Gāzes iekārta sporta mašīnai

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
 
HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

ups – jaa

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

dekster... davai bez abidas... tiekamies uz taisnes un to ir vai nav noskaidrojam. 1gear 60, 2 gear 105, 3 gear 145, u.t.t. max uz šosejas 245 kas ir dabūts, bet gāja vēl.

un tad tirs!

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja: dekster... davai bez abidas... tiekamies uz taisnes un to ir vai nav noskaidrojam. 1gear 60, 2 gear 105, 3 gear 145, u.t.t. max uz šosejas 245 kas ir dabūts, bet gāja vēl.

un tad tirs!

Baigie rādītāji...

Man tēva vecais Volvo arī uz ko tādu ir spējīgs.

Viens čoms pirms padsmit gadiem savam 86. gada Audi 80 (ziepjtraukam) ar 1.8 motoru nahrenizēja apgriezienu ierobežošanu, pēc kā ar apgriezieniem redlainā sasniedza krietni augstākus ātrumus! Un kas par to? Sporta auto uzreiz?

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Gear ne gear, bet jēga no tiem cipariem nekāda.

Mans pirmais galīgi nesporta 1.3 vofāgens 1 robā gāja līdz 55, mazdai ar 1.6 1 līdz kādiem 60 arī gāja, 2 gan pa 95 nekad vairāk netika mocīts, bet noteikti varēja vēl. Ja nav laiks cik ilgā laikā sasniedz to ātrumu, tā tāda tukša staipīšana.

Un gāzi vari likt, nekas īpaši nenormāls tas nav, LT katrs trešais zubars ar gāzi vizinās.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja: dekster... davai bez abidas... tiekamies uz taisnes un to ir vai nav noskaidrojam. 1gear 60, 2 gear 105, 3 gear 145, u.t.t. max uz šosejas 245 kas ir dabūts, bet gāja vēl.

un tad tirs!

Spriežot pēc tevis paša ieliktā linka, līdz simtam tas sporta auto ieskrienas 8,4 sek, un max ātrums ir 224 kur ta Tu dabūji 245??? Ar navigāciju pārbaudīji to ātrumu, moš pat 220 nebija Bet nu 8,4 sek. - piedod kāds sporta, 3L A6 dīzelis ieskrienas 7 sek, kas tad tas ir - formula???

Par to gāzi - apbraukā pāris kantorus un liec ja gribi, bet domāju, ka dabūsi pēc tam pajāties ar to iekārtu, kamēr pieregulēs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: ... 3L A6 dīzelis ieskrienas 7 sek, kas tad tas ir - formula???

...

Tas ir Forsprungs durch technik

Minetais Corolla TSport ir 2ZZ-GE 1,8 litru dzinējs kurš ir izstrādāts ~ 1999 gadā parādījās uz Toyota Celica GT-S/TSport, uz Tsport Corollas jamsparādījās jau "pieklājīgā vecumā" !!! Savama laikam tas bija viens no jaudīgākajiem dzinējiem (192 Zs no 1,8 litri) Tiesa pāris gadu laikā Honda izlaida nebūt ne sliktāku 2 litru VTEC dzinēju, kam lai arī jauda/tilpuma attiecība nebija tik liela, taču kopumā bija jaudīgāks un ja pareizi atceros arī konstruktīvi vienkāršāks un izturīgāks !!! Un mūsdienās šādu jaudu no tilpuma praktiski izspiež jebkurš ražotājs !!!

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

mans 84 gada 2,2 Autī Avant 1 robā iet līdz 80 – par otro nav vērts nemaz tālāk runāt

Tas laikam tāpēc ka izpūtēja gals ir tjūnēts vācijā (uzlocīts uz augšu)

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt
tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja: dekster... davai bez abidas... tiekamies uz taisnes un to ir vai nav noskaidrojam. 1gear 60, 2 gear 105, 3 gear 145, u.t.t. max uz šosejas 245 kas ir dabūts, bet gāja vēl.

un tad tirs!

galiig garaam neticu nekadiem 245, un tev pietam tomaats, to tu nevari dabuut no vinja

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja:

Dark_Side rakstīja: dekster... davai bez abidas... tiekamies uz taisnes un to ir vai nav noskaidrojam. 1gear 60, 2 gear 105, 3 gear 145, u.t.t. max uz šosejas 245 kas ir dabūts, bet gāja vēl.

un tad tirs!

galiig garaam neticu nekadiem 245, un tev pietam tomaats, to tu nevari dabuut no vinja

Nav gluži iemesla neticēt, jo tas motorelis labi griežas līdz 8000+ apg./min. Pie kam dēļ variable valvve lift jams pie ~ 6500 iegūst "otro elpu". Ir ar 2litru vecāku Celicu mēģināts mērkaķoties līdzi - 2zz-ge auto tanī brīdī kad ieslēdzas VVL izskatās apmēram tā itkā "aizlektu" uz priekšu par kādu auto korpusu ...

Un es ar veco Celi lai ar neesmu braucis virs 200 km/h - tomēr 200 + izskatās pilnīgi sasniedzams, tika ta aerodinamika jamai krietni atpaliek no tās pašas Corollas !!!

Pusher Reģ.: 05.08.2003
0 0 Atbildēt

Esam novirzījušies no tēmas, kā parasti.

Nediskutēšu par tēmu sporta/nesporta tas autiņš ir, bet par gāzi ir tā..

..ka montējot un regulējot visu pie zinošiem spečukiem un neliekot iekšā pašu lētāko šprici viss būs pilnīgākā kārtībā. Līdz ~4500 rpm. Pie augstākiem apgriezieniem obligāti ir jāieprogrammē pārslēgšanos uz benzīna, jo izplūdes gāžu temperatūra būs kosmosā un tas nelabi ietekmēs vārstus/katalizātorus/zondes un visu citu, kas tur ir. Sen pārbaudīts, ka gāzes šprices labi sadzīvo ar ieplūdes/izplūdes fāžu regulējošiem dzinējiem (vanosi, vvti, vtek un citi).

Līdz ar to pie ikdienas braukšanas un šosejām ekonomija būs un tehniski tas neko īpaši nesačakaºēs.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Pusher rakstīja: Esam novirzījušies no tēmas, kā parasti.

Nediskutēšu par tēmu sporta/nesporta tas autiņš ir, bet par gāzi ir tā..

..ka montējot un regulējot visu pie zinošiem spečukiem un neliekot iekšā pašu lētāko šprici viss būs pilnīgākā kārtībā. Līdz ~4500 rpm. Pie augstākiem apgriezieniem obligāti ir jāieprogrammē pārslēgšanos uz benzīna, jo izplūdes gāžu temperatūra būs kosmosā un tas nelabi ietekmēs vārstus/katalizātorus/zondes un visu citu, kas tur ir. Sen pārbaudīts, ka gāzes šprices labi sadzīvo ar ieplūdes/izplūdes fāžu regulējošiem dzinējiem (vanosi, vvti, vtek un citi).

Līdz ar to pie ikdienas braukšanas un šosejām ekonomija būs un tehniski tas neko īpaši nesačakaºēs.

nu kaut kaa taa

P.S.liidz ~5500rprm ,+svariigi ir neisipt sani uz labaam sprauslaam .

P.S.S.bet AM/TG 100% , kad intereseeja HEMI+LPG gulgie+paaris min un viss bij skaidrs

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pusher rakstīja: ..., jo izplūdes gāžu temperatūra būs kosmosā un tas nelabi ietekmēs vārstus/katalizātorus/zondes un visu citu, kas tur ir.

Ko muldi, LPG gāzu temperatūra pat ir mazāka nekā benzīnam. Problēma ir cita, pie augstiem apgriezieniem/slodzes liess degmaisījums jau ir slikti un tiešām temperatūra ceļas. Tas gan nozīmē ko citu, tā kā gāzi liek tie kas grib ietaupīt, tad arī gāzes iekārtas tiek uzregulētas stipri liesas, lai patēriņš būtu apmēram tās pats kā ar benzīnu un vot arī cēlonis. VVT gadījumā gāzes sistēmai ir jāpadod vairāk degvielas pie augstiem apgriezieniem, bez noregulētas degvielas kartes neiztikt.

Pusher Reģ.: 05.08.2003
0 0 Atbildēt

To

Kanibals

Kļūdies. Es runāju par sadegušā degmaisījuma izplūdi. Izskatās, ka Tu saproti, ka degvielas karti var pieregulēt kādu vien vajag (treknu/liesu).

Tā viņš ir, ja pieregulē pārāk liesu - tad izplūde ir karstāka.

Ja pieregulē pārāk treknu, tad degkamerā degšanas process turpinās jau pēc izplūdes vārstu atveršanas - rezultātā atkal augsta temperatūra izplūdē. Tam par iemeslu varētu būt gāzes un gaisa maisījuma zemāks sadegšanas ātrums. To gan droši nezinu.

Par to var daudz strīdēties, bet rezultāts jau sen ir izmērīts - pie augstiem rpm izplūdes gāžu temperatūra ir augstāka. Ir metodes, kā to pazemināt, bet šis jau ir cits stāsts.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: .....

P.S.S.bet AM/TG 100% , kad intereseeja HEMI+LPG gulgie+paaris min un viss bij skaidrs

a vot HEMI ir vienkāršs kā cirvis

te jau puika vairāk gan manuprāt prasīja viedokli, ķipa "ko teiks vaļvuliufc par gāzi"

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

TDIOTS rakstīja: .....

P.S.S.bet AM/TG 100% , kad intereseeja HEMI+LPG gulgie+paaris min un viss bij skaidrs

a vot HEMI ir vienkāršs kā cirvis

te jau puika vairāk gan manuprāt prasīja viedokli, ķipa "ko teiks vaļvuliufc par gāzi"

nu ne gluzji ,bet pouxj .......

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

tadsjautues rakstīja:

Dark_Side rakstīja: dekster... davai bez abidas... tiekamies uz taisnes un to ir vai nav noskaidrojam. 1gear 60, 2 gear 105, 3 gear 145, u.t.t. max uz šosejas 245 kas ir dabūts, bet gāja vēl.

un tad tirs!

galiig garaam neticu nekadiem 245, un tev pietam tomaats, to tu nevari dabuut no vinja

Nav gluži iemesla neticēt, jo tas motorelis labi griežas līdz 8000+ apg./min. Pie kam dēļ variable valvve lift jams pie ~ 6500 iegūst "otro elpu". Ir ar 2litru vecāku Celicu mēģināts mērkaķoties līdzi - 2zz-ge auto tanī brīdī kad ieslēdzas VVL izskatās apmēram tā itkā "aizlektu" uz priekšu par kādu auto korpusu ...

Un es ar veco Celi lai ar neesmu braucis virs 200 km/h - tomēr 200 + izskatās pilnīgi sasniedzams, tika ta aerodinamika jamai krietni atpaliek no tās pašas Corollas !!!

nu ja nebūtu tad neteiktu... pēc tā izbrauciena biju pārsteigts, ka daži saiti min tik mazu max ātrumu.

PS šodien atminu tāfeli līdz 210 Carnikava - Ādaži

PPS gāze vairs nav aktuāla, jo sazinājos ar dažiem speciem, un tie pateica, ka virs 5000 a/m tā gāze sajās visu ko var sajāt... tāpēc - braukšu kā ir - bez domas iemīlēt sani... jo jāiepērk tad būs otra mašīna - dīzelis...

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Pusher rakstīja: Esam novirzījušies no tēmas, kā parasti.

Nediskutēšu par tēmu sporta/nesporta tas autiņš ir, bet par gāzi ir tā..

..ka montējot un regulējot visu pie zinošiem spečukiem un neliekot iekšā pašu lētāko šprici viss būs pilnīgākā kārtībā. Līdz ~4500 rpm. Pie augstākiem apgriezieniem obligāti ir jāieprogrammē pārslēgšanos uz benzīna, jo izplūdes gāžu temperatūra būs kosmosā un tas nelabi ietekmēs vārstus/katalizātorus/zondes un visu citu, kas tur ir. Sen pārbaudīts, ka gāzes šprices labi sadzīvo ar ieplūdes/izplūdes fāžu regulējošiem dzinējiem (vanosi, vvti, vtek un citi).

Līdz ar to pie ikdienas braukšanas un šosejām ekonomija būs un tehniski tas neko īpaši nesačakaºēs.

nu kaut kaa taa

P.S.liidz ~5500rprm ,+svariigi ir neisipt sani uz labaam sprauslaam .

P.S.S.bet AM/TG 100% , kad intereseeja HEMI+LPG gulgie+paaris min un viss bij skaidrs

pats tu TG/AM - tie ko tu mineeji - nav mani topiki,,,

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja: šodien atminu tāfeli līdz 210 Carnikava - Ādaži

es kādus gadus 15 atpakaļ brauzu ar šķūnētu fofāgenu....

viņam uz vietas stāvot spidometra bultiņa stāvēja uz 40

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Vejaiem Autī spidometrs sākas no 20

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

un kas tad tas ir 210? uber alles?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Dark_Side rakstīja:

nu ja nebūtu tad neteiktu... pēc tā izbrauciena biju pārsteigts, ka daži saiti min tik mazu max ātrumu.

PS šodien atminu tāfeli līdz 210 Carnikava - Ādaži

21-22 gadi. Pareizi?

Viņš jau tikai atmina, uzreiz nobijiās un turpināja ceļu uz 70

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Iesaku pāriet uz Sporta tosolu – tad iet daudz labāk.

Atšķirība – vairākas sekundes.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Dark_Side

PPS gāze vairs nav aktuāla, jo sazinājos ar dažiem speciem, un tie pateica, ka virs 5000 a/m tā gāze sajās visu ko var sajāt...

...............................

Gaazes sadegshanas temperatuura tieshaam ir augstaaka, bet tas galvenokaart attiecas uz lietojamo motorellu - nevajag lietot "haljavnijas" shkjirnes. Citaadi taa starpiiba buutiska nav. Kaa nekaa, Vaacijaa un Austrijaa jau gadus 20 notiek saciikstes autinjiem ar gaazi - gan rally, gan shoseja. Un tur tie auto meedz buut visai nopietni

Ja ir ieshprice ar izpluudes gaazu temperatuuras kontroli (taada bij, piemeeram, Delta Integrale Weber-Marelli), tad vispaar probleemaam nevajadzeetu buut, jo viss notiek peec principa "920 - par maz, 980 - par daudz", bet nu tas pamataa ir , lai turbiinu nepiebeigtu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti