Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Par motora eļļu!

cezars2 Reģ.: 22.09.2004

Kā tur īsti ir. Šobrīd fordiņā ielieta LIQUI MOLY 5W30. Laiks tākā būtu mainīt. Vai es varu liet vietā vienkārši nolejot veco eļlu jebkura ražotāja 5w30 eļļu vai tomēr labāk būtu ši ražotāja.

Paldies

 
1 2 3 4
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

labaak tomeer buutu pirkt elja, kas atbilst dzineja specifikacijai. arii tad ir varianti no kaa izveleeties

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pouhj

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ja tas ir dīzelis tad izvēlēties ir ko.

Esmu lējis gan Castrol gan Mobil, beigās paliku pie Motul jo ar divām 5l kanniņām pietiek 3 eļļa maiņām un atbilst visām ford specenēm. Castrol un Mobil tiek tirgots 4l kanniņās

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: pouhj

ja auto ir aizvesturisks, vai vienkaarshi primitiivs uzbuvee, tad jaa, bet ja moderns inzhenieru murgs, kas prasa un pat strikti pieprasa savu elju, un ja shamo nedabuun, un atnirdzas peec neilga laika... tad tu savas domas atri mainiisi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

Pirmais rakstīja: pouhj

ja auto ir aizvesturisks, vai vienkaarshi primitiivs uzbuvee, tad jaa, bet ja moderns inzhenieru murgs, kas prasa un pat strikti pieprasa savu elju, un ja shamo nedabuun, un atnirdzas peec neilga laika... tad tu savas domas atri mainiisi

"LIQUI MOLY" vai "Motul" reklāmas bukletus esi salasījies?

eļļām virsū maziem burtiņiem ir rakstīts kādiem parametriem jamās atbilst....

p.n.

dažiem auto ražotājiem ir savi veidi kā tie specific, piemēram bēmēvē (konkrēti BMW LL), ko jamie "pieškir" dažiem eļļu ražotājiem

bet tas nenozīmē, ka to eļļu nevar liet fordā

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

VW dizeliem, ar suknj sprauslaam esot jalej nez kaaads brinums par lielu naudu, pieminetam bemuve, un tt. un kaa likums taas eljas ir krietni dargaakas, nekaa parastiem mirstiigiem. pordam arii ir 5.30 kkada specific, ar paaugstinatu cenu, saskaros nesen

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: VW dizeliem, ar suknj sprauslaam esot jalej nez kaaads brinums par lielu naudu, pieminetam bemuve, un tt. un kaa likums taas eljas ir krietni dargaakas, nekaa parastiem mirstiigiem. pordam arii ir 5.30 kkada specific, ar paaugstinatu cenu, saskaros nesen

tās ir Longlife eļļas, kas paredzētas 30K nobraukumam līdz nākošajai maiņai...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Yetti rakstīja:

Slinkais rakstīja: VW dizeliem, ar suknj sprauslaam esot jalej nez kaaads brinums par lielu naudu, pieminetam bemuve, un tt. un kaa likums taas eljas ir krietni dargaakas, nekaa parastiem mirstiigiem. pordam arii ir 5.30 kkada specific, ar paaugstinatu cenu, saskaros nesen

tās ir Longlife eļļas, kas paredzētas 30K nobraukumam līdz nākošajai maiņai...

Tikai nez kāpēc man pazīstami dīlerservisu meistari tos longlaifus savās mašīnās paši nelej un pieturas pie pārbaudītām vērtībām - eļļas maiņas ik pa 10-15 kkm.

Ar "labo" Latvijas degvielu tā darīt varētu būt prātīgāk.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tām longlife eļļām gan jau maziem burtiem pierakstīts, ka 30 štukas var braukt vieglā režīmā, bet kulšanās pa pilsētu/īsi pārbraucieni ir jau smagi ekspluatācijas apstākļi un 10-15 tkm ir max.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais

VW dizeliem, ar suknj sprauslaam esot jalej nez kaaads brinums par lielu naudu

======================

Tieshi taa! Un neviens vien ir iedziivojies ziepees, liedams

'vasjas' dedziigi rekomendeeto "hiperkruto" Mobil,

Castrol vai citu fabrikaatu. Diemzheel suuknjsprauslu dzineejiem deriigas tikai ellas , kuras atbilst specifikaacijaam VW 505.01, 506.01 un 507.00 + taam

ir pielaide no VW - ar pliku uzdrukaatu VW standarta numuru vis nepietiek Zinot PD konstrukciju, nav briinums Eksperimenteet ar sho lietu nav jeegas, aplam daudzi ir aplauzushies ...taa padaargi

Kanibaals

Tām longlife eļļām gan jau maziem burtiem pierakstīts, ka 30 štukas var braukt vieglā režīmā, bet kulšanās pa pilsētu/īsi pārbraucieni ir jau smagi ekspluatācijas apstākļi un 10-15 tkm ir max.

==================

Shtelle ir taada, ka ar taam "LongLife" utt. ellaam "var izvilkt" to garo noskreejienu. Galu galaa savu verdiktu vienalga dos kompis, kursh arii nokomandees, kad jaaveic "oilchange", pats izskaitljos. gan BMW, gan VW, gan Opelim utt, kuriem ir paredzeeti garie ellas mainjas intervaali.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nu ko jūs drišat????

paskatieties tak ko topica autors prasīja

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Esmu braucis ar vienu un to pašu eļļu 10 tkm, pat 30 tkm. Starpības nekādas. Ik pa 10 tkm tāpat sanāk pieliet kautkādu litru klāt.

Par smagajiem jā, tur tās eļļas toč ir longlife. Bet uz vieglajiem - mārketinga triki.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

vecā fordā tak var liet kaut vai atrabotku

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Tas pats ar eļļas filtru. Reiz aiz neko darīt atfleksējām vaļā 30 tkm nogājušu filtru (ražotājs gan ieteica mainīt ik pa 10 tkm). Nu nebija tas filtrs nemaz aizmests ciet. Kautkādas nogulsnes jau bija, bet ne tādas, kas ietekmētu caurlaidību.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Nortel

Esmu braucis ar vienu un to pašu eļļu 10 tkm, pat 30 tkm. Starpības nekādas. Ik pa 10 tkm tāpat sanāk pieliet kautkādu litru klāt.

=====================

Litrs uz 100 skaitaas normaals raadiitaajs, kaut diviem peedeejiem maniem auto nebija jaapielej ne grama starp ellas mainjaam Ielejot bija 2/3 attaaluma starp min un max, nolejot 1/3 attaaluma

Par smagajiem jā, tur tās eļļas toč ir longlife. Bet uz vieglajiem - mārketinga triki.

=====================

Kljuuda, ja staastiit, kaada, gari sanaaks

Nortel

Tas pats ar eļļas filtru. Reiz aiz neko darīt atfleksējām vaļā 30 tkm nogājušu filtru (ražotājs gan ieteica mainīt ik pa 10 tkm). Nu nebija tas filtrs nemaz aizmests ciet. Kautkādas nogulsnes jau bija, bet ne tādas, kas ietekmētu caurlaidību.

====================

Un tu to caurlaidiibu paarbaudiiji? Es esmu to dariijis,

maaciibu laikaa. 10 kkm nobrauktam filtra elementam, uz kura arii ar neapbrunjotu aci neko iipashu nevareeja redzeet, caurlaides speeja bija ieveerojami mazaaka ... redzi, ne visi noseedumi ir redzami ar aci

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Un tu to caurlaidiibu paarbaudiiji?

nu un kas?????

pastāsti ko tas ietekmē?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Crankshaft rakstīja:

Un tu to caurlaidiibu paarbaudiiji?

nu un kas?????

pastāsti ko tas ietekmē?

caurladiiba butiski ietekmee spiedienu pirms filtra, kas savukaart samazina spiedienu dzinejaa un noved galu galaa pie eljas bada

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais

Crankshaft rakstīja:

Un tu to caurlaidiibu paarbaudiiji?

nu un kas?????

pastāsti ko tas ietekmē?

caurladiiba butiski ietekmee spiedienu pirms filtra, kas savukaart samazina spiedienu dzinejaa un noved galu galaa pie eljas bada

===================

Njaa, taadi joki ir pieredzeeti, kad pie mazaakaam un videejaam slodzeem ellas spiediens ir OK, resp. taam pilniigi pietiekams, bet apgriezieniem augot suuknis ta speetu nodroshinaat nepiecieshamo razhiibu (taa ir galvenaa / primaaraa!), bet ellas filtrs ar to vairs galaa netiek, turklaat spiediens arii formaali it kaa ir normas robezhaas ... ja nebuutu taa ellas padeve caur pamatgultnjiem uz klanju gultnjiem caur klokjvaatpstu, tad taads spiediens vispaar buutu pofig Kaa nekaa savulaik taadam riikam, kaa Porsche 917-30 ellas spiediens magjistraalees nepaarsniedza 1 atm - klokjvaarpstaa ellu nepasniedza caur pamatgultnjiem,

bet pa klokjvaarpstas "vidu" - razhiibas pietika ar atliektiem galiem, paareejo sliidgultnji izdara pashi

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

feciic

Tikai nez kāpēc man pazīstami dīlerservisu meistari tos longlaifus savās mašīnās paši nelej un pieturas pie pārbaudītām vērtībām - eļļas maiņas ik pa 10-15 kkm.

Ar "labo" Latvijas degvielu tā darīt varētu būt prātīgāk.

====================

Ar DUSos nopeerkamo DD viss vareetu buut OK arii Latvijaa, ja lieto DD no Krievijas, vai veel trakaak "diizeljdegvielu" no "trubas", tad gan vareetu buut stipri praatiigi

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: feciic

Tikai nez kāpēc man pazīstami dīlerservisu meistari tos longlaifus savās mašīnās paši nelej un pieturas pie pārbaudītām vērtībām - eļļas maiņas ik pa 10-15 kkm.

Ar "labo" Latvijas degvielu tā darīt varētu būt prātīgāk.

====================

Ar DUSos nopeerkamo DD viss vareetu buut OK arii Latvijaa, ja lieto DD no Krievijas, vai veel trakaak "diizeljdegvielu" no "trubas", tad gan vareetu buut stipri praatiigi

Kurš Latvijas DUS netirgo Krievijas=Mažeiķu dīzeli?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

no kura laika mažeiķi=krievija? cik izlaki?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: no kura laika mažeiķi=krievija? cik izlaki?

Izejviela (nafta) viena un tā pati. Mažeiķu rūpnīca identiska "vidējai" Krievijas rūpnīcai, dažas pat labākas.

Iespējams, ka kvalitātes prasības Krievijas iekšējā tirgū ir nedaudz zemākas, bet eksporta atbilst visām jevropas normām. Kā nekā, eksportē arī uz attīstītajām valstīm.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kreisā krievijas degviela un no trubas nolaistā nav nekādā sakarā ar atbilstību eksporta normām.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: kreisā krievijas degviela un no trubas nolaistā nav nekādā sakarā ar atbilstību eksporta normām.

Uz kurieni tad tā degviela pa trubu plūst, ja ne uz eksportu?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Eksportu gan. Tik uz eksportu kas iekļauj vēl vismaz vienu pārstrādes rūpnīcu, nevis bākā gāzt.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti