Cerība muļķa mierinājums.. man 2 motoriem jau tā ir bijis, pāris paziņām ar tas pats, vainīga bija blīve.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Cerība muļķa mierinājums.. man 2 motoriem jau tā ir bijis, pāris paziņām ar tas pats, vainīga bija blīve.
zbjau rakstīja: gribu uzjautāt gudrākiem pilsoņiem, varbūt kāds ir saskāries. passāts 2.0 inžektors 92-93 gada. dzen ārā antifrīzu, ja korķis da galam ciet tad patraboks pušu. sāk dzīt sasniedzot normālu darba temperatūru. par blīvēm un galvām vs blokiem viss skaidrs, jautājums, vai tā problēma var būt saistīta ar pašu desēšanas sistēmu?
Ja tas ir prosta gaiss sistēmā tad kāa vislabaak, pareizāk jo dabūt laukā?
gaisu vislabāk dabūt laukā noliekot auto tādā slīpumā, lai radiatora vāciņš būtu visaugstākajā vietā un atverot vāciņu. Teorētiski pēc visiem fizikas likumiem, gaisam būtu jāiziet ārā pašam.
ValdisM rakstīja:
zbjau rakstīja: gribu uzjautāt gudrākiem pilsoņiem, varbūt kāds ir saskāries. passāts 2.0 inžektors 92-93 gada. dzen ārā antifrīzu, ja korķis da galam ciet tad patraboks pušu. sāk dzīt sasniedzot normālu darba temperatūru. par blīvēm un galvām vs blokiem viss skaidrs, jautājums, vai tā problēma var būt saistīta ar pašu desēšanas sistēmu?
Ja tas ir prosta gaiss sistēmā tad kāa vislabaak, pareizāk jo dabūt laukā?
gaisu vislabāk dabūt laukā noliekot auto tādā slīpumā, lai radiatora vāciņš būtu visaugstākajā vietā un atverot vāciņu. Teorētiski pēc visiem fizikas likumiem, gaisam būtu jāiziet ārā pašam.
fofāgens ražo auto, kas paredzēti braukšanai kalnā
tad radiators būs augšā
zbjau rakstīja: gribu uzjautāt gudrākiem pilsoņiem, varbūt kāds ir saskāries. passāts 2.0 inžektors 92-93 gada. dzen ārā antifrīzu, ja korķis da galam ciet tad patraboks pušu. sāk dzīt sasniedzot normālu darba temperatūru. par blīvēm un galvām vs blokiem viss skaidrs, jautājums, vai tā problēma var būt saistīta ar pašu desēšanas sistēmu?
Ja tas ir prosta gaiss sistēmā tad kāa vislabaak, pareizāk jo dabūt laukā?
Cik augsts ir šķidruma līmenis izplešanās bačokā karstam motoram?
Cik stipri ir pievilkts izplešanās bačoka korķis? Tas vārsts korķī nostrādā vai nē?
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja:
Cik stipri ir pievilkts izplešanās bačoka korķis?
kas tad no tā atkarīgs ? Galvas blīves kvalitāte ?
Nē, loh, pārvilkts korķis neļauj strādāt tam vārstam korķī, līdz ar to liekais spiediens netiek ārā.
Ja tāds spiediens, tad es teiktu, ka galvas blīve
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja:
Cik stipri ir pievilkts izplešanās bačoka korķis?
kas tad no tā atkarīgs ? Galvas blīves kvalitāte ?
Nē, loh, pārvilkts korķis neļauj strādāt tam vārstam korķī, līdz ar to liekais spiediens netiek ārā.
kā var PĀRVILKT izplešanās bažoka korķi tā,ka tas neļauj strādāt vārstam, loh ?
A tu pamēģini, būsi pārsteigts. Vecajiem audi/vw drotiem tas ir elementāri izdarāms...
Gauss rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja:
Cik stipri ir pievilkts izplešanās bačoka korķis?
kas tad no tā atkarīgs ? Galvas blīves kvalitāte ?
Nē, loh, pārvilkts korķis neļauj strādāt tam vārstam korķī, līdz ar to liekais spiediens netiek ārā.
tu gadījumā neesi tas pats gačiņš?
Pirmais rakstīja:
Gauss rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja:
Cik stipri ir pievilkts izplešanās bačoka korķis?
kas tad no tā atkarīgs ? Galvas blīves kvalitāte ?
Nē, loh, pārvilkts korķis neļauj strādāt tam vārstam korķī, līdz ar to liekais spiediens netiek ārā.
tu gadījumā neesi tas pats gačiņš?
Par to korķi pats ursis tika izteicies jau minētajā resursā - www.audi-style.lv/...
Citēju: \"to pashu korkji neskruuvee tik cieshi klaat,nebaidies nekas nenotiks,ja vieglinji pievilksi(lai laizj garaam,spiedienu)\".
Tie radiatora korķi mdz aºī sajāties un tiešām pārspiedinu nelaist 'nost' ja pievelk līdz galam !!! Bet ja ir aizdoma par galvas blīvi - paņemt atticīgu spiedinea manometru un parbaudīt - ir sistēmā normāls spiediens, vai ir pārspiediens. ( Man bija probza uz Celicas ka mazliet pa daudz karsa - bija sajūta ka vāciņš neturēja spiedienu, samainīju 0,9 bar štruntu uz 1,0 bar vāciņu - tagad viss štokos ar radiatoriem !!!). Tā kā varianti ir dažādi !!!
brmbrmm rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gauss rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja:
Cik stipri ir pievilkts izplešanās bačoka korķis?
kas tad no tā atkarīgs ? Galvas blīves kvalitāte ?
Nē, loh, pārvilkts korķis neļauj strādāt tam vārstam korķī, līdz ar to liekais spiediens netiek ārā.
tu gadījumā neesi tas pats gačiņš?
Par to korķi pats ursis tika izteicies jau minētajā resursā - www.audi-style.lv/...
Citēju: "to pashu korkji neskruuvee tik cieshi klaat,nebaidies nekas nenotiks,ja vieglinji pievilksi(lai laizj garaam,spiedienu)".
nu es tak saku, ka fofāgeni ir paredzēti braukšanai kalnā
ja renaulta korķis netur paredzēto spiedienu, tad sistēmā tā īsti šķidrums nemaz neturās
Pirmais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gauss rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja:
Cik stipri ir pievilkts izplešanās bačoka korķis?
kas tad no tā atkarīgs ? Galvas blīves kvalitāte ?
Nē, loh, pārvilkts korķis neļauj strādāt tam vārstam korķī, līdz ar to liekais spiediens netiek ārā.
tu gadījumā neesi tas pats gačiņš?
Par to korķi pats ursis tika izteicies jau minētajā resursā - www.audi-style.lv/...
Citēju: "to pashu korkji neskruuvee tik cieshi klaat,nebaidies nekas nenotiks,ja vieglinji pievilksi(lai laizj garaam,spiedienu)".
nu es tak saku, ka fofāgeni ir paredzēti braukšanai kalnā
ja renaulta korķis netur paredzēto spiedienu, tad sistēmā tā īsti šķidrums nemaz neturās
zbjau rakstīja:
Pirmais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Gauss rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Gauss rakstīja:
Cik stipri ir pievilkts izplešanās bačoka korķis?
kas tad no tā atkarīgs ? Galvas blīves kvalitāte ?
Nē, loh, pārvilkts korķis neļauj strādāt tam vārstam korķī, līdz ar to liekais spiediens netiek ārā.
tu gadījumā neesi tas pats gačiņš?
Par to korķi pats ursis tika izteicies jau minētajā resursā - www.audi-style.lv/...
Citēju: "to pashu korkji neskruuvee tik cieshi klaat,nebaidies nekas nenotiks,ja vieglinji pievilksi(lai laizj garaam,spiedienu)".
nu es tak saku, ka fofāgeni ir paredzēti braukšanai kalnā
ja renaulta korķis netur paredzēto spiedienu, tad sistēmā tā īsti šķidrums nemaz neturās
tas viss ok, taa ir. tam visam klaat maza piebilde - kameer skidrums cirkulee pa mazo loku tikmeer ir labi, kaa iet valjaa termostats, taa saakas visa jautriiba. varianti?
Man rastos aizdomas uz plaisu galvā. Kad motors uzsilst , plaisa "atveras' un sākas sūdi. Kaut gan biežāk dīzeļiem jācīnās ar visādām plaisām.
ok, varbuut plaisa galvaa. jautaajums- kaapeec atgaazes nenaak aaraa pa atbratkas trubinu, kas ir turpat no galvas laukaa un visaugstaakais punkts, bet izplessanaas bachukam pa apakssu, izmetot taadu pamatiigu liikumu?
zbjau rakstīja: ok, varbuut plaisa galvaa. jautaajums- kaapeec atgaazes nenaak aaraa pa atbratkas trubinu, kas ir turpat no galvas laukaa un visaugstaakais punkts, bet izplessanaas bachukam pa apakssu, izmetot taadu pamatiigu liikumu?
atkarībā kurā "virzienā" tā plaisa ir !!! Ja plaisa strap dzeses kanālu un cilindru, tad vienīgais ceļš ir caur dzeses sistēmu !!!
Ja mazos daudzumos gāzes nāk ārā, kaut kur pa plaisu vai gar blīvi, tad tā arī ir, ka viss nonāk pa tām mazajām trubelēm ārā. Bet, ja vaina lielāka tad vienkārši tik daudz tur nevar iznākt ārā. Iedomajies, sistēma pilna ar antifrīzu. Pēkšņi strauji uzgāzējot, kaut kur pa vidu veidojas liels burbulis. Kopējais apjoms sistē ir krietni palielinājies. Un kamēr, tas burbulis būs uzpeldējis un iznācis ārā, daļa antifrīza jau būs uz asfalta.
Antifrīzs ir ziemas vai vasaras?
Gauss rakstīja: Antifrīzs ir ziemas vai vasaras?
Ķēms tāds - anti - FRĪZS, pēc definīcijas ir ziemas !!!
WALA rakstīja:
Gauss rakstīja: Antifrīzs ir ziemas vai vasaras?
Ķēms tāds - anti - FRĪZS, pēc definīcijas ir ziemas !!!
Vai tad ziema ir sākusies?
Gauss rakstīja:
WALA rakstīja:
Gauss rakstīja: Antifrīzs ir ziemas vai vasaras?
Ķēms tāds - anti - FRĪZS, pēc definīcijas ir ziemas !!!
Vai tad ziema ir sākusies?
Sen jau ja neesi pamanījis, aš ledus jākasa no auto !!!
P.S. "zaļā" ziema.
Man gudri veči pārklāja stiklu ar nanopārklājumu, vēl nekas nav jākasa, pat īsti vajadzības mazgāt to stiklu nav.
man šķiet, ka nano ir kaksim smadzenes.
sleepnis rakstīja: biežāk dīzeļiem jācīnās ar visādām plaisām.
Ir kāds loģisks izskaidrojums šim apgalvojumam?
Vai nav tā, ka vājākais elements tomēr ir blīve?
Lai galva savērptos dīzeli pārkarsējot, manuprāt, būtu ļoti jāpacenšas.
dzen ārā antifrīzu kauč nosities
gribu uzjautāt gudrākiem pilsoņiem, varbūt kāds ir saskāries. passāts 2.0 inžektors 92-93 gada. dzen ārā antifrīzu, ja korķis da galam ciet tad patraboks pušu. sāk dzīt sasniedzot normālu darba temperatūru. par blīvēm un galvām vs blokiem viss skaidrs, jautājums, vai tā problēma var būt saistīta ar pašu desēšanas sistēmu?
Ja tas ir prosta gaiss sistēmā tad kāa vislabaak, pareizāk jo dabūt laukā?