Likts uz 3,0 V6 Nissana ir šitanī kantorī:
Ir OK. Uz 2006 gadu kad liku cena bij no zamākajām par pilno gažes šprici - 600Ls. Tagad skatos ka lētāk .
Likts uz 3,0 V6 Nissana ir šitanī kantorī:
Ir OK. Uz 2006 gadu kad liku cena bij no zamākajām par pilno gažes šprici - 600Ls. Tagad skatos ka lētāk .
Jeep, viens jau ar gaazi, otrs apm. taadaa pat staavoklii bez gaazes, cenas starpiiba ap 800ls. Motori 4 un 5l, it kaa labaak patiik tas bez gaazes, bet lielaaks motors, gaazes iekaarta arii vareetu buut daargaaka.
Jeepam optimālais ir tieši 4,0 motors. Tas ir priekš viņa taisīts,un ar to tas auto ir visvairāk saskaņots gan ar kārbu gan tiltu reduktoru attiecībām.
man arii labas atsauksmes par Henrihu. labaak njem to bez sisteemas, un liec pa jaunu. pirm kart garantija, un vel nauda paliks paari
nu, es nopirku ar gāzi virsū. nekādu problēmu nav bijis. var jau būt, ka tas iekļaujas minētajos 5%
Jautājums - ar benžu iet normāli, ar gāzi raustās, kad auksts, tad diezgan. Tāda sajūta, ka uz visiem cilindriem neiet. Sveces samainīju, it kā palīdzēja uz pāris dienām. Pirms tam arī uz benžas sākās problēmas. Tagad domāju, a varbūt gadus 8 atpakaļ mainītie NGK svečvadi arī varētu būt pie vainas, var gadīties tā, ka uz gāzi ir slikti, bet uz benžu nekādu problēmu? Filtriņš gāzei arī salīdzinoši nesen mainīts. Reduktors? To var atjaukt un kaut ko tur iztīrīt?
Papildus jautājums, vai lambda zonde kaut ko ietekmē LPG, gāzes vecis teica, ka nē.
>Papildus jautājums, vai lambda zonde kaut ko ietekmē LPG, gāzes vecis teica, ka nē.
Kā ta ne. Jaunākās gāzes iekārtas lambdu vairs neemulē, bet gan pielāgo gāzes padevi pēc tā signāla, ko oriģinālais bloks padod uz benzīna sprauslām. Tā kā lambda ietekmē, tas ir, braucot ar gāzi tiek nojaukta LTFT, STFT adaptācija pārslēdzot uz benzīnu. Kas par auto?
Starp citu sveces LPG ir jāliek ar mazāku atstarpi un ar lielāku karstuma indeksu. NGK tādas piedāvā - www.partcat.com/ngk
Aizdedzes spole drošvien arī nav vairs pirmā svaiguma.
Svečvadi jāmaina, nav variantu. Pēc tam varēs pateikt vai sprauslas ar. Lai gan sprauslas viņam vispār ir ?
gāze raustās
Pēdējās divas auto uzpildes ar LPG finalizējušās ar auto raustīšanos un nelielu šķaudīšanu aktīvāk spiežot gāzes pedāli. Pirmajā reizē bija doma, ka, varbūt, slikta gāze trāpījusies, nākamo uzpildi veicu citā tankā (Statoil), bet arī pēc šīs reizes gadās pa šķaudienam un raustījienam....
Jautājumi gāziniekiem:
1.vai gāzes kvalitāte varētu būt pie vainas?
2.varbūt karstums kaut ko ietekmē? Tikko bračka ar citu auto veica gāzes tripu pa pārkarsēto Eiropu un arī sūdzējās par dzinēja uzvedību....
3. personiskais minējums - varbūt sveces vainīgas?
4.galvā maisās doma par "gaisa mērītāju" jeb kā viņu pareizi sauc, taču pret šo problēmu runā iepriekšējā pieredze ar Audi100 (parastā iekārta), kuram pēc gaisa mērītāja šāviena vairs vispār negribējās kustēties.... tagad auto noškaudas un iet tālāk...
Nedaudz cita tēma - kaitina fakts, ka karstajā laikā nav iespējams normāli uzpildīt jau tā mazo gāzes tvertni - nostrādā drošības vārsts un uzpilde beidzas īsti nesākusies. Daži zinātāji minēja iespēju pirms gāzes uzpildes "nolaist tvaiku" - izlaist no balona tur esošo gāzes gāzveida frakciju, kas arī pretspiedienu radot un tad uzpilde būšot viegla un normāla.... kādi viedokļi, pieredze, ieteikumi?