Rūsa

lidvaavere Reģ.: 23.11.2009

Kāds vabūt zina, kā tikt galā ar rūsu? Man fokusam rūsē aizmugurējais vāks. Vasarā es rūsu ar fleksi notīrīju, nogruntēju, nokrāsoju un nolakoju (visu trīs kārtās), bet tagad skatos, ka atkal rūsē :@ Tajā pasākumā ieguldīju daudz laika un naudas, bet viss pa velti :@

 
1 2 3 4 5
ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: , a lidvāvere slavē kaut kādu fokusu - kas tajās caur pakaļu uztaisītajās urnās ir ko slavēt? Lētais ceņņiks - jo normāls cilvēks tādu urnu negrib, kur nu vēl iedgara tipa cilvēks? Nu tas vienīgi... Nekā cita tur nav, ne kvalitāte, ne aprīkojums, ne dizains, un motors parasti arī ir aiztaupīts priekš citu marku braucējiem

fokuss ir izcils auto no visiem aspektiem, ja to salīdzina pret 80-to gadu auto modeļiem. Un var nopirkt pa kādiem 1000 eiro

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft, visa būtība ir tērauda loksnes ķīmiskajā sastāva. Jo mazāks oglekļa daudzums, jo lēnāk rūsē, bet jo dārgāks. Tērauds ar oglekļa sastāvu 0,08% un mazāk praktiski vispār nerūs, un pie tam ir ļoti plastisks, bet pāris reizes dārgāks par teiksim ar 0,09% C. Tur arī ir tā atšķirība. Nu vai var teikt savādāk - skārds ar C saturu 0,08% un mazāk krieviski saucās "dekpir", latviski auksti velmēts tērauds. Visi pārējie ir karsti velmēti - iegūti ar krietni lētāku metodi.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars

Crankshaft, visa būtība ir tērauda loksnes ķīmiskajā sastāva. Jo mazāks oglekļa daudzums, jo lēnāk rūsē, bet jo dārgāks. Tērauds ar oglekļa sastāvu 0,08% un mazāk praktiski vispār nerūs, un pie tam ir ļoti plastisks, bet pāris reizes dārgāks par teiksim ar 0,09% C.

====================

Par kjiimisko sastaavu, protams, muljkjiibas, bet dziljaas izvilkshanas skaards tieshi taads arii ir, ar ogleklja saturu parasti

0.08% vai pat mazaak, auksti velmeetais. Sadaardzina sho produktu obligaataa virsmas apstraade (optimizaacija) ar skroshu struuklu, lai uzlabotu taa "shtanceejamiibu".

Tur arī ir tā atšķirība. Nu vai var teikt savādāk - skārds ar C saturu 0,08% un mazāk krieviski saucās "dekpir", latviski auksti velmēts tērauds. Visi pārējie ir karsti velmēti - iegūti ar krietni lētāku metodi.

===================

Karsti velmeetie virsbuuvju detaljaam vai, piemeeram, katlinjiem neder vispaar savas struktuuras deelj - tiem ir tendence pliist pie palielinaatiem ieksheejiem spriegumiem un braakja procents buutu 50% ja ne vairaak. Varbuut kaut kur Kjiinaa to vareetu atljauties...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Tērauds ar oglekļa sastāvu 0,08% un mazāk praktiski vispār nerūs, krieviski saucās "dekpir", bet pāris reizes dārgāks

Praktiski vispār nerūs tērauds ar 13% hroma saturu, krieviski saucas "ņeržaveika", un ir gan pāris reizes dārgāks.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Crankshaft, visa būtība ir tērauda loksnes ķīmiskajā sastāva. Jo mazāks oglekļa daudzums, jo lēnāk rūsē, bet jo dārgāks. Tērauds ar oglekļa sastāvu 0,08% un mazāk praktiski vispār nerūs, un pie tam ir ļoti plastisks, bet pāris reizes dārgāks par teiksim ar 0,09% C. Tur arī ir tā atšķirība. Nu vai var teikt savādāk - skārds ar C saturu 0,08% un mazāk krieviski saucās "dekpir", latviski auksti velmēts tērauds. Visi pārējie ir karsti velmēti - iegūti ar krietni lētāku metodi.

akujeķ cik gudri

kur ir raimondsm???? vai viņam nemaz nav ko teikt šajā sakarā?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

fokuss ir izcils auto no visiem aspektiem, ja to salīdzina pret 80-to gadu auto modeļiem. Un var nopirkt pa kādiem 1000 eiro

Ak tā, visiem, saki? Ir nu gan tev tie aspekti ļoti trūcīgi... Izcila tā miza varbūt ir salīdzinot ar kādu astoņdesmito gadu eskortu vai asaku, bet audī to mizu, diemžēl, izbāzīs vienos vārtos Pieņemu ka nenopists B3 vai C3 to fokusu izceltu pat remonta izmaksās - audī remontētājam nav jābūt faķīram lai iemānītu bukses visādās tizlās vietās Par rūsu un citām lietām nerunājot.

P.N. Kas tā vispār par desmitgadīgu mašīnu, kura maksā 600 ls? Neesi šīrim radinieks? Tam jau arī patīk ar nofistām miskastēm braukāt

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti