Implantēt citu motoru audi 80,B3

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009

Gribētu noskaidrot tādu lietu,ja audiņjā stāv 1,6 karburātors,vai var uzstādīt citu dzinēju?Piem 1.8 vai 2.0? Jau iepriekš paldies!!!

 
Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: leetaak buus pa to naudu sakopt jau esošo mucu nevis pirkt citu...

un peec tam ģenereet topikus "viii-man galvas liikas, vii man sadalenes izdilušas, viii veel kaut kas"

rekur tev 1.8 biideli, paarlasiitu piedaavaaja...

pazvani Valdim, vins no saviem kraajumiem sakomponees tev ij aizdedzi, ij normaalu karbuuzi. un brauksi švilpēdams, ja jau taa muca tik auhjenni patiik

Un tavas domas pr 2.6l bīdeli,tomer jaunāka gada bīdeli,universāls,vietas vairāk,vai ir vērts ņemt,vai nav?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

davaj labāk pastāstiet kā renaultam samontēt airbaga lenti

jurkins Reģ.: 09.01.2003
0 0 Atbildēt

Nevar tam reno to lenti pielikt no audi ,man te viena lieka ir.

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

2,6 dzinējam nav nekāda vaina, tehniski viņš ir pilnīgāks par 2,8, piem platākas gredzenu rievas, kas 2,8 motoram izdisltot rada lielu eļļas apetīti... biezākas čaulas, ļoooti uzticama degvielas sistēma (hellas nevis bosch), uc.sīkumi.

Eļļas nolūdēs vainojama galvenokārt ir tikai viena vieta - starpgalvu vāks, bet dēļ tā viss motors izskatās nosulojis.

Ja tas dzinējs darbojas tā ka sēžot salonā nevar dzirdēt un just vibrāciju, tad ņem ciet - būs ok.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jurkins rakstīja: Nevar tam reno to lenti pielikt no audi ,man te viena lieka ir.

varbūt var.... tev tās lenta bildes ir?

šodien dabūju puslīdz veselu lenti.... tobiš pati lente ir vesela, tikai visa kaste bija piebirusi ar sasistiem stikliem un kāds viņu tādu ar stikliem bija pagrozījis.... rezultātā lentes mehānisma mazais zobratiņš uzrāvies uz stikla lauskas un pārlecis un nolauzta lentes stūres gala plastmasas vadīkla

saliku to pasākumu kopā, tur uz visa tā mehānisma ir metkas, kas atvieglo lentes "ietīšanu" tajā mehānismā...

man testeris ir laukos, bet lentei ir 7 dzīslas, bet tikai 5 štekeri galos...

mašīnas galā štekerī pienāk vēl 2 vadi....pieļauju, ka tie tur ir vienkārši rezervē kautkam nākotnē atstāti

1 vads iet uz stūres masu un 4 uz spilvenu.... man izskatās, ka viņš mēra to spilvenu...

varbūt kāds zina ko viņs īsti mēra????

vecajam renaultam uz spilvenu lentā bija 2 vadi un viss....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: 2,6 dzinējam ....blablabla... biezākas čaulas

kur ir tās čaulas?

audī b4 2.8 dzinējam virzuļa diametrs ir precīzi tāds pats kā 2.6 tikai gājiens ir bišķi lielāks

tobiš vienkārši ir cita kloķene.... tajā pašā motora blokā

kartera daļas ir vienādas un vārstu vāki ir vienādi - tu nemaz tos motorus nespētu atšķirt no ārpuses, ja tie būtu blakus nolikti (bez ieplūdes)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Stiliņā ir viens pingvīns, nezinu, šis ir tas pats vai nav. Stiliņa pingvīns fano par čaulām, visiem iesaka vecos ļurbo motorus nevis borēt uz remontizmēru bet čaulot un tādā garā. Nu var jau saprast, čaulas noteikti palīdz dzesēt virzuli un moskvičš ir stilīgāks par audī

P.N. Stiliņa pingvīns izsakās sakarīgāk, ja šis ir tas pats, tad tā ir iauto ļaunā ietekme

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

MMM nu tad baukšu šodien lūkot to B4,izbraukt,papētīt,varbū i paņemšu!!

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

jā, čaulas ir vienādas. Kļūdījos. Bet virzuļos gan atšķirība ir.

msh, ne jau es fanoju par čaulošanu! Ja budžets neierobežots, tad protams labāk borēt, likt kaltos virzuļus un vēl viskautko darīt, bet ja cilvēks prasa padomu kā lētāk, tad protams iesaku čaulot, jo remontizmēra virzuļi maksā ļooti dārgi, un par cik virzulis ir vismazāk disltošā detaļa, tad ierobežota budžeta apstākļos, vislabākais variants ir čaulot, un likt lietotus standarta virzuļus.

P.N. netaisi demagoģu

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: Pārdod savu B3 un pērc b4, tie tak tagad vienādi maksā, krīze tos neskar, jo letak jau nav kur

Sačinījām šodien manu B3,tāka vēl kādu laiku braukšu pac!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja: Stiliņā ir viens pingvīns, nezinu, šis ir tas pats vai nav. Stiliņa pingvīns fano par čaulām, visiem iesaka vecos ļurbo motorus nevis borēt uz remontizmēru bet čaulot un tādā garā. Nu var jau saprast, čaulas noteikti palīdz dzesēt virzuli un moskvičš ir stilīgāks par audī

P.N. Stiliņa pingvīns izsakās sakarīgāk, ja šis ir tas pats, tad tā ir iauto ļaunā ietekme

Klau, mazuli, čaulošana nebūt nenozīmē ielikt čaulas no moskviča Ja bloks atļauj, tiek izfrēzēts lielāks diametrs un ielikta tāda kā caurule-čaula ar standarta iekšējo izmēru. Bloks tajā vietā pal;iek viengabala, nav nekādu tur papildus dzeses iespēju.

Bet neiet jau runa par moša čaulām bet par to ka tāds absurds ir tikai aizvēsturiskiem bīdeļiem un to atmeta gan jau tāpēc ka dzesi vēl kaut kādas čaulas viengabala bloka vietā noteikti neuzlabo

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: jā, čaulas ir vienādas. Kļūdījos. Bet virzuļos gan atšķirība ir.

msh, ne jau es fanoju par čaulošanu! Ja budžets neierobežots, tad protams labāk borēt, likt kaltos virzuļus un vēl viskautko darīt, bet ja cilvēks prasa padomu kā lētāk, tad protams iesaku čaulot, jo remontizmēra virzuļi maksā ļooti dārgi, un par cik virzulis ir vismazāk disltošā detaļa, tad ierobežota budžeta apstākļos, vislabākais variants ir čaulot, un likt lietotus standarta virzuļus.

P.N. netaisi demagoģu

Cik tad maksā tas komplekts? "Viena tante teica" ka četri remontvirzuļi uz kādu sotaku varot sanākt, tā ir?

P.S. Cik maksā izborēt četrus cilindrus?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Tu izliecies esi ???

Tiek ņemta čaula-cauruļveidīgs priekšmets un ielikta cilindra vietā, kurš pirms tam pārurbts resnāks. Tādējādi saglabājas standarta izmēra virzuļi. Ir dzinēji, kuriem čaulas ir jau no rūpnīcas, ne jau kā moskvičam, bet iepresētas termiski blokā vai pat lēgumā lejot bloku ielietas.

Es to visu labi saprotu, necepies

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Audi_B3 rakstīja:

Gachs rakstīja: Pārdod savu B3 un pērc b4, tie tak tagad vienādi maksā, krīze tos neskar, jo letak jau nav kur

Sačinījām šodien manu B3,tāka vēl kādu laiku braukšu pac!

nu, kas ta bija?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kā palika? vai kāds zina airgaba speceni tam renaultam?

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

pinguin rakstīja: jā, čaulas ir vienādas. Kļūdījos. Bet virzuļos gan atšķirība ir.

msh, ne jau es fanoju par čaulošanu! Ja budžets neierobežots, tad protams labāk borēt, likt kaltos virzuļus un vēl viskautko darīt, bet ja cilvēks prasa padomu kā lētāk, tad protams iesaku čaulot, jo remontizmēra virzuļi maksā ļooti dārgi, un par cik virzulis ir vismazāk disltošā detaļa, tad ierobežota budžeta apstākļos, vislabākais variants ir čaulot, un likt lietotus standarta virzuļus.

P.N. netaisi demagoģu

Cik tad maksā tas komplekts? "Viena tante teica" ka četri remontvirzuļi uz kādu sotaku varot sanākt, tā ir?

P.S. Cik maksā izborēt četrus cilindrus?

remontizmēra virzuļi maksā ap 70 ls gabalā, lētākajā gadījumā...

gredzeni arī dārgi.

čaulošana 40 ls par stobru. un tad iet viss standart - virzuļi no svalkas, un standarta gredzeni. parēķini pats, un tad spried par manu "nekompetenci"

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja:

remontizmēra virzuļi maksā ap 70 ls gabalā, lētākajā gadījumā...

gredzeni arī dārgi.

čaulošana 40 ls par stobru. un tad iet viss standart - virzuļi no svalkas, un standarta gredzeni. parēķini pats, un tad spried par manu "nekompetenci"

Es tev prasu cik maksā borēšana nevis čaulošana

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Borēšana uz lielāku izmēru un vēl kas tur pēc kā var ielikt virzuļus, salikt motoru un to lietot [un izmērs te ņipričom ].

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

20ls par stobru

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Gachs rakstīja: Pārdod savu B3 un pērc b4, tie tak tagad vienādi maksā, krīze tos neskar, jo letak jau nav kur

Sačinījām šodien manu B3,tāka vēl kādu laiku braukšu pac!

nu, kas ta bija?

Karbī bija vaina un elektronikā!!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Audi_B3 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Gachs rakstīja: Pārdod savu B3 un pērc b4, tie tak tagad vienādi maksā, krīze tos neskar, jo letak jau nav kur

Sačinījām šodien manu B3,tāka vēl kādu laiku braukšu pac!

nu, kas ta bija?

Karbī bija vaina un elektronikā!!

a huļi tu neizjauci motoru kā Vadonis topica sākumā lika???

Audi_B3 Reģ.: 30.03.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Gachs rakstīja: Pārdod savu B3 un pērc b4, tie tak tagad vienādi maksā, krīze tos neskar, jo letak jau nav kur

Sačinījām šodien manu B3,tāka vēl kādu laiku braukšu pac!

nu, kas ta bija?

Karbī bija vaina un elektronikā!!

a huļi tu neizjauci motoru kā Vadonis topica sākumā lika???

A huļji jaukt uzreiz motoru,ja varbū vaina ne motorā!?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Audi_B3 rakstīja:

Gachs rakstīja: Pārdod savu B3 un pērc b4, tie tak tagad vienādi maksā, krīze tos neskar, jo letak jau nav kur

Sačinījām šodien manu B3,tāka vēl kādu laiku braukšu pac!

nu, kas ta bija?

Karbī bija vaina un elektronikā!!

a huļi tu neizjauci motoru kā Vadonis topica sākumā lika???

A huļji jaukt uzreiz motoru,ja varbū vaina ne motorā!?

Nu tā tāda datoriķu paranoja ir, kā kas tā "format c:", kas normālā valodā ir kapitalka datoram (motoram)

informācijai- deksters nav datoriķis- viņš mārupes purvā sūc kūdru

Lasītākie raksti

Jaunie raksti