labaak tomeer buutu pirkt elja, kas atbilst dzineja specifikacijai. arii tad ir varianti no kaa izveleeties
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
labaak tomeer buutu pirkt elja, kas atbilst dzineja specifikacijai. arii tad ir varianti no kaa izveleeties
Ja tas ir dīzelis tad izvēlēties ir ko.
Esmu lējis gan Castrol gan Mobil, beigās paliku pie Motul jo ar divām 5l kanniņām pietiek 3 eļļa maiņām un atbilst visām ford specenēm. Castrol un Mobil tiek tirgots 4l kanniņās
Pirmais rakstīja: pouhj
ja auto ir aizvesturisks, vai vienkaarshi primitiivs uzbuvee, tad jaa, bet ja moderns inzhenieru murgs, kas prasa un pat strikti pieprasa savu elju, un ja shamo nedabuun, un atnirdzas peec neilga laika... tad tu savas domas atri mainiisi
Slinkais rakstīja:
Pirmais rakstīja: pouhj
ja auto ir aizvesturisks, vai vienkaarshi primitiivs uzbuvee, tad jaa, bet ja moderns inzhenieru murgs, kas prasa un pat strikti pieprasa savu elju, un ja shamo nedabuun, un atnirdzas peec neilga laika... tad tu savas domas atri mainiisi
"LIQUI MOLY" vai "Motul" reklāmas bukletus esi salasījies?
eļļām virsū maziem burtiņiem ir rakstīts kādiem parametriem jamās atbilst....
p.n.
dažiem auto ražotājiem ir savi veidi kā tie specific, piemēram bēmēvē (konkrēti BMW LL), ko jamie "pieškir" dažiem eļļu ražotājiem
bet tas nenozīmē, ka to eļļu nevar liet fordā
VW dizeliem, ar suknj sprauslaam esot jalej nez kaaads brinums par lielu naudu, pieminetam bemuve, un tt. un kaa likums taas eljas ir krietni dargaakas, nekaa parastiem mirstiigiem. pordam arii ir 5.30 kkada specific, ar paaugstinatu cenu, saskaros nesen
Slinkais rakstīja: VW dizeliem, ar suknj sprauslaam esot jalej nez kaaads brinums par lielu naudu, pieminetam bemuve, un tt. un kaa likums taas eljas ir krietni dargaakas, nekaa parastiem mirstiigiem. pordam arii ir 5.30 kkada specific, ar paaugstinatu cenu, saskaros nesen
tās ir Longlife eļļas, kas paredzētas 30K nobraukumam līdz nākošajai maiņai...
jugasvilli rakstīja:
Yetti rakstīja:
Slinkais rakstīja: VW dizeliem, ar suknj sprauslaam esot jalej nez kaaads brinums par lielu naudu, pieminetam bemuve, un tt. un kaa likums taas eljas ir krietni dargaakas, nekaa parastiem mirstiigiem. pordam arii ir 5.30 kkada specific, ar paaugstinatu cenu, saskaros nesen
tās ir Longlife eļļas, kas paredzētas 30K nobraukumam līdz nākošajai maiņai...
Tikai nez kāpēc man pazīstami dīlerservisu meistari tos longlaifus savās mašīnās paši nelej un pieturas pie pārbaudītām vērtībām - eļļas maiņas ik pa 10-15 kkm.
Ar "labo" Latvijas degvielu tā darīt varētu būt prātīgāk.
Tām longlife eļļām gan jau maziem burtiem pierakstīts, ka 30 štukas var braukt vieglā režīmā, bet kulšanās pa pilsētu/īsi pārbraucieni ir jau smagi ekspluatācijas apstākļi un 10-15 tkm ir max.
Slinkais
VW dizeliem, ar suknj sprauslaam esot jalej nez kaaads brinums par lielu naudu
======================
Tieshi taa! Un neviens vien ir iedziivojies ziepees, liedams
'vasjas' dedziigi rekomendeeto "hiperkruto" Mobil,
Castrol vai citu fabrikaatu. Diemzheel suuknjsprauslu dzineejiem deriigas tikai ellas , kuras atbilst specifikaacijaam VW 505.01, 506.01 un 507.00 + taam
ir pielaide no VW - ar pliku uzdrukaatu VW standarta numuru vis nepietiek Zinot PD konstrukciju, nav briinums Eksperimenteet ar sho lietu nav jeegas, aplam daudzi ir aplauzushies ...taa padaargi
Kanibaals
Tām longlife eļļām gan jau maziem burtiem pierakstīts, ka 30 štukas var braukt vieglā režīmā, bet kulšanās pa pilsētu/īsi pārbraucieni ir jau smagi ekspluatācijas apstākļi un 10-15 tkm ir max.
==================
Shtelle ir taada, ka ar taam "LongLife" utt. ellaam "var izvilkt" to garo noskreejienu. Galu galaa savu verdiktu vienalga dos kompis, kursh arii nokomandees, kad jaaveic "oilchange", pats izskaitljos. gan BMW, gan VW, gan Opelim utt, kuriem ir paredzeeti garie ellas mainjas intervaali.
nu ko jūs drišat????
paskatieties tak ko topica autors prasīja
Esmu braucis ar vienu un to pašu eļļu 10 tkm, pat 30 tkm. Starpības nekādas. Ik pa 10 tkm tāpat sanāk pieliet kautkādu litru klāt.
Par smagajiem jā, tur tās eļļas toč ir longlife. Bet uz vieglajiem - mārketinga triki.
vecā fordā tak var liet kaut vai atrabotku
Tas pats ar eļļas filtru. Reiz aiz neko darīt atfleksējām vaļā 30 tkm nogājušu filtru (ražotājs gan ieteica mainīt ik pa 10 tkm). Nu nebija tas filtrs nemaz aizmests ciet. Kautkādas nogulsnes jau bija, bet ne tādas, kas ietekmētu caurlaidību.
Nortel
Esmu braucis ar vienu un to pašu eļļu 10 tkm, pat 30 tkm. Starpības nekādas. Ik pa 10 tkm tāpat sanāk pieliet kautkādu litru klāt.
=====================
Litrs uz 100 skaitaas normaals raadiitaajs, kaut diviem peedeejiem maniem auto nebija jaapielej ne grama starp ellas mainjaam Ielejot bija 2/3 attaaluma starp min un max, nolejot 1/3 attaaluma
Par smagajiem jā, tur tās eļļas toč ir longlife. Bet uz vieglajiem - mārketinga triki.
=====================
Kljuuda, ja staastiit, kaada, gari sanaaks
Nortel
Tas pats ar eļļas filtru. Reiz aiz neko darīt atfleksējām vaļā 30 tkm nogājušu filtru (ražotājs gan ieteica mainīt ik pa 10 tkm). Nu nebija tas filtrs nemaz aizmests ciet. Kautkādas nogulsnes jau bija, bet ne tādas, kas ietekmētu caurlaidību.
====================
Un tu to caurlaidiibu paarbaudiiji? Es esmu to dariijis,
maaciibu laikaa. 10 kkm nobrauktam filtra elementam, uz kura arii ar neapbrunjotu aci neko iipashu nevareeja redzeet, caurlaides speeja bija ieveerojami mazaaka ... redzi, ne visi noseedumi ir redzami ar aci
Crankshaft rakstīja:
Un tu to caurlaidiibu paarbaudiiji?
nu un kas?????
pastāsti ko tas ietekmē?
Pirmais rakstīja:
Crankshaft rakstīja:
Un tu to caurlaidiibu paarbaudiiji?
nu un kas?????
pastāsti ko tas ietekmē?
caurladiiba butiski ietekmee spiedienu pirms filtra, kas savukaart samazina spiedienu dzinejaa un noved galu galaa pie eljas bada
Slinkais
Crankshaft rakstīja:
Un tu to caurlaidiibu paarbaudiiji?
nu un kas?????
pastāsti ko tas ietekmē?
caurladiiba butiski ietekmee spiedienu pirms filtra, kas savukaart samazina spiedienu dzinejaa un noved galu galaa pie eljas bada
===================
Njaa, taadi joki ir pieredzeeti, kad pie mazaakaam un videejaam slodzeem ellas spiediens ir OK, resp. taam pilniigi pietiekams, bet apgriezieniem augot suuknis ta speetu nodroshinaat nepiecieshamo razhiibu (taa ir galvenaa / primaaraa!), bet ellas filtrs ar to vairs galaa netiek, turklaat spiediens arii formaali it kaa ir normas robezhaas ... ja nebuutu taa ellas padeve caur pamatgultnjiem uz klanju gultnjiem caur klokjvaatpstu, tad taads spiediens vispaar buutu pofig Kaa nekaa savulaik taadam riikam, kaa Porsche 917-30 ellas spiediens magjistraalees nepaarsniedza 1 atm - klokjvaarpstaa ellu nepasniedza caur pamatgultnjiem,
bet pa klokjvaarpstas "vidu" - razhiibas pietika ar atliektiem galiem, paareejo sliidgultnji izdara pashi
feciic
Tikai nez kāpēc man pazīstami dīlerservisu meistari tos longlaifus savās mašīnās paši nelej un pieturas pie pārbaudītām vērtībām - eļļas maiņas ik pa 10-15 kkm.
Ar "labo" Latvijas degvielu tā darīt varētu būt prātīgāk.
====================
Ar DUSos nopeerkamo DD viss vareetu buut OK arii Latvijaa, ja lieto DD no Krievijas, vai veel trakaak "diizeljdegvielu" no "trubas", tad gan vareetu buut stipri praatiigi
Crankshaft rakstīja: feciic
Tikai nez kāpēc man pazīstami dīlerservisu meistari tos longlaifus savās mašīnās paši nelej un pieturas pie pārbaudītām vērtībām - eļļas maiņas ik pa 10-15 kkm.
Ar "labo" Latvijas degvielu tā darīt varētu būt prātīgāk.
====================
Ar DUSos nopeerkamo DD viss vareetu buut OK arii Latvijaa, ja lieto DD no Krievijas, vai veel trakaak "diizeljdegvielu" no "trubas", tad gan vareetu buut stipri praatiigi
Kurš Latvijas DUS netirgo Krievijas=Mažeiķu dīzeli?
no kura laika mažeiķi=krievija? cik izlaki?
anonimikis rakstīja: no kura laika mažeiķi=krievija? cik izlaki?
Izejviela (nafta) viena un tā pati. Mažeiķu rūpnīca identiska "vidējai" Krievijas rūpnīcai, dažas pat labākas.
Iespējams, ka kvalitātes prasības Krievijas iekšējā tirgū ir nedaudz zemākas, bet eksporta atbilst visām jevropas normām. Kā nekā, eksportē arī uz attīstītajām valstīm.
kreisā krievijas degviela un no trubas nolaistā nav nekādā sakarā ar atbilstību eksporta normām.
anonimikis rakstīja: kreisā krievijas degviela un no trubas nolaistā nav nekādā sakarā ar atbilstību eksporta normām.
Uz kurieni tad tā degviela pa trubu plūst, ja ne uz eksportu?
Par motora eļļu!
Kā tur īsti ir. Šobrīd fordiņā ielieta LIQUI MOLY 5W30. Laiks tākā būtu mainīt. Vai es varu liet vietā vienkārši nolejot veco eļlu jebkura ražotāja 5w30 eļļu vai tomēr labāk būtu ši ražotāja.
Paldies