Implantēt citu motoru audi 80,B3

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009

Gribētu noskaidrot tādu lietu,ja audiņjā stāv 1,6 karburātors,vai var uzstādīt citu dzinēju?Piem 1.8 vai 2.0? Jau iepriekš paldies!!!

 
Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

nu ir gan...

tukšgaitas drosele ta ir... tur jau taa fiiča ka aukstu viņu lej ciet pamatiigi, bet siltu mazliet. taatad trekns maisiijums. un rij gan jau ka arii...es ar to sisteemu diezgan dabuuju nofisties.

veel jau pastaav variants paatrinaataaja suukniiti skatiites, vai tur membraanai nav zvizģec...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ozz rakstīja: aaa, pieleca...

man 200. volvim arii bija taads izcili pretiigs veidojums tikai zondes nebija...

klau- a tai mucai ir rokas čoks vai automaatiskais vai arii kompis virina 98% ka pie vainas ir "čoka" drosele. vai nu asiites izdilušas vai arii cita mehaaniska vaina.

taa drosele neveras liidz galam vaļā un gruuž iekšā treknu maisiijumu-daudz degvielas maz gaisa. sveceem jaabuut melni nokveepušaam.

es volvim izdariiju taa ka uzliku mehaanisko sadaliitaaju ar kontaktiņiem un parasto indukcijas spoli. čoks man bija rokas, taapeec ar palaišanu probleemu nebija.

Ozz nu nav tur nekāda čoka Kā tu domā, ja pat ar mehāniku varēja nodrošināt čoka funkciju, tad ar elektroniku ne? Tur elektronika regulē brīvgaitu

un elektronika ar vakuumu piesuuc to droseli.

kaut kur tur jaabuut taadam bundulim, kuraa ienaak 2 trubiņas bet iznaak 3.

tur arii ir membraana.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

iisteniibaa to kurš ecotonic izgudroja, vajadzeeja uz Abu-dhabi aizsuutiit iepakotu zobupastas tuubiņā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: iisteniibaa to kurš ecotonic izgudroja, vajadzeeja uz Abu-dhabi aizsuutiit iepakotu zobupastas tuubiņā

A ko? Cilvēkiem patika karbulis bet vajadzēja ekoloģiju, piekabināja karbulim šitento būšanu. Tas pats kas mans KE-Motroniks - sākumā bija vienkāršais k-jets, ekoloģijas vārdā tam piekabināja elektroniku un atkal radās problēmas

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

muužīgais staasts, ka kameer uz konveijera tikmeer viss ir labi, bet kad sasniedz cieniijamo 25 gadu vecumu, tad vismaz ekoloģija iebrien auzaas

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: laikam vienalga...

vnk bundza ar saļarku ir katraa garaažā must have

Laikam, tomēr nav vienalga. Precīzus raksturlielumus (viskozitātes koef, vai?) no galvas nezinu, bet petroleja tiek cauri smalkākām šķirbām nekā saļara.

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Jūs te tā runājat ka Audi īpašnieks jau droši vien no bailēm emigrējis uz Koreju.

Vēl jau nav emogrējis!

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: nu ir gan...

tukšgaitas drosele ta ir... tur jau taa fiiča ka aukstu viņu lej ciet pamatiigi, bet siltu mazliet. taatad trekns maisiijums. un rij gan jau ka arii...es ar to sisteemu diezgan dabuuju nofisties.

veel jau pastaav variants paatrinaataaja suukniiti skatiites, vai tur membraanai nav zvizģec...

Kautkādu tur vakumnieku arī mainījām,krievu mēlē saucamais Ttampļora vakumņik!!Tam arī bija zvizdzec,varbū atkal būs beidzies,jo uzlikām lietotu!!

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Audi_B3 rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!

Degvielas filtru kad esi mainījis pēdējo reizi.

Man bija līdzīgi - aukstam dzinējam gāzējot bija vērojama noraustīšanās. Tā kā variantu par elektronikas un iešprices bojājumiem atmetu uzreiz (stāsta ka japāņiem tā ir mūžīga un nelūztoša ), tad pirmais kas uzreiz iešāvās galvā bija degvielas filtrs.

Nomainīju, problēma pazuda

Pārgriezu veco filtru uz pusēm - a tur iekša pie degvielas ieplūdes jau puskarote smilts un gružu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: gribi - izstāstīšu kādi faktori, galīgi nesaistīti ar cilindru, rada uzdegumu uz svecēm?

man nestāsti, stāsti autoram....

p.n.

ja citē, tad citē visu manu tekstu, kur tur bija par to,ka tieši cilindrs vainīgs?

Ne ne, jāstāsta tev, citādi tu mums te visu zini

re pie kā no ved nepilnīga citēšana

tu taču biji tas, kas nāca klājā ar ideju noņemt galvu un nomainīt gredzenus

pat man ir skaidrs, ka lai nomainītu gredzenus nemaz galva nav nost jaņem un otrādāk- noņemot galvu,netiek pie gredzeniem

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais- bik auzas- lai iznkemtu virzuli ar visiem gredzeniem galva varbuut ar neir jaanonjem( shaubos gan...bet lai paliek) bet lai iemaaniitu atpakalj ar nonjemtu karteri vien nepietiks...

tb jaanoravee gan galva gan karteris...

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!

Degvielas filtru kad esi mainījis pēdējo reizi.

Man bija līdzīgi - aukstam dzinējam gāzējot bija vērojama noraustīšanās. Tā kā variantu par elektronikas un iešprices bojājumiem atmetu uzreiz (stāsta ka japāņiem tā ir mūžīga un nelūztoša ), tad pirmais kas uzreiz iešāvās galvā bija degvielas filtrs.

Nomainīju, problēma pazuda

Pārgriezu veco filtru uz pusēm - a tur iekša pie degvielas ieplūdes jau puskarote smilts un gružu

MMMMM vajadzēs papētīt to filtru un nomainīt,kaut gan tas kurš pie motora stāv,tāds caurspīdīgs apaļš, rudenī mainīju!!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kindzuli virzuli tur pa apakšu izķeksēt nevar

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: Pirmais- bik auzas- lai iznkemtu virzuli ar visiem gredzeniem galva varbuut ar neir jaanonjem( shaubos gan...bet lai paliek) bet lai iemaaniitu atpakalj ar nonjemtu karteri vien nepietiks...

tb jaanoravee gan galva gan karteris...

unlai ieliktu no apakshas ,jaanonjem KLOKJENE,bet kaa tu saspiediisi gredzenus lai iestumtu cilindra?

un tagad iedomaajos staav motors kuzovaa,nonjemta klokjene(taatad aatrumkaarba),lai caur izpuuteeju ielietu baakaa benziinu

du msh tu esi,tas tomeer fakts

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

du msh

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kindzuli virzuli tur pa apakšu izķeksēt nevar

neesmu proveejis taadeelj ar neapgalvoju ka taa tas ir... galvu njemot un karteri nost...vecajam golpaacijam gredzenus gan iru mainiijis... kautkaa likaas ka taa ir tikai loogjiski

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

pat man ir skaidrs, ka lai nomainītu gredzenus nemaz galva nav nost jaņem un otrādāk- noņemot galvu,netiek pie gredzeniem

Losis tu losis...Pirmais....gredzenus NEMAINA caur apakšu...

tavā tekstā nekur nebija teikts, ka jāskrūvē nostkarteris

p.n.

es jau neko-tikai sīkumiem piesienos

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kuļi jūs ieciklējāties uz tiem gredzeniem???????

vēlreiz citēju savu viedokli

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja: Blīve kādi 8 lati, gredzeni...kādi 26-30 ls komplekts...blīvslēgi kopā ap 10 ls. Kaut kādi nieki vēl ap 20 ls. Tātadf, ap 100 eur detaļās, paša darbs un zinašanu papildināšana. Tikai, pārliecinies, kas tur ir, nav jau nekāds jaunais dzinējs un nekādu megajaudu neiegūsi, ieliekot to 1,8 motoru. Ja eļļu neēd, degvielu nerij...brauc un nemoki galvu, varbūt cita vaina- vie nkārši gribas ko jaudīgāku...

nūūū, gredzenus lai nomainītu jau nu tāpat nepietiks tikai galvu noņemt.... vienkārši ņemt nost galvu lai paskatītos??? autors tak teica,kaviņam nav naudas...

vārstu blīvslēgus var apmainīt galvu nenoņemot....

vispār gana daudz par cilindru var pastāstīt aizdedzes sveces uzdegums

mēs jau tā isti nezinam ko autors domāja ar to, ka tas autiņš neiet! varbūt vienkārši kāds ir to karburatoru aizgriezis ritīgi liesu.... vai varbūt džekam darbā ir kāds pāris litru turbodīzelis mazmašīnītē

tobiš ja ar kompresiju viss ir vairāk vai mazāk čikiniekā un eļļu nav jāpielej 2 reizes dienā, tad moš derētu sākt ar karbūža tīrīšanu un pieregulēšanu???

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

lasīt rekur

www.iauto.lv/...

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Audi_B3 rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!

Degvielas filtru kad esi mainījis pēdējo reizi.

Man bija līdzīgi - aukstam dzinējam gāzējot bija vērojama noraustīšanās. Tā kā variantu par elektronikas un iešprices bojājumiem atmetu uzreiz (stāsta ka japāņiem tā ir mūžīga un nelūztoša ), tad pirmais kas uzreiz iešāvās galvā bija degvielas filtrs.

Nomainīju, problēma pazuda

Pārgriezu veco filtru uz pusēm - a tur iekša pie degvielas ieplūdes jau puskarote smilts un gružu

MMMMM vajadzēs papētīt to filtru un nomainīt,kaut gan tas kurš pie motora stāv,tāds caurspīdīgs apaļš, rudenī mainīju!!!

Ļausim, lai audi spečoki izsakās, man šķiet, ka īsto filtru varētu meklēt zem auto, bākas tuvumā.

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Ozz rakstīja: tad jau monošprice....

pastaasti konkreeti-

kaadas pacientam suudziibas...

sūdzības nu kad dod gāzi no sākuma noraustās,nu tāds kā pravals,nezinu kā pareizi noformulēt,un tad tik sāk iet,kad ir auksts dzinējs it seviški,kad iesilst,tad daudzmaz normāli!!

Degvielas filtru kad esi mainījis pēdējo reizi.

Man bija līdzīgi - aukstam dzinējam gāzējot bija vērojama noraustīšanās. Tā kā variantu par elektronikas un iešprices bojājumiem atmetu uzreiz (stāsta ka japāņiem tā ir mūžīga un nelūztoša ), tad pirmais kas uzreiz iešāvās galvā bija degvielas filtrs.

Nomainīju, problēma pazuda

Pārgriezu veco filtru uz pusēm - a tur iekša pie degvielas ieplūdes jau puskarote smilts un gružu

MMMMM vajadzēs papētīt to filtru un nomainīt,kaut gan tas kurš pie motora stāv,tāds caurspīdīgs apaļš, rudenī mainīju!!!

Ļausim, lai audi spečoki izsakās, man šķiet, ka īsto filtru varētu meklēt zem auto, bākas tuvumā.

Mmmmm oki būs jāpapēta!!!

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Te gan par opeli, bet varbūt kāds padoms noder, varbūt var mēģināt vispārīgi izprast pieeju lētam dzinēja remontam mājas apstākļos.

Vislabāk patika piebilde: \" я с опелевцами согласен (!), но где все оборудование то взять!\" pilotsvl.narod.ru/...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Pirmais- bik auzas- lai iznkemtu virzuli ar visiem gredzeniem galva varbuut ar neir jaanonjem( shaubos gan...bet lai paliek) bet lai iemaaniitu atpakalj ar nonjemtu karteri vien nepietiks...

tb jaanoravee gan galva gan karteris...

unlai ieliktu no apakshas ,jaanonjem KLOKJENE,bet kaa tu saspiediisi gredzenus lai iestumtu cilindra?

un tagad iedomaajos staav motors kuzovaa,nonjemta klokjene(taatad aatrumkaarba),lai caur izpuuteeju ielietu baakaa benziinu

du msh tu esi,tas tomeer fakts

Nē, tur ir d ursis - vecums nāk, redze paliek vājāka bet brillītes vēl lietotas netiek un tāpēc jaucam nickus, pat tik nesajaucamus kā Kindzulis ar msh... Skumji...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja:

Ļausim, lai audi spečoki izsakās, man šķiet, ka īsto filtru varētu meklēt zem auto, bākas tuvumā.

Tev nepareizi šķiet Tā kā ekotroniks pamatā tomēr ir karbulis tad tam degvielu piegādā parasts motora blokā ieskrūvēts sūknis un filtrs ir tas sīkais nieks, kuru topika autors aprakstīja kā nomainītu. Pie bākas ir tad, ja sūknis ir bākā, šim nav

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja:

unlai ieliktu no apakshas ,jaanonjem KLOKJENE,bet kaa tu saspiediisi gredzenus lai iestumtu cilindra?

un tagad iedomaajos staav motors kuzovaa,nonjemta klokjene(taatad aatrumkaarba),lai caur izpuuteeju ielietu baakaa benziinu

du msh tu esi,tas tomeer fakts

P.N. Kā jau d ursis, tu arī nemaz nezini ka virzuļus no apakšas ielikt nevar Kaut kādiem motoriem droši vien var, bet ne šiem. Man vairāk kā nedēļu nostāvēja mans bloks, kurā bija atstāti virzuļi un klaņi, vairākas reizes tika cilāts un daudzas reizes grozīts, neviens virzulis kaut kā laukā neizkrita. Nu varbūt ar āmura palīdzību būtu izkritis, ar tādam lietām nebija vēlmes eksperimentēt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti