Ļausim, lai audi spečoki izsakās, man šķiet, ka īsto filtru varētu meklēt zem auto, bākas tuvumā.
Tev nepareizi šķiet Tā kā ekotroniks pamatā tomēr ir karbulis tad tam degvielu piegādā parasts motora blokā ieskrūvēts sūknis un filtrs ir tas sīkais nieks, kuru topika autors aprakstīja kā nomainītu. Pie bākas ir tad, ja sūknis ir bākā, šim nav
Tātad cik noprotu tad cita degvielas filtra tur vairs nav!??
Ļausim, lai audi spečoki izsakās, man šķiet, ka īsto filtru varētu meklēt zem auto, bākas tuvumā.
Tev nepareizi šķiet Tā kā ekotroniks pamatā tomēr ir karbulis tad tam degvielu piegādā parasts motora blokā ieskrūvēts sūknis un filtrs ir tas sīkais nieks, kuru topika autors aprakstīja kā nomainītu. Pie bākas ir tad, ja sūknis ir bākā, šim nav
Tātad cik noprotu tad cita degvielas filtra tur vairs nav!??
Ja nu vienīgi kāds ļaundaris nav kādu filtru kaut kur vēl ar nolūku ielicis Vai arī ievietojis kādu citu papildus elementu, varbūt, pretaizdzīšanas nolūkos
pinguin rakstīja: Pirmais - kur tevi var dabūt rokā? Vienkārši faķīrs kurš māk nomainīt gredzenus nenoņemot galvu, man būtu noderīgs.
Ja ne gluži servisā, tad cirkū točna!
Te nu viņam zināma taisnība ir. Gredzenus var nomainīt neņemot nost galvu. Pie nosacījuma, ja motora konstrukcija ir tāda, ka noņemot kartera vāku var atskrūvēt klani un izvilkt viņu ārā ar visu virzuli.
Izņemt virzuli ir vienkārši.
Faķīra veiklību vajag, lai iebāztu atpakaļ. Gredzeni ta jāsaspiež, jātrāpa ļoti precīzi lai neieķīlējas jo virzulis kā vadīkla vair nedarbojas....
pie tam ieteica cilvēkam, kurš ne reizi neko tādu nav darījis, citādāk netaisītu topiku...
un dekstera ieteikumā nekas nebija rakstīts par to, kas vēl būs jāatjauc lai gredzenus nomainītu....
iedomājies situāciju - cilvēks atbraucis uz rīgu, nopircis blīves galvai un vārstu vākam, nopircis vārstu gumijiņas (pieņemsim, ka TAM motoram ir tikai viena iespēja, jo 2.8 motoram ir vismaz 2 dažādu izmēru vārstu gumijas.... tāpat 2.8 motoram ir 2 dažādu veidu vārstu vāka blīves)
tad vēl nopircis arī gredzenu komplektu, atbrauc mājās noņem galvu un prasa tam pašam deksteram topicā, kur ir gredzeni un kā tos nomainīt.... un tad izrādās, ka jābrauc vēlreiz uz pilsētu lai nopirktu kartera blīvi un varbūt pie reizes arī klaņu šāles, ja jau tik tālu ir motors izjaukts....
nezinu cik daļās karteris ir 1.6 motoram, pieļauju, ka vienā.... 2.8 karteris ir alumīnija un sastāv no vairākām daļām - lai noņemtu ir jājauc ārā - vajag 2 blīves....
pie tam atkārtoju - ja tas motors neēd eļļu, tad nafig to visu jaukt ārā.... tikai tāpēc lai apskatītos kā motors ir uzbūvēts?
Karteris ir vienā gabalā, vārstu blīvslēgi ir viens veids un maksā kapeikas [liepājā bija lats gabalā, victor reinz, protams][tikai topika autoram diez vai ir instrumenti lai tos nomainītu ], vārstu vāka blīve ir iespējama divu veidu, bet parasti tur ir korķa nevis gumijas, kas arī maksā lētāk
Sretsked rakstīja: Pirmais !!!!! Pastāsti, KĀ var nomainīt gredzenus, nenoņemot galvu ??
Par manu ieteikumu- tas ir virāk kā loģiski, ka jānoņem kartera vāks arī... man ko, vēl vajadzēja paskaidrot, ka pirms gredzenu maiņas jāizslēdz dzinējs un būs jāatskrūvē arī izplūdes kolektors ?? Nav runa par sīkumiem.
Bet tas tā- davai, stāsti par tiem gredzeniem caur apakšu.
Varat kopā ar kaksi pastāstīt-KĀ.
pastāsti vispirms KĀPĒC vispār tam motoram ir jāmaina gredzeni????
Kaksis rakstīja: Nē nu tas deksters ir totāls ambālis.
Nolaiž eļļu, noskrūvē kartera vāku, noskrūvē klani, izskrūvē aizdedzes sveci, izvelk klani ar virzuli, nomaina gredzenus. Ar veiklām, ne lempīgām kūdras racēja resno pirkstu kustībām (+ dažām viltībām) iestumj to virzuli atpakaļ un saliek motoru pretējā secībā.
tu laikam tikai gaz 51 motoru esi redzējis?
NEVIENAM mūsdienu motoram nevar virzuli izvilkt uz leju, jo šķirba starp kloķenes balstiem ir šaurāka par virzuli.
Ir daži motori kuriem var izvilkt dažus bet ne visus virzuļus.
Audi_B3 rakstīja: Un vēl man te pēkšņji pavīdēja iespēja paņent B4 universālu 1995.g ar 2.6l dvēseļi,nu un diezgan palēti,vai ir vērts uz viņu skatīties,vai nē???
njem tik ciet- nakas labaaks nevar buut vismaz servisniekiem buus darbs
Audi_B3 rakstīja: Un vēl man te pēkšņji pavīdēja iespēja paņent B4 universālu 1995.g ar 2.6l dvēseļi,nu un diezgan palēti,vai ir vērts uz viņu skatīties,vai nē???
njem tik ciet- nakas labaaks nevar buut vismaz servisniekiem buus darbs
Kādā sakarā viņiem būs darbs,pastāsti kaut ko vairāk!?
Audi_B3 rakstīja: Njaaaaaaaaaaaaa neviens neko prātīgu nevar pateikt!!??
Kā nevar? Var! Ko tieši gribi lai Tev pasaka?Par ko? Nevaig izplūst garos spriedelējumos,dari vienkāršāk. Sapucējies,šlipsti uzliec. Iznāc uz skatuves,paklanies un skaļi un saprotami pasaki "gribu lai man pasaka" un tici man,pateiks Tev,pateiks tā,ka maz neliksies!
leetaak buus pa to naudu sakopt jau esošo mucu nevis pirkt citu...
un peec tam ģenereet topikus "viii-man galvas liikas, vii man sadalenes izdilušas, viii veel kaut kas"
rekur tev 1.8 biideli, paarlasiitu piedaavaaja...
pazvani Valdim, vins no saviem kraajumiem sakomponees tev ij aizdedzi, ij normaalu karbuuzi. un brauksi švilpēdams, ja jau taa muca tik auhjenni patiik
Implantēt citu motoru audi 80,B3
Gribētu noskaidrot tādu lietu,ja audiņjā stāv 1,6 karburātors,vai var uzstādīt citu dzinēju?Piem 1.8 vai 2.0? Jau iepriekš paldies!!!