Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Gāzes iekārta sporta mašīnai

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003

Gāzes iekārta sporta mašīnai

 
1 2 3
Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

tak nopērc 1,9L dīzeli un netracini te tautu

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Reizeem es nesaprotu, kaapeec cilveeki iepeerk autosus, kas NAV paredzeeti ekonomijai, un tad saak domaat kaa ar locekli uzpuleet santiimu.

Kas attiecaas par lietu, ir aizdomas, ka taa gaazes iekaarta pie taadiem apgriezieniem nespees dot iekshaa pietiekamu daudzumu gaazes. Jo gaazei (vismaz standarta iekaartaas) nav suuknja, bet gaaze padodaas cilindros ar savu spiedienu.

Savaa laikaa strauji uzberot gandriiz liidz redlainam fiziski vareeja sajust, ka auto rijaas ciet, vinjam nepietika degvielas (shajaa gadiijumaa gaazes) paarsleedzot uz benziinu, neko tamliidziigu neieveeroju.

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Ja jau vēlies ekonomēt,tad negriez to motoru redlainā-domāju,ka normālos režīmos nebūs nekādas vainas braukt ar gāzi.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja: Sveiciens!

Tātad jautājiens ir par gāzes iekārtu Toyota Corolla TS (alternatīva Type-R). Ir plānā biežas vizītes Vāczemē darba lietās. Un degvielas ekonomija ir tomēr svarīga. Tātad vai šādam aparātam maz var gāzi likt, ja jā tad cik apmēram tas maksātu un pats galvenais, kā uzvedīsies pārredzamā nākotnē motors, ja tahometrā ir 8.5 štukas aborotu (VVTL-i Vtec motors, kam pie 5 štukām ieslēdzas līdzīgi kā turbīna). Es ar gāzi tur nenokausēšu visus gredzenus?

reku tehniskie parametri mašīnai:

catalog.auto.ru/...

Jeb labāk tādam neko nelikt?

Расход топлива в городе 11.1 л/100км

Расход топлива на шоссе 6.7 л/100км

Čali, es tevi nesaprotu.....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:

Dark_Side rakstīja: Sveiciens!

Tātad jautājiens ir par gāzes iekārtu Toyota Corolla TS (alternatīva Type-R). Ir plānā biežas vizītes Vāczemē darba lietās. Un degvielas ekonomija ir tomēr svarīga. Tātad vai šādam aparātam maz var gāzi likt, ja jā tad cik apmēram tas maksātu un pats galvenais, kā uzvedīsies pārredzamā nākotnē motors, ja tahometrā ir 8.5 štukas aborotu (VVTL-i Vtec motors, kam pie 5 štukām ieslēdzas līdzīgi kā turbīna). Es ar gāzi tur nenokausēšu visus gredzenus?

reku tehniskie parametri mašīnai:

catalog.auto.ru/...

Jeb labāk tādam neko nelikt?

Расход топлива в городе 11.1 л/100км

Расход топлива на шоссе 6.7 л/100км

Čali, es tevi nesaprotu.....

da čoms iņo, ka nopircis tačku ar vādu "sport" nosaukumā un vēl to, ka taisās srādāt vācijā

EM Reģ.: 26.07.2004
0 0 Atbildēt

www.agaze.lv/...

var palasīt infu par gāzi !

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Gāzi tu vari likt, bet par to cenu tiešām var nopirkt dīzelīti un taupīt centus. Rēķinies, ka tavam auto der tikai gāzes inžektoru sistēma, kas kopumā ar uzstādīšanu ir ap 1000Ls, uz neko lētāku pat nav vērts skatīties. VVT tipa sistēmām nav problēmu sadzīvot ar gāzi, ja viss ir labi noregulēts. Protams patēriņš ar gāzi litros noteikti būs nedaudz lielāks nekā ar benzīnu, citādi riskē svilināt virzuļus. Eļļu arī jālej kvalitatīvu,bet ar to pašu viskozitāti.

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Viens man te stāstīja, ka Vācijā esot problēmas ar gāzes uzpildi. Pirmkārt, tās uzpildes vietas esot maz, otrkārt, viņu pistoles neatbilstot pie mums uzstādītajām iekārtām. Bet, nu, tikai dzirdēts, varbūt ka tā nav.

Arī Latvijā ir mazliet jāplāno, kur varēs uzpildīties. Otrkārt - jāņem līdzi komplekts ar "perehodņikiem" - tas nav nekāds komoss, man liekas, ka Latvijas Propāna Gāzes tankos varēja iegādāties

Un vēl - 1.8 motoram, kompaktklases mašīnai likt gāzi - nu jā...

Un kas tur tāds īpašs. Man gāze ar tiešo iesmidzināšanu stāv uz 1.3 motora, balons rezerves rata vietā, un neko - jau 1,5 gadus tā braukāju, nekādu problēmu.

Domājams, ka čalis plāno tālus braucienus, tad ir vērts. Man gāzes iekārta atmaksājās nepilna gada laikā, tiesa es arī nobraucu ap 40-50k gadā.

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja: cik apmēram tas maksātu

Man Autogāzē (www.autogaze.lv) uz 4 cilindriem tiešās iešprices iekārta izmaksāja 7oo Ls, un tas bija kādu laiku atpakaļ. Domājams, ka cenas nebūs īpaši paaugstinājušās.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

shprice uz 4 klatliem buus ap 400-450ls. spooorta dzinejam tik vajadzees dargaakas sprauslas, atrdarbiigas

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

taadas 700..ls cenas nav jau kaadus divus gadus ja kas. pirms 1.5 gada uzliku uz 6 katliem shprici pa 600. shobriid piedavaa jau pa 500

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

pirmkārt VVTLi ir tikai attāli līdzīgs VTEC !!!

Otrkārt ar to motoru ja brauksi ekonomiski, tad arī jam maz ēdīs.

Treškārt gāzi var likt - tikai ne jau kurā katrā krūmu kantorī !!!

Ceturtkārt šiem VVTLi motoriem kaut kādus pirmos 2 gaudos (uz Celicām TSport un GT-S pārsvarā) ražošanā bija kasjaks - speciālās "VVTLi" skrūves sadales vārpstām mēdza nolūzt ( tādēļ joka pēc paskaties i-netā kurus gadus atsauca dēļ šī kasjaka un vai tas uz tevi attiecas meklēt pēc VVTLi lift bolts)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

par tām VVTLi skrūvēm - daļa maksā "saņus", bet ja nolūzt darbs lai veco dabūtu ārā ir zaj^&^#@$.

Un vēl viena šo motoru nelaime - pie rūpīgas motora uzturēšānas ( bet braucot kā jau šādiem auto pienākas) jamajiem pie 150-200 Kkm sāk "atteikt" šāles - ja nokavē momentu - caurmērā tas beidzas ar jauna motora iegādi !!!

Tad kad motors jau sāk dzirdami klauvēt - slēdzam jamo ārā un ir iespājas vēl ko saglābt, ja pats noķīlēs - tad visdrīzāk vairs nsaremontēsi, ja vien nav vēlmes ņemties un līmēt čaulas utml. (Ir LV vismaz viens tāds 1,8 motors kuram nu jau līdz ar to ir lielāks tilpums un šis tas vēl tiks būvēts virsū !!!)

Tādēl ekonomēt uz eļļām vienkārši nedrīkst !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Vai kāds var paskaidrot,kas tā par SPORTA mašīnu,par kuru ir runa ?

Cik saprotu Corolla T-Sport ar 1,8 litri VVTLi. Ir gan kādas 100 pa pasauli ar VVTLi + kompresoru no rūpnīcas - bet nu neticu ka līdz LV atnākušas !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ak jā ja kādam ir vajadzība vai vēlme kaut ko ar to 2ZZ-GE VVTLi motoru darīt tad mums Celica klubā Vamis ir jau "pudu sāls" ar jamo apēdis - daudz varēs pastāstīt par motoru, par to kur un kā labot "iedzimtās" šaizes, un arī kā un ko var darīt jaudas palilināšanai.

P.S. Par gāzes iekārtām gan var neprasīt - nav tas auto viņam ekonomijai !!!

Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: ..

Un vēl - 1.8 motoram, kompaktklases mašīnai likt gāzi - nu jā...

Vēl pa 30% pakāps beņas cena un pats maskēsies zem jauna nika šeit, lai uzjautātu, cik tavam auto gāziekārta izmaksās

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Arsmens rakstīja:

jugasvilli rakstīja: ..

Un vēl - 1.8 motoram, kompaktklases mašīnai likt gāzi - nu jā...

Vēl pa 30% pakāps beņas cena un pats maskēsies zem jauna nika šeit, lai uzjautātu, cik tavam auto gāziekārta izmaksās

vai tad apdirsinātāji tik sūdīgi maksā, ka pat beņai nepietiek

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Sretsked rakstīja: Vai kāds var paskaidrot,kas tā par SPORTA mašīnu,par kuru ir runa ?

Cik saprotu Corolla T-Sport ar 1,8 litri VVTLi. Ir gan kādas 100 pa pasauli ar VVTLi + kompresoru no rūpnīcas - bet nu neticu ka līdz LV atnākušas !!!

nu vai zini... toyotists zinoshais... 100gb...

ja nu taa- tad kjer nu sho reto eksemplaaru www.ss.lv/...

BTW- ne tuvu ne vieniigaa ieksh LV

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

ir 1.Toyota Corolla TS (Europe, (189 hp/192 PS)

un ir 2.Toyota Corolla Compressor (Europe, 222 hp/225 PS)

veel mazliet- UK right-hand drive production limited to 250 examples

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: ir 1.Toyota Corolla TS (Europe, (189 hp/192 PS)

un ir 2.Toyota Corolla Compressor (Europe, 222 hp/225 PS)

veel mazliet- UK right-hand drive production limited to 250 examples

Šito autosu tiešām ir maz. Tāpēc infas jo vēl mazāk... un autogāzes centros neko tolkam nemācēja teikt...

Un kas attiecas uz taupīšanu - ja ir iespēja 2x samazināt izdevumus un 400 Ls vietā ieliet 200 tikai vienas tūres reizē - ir vērts padomāt - tikai deksters visos topikos liek savu kluci iekšā un nemaz nepamana, ka visi viņu ignorē...

protams ne tik maz kā WALA saka, bet ja nemaldos tad kopā ir zem 10 000 visā pasaulē...

par mana modeļa retumu liecina vien tas, ka tieši šāda visā lielajā mobile.de ir tikai 1 un šķilta...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

mersedesiem ir tāda gāzes iekārta.... nopirdies, nospied podziņu... un smaciņu izsūc

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

nu pljac

uzliec mekleetaajaa toyota corolla TS ... un mosh ieraudziisi ~50gb tai skaitaa padsmit kompresorniekus...

un..UN speciaali tev ir shis suchen.mobile.de/...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

tas nePirmajam

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: nu pljac

uzliec mekleetaajaa toyota corolla TS ... un mosh ieraudziisi ~50gb tai skaitaa padsmit kompresorniekus...

un..UN speciaali tev ir shis suchen.mobile.de/...

kā Tev liekas... es te prikola pēc pateicu, ka tāda ir viena? paldies par nekam nederīgu linku!

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: nu pljac

uzliec mekleetaajaa toyota corolla TS ... un mosh ieraudziisi ~50gb tai skaitaa padsmit kompresorniekus...

un..UN speciaali tev ir shis suchen.mobile.de/...

un speciāli TEV!!! ir 2vas tikko ielūrēju

suchen.mobile.de/...

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti