Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Implantēt citu motoru audi 80,B3

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009

Gribētu noskaidrot tādu lietu,ja audiņjā stāv 1,6 karburātors,vai var uzstādīt citu dzinēju?Piem 1.8 vai 2.0? Jau iepriekš paldies!!!

 
1 2 3 4 5
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: gribi - izstāstīšu kādi faktori, galīgi nesaistīti ar cilindru, rada uzdegumu uz svecēm?

man nestāsti, stāsti autoram....

p.n.

ja citē, tad citē visu manu tekstu, kur tur bija par to,ka tieši cilindrs vainīgs?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja:

Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...

Ej nu ej... Kādas firmas un kur pa 8 ls var galvas blīvi nopirkt? Es sev victor reinz pa kaut kādiem piecpadsmit latiem pirku, pierēķinām 2-3 ls liepājas uzcenojumu, vienalga astoņi nav...

Šitam nafig reincu nevajag, paņem spaņu un brauc smaidīdams pa 8 ls.

Kāpēc neņemt OEM ja par saprātīgu cenu?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz karbuļa paduškas stāvokli nosaka ļoti mierīgi bez mainīšanas [protams, ja vajag, tad nomaina ], svečvadus arī pārbauda [manējie laikam ir oriģinālie, no vecā motora, mainot motoru samainīju vienu beigtu pret citu oriģinālo no šrota] un nemaina , benzīna sūkni neviens aiz neko darīt nemaina, to maina tad, ja tas nekačā, vakuuma trubeles tur var saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem Vēl gribētu zināt no kā tu tur taisies zaļo tīrīt

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

ir labs 1,8 motors. Mainīti gredzeni, šāles. Nobraukti 10 tūkstoši, un auto tika sasists. Var pa lēto sarunāt...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ozz karbuļa paduškas stāvokli nosaka ļoti mierīgi bez mainīšanas [protams, ja vajag, tad nomaina ], svečvadus arī pārbauda [manējie laikam ir oriģinālie, no vecā motora, mainot motoru samainīju vienu beigtu pret citu oriģinālo no šrota] un nemaina , benzīna sūkni neviens aiz neko darīt nemaina, to maina tad, ja tas nekačā, vakuuma trubeles tur var saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem Vēl gribētu zināt no kā tu tur taisies zaļo tīrīt

wrong...

mehaaniskais suuknis meedz izdilt gan iekšā gan uz meeliites...

zaļo- elementaari-uzkniebjot jaunus štekerus. veikalaa ir nopeerkami.

svečvadi-

nu ok, malacis, ko lai saka tikai nez kaapeec tie vadi taapat pa 20-50 kkm ir jaamaina.

tas viss maksaa kapeikas pie Sviestca, ka neredzu jeegu rakties pa kaimiņa atkritumu konteineru

man nav katru dienu laiks onaneet ap autiņu un ziileet-vai taa ir svece, vai svečvads vai veel kaut kas..es vienreiz nomainu un tad aizmirstu uz ilgiem laikiem par to mezglu...

bez tam- saliekot visu uz gutt es ieguvu litra ekonomiju uz simts kilometriem. taatad jaunas daļas meedz atmaksaaties...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nezinu kādiem sūkņiem kas dilst vai nedilst, VAG karburatornieku sūknīšiem esmu redzējis tikai divas stadijas - vai nu kačā, vai nu nekačā Tādu vidusstadiju neesmu manījis, vēl piedevām tam sūknītim ir tīri normāla rezerve.

Par tām tavām svečvadu štukām nezinu, zinu ka tiešām labi svečvadi maksā vairākus desmitus latu [komplekts, protams]. Kaut kā nav dzirdēts ka kāds regulāri mainītu.

Pastāsti, kāpēc provodkai, kurai tāpat ir desmit vadi un labi oriģinālie štekeri un kur viss darbojas, ir jākniebj kaut kādi mistiski, nezināmi, visdrīzāk nepiemēroti štekeri - lai tur samestos zaļais un kaut kas neietu? Pačukstēšu tev noslēpumu - man kaut kas nav kārtībā ar spidometra datčika štekeri, tajā krājas ūdens, kad pēdējoreiz atspraudu nost, kontakti bija smuki zaļi - spidometrs darbojas

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...

1.6 rij tikpat cik 1.8 bet iet krietni suudiigaak

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: ja sadomaasi galvu raut nost- izsliipee vaarstus, nomaini vaarstu gumijas, apgriez ar degkameraam uz augšu un salej soļarku iekšā.

atstaaj uz nakti un no riita paskaties kur tek. ja tek , tad atkaarto sliipeešanu liidz vairs netek.

Varbūt labāk petroleju ieliet? Vai tas par traku?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

laikam vienalga...

vnk bundza ar saļarku ir katraa garaažā must have

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

Svečvadi ir OK.Sveces samainītas,arī zonde uzlikta jauna!!būs jāsāk ar karbi,un tad pamazām visu pēc kārtas izčekot!!Divus gadus esmu nobraucis un nekādu problemu nebija,tik vien zināju kā hadenē kaut ko pamainīt un viss!!A te pēkšņi sākās tā ķibele!!

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

Svečvadi ir OK.Sveces samainītas,arī zonde uzlikta jauna!!būs jāsāk ar karbi,un tad pamazām visu pēc kārtas izčekot!!Divus gadus esmu nobraucis un nekādu problemu nebija,tik vien zināju kā hadenē kaut ko pamainīt un viss!!A te pēkšņi sākās tā ķibele!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Zonde? Tātad tomēr ekotroniks? Žēl ka nav bijusi [un arī nebūs ] interese papētīt, pēc kā, izņemot lambdu, tas ērms vadās, tb, kas tur vēl var atsprāgt

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Zonde? Tātad tomēr ekotroniks? Žēl ka nav bijusi [un arī nebūs ] interese papētīt, pēc kā, izņemot lambdu, tas ērms vadās, tb, kas tur vēl var atsprāgt

Aga stāv tur zonde!!Pastāsti konkrētāk kas ir ar to ekotroniku???

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

Skatījās man te viens spečuks kas audi un Volkswagenus taisa,un pateica ka ir 1.6 karburātors,es jau arī lidz ši domāju ka ir monošprice,tākā sajā jomā neesmu spēcīgs nesaprotu vairs neko!!!

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

Saprotu ka tu nezini kas ir ekotroniks

Tas ir tāds zvērs, arī boša veidojums. Karbulis, kam uzkarināta elektronika - tam ir vadības bloks, kas vadoties pēc lambdas un vēl šī tā virināja karbulī esošu vienu [varbūt vairākas, neesmu pētījis] klapi. Pašam karbulim klāt nāk štekeris ar kaut kādiem sepiņiem vai cik tur kontaktiem. Tāds zvērs nāca uz VAG 1.6 karburatorniekiem [atrodams otrajos golfos, mucās, iespējams, B3 passātos] kā arī opeļos. Un tā nav monošprice. Ja atņem nost elektroniku, tas ir karbulis.

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

Saprotu ka tu nezini kas ir ekotroniks

Tas ir tāds zvērs, arī boša veidojums. Karbulis, kam uzkarināta elektronika - tam ir vadības bloks, kas vadoties pēc lambdas un vēl šī tā virināja karbulī esošu vienu [varbūt vairākas, neesmu pētījis] klapi. Pašam karbulim klāt nāk štekeris ar kaut kādiem sepiņiem vai cik tur kontaktiem. Tāds zvērs nāca uz VAG 1.6 karburatorniekiem [atrodams otrajos golfos, mucās, iespējams, B3 passātos] kā arī opeļos. Un tā nav monošprice. Ja atņem nost elektroniku, tas ir karbulis.

Nu jā kautkā tā arī teica kautkāds karbulis ar elektroniku!!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Audi_B3 rakstīja:

msh rakstīja: Zonde? Tātad tomēr ekotroniks? Žēl ka nav bijusi [un arī nebūs ] interese papētīt, pēc kā, izņemot lambdu, tas ērms vadās, tb, kas tur vēl var atsprāgt

Aga stāv tur zonde!!Pastāsti konkrētāk kas ir ar to ekotroniku???

Še, palasi.

volkswagen.msk.ru/...

volkswagen.msk.ru/...

P.N. Izrādās ka kaut kādiem meršiem arī esot bijuši

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!

Manējam lūznim arī tā bija. Dodot virsū itkā uzkarās un tad aiziet ar aizturi. Vainīgas bija sveces, pēc tīrīšanas biju pārāk mazu atstarpi uzlicis.

Vot tieši tā arī ira,bet kad motors iesilst paliek itkā īsāka tā uzkāršanās!!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pārbraucu ar acīm pāri pirmā ebooka pirmajām lapām - tātad gandrīz tas pats mono vien ir, tikai galvenās funkcijas izveic karbulis. Nu, tā kā tur no datčikiem ir tikai lambda [kuru tu esi nomainījis], temp datčiks un potenciometrs, nebrīnītos ja tas potenciometrs izrādītos čau. Un to visu var ar testeri pārbaudīt Vairāk neko nezinu par ekotroniku

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

msh rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

Saprotu ka tu nezini kas ir ekotroniks

Tas ir tāds zvērs, arī boša veidojums. Karbulis, kam uzkarināta elektronika - tam ir vadības bloks, kas vadoties pēc lambdas un vēl šī tā virināja karbulī esošu vienu [varbūt vairākas, neesmu pētījis] klapi. Pašam karbulim klāt nāk štekeris ar kaut kādiem sepiņiem vai cik tur kontaktiem. Tāds zvērs nāca uz VAG 1.6 karburatorniekiem [atrodams otrajos golfos, mucās, iespējams, B3 passātos] kā arī opeļos. Un tā nav monošprice. Ja atņem nost elektroniku, tas ir karbulis.

Nu jā kautkā tā arī teica kautkāds karbulis ar elektroniku!!!

Rauj nafig nost to elektroniku un atstāj zaslonku vaļā uz max. Savādākā režīmā ar veciem aužiem nevar braukt.

A viņam jau tā elektronika to dara, tāpēc arī tāds patēriņš

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

aaa, pieleca...

man 200. volvim arii bija taads izcili pretiigs veidojums tikai zondes nebija...

klau- a tai mucai ir rokas čoks vai automaatiskais vai arii kompis virina 98% ka pie vainas ir "čoka" drosele. vai nu asiites izdilušas vai arii cita mehaaniska vaina.

taa drosele neveras liidz galam vaļā un gruuž iekšā treknu maisiijumu-daudz degvielas maz gaisa. sveceem jaabuut melni nokveepušaam.

es volvim izdariiju taa ka uzliku mehaanisko sadaliitaaju ar kontaktiņiem un parasto indukcijas spoli. čoks man bija rokas, taapeec ar palaišanu probleemu nebija.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

reku blakus topikā no mazdas var paņemt motoru

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: aaa, pieleca...

man 200. volvim arii bija taads izcili pretiigs veidojums tikai zondes nebija...

klau- a tai mucai ir rokas čoks vai automaatiskais vai arii kompis virina 98% ka pie vainas ir "čoka" drosele. vai nu asiites izdilušas vai arii cita mehaaniska vaina.

taa drosele neveras liidz galam vaļā un gruuž iekšā treknu maisiijumu-daudz degvielas maz gaisa. sveceem jaabuut melni nokveepušaam.

es volvim izdariiju taa ka uzliku mehaanisko sadaliitaaju ar kontaktiņiem un parasto indukcijas spoli. čoks man bija rokas, taapeec ar palaišanu probleemu nebija.

Ozz nu nav tur nekāda čoka Kā tu domā, ja pat ar mehāniku varēja nodrošināt čoka funkciju, tad ar elektroniku ne? Tur elektronika regulē brīvgaitu

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti