Auto ģimenei ar 3 bērniem.

mociks Reģ.: 28.10.2004

Tā kā šis jautājums ir kļuvis aktuāls, varbūt kāds varētu padalīties pieredzē. Interesē piemērots auto ģimenei ar 3 bērniem. Prasības - automāts, 'saprotams' patēriņš (max vidēji 10-12l/100km), pietiekoši vietas trīs bērniem (divi bērnu sēdeklīši un paliknītis otrajā rindā, lai lielie var paši piesprādzēties), vieta bagāžai tālākiem braucieniem, vismaz 150Zs (labāk vairāk). Ieteicama pilnpiedziņa.

Voyager un Co, S-max/Gakaxy notestēti, neinteresē...

Lūgums rakstīt tiem, kam ir reāla pieredze, nevis 'kaut kur lasīju' vai tml.... Paldies.

 
1 2 3 4 5 6 7 8
draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

recluse rakstīja: Kā jau te rakstīja - VW Multivan 2.5 TDi. Pa bāni redzēts T4 pārvietojoties plūsmā ar tuaregu un jaguaru drusku virs 225 (pēc gps, spidometrs rādīja vairāk).

Bet virs 150Zs liekas tāda kompleksu lāpīšana, nomas opel vivaro 1.9 DTI ar 100Zs, 06.g. garais ar ~400kg kravas un pieciem normālas miesasbūves pieaugušajiem tika izspīdzināts 174 km/h pēc gps (bija divi dažādi navigatori, tomtoms rādīja 177 un spidometrs 184) nu bet laikam jau ģimenei ar bērniem tas ir par maz Starp citu, tas vivaro ir samērā ērts, 1500km dienā bez sāpošām ķermeņa daļām.

kopsh kura laika gimenes auto izveelas peec maksimalaa atruma??? vai jaudas??? taads mazgadiigo tiinju piegajiens. man liekas ka te vairaak vajadzeetu novereteet ietilpiibu, komfortu, dizainu, tehnisko pusi un uztureshanas izmaksas

tak palasi topika autora prasiibas

a taa - pilniigi tev piekriitu par izveeles kriteerijiem...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Draco - re ku Tev reālie grafiki no BeMeWe - izrēķini!

www.e90post.com/...

Tur ir gan griezes moments, gan jauda, pie visiem apgriezieniem.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka autoru vairs neinteresē

mociks Reģ.: 28.10.2004
0 0 Atbildēt

Paldies. FRV atkrīt - par maz vietas bagāžai, kā arī ne īpaši tas dizains... Bet nu, tas gaumes jautājums. Multivans tāds autobuss - negribēsies ikdienā braukāt...

Šobrīd esmu apstājies pie Touareg, ML, Q7 vai XC90. Varētu arī GL, bet baigā 'govs'. Kādam ir pieredze ar šiem modeļiem?

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Draco - re ku Tev reālie grafiki no BeMeWe - izrēķini!

www.e90post.com/...

Tur ir gan griezes moments, gan jauda, pie visiem apgriezieniem.

klausies, tu tieshaam pilniigs degeneraats esi, jeb tik meistariigi izliecies? es ta zinu, kaa jaudu reekina, a ko tu a shitiem saviem pontiem gribi paraadiit? ka jaudas nosauc oraakuls, un apreekinaat vinjas nav iespeejams? jeb ko?

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

mociks rakstīja:

Šobrīd esmu apstājies pie Touareg, ML, Q7 vai XC90. Kādam ir pieredze ar šiem modeļiem?

visi nosauktie ir zaybis! tākā apstaigā salonus un izvēlies pac.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

draco rakstīja:

msh rakstīja: Un man likās ka mašīnu uz priekšu kustina ņūtonmetri ne zirgspēki...

njuutonmetri x apgriezieni = zirgspeeki. marsh atpakalj uz skolu!

Šī formula der tikai elektrodzinējiem! Paskaties reālos dzinēju grafikus benzīnniekam un dīzelim!

Pareizāk- ņūtonmetri x leņķiskais ātrums = kilovati

Bet var teikt arī tā- ņutonmetri x apgriezieni x konstante= zirgspēki

Davai, i_edgar, lasi pats en.wikipedia.org/...

Sk \"In rotational systems..\" - Jauda = griezes moments x leņķiskais ātrums

jeb - Jauda = griezes moments x 2Pi/60 x rpm = griezes moments x ~0,1

Jo leņķiskais ātrums ir radiānos (1rad = 2Pi x apgr/sek), bet mums pierastos motora apgriezienus mēra \"apgriezienos minūtē\".

Tevis minētajos grafikos labi var redzēt, kur ir nemainīga grieze, tur jauda pieaug tieši proporcionāli apgriezieniem un beigās - kur krīt grieze, tur attiecīgi arī jauda samazinās.

Un tagad atzīsti, ka esi kļūdījies!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja godīgi, tad Shranam nebija ne vaines, vēl ir Toyota Previa kas man pašam patīk. Bet nu paša autora pieminētie ir daudz "šikāki" auto, tā kā iespējams Toyota nebūs viņa gaumē.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

mociks rakstīja: Paldies. FRV atkrīt - par maz vietas bagāžai, kā arī ne īpaši tas dizains... Bet nu, tas gaumes jautājums. Multivans tāds autobuss - negribēsies ikdienā braukāt...

Šobrīd esmu apstājies pie Touareg, ML, Q7 vai XC90. Varētu arī GL, bet baigā ''govs''. Kādam ir pieredze ar šiem modeļiem?

pilnigi buļļasū_di , ņem Starcraft 'u AWD -tur , ja kas ..., varēsi parvakties uz dzīvi .

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

pilnigi buļļasū_di , ņem Starcraft 'u AWD -tur , ja kas ..., varēsi parvakties uz dzīvi .

O jā tas ir "Mega", bet nu tas motorelis mani ir vienmēr baidījis

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

pilnigi buļļasū_di , ņem Starcraft 'u AWD -tur , ja kas ..., varēsi parvakties uz dzīvi .

O jā tas ir "Mega", bet nu tas motorelis mani ir vienmēr baidījis

ūūūja kas ta motorelim vainas?????? cilvs brauc un nesūdzas un arī par GL 5,7 nesūdzas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

ūūūja kas ta motorelim vainas?????? cilvs brauc un nesūdzas un arī par GL 5,7 nesūdzas

Tas tilpums, tilpums - to ko nevaru izdzert tas man par lielu

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

ūūūja kas ta motorelim vainas?????? cilvs brauc un nesūdzas un arī par GL 5,7 nesūdzas

Tas tilpums, tilpums - to ko nevaru izdzert tas man par lielu

nu tad atliek tikai , piem., Daewo Tico 0,5

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

enntos gadus vizināju savus 2us +vēl kādu bērneli + slēpes ar CV (īso ) , tika močīts arī ar pa oirõpas trenniņnometnēm un gonkām , brīžam nonstopā 2+ tkm un visi bij ļoti apmierināti ar ērtībām , vēl apmierinātākus bērneļus manij kāpjam ārā no starkrafta , 1/2 laimīgie rausās ārā no t4 muļķuvannas bet izka_kātas krizdoles bira no šarāna

Secinājums- onlī starkrafc ( kurš ir AWD ) , kam Q7 prātā , tam XXlitri/100km ir pouxj.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

brmbrmm, nu kas ir??? Paņem jebkura reālā dzinēja diagrammu un pārbaudi to formulu!

Te jau rakstīju ir konkrēti 2 dzinēji:

www.e90post.com/...

Nevajag jaukt pirkstu ar 3,14pi.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

maac shaubas par teemas realu vajadziibu. izskataas peec bernu sapnjiem. tie kas luko Q7 un tuaregus nesaak ar gondaam

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

ja jau naudas daudz es ņemtu T5 multivanu max nopakotu

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: brmbrmm, nu kas ir??? Paņem jebkura reālā dzinēja diagrammu un pārbaudi to formulu!

Te jau rakstīju ir konkrēti 2 dzinēji:

www.e90post.com/...

Nevajag jaukt pirkstu ar 3,14pi.

Nu paņem jau vien pats un pārbaudi. Tava bildīte tikai apstiprina formulas pareizību. Konkrēti šim dzinējam koeficients ir ~0,0001. t.i. kw = rpm * nm * 0,0001

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Stends mēra griezi(un tikai), nevis jaudu, tā vienalga tiek rēķināta, tā kā liec, kuru grafiku gribi formula tāpati.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kas ir _______Starcraft 'u AWD_____?

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

commons.wikimedia.org/... :Chevrolet_Astro_AWD_Starcraft_rear.jpg

pamazs kroplis, imho. garais tranziits, vai veel labaak - sprinters rullz...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

sasipies tu esi ar savu tranziitu... un liekaas ka ar sprinteri ar dariishanas maz bijushas

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

pakaljpaarvietotaaji...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

BTW astro par mazu? njem chevy van... vai Draco tuvaaka teema- Ford econoline

spriezjot peec TDIota minetaas kubatuuras- tas arii bij pareizais razmerchiks... astro liekaas ar 4.3 max naaca

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti