Nevienmērīga motora darbība brīvgaitā.

Tourers Reģ.: 01.06.2010

Runa ir par t4 2,5tdi ACV (102zs) motoru. Motora darbība visos režīmos ir teicama. Arī brīvgaitā motors strādā vienmērīgi, taču REIZĒM brīvgaitā darbība mēdz palikt nevienmērīga, it kā uz slāpšanas robežas, bet neslāpst. Jo sevišķi tas izpaužas, ja mašīna ripo neitrālajā pārnesumā. Tiklīdz auto apstājas, tā arī motora brīvgaitas darbība nostabilizējas. Tad pasakiet man, kur tas suns varētu būt aprakts?

 
1 2 3 4
Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

Bet tāpēc jau te ir forums! Protams, ka jebkurš šeit aprunājamais jautājums ir risināms aizbraucot uz servi!

LitruBoolists Reģ.: 02.07.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Apgriezienu lētkāšanai var būt 100+ iemesli. Kā tu domā, ja šeit nosauks n iespējamās vainas, tev no tā labāk paliks? Piesakies servisā un tur tev arī pateiks.

davaj gačiņ nummur divi - nosauc dažus no tiem 100+ iemesliem, teiksim trīs populārākos

Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

Degvielas filtrs mainīts, degvielas sistēma hermētiska, AGR vārsts iztīrīts līdz spīdumam.....

Nav nekādas sakarības tam, kurā brīdī šis defekts parādīsies, bet reizēm tomēr parādās. Un tieši tad, kad auto ripo,,,liekas, nu nekādas loģikas nav.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Tourers rakstīja: Degvielas filtrs mainīts, degvielas sistēma hermētiska, AGR vārsts iztīrīts līdz spīdumam.....

Nav nekādas sakarības tam, kurā brīdī šis defekts parādīsies, bet reizēm tomēr parādās. Un tieši tad, kad auto ripo,,,liekas, nu nekādas loģikas nav.

Varbūt, paprovē atvienot aķi uz brītiņu, lai kompis pēc tam savus režīmus atjauno pa jaunam. (Nezinu kā šo funkciju sauc, bet pāris reizes tā no mistiskiem (d)efektiem ir sanācis atbrīvoties).

Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

Atvainojos par blondumu, bet kas ir tukšgaitas vārsts??

Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

brmbrmm...paprovēšu, bet ir aizdomas,,,,,ir ņemts aķis nost,defekts bez izmaiņām.

LitruBoolists Reģ.: 02.07.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: tukšgaitas vārsts, regulators?

sīkāk vari paskaidrot?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Biežākie iemesli:

1. Tukšgaitas vārsti

2. Lambda zonde(uff...)

3. Caurums kādā vakuumņikā vai atkritusi

4. pamēri kompresiju?

5. Benzīniekiem drosele nenoslēdzas

6. Dzesēšanas šķidruma līmenis

7. datčiki, datčiki, datčiki

Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

1.Kas par tukšgaitas vārstu dīzelim???

2.Kas par lambdas zondi dīzelim???

3.Kāds te sakars ar vakumņiku??? Atrauj kaut visas tās trubeles nost, brīvgaitu tas nerausta.

4.Kāds sakars šim defektam ar kompresiju?? Saprotu, ja raustītos pastāvīgi, tad vēl ok.

5.Kāda drosele???

6.Dzeses šķidrumam arī neredzu sakarību ar brīvgaitas darbību šajā gadījumā...

7. Nu nav tur to datčiku TIK daudz, lai būtu pilnīgs apjukums.

Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

Pastāstiet man lūdzu, kas tam motoram ir kloķenes galā sajūga pusē?? Man kaut kā velk uz to, ka nevienmērīgie brīvgaitas apgriezieni ir tikai tad, kad griežas riteņi.Tiklīdz riteņi apstājas, tā arī apgriezieni nostabilizējas. Tur nav kaut kāds dempfers vai kas tamlīdzīgs? Varbūt kādam ir pieejama uzbūves shēma?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Tourers rakstīja: 1.Kas par tukšgaitas vārstu dīzelim???

2.Kas par lambdas zondi dīzelim???

3.Kāds te sakars ar vakumņiku??? Atrauj kaut visas tās trubeles nost, brīvgaitu tas nerausta.

4.Kāds sakars šim defektam ar kompresiju?? Saprotu, ja raustītos pastāvīgi, tad vēl ok.

5.Kāda drosele???

6.Dzeses šķidrumam arī neredzu sakarību ar brīvgaitas darbību šajā gadījumā...

7. Nu nav tur to datčiku TIK daudz, lai būtu pilnīgs apjukums.

Tev tak staļina mazdēls pašā sākumā teica - nemeklē šeit , brauc uz servisu.....

Mums tieši šāds motors nesen noslāpa ceļa vidū, un tas beidzās ar ECU nomaiņu.

Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

Baisi!

Visstulbākais visā šajā pasākumā ir tas, ka šis defekts parādās tikai reizēm. vienā dienā ir,,,citā nav. Servis man pārlasīs visu motoru, kamēr atradīs....

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Tourers rakstīja: 1.Kas par tukšgaitas vārstu dīzelim???

2.Kas par lambdas zondi dīzelim???

3.Kāds te sakars ar vakumņiku??? Atrauj kaut visas tās trubeles nost, brīvgaitu tas nerausta.

4.Kāds sakars šim defektam ar kompresiju?? Saprotu, ja raustītos pastāvīgi, tad vēl ok.

5.Kāda drosele???

6.Dzeses šķidrumam arī neredzu sakarību ar brīvgaitas darbību šajā gadījumā...

7. Nu nav tur to datčiku TIK daudz, lai būtu pilnīgs apjukums.

Tev tak staļina mazdēls pašā sākumā teica - nemeklē šeit , brauc uz servisu.....

Mums tieši šāds motors nesen noslāpa ceļa vidū, un tas beidzās ar ECU nomaiņu.

Varbūt šim ECU atmiņa dziest laukā - jāpārraksta vadības programma jaunā čipā (kaut kur lasīju, ka tā veciem autiņiem notiekot - kompis dēļ atmiņas čipa sāk muļķīgi uzvesties).

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Tourers rakstīja: . Servis man pārlasīs visu motoru, kamēr atradīs....

Ja tas ir elektrisks gļuks, tad diagnostikai to vajadzētu parādīt.

Ja mehānisks - tad nē.

Bet - tev tie svārs'tigie apgriezieni traucē dzīvot? Brauc, kamēr iet....

Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

Praktiski braukšanai netraucē, taču nav diez ko patīkami, ja kaut kas nav kārtībā un ņefiga nesaproti kāpēc tas tā ir. Vnk nepatīk,ka tas motors tur tā ģorgājās.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Man ir aizdoma ka tas ir sasistīts ar gaisa padevi. Kurā vietā viņš tev gausu njem priekš motora?

Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

Tur kur oriģināli VW t4, priekšējā labajā spārnā. Ja būtu ar gaisu problēma, tad tak neietu citos režīmos.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tourers rakstīja: Tur kur oriģināli VW t4, priekšējā labajā spārnā. Ja būtu ar gaisu problēma, tad tak neietu citos režīmos.

ja kādā gaisa truba ir cokteris - tad papildus gaisa piesūkšana var izpausties arī visai šaurā apgriezienu diapazonā... viss atkarīgs no tā cik tamdeļ ir nepareizi un/vai kļūdaini dati no gaisa mērītāja, ja tāds ir...

Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

Varbūt tas saistīts ar augstspiediena sūkni?? Esmu dzirdējis, ka tur esot kaut kāda elektromagnētiskā adata??

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kad tev lēkā – pie maziem ātrumiem – vai pie lieliem – vai neatkarīgi no ātruma?

Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

visizteiktāk nevienmērīgie apgriezieni izpaužās, kad mašīna lēnām ripo. Tiklīdz apstājas, tā apgriezieni stabilizējas.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Pārnesumā vai nē?

Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

ripinot neitrālajā. Mašīna apstājas, tā arī apgriezieni ātri vien nostabilizējas.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tourers rakstīja: ripinot neitrālajā. Mašīna apstājas, tā arī apgriezieni ātri vien nostabilizējas.

Gaisa filtru vajadzētu mainīt kā servisgrāmatiņā raxtīts.

Tourers Reģ.: 01.06.2010
0 0 Atbildēt

Nav šaubu, ka gaisinieks jāmainā kā grāmatā rakstīts. Un tas ir arī ticis darīts.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti