nja, nez ko degvielas bākai tādu lietu neprasa? Laikam šito termiņu tas TA vecis lien vienmēr bagažniekā lūrēt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nja, nez ko degvielas bākai tādu lietu neprasa? Laikam šito termiņu tas TA vecis lien vienmēr bagažniekā lūrēt.
TDIOTS rakstīja:
Seene rakstīja:
TDIOTS rakstīja: vajageriem bij balons 'zapaska' -~55l max , ko varēj iepildīt , bij biki par īsu un tālab gadījās iepildīties 'LAukugāzē'
audakā var iepūst ~90+litrus, arī apetīte ir biki piezemētāka , 700km gaitas rezerve stipri samazina laukugāzes ieberziena iespējamību ,
Ehh... Prieks klausīties par jūsu gaitas rezervēm. Taisni vai neeērti par saviem 1000-1400km Un tas viss ar parasto bāku, bez mūžīgi aizņemta bagāžnieka
nekā personisk ,bēēt es tos km braucu ar AUDI A6qtiptr , nevis ar opeļa atraugu
P.S.un bagāžniekā vietas ir gana , audī nau gruzoviks pēc definīcijas
P.S.S.ja bagāžnieka vietas tomēr ir par maz , ir vēl konkgoo un sprinters .
P.S.S.S.S. un vēl piekbe ar tentu ira
taxšto iepūt ar to sāāpu audim izpūtējos
Ar ko tava Fofāgena atrauga labāka? Un laikam jau dzīvē maz par ko interesējies, ja vietu bagāžniekā spēj salīdzināt ar kangoo vai sprinteru. Es tomēr atpūsties labāk braucu ar komfortablu auto, kam nav vēl piekabi jāpieāķē, lai varētu peldčības līdzi paņemt.
ble..., atkal nogāja pa citas dziesmas taku- ja gāze tad gāze- nevienam nav noslēpums, ka gāze nav alternatīva degviela dīzeļdzinējam, bet santīma iečikāšana salīdzinot ar benzīnu.
Man arī ir ar iesmidzināšanu un bišķi līdzīga problēma. Nav bijis laika atrisināt, bet, manuprāt, problēmas cēlonis varētu būt samērā vienkāršs.
Tātad, ko mēs zinām par gāzes sistēmu:
1) gāzes iztvaikošana reduktorā notiek uz dzesēšanas sistēmas rēķina (truba iet cauri un dod siltumu)
2) zinu, ka manam auto pārslēgšanās uz gāzi ir noregulēta uz +30 grādiem (neprasiet, kas tieši tiek mērīts, bet motoram pēc idejas ir jāuzsilst.
Tad lūk, ideja ir noregulēt "pārslēgšanos" uz 35 - 40 grādiem. Mīnuss - Autogāzē par pieslēgšanos auto datoram paņems 10 Ls. Lauka apstākļos var darīt vienkāršāk. Es, piemēram, aukstā laikā no rīta kādu kilometru vairāk nobraucu uz benzīnu un tad pārslēdzos. Motors ir uzsilis un problēmu nav.
Protams - ir jāseko, lai filtri būtu nomainīti, lai svečvadi nesistu garām - gāzes sistēma tomēr ir jūtīgāka par benzīnnieci.
Ja kas,der ari kādreiz pašu reduktoru iztīrīt,ne tikai kondensātu noliet)Un gāzenkantoram jalūr uz nagiem,var nomainīt blīves utt,bet šo to neiztīrīs,rezultātā tāpat lāga nevilks.Ceru ,ka visi kantori naf vienādi.Bet citādi salā ir jalec bez problemām
Nu mana pieredze ar gāzi.
Man gan vecā sistēma. "lētā"
Visādi gļuki gadijās, tad filtrs pilns, tad reduktoru jaucu vaļā un tīriju, regulēju.
Tagad tik pildos ar LPG. Visas problēmas ir pazudušas.
Nav sanācis 'Statoil' gāzi ieliet, par to nezinu. Bet vispār vari palasīt www.voyagerclub.lv lapā, tur ir daudz par gāzi aprakstīts.
Seene rakstīja: esmu opeļatraugu fans , kurš mitros sapnīšos liek vienā plauktā opeļsāpi un AUDI
tā viņš ir
TDIOTS rakstīja:
Seene rakstīja: esmu opeļatraugu fans , kurš mitros sapnīšos liek vienā plauktā opeļsāpi un AUDI
tā viņš ir
Pašam prieks par līmeni, kādā esi spējīgs runāt?
Diezgan nožēlojami...
kādas vispār atsauksmes par to Rankja dambja gaazes kantori,pašam uz vecā autiņa bija gāze tagad štuks ielikt uz tagadējo autiņu.tanī Rankja dambja gaazes kantori viens letiņš strādā,biju domājis apbraukāt kantorus sēlpils ielā un ganību dambī ir divi,cik noprotu pēc atsauksmēm viens atkrīt.
Rankja dambja vecis ir labs. Pasham tika liidzeejis, un arii atsauksmes labas dzirdeetas.
Par Ganiibu dambi nezinu, kur divas vietas. Taa, kas agraak bija pie finieriem, aizvaacaas uz jauno eeku, taa ir taa, kur skuteru centrs. Tagad atkal pie finieriem esmu redzeejis gaazes kantori. Nez kaapeec man liekaas, ka tie ir tie pashi no skuterniekiem, kas telpas truukuma deelj atkal ir paarvaakushies atpakalj, jo pie skuteriem vinjiem tur bija ljoti maz vietas.
Par cik ar gaazes braucamajiem vairs nav sakara, tad ieteiktu paarliecinaaties pashiem.
Principaa pashiem gaazes meistariem tur nebija ne vainas, puishi sakariigi, bet vinju priekshnieciiba smadzenes sipa, ar pashiem meistariem komuniceet neljaava, pie auto atrasties nedriikst, ko tur dara hvz. Bezmaz kaa diileru servisos, atdod auto un komunicee ar priekshnieciibu.
gāzes problēmas mīnusos
Jautājums pieredzējušiem gāziniekiem: pēdējās pāris dienas manu ar gāzi aprīkoto auto piemeklējusi nepatīkama lieta - īsti labi negrib darboties ar to gāzi. Rūc,rūc un tad sāk pīkstēt, ka gāzes nav, pārslēdzu benzīnu, pabraucu, atkal pārslēdzos uz gāzi un turpinu braukt, pēcāk kaut kad atkal sāk pīkstēt, ka gāzes nav. Leju pilnu bāku, bet nekas daudz neiet iekšā, tipa jau pilna!
Tad nu jautājums - kas tur pie velna notiek? Viena versija, kura izskanēja no mazliet pieredzējušāka cilvēka - DUS iepildīts sezonai neatbilstošs šķidrās gāzes maisījums. Propāns un butāns nepareizās proporcijās. Gaidu vēlkādus viedokļus, pieredzes apmaiņu un laba vēlējumus.
Paldies!
ps
līdz šim - autoar gāzi trīs gadi - ne vasarā, ne ziemā problēmu nav bijis.
pss
ja nu tas ir aktuāli - autombilim dārgā gāzes iekārta ar iesmidzināšanu