Nopirku pirms gada Volkswagen Caddy 1.9 sdi. Viss jau būtu labi - patēriņš priecē, bet motora temperatūru nevar dabūt augstā kā kādi 80 grādi - temperatūras dačiks nepaceļas līdz vidus atzīmei. Rezultātā apsilde švaka - ziemā vispār braucot silti jāģērbjas. Tāpēc jautājums - tā ir norma šitiem dīzeļiem vai konkrētajam eksemplāram kaut kas bremzē?
grs rakstīja: Nopirku pirms gada Volkswagen Caddy 1.9 sdi. Viss jau būtu labi - patēriņš priecē, bet motora temperatūru nevar dabūt augstā kā kādi 80 grādi - temperatūras dačiks nepaceļas līdz vidus atzīmei. Rezultātā apsilde švaka - ziemā vispār braucot silti jāģērbjas. Tāpēc jautājums - tā ir norma šitiem dīzeļiem vai konkrētajam eksemplāram kaut kas bremzē?
Temperatūra dīzeļiem mēdz lēnāk celties, sevišķi pie mīnusiem, bet tā, ka nevar dabūt līdz 90 grādiem, nevajadzētu būt(tas no pieredzes ar VAG TDI).
Vai nu termostats beigts vai arī ielikts tāds, kurš par ātru veras vaļā.
Nē, točna veikalā ir jāstāv pārdevējam klāt un lai meklē pareizo termostatu?! A to vienu jau nesen nomainīju, bet bez izmaiņām. Pārliecinājāt - zvanīšu uz bodi un piepresīšu pareizo termostatu! Nopietni.
Darbā bija četri VW Caddy , visi ap 2000 gada ražojumu ar 1.9SDI. Vienam no tiem bija priekšs Seat domāts motors un tam bija speciāla dzeses šķidruma piesildes lieta ar 3 kvēlsvecēm. Par to piesildi var parunāt pie Ape motors bieķensalas veikala pārdevēja. Viņs man demonstrēja paštaisīto sistēmu uz Audi . Tur bija no Renault aizņemts tas kvēlsveču bloks, pāris releji un slēdzis.
Zini arī jaunajiem Caddy(2006, 2007 gada) ar 2.0SDi ir tas pats joks, nevelna nesilts, jo sevišķi ziemā. Servisa džeki pukojās. Man pašam arī darba zirgs 2008 gada VW Polo ar 1.4TD trīscilindru purkšškis ne vela ziemā nesilst.
Par temperatūras devēju, tas kas panelī var melot. Tu pamēri kas ir dzīvē,
Pat normāls dīzelis ne velna ziemā nesilst, un protams nesilda, bet šis mazais dīzelītis domāju ka pat teorētiski nespēj piesildīt to Kandi akvārija kasti.
Vienīgā reālā izeja ir, kad tikai sākas ārā mīnusi aizklāt radiatoru, vismaz pusi ar "importa" finiera gabalu, un neizņemt ārā to līdz stabilu plusu iestāšanās.
Pie -20 dīzeli tukšgaitā var darbināt kaut diennakti, bet līdz darba temperatūrai tas tā pat neuzsils. Ja tam nav palielas slodzes, nekāds siltums salonā nebūs.
Nu tas, ka tie kabluki ilgi silst- ir fakts! Pie -20 tukšgaitā nesilst faktiski vispār, un uz šosejas vajag apm. 10km, lai uzsiltu. Tika mainīts arī termostats (VW centrā)- rezultāts tas pats.
Otrs caddy ir ar autonomku- tur cita štelle- 5 min tukšgaitā un silts.
p.s. par mot. temperatūru spriežu pēc pečkas, jo panelī neredz.
Bij te sievastēvam cadijs ar 1.9 dīzeli. Ziemā ar siltumu problēmu nebija, lidz ielas galam izbraucot (100m) jau pūta karstu. Kartonus nelika un siltā garāžā arī neturēja.
feciic rakstīja: Bij te sievastēvam cadijs ar 1.9 dīzeli. Ziemā ar siltumu problēmu nebija, lidz ielas galam izbraucot (100m) jau pūta karstu. Kartonus nelika un siltā garāžā arī neturēja.
es iesaku nākamziem regulārāk tīrīt ceļu.... lai nav pusstundu jākārpās tie 100 metri
daudziem, daudziem auto ir elektrisks gaisa silditajs pechkaa, tas vareetu izskairdot momentalu siltumu, bet nu karstu gan vinsh nedod. pirmaiem A6 taads ir visiem dizeljiem, bet tiesa, par cadika uzbuuvi neko nezinu
grs rakstīja: Nopirku pirms gada Volkswagen Caddy 1.9 sdi. Viss jau būtu labi - patēriņš priecē, bet motora temperatūru nevar dabūt augstā kā kādi 80 grādi - temperatūras dačiks nepaceļas līdz vidus atzīmei. Rezultātā apsilde švaka - ziemā vispār braucot silti jāģērbjas. Tāpēc jautājums - tā ir norma šitiem dīzeļiem vai konkrētajam eksemplāram kaut kas bremzē?
paskaties vai pečka nav ciet, ķipa tecējis radiators un iemočīts pulveris lielās devās. Pie 80 grādu temperatūras tev iekšā jābūt normāli siltam. Arī pie 60. Man savulaik LT35 2002.gada. pie vidējiem mīnusiem brīvgaitā stāvot temperatūra nokritās gandrīz uz pusi zemāka, bet auksts salonā nebija. Ar pulveri var panākt to ka pie silta motora logi ziemā salst ciet.
vw caddy 1.9 sdi apsilde
Nopirku pirms gada Volkswagen Caddy 1.9 sdi. Viss jau būtu labi - patēriņš priecē, bet motora temperatūru nevar dabūt augstā kā kādi 80 grādi - temperatūras dačiks nepaceļas līdz vidus atzīmei. Rezultātā apsilde švaka - ziemā vispār braucot silti jāģērbjas. Tāpēc jautājums - tā ir norma šitiem dīzeļiem vai konkrētajam eksemplāram kaut kas bremzē?