Es šo tekstu izkopēju no TVNET komentāru sadaļas , tā kā varbūt viss ir meli ,bet..... , diez NOMIKAM vēl ir CRV ????? TE BUS TEKSTS __________________________________________>>>>>>
Pēc statistikas šogad nozagta katra otrā jaunā Honda! Šogad pārdotas 111 gab. - nozagtas 59!!! Visas zagtās bija 1-2 gadu vecas. Ar bembjiem tas pats -29 autiņi šogad. Zīmīgi, ka lielākā daļa auto nozagti ar dublētām atslēgām. Statistika rāda, ka auto tiek nozagti pēc autorizētā servisa apmeklējuma viecot kārtējo tehnisko apkopi. Protams to nevar pierādīt neviens, ka auto atslēgas tiek nokopētas, bet kā savādāk zagļi tiek pie atslēgu un imobilaizeru kopijām? To pierāda statistika, auto ir aizdzīti iekāpjot un aizbraucot, neviens stundām, pat minūtēm nekrāmējas mūķejot mašīnu un signalizāciju. Tas ir katra dīlera iekšējās drošības jautājums. Tāpēc piemēram aizdzīti no populārajām auto markām šogad(Iet runa par 1-2 gadu veciem auto) tikai : VW-1 auto, Audi-1(nozagts un atrasts) un Merši-4, tas nozīmē ka ir šiem dīleriem ir pietiekoši drošs aizsardzības mehānisms, kas neļauj kopēt atslēgas. Šodienas jauno mašīnu atslēga ir kā mazs kompis, tā nav atslēga, ko var vienkārši pievīlēt, tādēļ auto aizbraukšana momentāli ir iespējama tikai ar nokopētu auto atslēgu un imobilaizeru!
90%, kas šos CRV taisa vaļā pīpējot, kā visticamāk, manu Accordu attaisīja. Ne kāds signalizāciju dzirdēja, ne īpaši slēdzene bija sačakarēta. Tā kā gan jau puikas spēlējas ar skaneriem un viss notiek klusu un viegli. Airbagi svilpojot aizgāja . Tāme - ~1500lvl, + ja būtu ar kontaktiem izravēti + ~1000lvl. Labākos vārdus par IF. Pārējiem - ptu, ptu, ptu.
nu, nu, kādām detaļām 2007.g.auto? Manai 2006.g.Honda frv ar 150000 uz spido vienīgās detaļas, kas pie 130000 bija jānomaina bija ieplaisājušas stabilizatora bukses (vispār jau normālas bija, bet lētāk bija samainīt, nekā pieļaut varbūtību 2.dzīt uz skati), kā arī bremžu kluči. Nedomāju, ka dēļ šīm ļoooti dārgajām detaļām kāds autiņus zog... Tākā ar crv nav sliktāk un šitos "viens čoms teica..." DOmāju, ka viennozīmīgi liela daļa ir krāpšanas ne detaļu iegūšanas vēlme..
Tavuprāt zog kaut kādu gultņu, kalotku, bukšu dēļ? A varbūt, teiksim, dažs labs savu cirvi nenovalda un padara tā ērmīgo purnu vēl ērmīgāku - bet tur visi tie nieki un plānie bleķi garantēti maksā sotaku kilogramā Vai nu mazums.
P.N. Ar tekstiem "visiem ir kaskas" lūdzu neizcelties
P.P.N. Un kur tad lai liek krāpniecības nolūkos nozagtos - uz tolmetu?
Rakstīju aktuālo 2007.gadu, jo saskaņā ar masu medijos publicēto info, gandrīz visi nozagtie CR-V bija ražoti 2007.gadā.
Attiecībā uz to dārgo EXE komplektāciju domāju, ka viss ir skaidrs - lielākie krāpnieki ir tie, kas dzīvoja pāri saviem reālajiem līdzekļiem un dzīvoja pārlieku lielā optimismā, ka idille būs bezgalīga. Visbiežāk šādas kategorijas indivīdiem bija ļoti svarīgs MAX aprīkojums, kas vidusmēra patērētājam nebūt nav nepieciešams.
Attiecīgi vidusmēra pilsonis ar krāpniecības biznesu diez vai nodarbojas.
Tāpat, ja var ticēt apgalvojumam, ka nozagtie CR-V tiek nogādāti plašajā Krievzemē, tad ir sa[rotams, kāpēc tiek zagtas tikai dārgākās versijas - īstens KRIEVS taču nekad nebrauks ar tačku bez ādas salona, bez automāta, bez aerodinamiskajiem spoileriem, utt.
Man radās tāds vienkāršs jautājums - kāpēc pērkot pontmobīli, ir jāskaita santīmi? Baidies ka krāns pat pēc aptīšanas ap kāju līdīs laukā no bikšu staras?
1) mans CR-V nav pontmobīlis. Varbūt, ja būtu dārgākajā komplektācijā, tad vēl varētu sākt domāt, bet CR-V jau pēc definīcijas nav nekāds pontmobīlis. Ir virkne citu auto, kuri par tādiem būtu jāuzskata;
2) Iegādājoties savu CR-V, es izvēlējos tādu komplektāciju, kāda man likās vispieņemamākā - ādas salonu negribējām, automātu gribēju es, bet negribēja sieva, riteņi ļoti labi izskatās arī uz 17', nemaz nevajag 18'.
Varbūt varētu padomāt par iebūvētajām atpakaļskata kamerām ar bildi displejābet tāda pieejama tikai komplektā ar citām man nevajadzīgajām lietām. Ieliku par papildus samaksu sensorus, kas darbojas, manuprāt, ļoti labi.
Tu joprojām ar pagājušā gadu tūkstoša četrriņķu musorrņiku pārvietojies???
1) mans CR-V nav pontmobīlis. Varbūt, ja būtu dārgākajā komplektācijā, tad vēl varētu sākt domāt, bet CR-V jau pēc definīcijas nav nekāds pontmobīlis. Ir virkne citu auto, kuri par tādiem būtu jāuzskata;
2) Iegādājoties savu CR-V, es izvēlējos tādu komplektāciju, kāda man likās vispieņemamākā - ādas salonu negribējām, automātu gribēju es, bet negribēja sieva, riteņi ļoti labi izskatās arī uz 17', nemaz nevajag 18'.
Varbūt varētu padomāt par iebūvētajām atpakaļskata kamerām ar bildi displejābet tāda pieejama tikai komplektā ar citām man nevajadzīgajām lietām. Ieliku par papildus samaksu sensorus, kas darbojas, manuprāt, ļoti labi.
Tu joprojām ar pagājušā gadu tūkstoša četrriņķu musorrņiku pārvietojies???
Man ir atpakaļskata kamera, nēesmu sajūsmā ,jo šādā laikā aizsmēºējas ,ja arī tīra tad reizēm problēma ar sauli , vai nu displeju apgaismo , vai pašu kameru .
Sanācis ir braukt ar auto kam sensori , škita daudz labāk
Dīvaini ,ka neviens ražotājs nav aizdomājies par kameras noskalošanu ,kā priekšas lukturiem . Vai tā kā ievelkamie lukturi priekšā ,tikai kamera varētu izlīst tad kad atpakaļ brauc
Man ir atpakaļskata kamera, nēesmu sajūsmā ,jo šādā laikā aizsmēºējas ,ja arī tīra tad reizēm problēma ar sauli , vai nu displeju apgaismo , vai pašu kameru .
Sanācis ir braukt ar auto kam sensori , škita daudz labāk
1) mans CR-V nav pontmobīlis. Varbūt, ja būtu dārgākajā komplektācijā, tad vēl varētu sākt domāt, bet CR-V jau pēc definīcijas nav nekāds pontmobīlis. Ir virkne citu auto, kuri par tādiem būtu jāuzskata;
Tu joprojām ar pagājušā gadu tūkstoša četrriņķu musorrņiku pārvietojies???
Visi CUVi/SUVi ir pontam domāti un nekam vairāk, bet sevišķi jau CUVi, jo "liela mašīna uz kompakta bāzes ar mazmotoru zem haubes" bet vestspēja tāda paša kā kompaktam un nav īsta pilnpiedziņa
Apmēram, vienīgā problēma - tas musars saliek tavu cirvi visur, izņemot augstumā no zemes [zaudē par dažiem centimetriem], salona litrāžā [bet nu es ar rokām pa gaisu braucot nevicinos, tā ka tā nav problēma ], aizmugurējo kājām mazāk vietas un vēl īpašnieka krāna pagarinājumā. Un jā, pilnpiedziņa tam musaram arī ir īsta, nevis pilno bikšu pseidopilnpiedziņa kā cirvim
...salona litrāžā [bet nu es ar rokām pa gaisu braucot nevicinos, tā ka tā nav problēma, aizmugurējo kājām mazāk vietas
Ģimenei, kas bieži tālus atālumus veic piecatā (t.sk. 2 mazi bērni), šie argumenti ir vieni no svarīgākajiem.
msh rakstīja:
...n jā, pilnpiedziņa tam musaram arī ir īsta, nevis pilno bikšu pseidopilnpiedziņa kā cirvim
un cik reizes šī pilnpiedziņa tevi ir izglābusi no problēmām???
cik var ar tevi diskutēt par šo jautājumu? Ja tīk braukt ar miskasti - lūdzu, brauc, bet netarkšķi, ka tas ir pārāks par citiem daudz labākiem auto.
Zini, par ko es tev esmu pateicīgs? Par to, ka tu joprojām neesi pārvārtējis savas finansiālās iespējas un neesi milzigā optimismā paņēmis līzē uz 7 gadiem kādu jaunāku auto. Citādi man ar maniem milzīgajiem nomaksātajiem nodokļiem būtu atkal jāglābk viens neapdomīgs kredītņēmējs
1) mans CR-V nav pontmobīlis. Varbūt, ja būtu dārgākajā komplektācijā, tad vēl varētu sākt domāt, bet CR-V jau pēc definīcijas nav nekāds pontmobīlis. Ir virkne citu auto, kuri par tādiem būtu jāuzskata;
Tu joprojām ar pagājušā gadu tūkstoša četrriņķu musorrņiku pārvietojies???
Visi CUVi/SUVi ir pontam domāti un nekam vairāk, bet sevišķi jau CUVi, jo "liela mašīna uz kompakta bāzes ar mazmotoru zem haubes" bet vestspēja tāda paša kā kompaktam un nav īsta pilnpiedziņa
Apmēram, vienīgā problēma - tas musars saliek tavu cirvi visur, izņemot augstumā no zemes [zaudē par dažiem centimetriem], salona litrāžā [bet nu es ar rokām pa gaisu braucot nevicinos, tā ka tā nav problēma ], aizmugurējo kājām mazāk vietas un vēl īpašnieka krāna pagarinājumā. Un jā, pilnpiedziņa tam musaram arī ir īsta, nevis pilno bikšu pseidopilnpiedziņa kā cirvim
cik interesants [c.]A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk... -lietotaja viedoklis
Man, starp citu, nav absolūti nekas pret mašīnām, kuru izmērs atbilst funkcijai, neatkarīgi no to vecuma - nu ja cilvēks var atļauties, lai jau viņam ir Dažu cilvēku pārvadāšanai sedans vai universālis, lielāka bara un/vai kravas pārvadāšanai bušelis, ja daudz jābrauc pa bezceļiem, īsts džips ar rāmi, zemajiem robiem un tamlīdzīgām fīčām
msh rakstīja: Un tavējā? Manējā vismaz nevar uztaisīt grūti paredzamus pigorus, jo tā ir tīri mehānisks veidojums
Pilnpiedziņu nereizi neesmu uzskatījis apr sava CR-V priekšrocību, bet gan kā papildus opciju, kas pieslēdzas tikai tad, kad tas ir nepieciešams. Pusotra gada laikā šādas reizes varu saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem. Pārējā laikā man pilnīgi apmierina priekšpiedziņa, kas nodrošina arī mazāku degvielas patēriņu!
par ahūno bezceļu braukšanu runājot - dēļ tā vien ikdienā kratīties 'samosvālā' ķipa Patrol ??? un gāzt pa min12l/100km ??nu nē paldiesīņ es bezceļu ņemu ar kvadru un 'ņemu' viņu tur ,kur ah ujennie pazeminātrāmjotie džipi atpūšās.....
a 'parkec' garantē izbraukšanu ziemā no pagalma , piebraukšanu no sosejas līdz mājai utt. parliecinošas lietiņas kuras DUmshIEM ķippo 'kņigu ņe čital no znaju' ,nesaprast .
Pirms pāris gadiem bija tāda, pilsētai laps kartings un uzticamāks par renaultu. Liela daļa detaļu der no 323 mazdas, problēmu nekādu, ja neskaita optiku, kas maksā dārgi.
Slinkums bija meklēt pareizo topicu - šôdien ar zagļu garie nagi apgrābājuši manu auto !!!
Ja neko citu nevar paņemt un salonā nekā nav , tad viena spoguļa stiklu ir izņēmuši scukas. Nu labi vismaz ka nav mersis kuram visu spoguli nofisdjī.
P.S. vispār dīlers ar izmeta ka Corollām utml. ar k-kā dikti bieži kāds meklējot spoguļu stiklus.
P.P.S. patreiz paņēmu jūzotu veselu spoguli, lai būtu pārliecinats ka nav nofenderēts (jamos nevar no āºpuses noskrūvēt !!!), bet nākamo mieºīgi attiečīgā kantorī izgriezīs un saveidos.
WALA rakstīja: Slinkums bija meklēt pareizo topicu - šôdien ar zagļu garie nagi apgrābājuši manu auto !!!
Ja neko citu nevar paņemt un salonā nekā nav , tad viena spoguļa stiklu ir izņēmuši scukas. Nu labi vismaz ka nav mersis kuram visu spoguli nofisdjī.
P.S. vispār dīlers ar izmeta ka Corollām utml. ar k-kā dikti bieži kāds meklējot spoguļu stiklus.
P.P.S. patreiz paņēmu jūzotu veselu spoguli, lai būtu pārliecinats ka nav nofenderēts (jamos nevar no āºpuses noskrūvēt !!!), bet nākamo mieºīgi attiečīgā kantorī izgriezīs un saveidos.
Varbūt jau tagad uztaisi piegrieztni, kamēr ir no kā? Vai pat uztaisi kādu pārīti rezervē, lai citreiz no rīta varētu uzreiz izņemt no no grabažnieka un ielīmēt vietā!
kurus auto zog
Es šo tekstu izkopēju no TVNET komentāru sadaļas , tā kā varbūt viss ir meli ,bet..... , diez NOMIKAM vēl ir CRV ????? TE BUS TEKSTS __________________________________________>>>>>>
Pēc statistikas šogad nozagta katra otrā jaunā Honda! Šogad pārdotas 111 gab. - nozagtas 59!!! Visas zagtās bija 1-2 gadu vecas. Ar bembjiem tas pats -29 autiņi šogad. Zīmīgi, ka lielākā daļa auto nozagti ar dublētām atslēgām. Statistika rāda, ka auto tiek nozagti pēc autorizētā servisa apmeklējuma viecot kārtējo tehnisko apkopi. Protams to nevar pierādīt neviens, ka auto atslēgas tiek nokopētas, bet kā savādāk zagļi tiek pie atslēgu un imobilaizeru kopijām? To pierāda statistika, auto ir aizdzīti iekāpjot un aizbraucot, neviens stundām, pat minūtēm nekrāmējas mūķejot mašīnu un signalizāciju. Tas ir katra dīlera iekšējās drošības jautājums. Tāpēc piemēram aizdzīti no populārajām auto markām šogad(Iet runa par 1-2 gadu veciem auto) tikai : VW-1 auto, Audi-1(nozagts un atrasts) un Merši-4, tas nozīmē ka ir šiem dīleriem ir pietiekoši drošs aizsardzības mehānisms, kas neļauj kopēt atslēgas. Šodienas jauno mašīnu atslēga ir kā mazs kompis, tā nav atslēga, ko var vienkārši pievīlēt, tādēļ auto aizbraukšana momentāli ir iespējama tikai ar nokopētu auto atslēgu un imobilaizeru!