnātus skartu mazāk sāpīgi. Vai tiešām mūsdienās (ņemot vērā cik ir izdevies savazināt elektromotoru izmērus) nav izdevīgāk izmest no auto visu transmisiju un likt motoram griezt tikai ģeneratoru, iebūvējot katrā ritenī pa elektromotoram? Un tad jau katrs pats var izvēlēties kādu dzinēja / ģeneratora / akumulatora kombināciju zem pārsega iebāzt. Šādas konstrukcijas auto pēc savas būtības ir elektromobīlis, kura enerģijas avotu var brīvi pielāgot - vienīgais pieslēgums pie auto paliek nepieciešamā resnuma vadi.

Ķipa tāda maza lokomotīve vai Belaz miniatūrā...

Nebūtu jau slikti – vēl ņemot vērā to faktu ka atkrīt kārba ar visiem ātrumslēgiem. Ir tikai uz priekšu vai atpakaļ

nu jā - nez kāpēc lokomotīve ir pirmais, kas ienāk pratā. Bet vai Mini Cooper ar 640Zs neizklausās stilīgāk? www.treehugger.com/...

Jautājums ir par to, kādēļ šajā virzienā nestrādā autoražotāji?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Jautājums ir par to, kādēļ šajā virzienā nestrādā autoražotāji?

Сия тайна покрыта мраком и деньгами…

Beigsies nafta – sāksies strīds – metāns vai lektrība...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Jautājums ir par to, kādēļ šajā virzienā nestrādā autoražotāji?

Сия тайна покрыта мраком и деньгами…

Beigsies nafta – sāksies strīds – metāns vai lektrība...

Tak tu vispār saprati, kāds ir jautājums? Šis risinājums nebūt nav alternatīva enerģijas avota meklējumi, bet gan atrumkārbas u.c. transmisijas elementu aizstāšana ar elektrības vadiem.

P.S. Nafta tuvākajā laikā netaisās beigties. Kanādai vienai pašai ir "cietās" naftas rezerves, kas ir lielākas nekā "parastā" nafta visiem arābiem kopā ņemot. Ne velti baumas par "peak oil" ir atmestas un tagad biznesu veido ar zaļo karogu.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: P.S. Nafta tuvākajā laikā netaisās beigties. Kanādai vienai pašai ir "cietās" naftas rezerves, kas ir lielākas nekā "parastā" nafta visiem arābiem kopā ņemot. Ne velti baumas par "peak oil" ir atmestas un tagad biznesu veido ar zaļo karogu.

Nu stūres pastiprinātājus jau aizstāj ar lektrību – ja jūs to nezinājāt... Tikai kas no tā sanāk? Kuras tur pēgijas svila kā jāņuguns dēļ pastiprinātāja? Kā LADA kaļina vispābā turas uz ceļa ar savu intelektuālo brīvdomātāj-elektropastūzi????

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: P.S. Nafta tuvākajā laikā netaisās beigties. Kanādai vienai pašai ir "cietās" naftas rezerves, kas ir lielākas nekā "parastā" nafta visiem arābiem kopā ņemot. Ne velti baumas par "peak oil" ir atmestas un tagad biznesu veido ar zaļo karogu.

Nu stūres pastiprinātājus jau aizstāj ar lektrību – ja jūs to nezinājāt... Tikai kas no tā sanāk? Kuras tur pēgijas svila kā jāņuguns dēļ pastiprinātāja? Kā LADA kaļina vispābā turas uz ceļa ar savu intelektuālo brīvdomātāj-elektropastūzi????

nu jau gan p... ar p... jauc. Lai grieztu riteni nav neko sarežģītu jāizdomā (nemaz tik bieži nav gadījies redzēt svilstošu tramvaju, trolejbusu vai vilcienu). Stūres pastiprinātājs savukārt ir īpaši nepiemērots elektropiedziņai - elektromotors māk tikai un vienīgi grizties ap savu asi, nevis pārvērst šo rotāciju lineārā kustībā vienaikus vēl kontrolējot darbību tā, lai būtu tikai pastiprinātājs, nevis darba veicējs. Esmu diezgan pārliecināts, ka tam pašam trolejbusam ir hidraulisks stūres pastiprinātājs, nevis elektrisks.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Jautājums ir par to, kādēļ šajā virzienā nestrādā autoražotāji?

Сия тайна покрыта мраком и деньгами…

Beigsies nafta – sāksies strīds – metāns vai lektrība...

Tak tu vispār saprati, kāds ir jautājums? Šis risinājums nebūt nav alternatīva enerģijas avota meklējumi, bet gan atrumkārbas u.c. transmisijas elementu aizstāšana ar elektrības vadiem.

P.S. Nafta tuvākajā laikā netaisās beigties. Kanādai vienai pašai ir "cietās" naftas rezerves, kas ir lielākas nekā "parastā" nafta visiem arābiem kopā ņemot. Ne velti baumas par "peak oil" ir atmestas un tagad biznesu veido ar zaļo karogu.

Pats vispār saproti, ko raksti? Tam pašam tramvajam "iekšu" ir daudz vairāk un tās ir smagākas nekā autobusam. Vienīgais ieguvums būs tas, ka bmw nevajadzēs kardānu. Viss pārējais vieni vienīgi izdevumi un lieki smagumi. Tiltus vajadzēs saglabāt tāpat. Jo ja liks uz katru riteni pa elektromotoram, tad kā nodrošināt viņu vienlaicīgu darbību, reduktora mulāžu u.t.t. Ja liek sinhronos dzinējus, tad ok, reduktorus nevajag. Un cik monstrozam jābūt tam ģeneratoram, lai visu to *******u pavilktu?

tad jau labāk pāriet uz miniatūru kodolreaktoru

Labrīt... Izlasi, kas rakstīts linkā - tur ir gatavs Mini ar elektromotoru katrā ritenī! Un tie paši ar šo metodi ir pārtaisījuši Ford F150 par pilnu elektromobīli (ieskaitot akumulatorus), nepalielinot auto svaru, kā arī piedāvā iegādāties jau gatavus riteņos iebūvējamus elektromotorus un vadības blokus. Un ģeneratoram ir jābūt ne vairāk un ne mazāk monstrozam, kā jebkuram hibrīdauto, kuram vēl papildus jākompensē zudumi mehāniskajā transmisijā.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: tad jau labāk pāriet uz miniatūru kodolreaktoru

No plakana okeāna kodoldegvielu nevar atdzesēt...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Bet atbildot uz jautājumu formā kā tas tika uzdots - vislielākais grizes moments ir VWfana merivas dzinējam. Konkurenci sastādīja mopēds delta (benzīna dzinējs) un kafijas dzirnaviņas (elektromotors).

Ок ок

Tādās lietās nav vajadzīga jurista pieeja. Stāsts ir par to ka lielus smagumus cenšas kustināt ar elektromotoru un turbīnām. Domāju ka auto iekšdedzes dzinējus mainītu uz elektromotoriem, ja būtu atrisināts jautājums ar enerģijas avotu un tā uzpilde aizņemtu 10 minūtes. Naftas magnāti tam ilgi nespētu pretoties...

Man gan jau ilgāku laiku ir jautājums, kas naftas magnātus skartu mazāk sāpīgi. Vai tiešām mūsdienās (ņemot vērā cik ir izdevies savazināt elektromotoru izmērus) nav izdevīgāk izmest no auto visu transmisiju un likt motoram griezt tikai ģeneratoru, iebūvējot katrā ritenī pa elektromotoram? Un tad jau katrs pats var izvēlēties kādu dzinēja / ģeneratora / akumulatora kombināciju zem pārsega iebāzt. Šādas konstrukcijas auto pēc savas būtības ir elektromobīlis, kura enerģijas avotu var brīvi pielāgot - vienīgais pieslēgums pie auto paliek nepieciešamā resnuma vadi.

tieši tā ir uzbūvēti lielie karjeru gruzoviki

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: P.S. Nafta tuvākajā laikā netaisās beigties. Kanādai vienai pašai ir "cietās" naftas rezerves, kas ir lielākas nekā "parastā" nafta visiem arābiem kopā ņemot. Ne velti baumas par "peak oil" ir atmestas un tagad biznesu veido ar zaļo karogu.

Nu stūres pastiprinātājus jau aizstāj ar lektrību – ja jūs to nezinājāt... Tikai kas no tā sanāk? Kuras tur pēgijas svila kā jāņuguns dēļ pastiprinātāja? Kā LADA kaļina vispābā turas uz ceļa ar savu intelektuālo brīvdomātāj-elektropastūzi????

nu jau gan p... ar p... jauc. Lai grieztu riteni nav neko sarežģītu jāizdomā (nemaz tik bieži nav gadījies redzēt svilstošu tramvaju, trolejbusu vai vilcienu). Stūres pastiprinātājs savukārt ir īpaši nepiemērots elektropiedziņai - elektromotors māk tikai un vienīgi grizties ap savu asi, nevis pārvērst šo rotāciju lineārā kustībā vienaikus vēl kontrolējot darbību tā, lai būtu tikai pastiprinātājs, nevis darba veicējs. Esmu diezgan pārliecināts, ka tam pašam trolejbusam ir hidraulisks stūres pastiprinātājs, nevis elektrisks.

renaultam ir čista elektrisks stūres pastiprinātājs - vienkāršs kā kalašņikova automāts

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

renaultam ir čista elektrisks stūres pastiprinātājs - vienkāršs kā kalašņikova automāts

Ir jau ir. Un precizitate ar ne sliktāka kā kalašnikovam

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Jautājums ir par to, kādēļ šajā virzienā nestrādā autoražotāji?

Сия тайна покрыта мраком и деньгами…

Beigsies nafta – sāksies strīds – metāns vai lektrība...

Tak tu vispār saprati, kāds ir jautājums? Šis risinājums nebūt nav alternatīva enerģijas avota meklējumi, bet gan atrumkārbas u.c. transmisijas elementu aizstāšana ar elektrības vadiem.

P.S. Nafta tuvākajā laikā netaisās beigties. Kanādai vienai pašai ir "cietās" naftas rezerves, kas ir lielākas nekā "parastā" nafta visiem arābiem kopā ņemot. Ne velti baumas par "peak oil" ir atmestas un tagad biznesu veido ar zaļo karogu.

Pats vispār saproti, ko raksti? Tam pašam tramvajam "iekšu" ir daudz vairāk un tās ir smagākas nekā autobusam. Vienīgais ieguvums būs tas, ka bmw nevajadzēs kardānu. Viss pārējais vieni vienīgi izdevumi un lieki smagumi. Tiltus vajadzēs saglabāt tāpat. Jo ja liks uz katru riteni pa elektromotoram, tad kā nodrošināt viņu vienlaicīgu darbību, reduktora mulāžu u.t.t. Ja liek sinhronos dzinējus, tad ok, reduktorus nevajag. Un cik monstrozam jābūt tam ģeneratoram, lai visu to *******u pavilktu?

tad jau labāk pāriet uz miniatūru kodolreaktoru

Labrīt... Izlasi, kas rakstīts linkā - tur ir gatavs Mini ar elektromotoru katrā ritenī! Un tie paši ar šo metodi ir pārtaisījuši Ford F150 par pilnu elektromobīli (ieskaitot akumulatorus), nepalielinot auto svaru, kā arī piedāvā iegādāties jau gatavus riteņos iebūvējamus elektromotorus un vadības blokus. Un ģeneratoram ir jābūt ne vairāk un ne mazāk monstrozam, kā jebkuram hibrīdauto, kuram vēl papildus jākompensē zudumi mehāniskajā transmisijā.

Tikai šitajā izpildījumā sistēmas resurss ir mazāks pat nekā sāba īpašajai ķēdei. Un pie labas dinamiskās slodzes tiem aķiem pienāks ******* jau pirmā mēneša beigās.

Itkā jau nav vērts ar tevi vispār strīdēties. Bet kāds sakars aķiem ar mehāniskās transmisijas (neekonomiska un bojājas) aizvoietošanu ar elektropiedziņu, kur faktiski vienīgā detaļa, kas auto dzīves laikā var sabojāties, ir riteņu gultņi?

Un kādēļ tavuprāt šajā sistēmā aķiem ir paredzēts īsāks mūžs, nekā citiem hibrīdautomobīļiem? Starp citu šobrīd akumulatoriem sen vairs nenākas izturēt "labas dinamsikās slodzes", jo papildus akumulatoriem tiek izmantoti arī kondensatori atstājot akumulatoru ziņā tikai vienmērīgu ilgtermiņa enerģijas uzkrāšanu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Es nestrīdos, es apgalvoju ka tas viss ir *******a. Nopērc divus vienādus auto, vienu pārtaisi uz elektrību un pēc gada salīdzini.

99% ka man būs taisnība

Diezgan jau lielus ieguldījumus prasi, lai apgāztu tavu tupo pārliecību. Es gan tomēr pieturēšos pie acīm redzētā - lokomotīves ir dzīvas un darbotiesspējīgas krietni lielākā vecumā, nekā automašīnas. Pasaki, kas pēc gada būs salūzis auto, kam būs parastais dzinējs, ar ģeneratoru ātrumkārbas vietā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja: Es nestrīdos, es apgalvoju ka tas viss ir *******a. Nopērc divus vienādus auto, vienu pārtaisi uz elektrību un pēc gada salīdzini.

99% ka man būs taisnība

Diezgan jau lielus ieguldījumus prasi, lai apgāztu tavu tupo pārliecību. Es gan tomēr pieturēšos pie acīm redzētā - lokomotīves ir dzīvas un darbotiesspējīgas krietni lielākā vecumā, nekā automašīnas. Pasaki, kas pēc gada būs salūzis auto, kam būs parastais dzinējs, ar ģeneratoru ātrumkārbas vietā.

Par lokomatīvēm atkal garām. Mums pat ir speciāla rūpnīca RVR lokomatīvju nākamās dzīvības iepūšanai. Un tramvajus un trolejbusus arī pie mums renovē.

Tā ka piemērs nevietā.

Nu tad salīdzinam kautvai standarta un hibrīda leksusus. Meklē datus un pis vaļā...

Renovē tieši mehāniskās daļas un motorus. Elektrosistēmai vienīgi nomaina vadības blokus pret efektīvākiem un modernākiem. Un atkārtoju vēlreiz - atmet domu par akumulatoriem - nevajag jaukt hibrīdidejas ar cita veida transmisiju. Pasaki, kas var salūzt auto, kam NAV īpašāku akumulatoru, kā jebkuram parastam auto.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Muļķības. Renovē visu, tai skaitā kabeļus, vadību u.t.t. Metrs optiskā kabeļa (laba) maksā vairāk kā metrs benzīna šļaukas. Un tieši elektronika/elektrība ir tā kas rada visvairāk problēmu.

Vilcienos un automašīnās ir optiskie kabeļi strāvas nodrošināšanai…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja: Es nestrīdos, es apgalvoju ka tas viss ir *******a. Nopērc divus vienādus auto, vienu pārtaisi uz elektrību un pēc gada salīdzini.

99% ka man būs taisnība

Diezgan jau lielus ieguldījumus prasi, lai apgāztu tavu tupo pārliecību. Es gan tomēr pieturēšos pie acīm redzētā - lokomotīves ir dzīvas un darbotiesspējīgas krietni lielākā vecumā, nekā automašīnas. Pasaki, kas pēc gada būs salūzis auto, kam būs parastais dzinējs, ar ģeneratoru ātrumkārbas vietā.

Par lokomatīvēm atkal garām. Mums pat ir speciāla rūpnīca RVR lokomatīvju nākamās dzīvības iepūšanai. Un tramvajus un trolejbusus arī pie mums renovē.

Tā ka piemērs nevietā.

Nu tad salīdzinam kautvai standarta un hibrīda leksusus. Meklē datus un pis vaļā...

Renovē tieši mehāniskās daļas un motorus. Elektrosistēmai vienīgi nomaina vadības blokus pret efektīvākiem un modernākiem. Un atkārtoju vēlreiz - atmet domu par akumulatoriem - nevajag jaukt hibrīdidejas ar cita veida transmisiju. Pasaki, kas var salūzt auto, kam NAV īpašāku akumulatoru, kā jebkuram parastam auto.

Muļķības. Renovē visu, tai skaitā kabeļus, vadību u.t.t. Metrs optiskā kabeļa (laba) maksā vairāk kā metrs benzīna šļaukas. Un tieši elektronika/elektrība ir tā kas rada visvairāk problēmu.

Tikai neaizmirsti, ka tādam elektroautomobīlim elektroniku vajag mazāk un vienkāršāku, nekā mūsdienu ekoloģijas un drošibas prasībām atbilstošam standartauto.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Muļķības. Renovē visu, tai skaitā kabeļus,

Tagad renovē tos, kuri būvēti 70-o gadu beigās. Dzinēju vecums vispābā pie normālas slodzes tiem divtaktu čaiņikiem pie pirmā kapitālā remonta ir vismaz 25 gadi...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksi, pastaasti saviem vārdiem kaa darbojas Pirmais.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: Kaksi, pastaasti saviem vārdiem kaa darbojas Pirmais.

No sākuma jāiemācās skaitīties uz Pirmo un Otro – pēc tam tikai var saprast viena darbības principu.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Un tieši elektronika/elektrība ir tā kas rada visvairāk problēmu.

Tāds skats ka te priekš dažiem elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd un sit pa pirkstiem…

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Optiskie kabeļi lokomotīvēs nonāks pēc to renovācijas, kā rezultātā vadības sistēma tik aizvietota ar kvantu datoru... cerams, mēs līdz tam nodzīvosim

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja: Optiskie kabeļi lokomotīvēs nonāks pēc to renovācijas, kā rezultātā vadības sistēma tik aizvietota ar kvantu datoru... cerams, mēs līdz tam nodzīvosim

Nu tak nē. latvijas dzelzceļš tagad veido savu otisko tīklu, lai konkurētu ar Lattelekom. Un lai ietaupītu kopējo kabeļu garumu, internetu pievedīs ar lokomotīvēm.

1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti