Rūsa

lidvaavere Reģ.: 23.11.2009

Kāds vabūt zina, kā tikt galā ar rūsu? Man fokusam rūsē aizmugurējais vāks. Vasarā es rūsu ar fleksi notīrīju, nogruntēju, nokrāsoju un nolakoju (visu trīs kārtās), bet tagad skatos, ka atkal rūsē :@ Tajā pasākumā ieguldīju daudz laika un naudas, bet viss pa velti :@

 
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

vaig apstradaat ruusas vietas ar kjimiju, ruusas rarveidotaaju, pirms grunts. vai krasot ar skabaam gruntiim. bet tauta runaa ka viss bez jeegas. jo auto marka taada

lidvaavere Reģ.: 23.11.2009
0 0 Atbildēt

Es pirms gruntēšanas lietoju rūsas pārveidotāju biezā sl'anī, bet nekāda tolka Viens paziņa zināja teikt, ka tas viss esot tapēc, ka starp vāka metāla plāksnēm kaut kādā veidā iekļūstot ūdens, tapēc it kā vienīgais risinājums esot šrotos mēģināt dabūt citu vāku. It kā jau varētu mēģināt atrast, bet tad vajadzēs viņu krāsot, kas gan jau maksā bargu naudu

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

priecajies ka tikai vienaa vietaa ruusee. focus jau ir baigais meesls, tur ne tadus brinumus vien var sagaidiit.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Ja nepatīk rūsa – tad iemērc uz nedēļu saļarkā – rūsa nemetīsies gadu klāt…

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Tad nepareizi lietojat tos pārveidotājus un gruntis!

man Skorpis (daudz vecāks, un 10 jau Latvijā), pēc kārtīgas apstrādes stāv kā stāvējis, ar visu to ka katru dienu braucu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

manai 11 gadus vecajai tojotai ir bukte aizmugurē. drusku uzpūtu kaut kādu brunoxi un rūsas praktiski nav. nekas cits pat darīts netika.

mašīnu gan arī nemazgāju

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

lidvaavere rakstīja: Kāds vabūt zina, kā tikt galā ar rūsu? Man fokusam rūsē aizmugurējais vāks. Vasarā es rūsu ar fleksi notīrīju, nogruntēju, nokrāsoju un nolakoju (visu trīs kārtās), bet tagad skatos, ka atkal rūsē :@ Tajā pasākumā ieguldīju daudz laika un naudas, bet viss pa velti :@

Izdari vēlreiz visu to pašu un nekavējoties to mašīnu pārdod.....ja tiešām gribi tikt galā ar rūsu.

normislabs Reģ.: 01.07.2005
0 0 Atbildēt

var jau piemeklēt pēc krāsas to vāku, biežāk jāpavēdina

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vajag to vāka iekšpusi izžāvēt un pēc tam piepūst ar eļļu. Vislabākā tml. mērķim ir veca ,lietota pabieza motoreļļa. Atceros, savulaik manam bembim e-34 sāka pakaļējo riteņu arkas rūsēt. Toreiz sapūtu to arku iekšpusē vecu motoreļļu, smuki visu no ārpuses nokrāsoju - un nekāda rūsa vairs tur neparādijās. Neliels minuss - varbūt, karstā laikā tā eļļa kaut kur var arī izpilēt, bet tā nebūs tā lielākā nelaime. Ja vēl to eļļu sajaukt kopā ar padomjlaiku populāro antikorozijas šķidrumu Movil, tad rezultāts būs vēl labāks. Galvenais , pirms aizsargvielu uzklāšanas - virsmām ir jābūt pilnīgi SAUSĀM.,

lidvaavere Reģ.: 23.11.2009
0 0 Atbildēt

Kā lai tai vāka iekšpusei tiek klāt?

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

lidvaavere rakstīja: Kā lai tai vāka iekšpusei tiek klāt?

No iekspuses nonem apshuvumu un tur gan k'ads caurums atradisies, kur ieliet.

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: priecajies ka tikai vienaa vietaa ruusee. focus jau ir baigais meesls, tur ne tadus brinumus vien var sagaidiit.

Šīri, kurš auto šajā klasē nav mēsls?

lidvaavere Reģ.: 23.11.2009
1 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

lidvaavere rakstīja: Kā lai tai vāka iekšpusei tiek klāt?

Nofleksē pa perimetru vāka augšpusi.

Nofleksē savu mazo loceklīti

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja:

Shiirs rakstīja: priecajies ka tikai vienaa vietaa ruusee. focus jau ir baigais meesls, tur ne tadus brinumus vien var sagaidiit.

Šīri, kurš auto šajā klasē nav mēsls?

golps gan jau na nav kaka. tik maksaa divus pokusus

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

nekādi vāki nav jāpūš, bet gan jāmeklē pa kurieni autiņā nāk iekšā mitrums vai kāpēc tas paliek!

Tas nav normāli ka pūst kaut kas, atskaitot arkas, sliekšņus, un aiz aizmugurējā bampera. Pie kam jebkurai mašīnai.

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

Tagad ir jauns līdzeklis Nano Protech (paskaties infu netā). Izplata SIA "VA Motors", Bukultu iela 5c, Rīga. Maksā padaudz ~16 Ls par 450ml baloniņu, taču efektivitāte esot fantastiska.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

i_edgar, kāds tev tas skorpis ir - jau krupis vai tomēr vēl siermašīnas radagabals? Ja otrais, tad kāds tur galu galā brīnums - kad tapa siermašīna, fordelis ar opeli vēl tikai sacentās, kurš ražos sūdīgākās mašīnas eiropā - tā jau bija tikai deviņdesmito otrā puse, kad fordelis beidzot ar fokusu uzvarēja opeli šajā kategorijā. Tāpēc vecajām lamatām vismaz ir kam pūt, nevis kā jaunajām.

P.N. Pieņemot ka tas tavs skorpis tomēr grib vairāk pūt nekā astoņdesmito pirmās puses opeļi, pastāsti savu tehnoloģiju, mošk noder

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

superb rakstīja: Tagad ir jauns līdzeklis Nano Protech (paskaties infu netā). Izplata SIA "VA Motors", Bukultu iela 5c, Rīga. Maksā padaudz ~16 Ls par 450ml baloniņu, taču efektivitāte esot fantastiska.

Var jau būt, tikai cik sapratu pēc jūtubes vigika, tas šajā gadījumā nederēs - domāts plika metāla aizsardzībai - spīdīgs fokuss bez krāsas būtu stilīgs, bet ja nu tomēr tas līdzeklis ir kuiņa, tas fokuss pārvērtīsies par rat rodu

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

msh, Skorpis ir 1991. gada. manējais jau 10 gadu kā lietots, dēlam arī tāds pat 91. 3. gadu kā šis lieto, bet Latvijā 9 gadi.

Fordiem ir ļoti lēts tērauds sabāzts - ar lielu oglekļa saturu, un ja rodas kaut kur neliels skrāpējums, tad tai pat gadā ir jātaisa. Taisot uzreiz izdevumi būs par tīrīšanu un piekrāsošanu (pārdesmit Ls), ja atstāj taisīšanu uz nākamo gadu, tad bez metināmā aparāta var klāt nenākt (izdevumi pārssimt Ls)! Pliks metāls šiem verķiem pūs acīm redzot - pa gadu, pa sāļi līdz caurumam! WV, Volvo, MB, Audi ir tērauda loksnes ar ievērojami mazāku oglekļa saturu un pūst lēni. Pliks metāls pa sāli līdz caurumam izpūs kādos 3 gados.

Bet pūst visas, izņemot plastmasas (Trabant) un alumīnija (Jaguar).

Par tehnoloģiju esmu stāstījis, bet pastāstīšu vēlāk vēl reiz.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Manam bijušajam A80 bija sabuktēta pakaļas spārna kante augšā tā, ka krāsa bija nosista nost - tā bukte tur bija vismaz četrus gadus bet ne grama rūsas Laikam pie vainas cinks Apakšā, protams, tik spīdoši nav, jo apakša ir apakša un latvijas ceļi ir latvijas ceļi

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars

Fordiem ir ļoti lēts tērauds sabāzts - ar lielu oglekļa saturu

-----------------------------------------

Nu vispaar taa nebuus gan - auto virsbuuvju detalju izgatavoshanai kaa reiz izmanto teeraudus ar zemu ogleklja saturu - tie labi pakljaujs t.s. dziljajai izvilkshanai, maz pakljauti

termisko plaisu rashanaas tendencei, labi metinaas Ogleklja saturam maz sakara ar ruuseeshanu (teeraudaa), visi autorazhotaaji sanjem lokshnju metaalu no praktiski vieniem un tiem pashiem razhotaajiem, taa ka vairaak vai mazaak ruuseeshana necinkota teerauda loksnes izmantoshanas gadiijumaa ir atkariiga no pashiem auto razhoshanas tehnologjiskajiem procesiem un virsbuuves konstrukcijas, arii papildu aizsardziibas

WV, Volvo, MB, Audi ir tērauda loksnes ar ievērojami mazāku oglekļa saturu un pūst lēni. Pliks metāls pa sāli līdz caurumam izpūs kādos 3 gados.

--------------------------------------

Kas tev to visu sastaastiijis - savulaik VISU PSRS vieglo auto virsbuuves razhoja TIKAI no importeeta teerauda - boljsheviki taa arii neapguva masveida teerauda lokshnju apstraadi ar skroshu struuklu (virsmas uzlaboshana, nepiecieshama kvalitatiivai sarezhgjiitu detalju shtanceeshanai). Pat mums uz RAFu naaca lokshnju teerauds azh no pashas Japaanas, parasti no Beljgjijas un Luxemburgas. Krievu loksnes paraadiijaas ljoti reti un bija nekvalitatiivas, biezhi pliisa detalju izvilkshanas laikaa. Buutiibaa metaals bija tas pats, kas taadam AUDI vai Volvo - biezhi vien RAF sanjeema metaalu ostaa kaa dalju no kravas, paareejais gaidiija taalaakveshanu uz Zviedriju ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Vismaz 4 gadus braukāji ar tādu sabuktētu spārnu un atlekušu nost krāsu?

Es pats bik vairāk kā pusotru gadu, līdz pagājušā rudenī aiz gara laika nošpahtelēju un nokrāsoju, mans brālēns pirms manis vismaz divus gadus. Sīka apaļa bukte spārna noapaļotajā stūrī.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

iedgar, kur tehnoloģijas apraksts?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Būs, būs - neesmu aizmirsis, bet patreiz esmu ļoti aizņemts... uz nedēļas beigām.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Ar fordiem kavēties nedrīkst, sarūsēs pavisam...

Nē, nē - aukstā laikā rūsēšanas process stipri palēlinās!

Ķimija.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti