gačiņš (vietējais servismenis) taču teica, ka jāmaina visi gultņi vienlaicīgi
p.n.
bet ko tu vēlies no iauto???? lai tev rociņu patur? līdzjūtību izsaka?
tu tak uz diagnostiku biji? tur tev neko nepateica?
gačiņš (vietējais servismenis) taču teica, ka jāmaina visi gultņi vienlaicīgi
p.n.
bet ko tu vēlies no iauto???? lai tev rociņu patur? līdzjūtību izsaka?
tu tak uz diagnostiku biji? tur tev neko nepateica?
Diagnostika veikta EBAY pirktu Lexia3. Pie dīlera ciemos vēl nav būts.
Štekeris sensoram atrodas motor telpā hermētisks tīriem kontaktiem.
Pri čom te gultnis.
Papriekšu pābaudi ABS devēju.
Problēmu stāvot kad iedarbina neuzrāda – aber loģiski! Tu taču stāvi nevis kusties
Iespējams ka tavs sidometrs ir piesaistīts pie priekšējā kreisā ABS devēja, tāpēc arī rāda 0 km/h.
Tas tā īsumā
Citroen C5
Problēma ar Citroen C5 2.2 HDi 2001 gads ABS.
Varbūt kādam ir bijis kaut kas līdzīgs?
Patstāvīgi deg ABS lampa panelī un sākot braukt uz displeja rāda uzrakstus (vācu valodā) ABS defekt, ESP/ASR auser betrieb.
Pirms visiem šiem notikumiem tika mainīts priekšā labās puses gultnis. Gultnis ir ar magnētisko joslu priekš ABS. Auto nevainoji darbojās divas nedēļas un tad sākās ABS problēmas.
Pieslēdzot pie diagnostikas norāda uz problēmu priekšējam kreisajam ritenim. Braucot nedot informāciju par ātrumu, rāda 0 km/h. Stāvot uz vietas neuzrāda nekādas problēmas vados vai sensorā, ļauj pat nodzēst kļūdu.
Vai var būt tā, ka jāmaina otrs gultnis?