Bet tāpēc jau te ir forums! Protams, ka jebkurš šeit aprunājamais jautājums ir risināms aizbraucot uz servi!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bet tāpēc jau te ir forums! Protams, ka jebkurš šeit aprunājamais jautājums ir risināms aizbraucot uz servi!
jugasvilli rakstīja: Apgriezienu lētkāšanai var būt 100+ iemesli. Kā tu domā, ja šeit nosauks n iespējamās vainas, tev no tā labāk paliks? Piesakies servisā un tur tev arī pateiks.
davaj gačiņ nummur divi - nosauc dažus no tiem 100+ iemesliem, teiksim trīs populārākos
Degvielas filtrs mainīts, degvielas sistēma hermētiska, AGR vārsts iztīrīts līdz spīdumam.....
Nav nekādas sakarības tam, kurā brīdī šis defekts parādīsies, bet reizēm tomēr parādās. Un tieši tad, kad auto ripo,,,liekas, nu nekādas loģikas nav.
Tourers rakstīja: Degvielas filtrs mainīts, degvielas sistēma hermētiska, AGR vārsts iztīrīts līdz spīdumam.....
Nav nekādas sakarības tam, kurā brīdī šis defekts parādīsies, bet reizēm tomēr parādās. Un tieši tad, kad auto ripo,,,liekas, nu nekādas loģikas nav.
Varbūt, paprovē atvienot aķi uz brītiņu, lai kompis pēc tam savus režīmus atjauno pa jaunam. (Nezinu kā šo funkciju sauc, bet pāris reizes tā no mistiskiem (d)efektiem ir sanācis atbrīvoties).
Atvainojos par blondumu, bet kas ir tukšgaitas vārsts??
brmbrmm...paprovēšu, bet ir aizdomas,,,,,ir ņemts aķis nost,defekts bez izmaiņām.
jugasvilli rakstīja: tukšgaitas vārsts, regulators?
sīkāk vari paskaidrot?
Biežākie iemesli:
1. Tukšgaitas vārsti
2. Lambda zonde(uff...)
3. Caurums kādā vakuumņikā vai atkritusi
4. pamēri kompresiju?
5. Benzīniekiem drosele nenoslēdzas
6. Dzesēšanas šķidruma līmenis
7. datčiki, datčiki, datčiki
1.Kas par tukšgaitas vārstu dīzelim???
2.Kas par lambdas zondi dīzelim???
3.Kāds te sakars ar vakumņiku??? Atrauj kaut visas tās trubeles nost, brīvgaitu tas nerausta.
4.Kāds sakars šim defektam ar kompresiju?? Saprotu, ja raustītos pastāvīgi, tad vēl ok.
5.Kāda drosele???
6.Dzeses šķidrumam arī neredzu sakarību ar brīvgaitas darbību šajā gadījumā...
7. Nu nav tur to datčiku TIK daudz, lai būtu pilnīgs apjukums.
Pastāstiet man lūdzu, kas tam motoram ir kloķenes galā sajūga pusē?? Man kaut kā velk uz to, ka nevienmērīgie brīvgaitas apgriezieni ir tikai tad, kad griežas riteņi.Tiklīdz riteņi apstājas, tā arī apgriezieni nostabilizējas. Tur nav kaut kāds dempfers vai kas tamlīdzīgs? Varbūt kādam ir pieejama uzbūves shēma?
Tourers rakstīja: 1.Kas par tukšgaitas vārstu dīzelim???
2.Kas par lambdas zondi dīzelim???
3.Kāds te sakars ar vakumņiku??? Atrauj kaut visas tās trubeles nost, brīvgaitu tas nerausta.
4.Kāds sakars šim defektam ar kompresiju?? Saprotu, ja raustītos pastāvīgi, tad vēl ok.
5.Kāda drosele???
6.Dzeses šķidrumam arī neredzu sakarību ar brīvgaitas darbību šajā gadījumā...
7. Nu nav tur to datčiku TIK daudz, lai būtu pilnīgs apjukums.
Tev tak staļina mazdēls pašā sākumā teica - nemeklē šeit , brauc uz servisu.....
Mums tieši šāds motors nesen noslāpa ceļa vidū, un tas beidzās ar ECU nomaiņu.
Baisi!
Visstulbākais visā šajā pasākumā ir tas, ka šis defekts parādās tikai reizēm. vienā dienā ir,,,citā nav. Servis man pārlasīs visu motoru, kamēr atradīs....
Centis_Nuudele rakstīja:
Tourers rakstīja: 1.Kas par tukšgaitas vārstu dīzelim???
2.Kas par lambdas zondi dīzelim???
3.Kāds te sakars ar vakumņiku??? Atrauj kaut visas tās trubeles nost, brīvgaitu tas nerausta.
4.Kāds sakars šim defektam ar kompresiju?? Saprotu, ja raustītos pastāvīgi, tad vēl ok.
5.Kāda drosele???
6.Dzeses šķidrumam arī neredzu sakarību ar brīvgaitas darbību šajā gadījumā...
7. Nu nav tur to datčiku TIK daudz, lai būtu pilnīgs apjukums.
Tev tak staļina mazdēls pašā sākumā teica - nemeklē šeit , brauc uz servisu.....
Mums tieši šāds motors nesen noslāpa ceļa vidū, un tas beidzās ar ECU nomaiņu.
Varbūt šim ECU atmiņa dziest laukā - jāpārraksta vadības programma jaunā čipā (kaut kur lasīju, ka tā veciem autiņiem notiekot - kompis dēļ atmiņas čipa sāk muļķīgi uzvesties).
Tourers rakstīja: . Servis man pārlasīs visu motoru, kamēr atradīs....
Ja tas ir elektrisks gļuks, tad diagnostikai to vajadzētu parādīt.
Ja mehānisks - tad nē.
Bet - tev tie svārs'tigie apgriezieni traucē dzīvot? Brauc, kamēr iet....
Praktiski braukšanai netraucē, taču nav diez ko patīkami, ja kaut kas nav kārtībā un ņefiga nesaproti kāpēc tas tā ir. Vnk nepatīk,ka tas motors tur tā ģorgājās.
Man ir aizdoma ka tas ir sasistīts ar gaisa padevi. Kurā vietā viņš tev gausu njem priekš motora?
Tur kur oriģināli VW t4, priekšējā labajā spārnā. Ja būtu ar gaisu problēma, tad tak neietu citos režīmos.
Tourers rakstīja: Tur kur oriģināli VW t4, priekšējā labajā spārnā. Ja būtu ar gaisu problēma, tad tak neietu citos režīmos.
ja kādā gaisa truba ir cokteris - tad papildus gaisa piesūkšana var izpausties arī visai šaurā apgriezienu diapazonā... viss atkarīgs no tā cik tamdeļ ir nepareizi un/vai kļūdaini dati no gaisa mērītāja, ja tāds ir...
Varbūt tas saistīts ar augstspiediena sūkni?? Esmu dzirdējis, ka tur esot kaut kāda elektromagnētiskā adata??
Kad tev lēkā – pie maziem ātrumiem – vai pie lieliem – vai neatkarīgi no ātruma?
visizteiktāk nevienmērīgie apgriezieni izpaužās, kad mašīna lēnām ripo. Tiklīdz apstājas, tā apgriezieni stabilizējas.
ripinot neitrālajā. Mašīna apstājas, tā arī apgriezieni ātri vien nostabilizējas.
Tourers rakstīja: ripinot neitrālajā. Mašīna apstājas, tā arī apgriezieni ātri vien nostabilizējas.
Gaisa filtru vajadzētu mainīt kā servisgrāmatiņā raxtīts.
Nevienmērīga motora darbība brīvgaitā.
Runa ir par t4 2,5tdi ACV (102zs) motoru. Motora darbība visos režīmos ir teicama. Arī brīvgaitā motors strādā vienmērīgi, taču REIZĒM brīvgaitā darbība mēdz palikt nevienmērīga, it kā uz slāpšanas robežas, bet neslāpst. Jo sevišķi tas izpaužas, ja mašīna ripo neitrālajā pārnesumā. Tiklīdz auto apstājas, tā arī motora brīvgaitas darbība nostabilizējas. Tad pasakiet man, kur tas suns varētu būt aprakts?