Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Iekrāvēji un traktortehnika

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003

Vai šeit ir kāds spečuks par iekrāvējiem? Interesē kāda tipa eļļa ir jālieto ISUZU industriālajos dīzeļos un kā var pārbaudīt eļļas līmeni TCM 30Z5 iekrāvējam ātrumkārbā un diferenciālī?

Kā ir ar riepām vai pilditās riepas var aizvietot ar Pneimo riepām uz tiem pašiem diskiem?

Un kā rīkoties ja nedaudz sulo pacēlāja štoks un cik tāds remonts apmēram maksā.

Tāpat arī meklēju "garās" ķepas ~ 1,80 garumā.

 
1 2 3
bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Nu pļa, sliņkis.

TCM ir atrodams šeit: www.tcmglobal.net/...

Sadaļā pie dīleru kontaktiem: www.tcmglobal.net/...

Atrodam Latviju un lasām ka oficiālais pārstāvis ir:www.repa.lv/... ,101

Es ieteiktu sākt ar dīleri un uzdot šos jautājumus.

Manas pārdomas par taviem jautājumiem:

1) Riepas - nevar, jo ir dažādi diski, to forma. Ja ziemā slīd, tad varu piedāvāt tev skrūvējamos šipus, vai ķēdi(ja atļauj vieta un disks). Varu arī ieteikt kur labāk iegādāties jaunus ripuļus.

2) Ja sulo štoks, pasūti pie dīlera oriģinālo remkomplektu. Nedomāju ka maksā milijonu. Hansaflex ir avārijas variants ja vispār nevar nekur dabūt vai neražo vairāk oficiāli .(Cik man ir teikuši klienti, netur ne velna, padirsts laiks un materiāls). Var jau Vagonu ielā vai Salaspili remontēt, bet iejaukšanās konstrukcijā liegs iespēju tev nākotnē lietot oriģinālās daļas (Tas no pieredzes ar savu pārstāvēto tehniku).

3) Garās ķepas 1.80m es varu piedāvāt, kā arī visādu fiģņu ko tik uz dakšām var uzlikt.

4) Eļļu motoram, kārbai, tiltam arī varu piedāvāt.

Parasti dakšiniekiem tiešām kārbai ir ščups, tik jāzin vai eļļas līmenis ir jāmēra pie ieslēgta vai izslēgta motora. Tiltā ar bija ščups vai ir ieliešanas korķis, kas arī var būt līmeņa noteicējs.

5) Izmaksas katrā servisā var atrunāt pirms darbu veikšanas.

Veiksmi!

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Ar REPU jau runāju, dažiem remontdarbiem cenas ir astronomiskas, citiem OK.

Titlā atradu eļļas korķi, taču kā noteikt par līmeni.

Nau nekur info kādā momentā jāmaina eļļa kārbā, varbūt ir kādam pieredze par līdzīgiem jautājumiem.

Atsūti ludzu infc par tiem šipiem ēlļam un dakšām uz andis_ur@inbox.lv" target="_new">Sandis_ur@inbox.lv

Ar cieņu,

Sandis

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nu ko es varu ieteikt no savas pieredzes, nopērs lietotāja instrukciju tam verķim un tur viss ir aprakstīts-eļļas maiņas intervāli utt.

Ir kaada ideja kur tādu dabūt bez 本站统计] šrifta.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nu ko es varu ieteikt no savas pieredzes, nopērs lietotāja instrukciju tam verķim un tur viss ir aprakstīts-eļļas maiņas intervāli utt.

Ir kaada ideja kur tādu dabūt bez 本站统计] šrifta.

a ko? gūgles tante neprot latviski???

Uudensputns Reģ.: 24.05.2004
0 0 Atbildēt

Tak pacel savu pakaļu,aziej kaut uz to pašu repu,noskati kādu normālu veci,iešķieb koni un būs tev visāda infa cik nevajag-kur kas atrodas,kā remontēt un kur ko meklēt.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Par lietotāja un apkopes instrukciju. Jā, dīlerim ir jābūt pārdošanā. Cena tās ir cits jautājums. Piemēram Bobcat ir instrukcijas arī latviešu valodā tehnikai pēc 2006 gada, līdz tam tikai praktiski tikai angļu valodā, cena ap 20 Ls +PVN. Cesab iekrāvējam arī ir visādās valodās, cenu nezinu, jo man ir elektroniskā versija latviešu valodā un drukāju kad vajag. Ja vajag tikai apkopes grafiku, to varu tāpat par paldies izdrukāt.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Ja sulo štoks, tad vispirms jānoskaidro no kā tas ir! ja gumiju vaina, tad jāmaina, bet ja uz štoka kāds mudaks ir ar āmuru uzsitis kaut nelielu gropīti, tad gumiju maiņa vispār nelīdzēs. Pēdējo var palabot, tā paildzinot štoka mūžu - ar roku un smilšpapīru apslīpēt bojāto vietu, tā lai nebūtu "aušu" uz ārpusi, tad ar acetonu attaukot, ar otiņu uzziest kādu stingrāku un ātri žūstošu auto krāsu vai laku, nokaltēt un ar roku un smilšpapīru apslīpēt lai nebūtu iedobuma vai izciļņa.]

Protams tas ir marazms, bet kādu mēnesi kalos ka nemetas.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

bobcat rakstīja:

2) Ja sulo štoks, pasūti pie dīlera oriģinālo remkomplektu. Nedomāju ka maksā milijonu. Hansaflex ir avārijas liegs iespēju tev nākotnē lietot oriģinālās daļas (Tas no pieredzes ar savu pārstāvēto tehniku).

Par Hansaflex jau varēji *******t. Viņiem ir arī oriģinālās komponentes, par to virpošanu es arī teicu,ka tas jo tas ir hidraulisko komponenšu ražotāja remkomplekts,tikai par dīlera cenu.

Hansafleksā daudz kas pirkts un remontēts, nez kāpēc ekskavatoram jau 3 gadus darbojas cilindrs ar Hansafleksā pirktām rez daļām ?

Eu davai nevajag ar demagoģiju nodarboties. Es saku kā ir no pieredzes. Gandrīz katru dienu klausos tādus umņikus kā tu. Man ir šitāds un tāds virpotājs metinātājs un kas tur vēl. Rezultātā pazaudēts laiks un nauda. Ja tas komplekts maksā piemēram 30 ls , neredzu jēgu saspringt, protams ja štoks nav bojāts . Mēs varētu ilgi un dikti diskutēt par šāda veida tēmām. Tas ir mans ikdienas darbs pārliecināt par pareiza lēmuma pieņemšanu.

Uudensputns Reģ.: 24.05.2004
0 0 Atbildēt

Deksteram taisnība-nav jāsūta lietas pie dīlera,ja TIEŠI TO PAŠU var iegūt uz pusi lētāk.Galvenais nosacījums ir nesačakarēts štoks.Pārējais ir štrunc.Un štoku arī ar kapara elektrodu var it labi restaurēt,forvarderim izdevās.

Grib dīleri vārīties mazliet par daudz,tas diemžēl ir fakts.Un tad,sastopoties ar klientu,kuram nevar krāsainos makaronus sakarināt uz ausīm,jams tiek nosaukts par dumu...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Uudensputns rakstīja: Deksteram taisnība-nav jāsūta lietas pie dīlera,ja TIEŠI TO PAŠU var iegūt uz pusi lētāk.

Grib dīleri vārīties mazliet par daudz,tas diemžēl ir fakts.Un tad,sastopoties ar klientu,kuram nevar krāsainos makaronus sakarināt uz ausīm,jams tiek nosaukts par dumu...

atslēgas vārds ir TIEŠI TO PAŠU, nevis līdzīgs. Jā, ir tāda lieta kā oriģinālās detaļas, alternatīvas detaļas un pašizgatavotas.

Ir varianti kad var lietot hanzafleks radītas, bet ir varianti kad var tikai un vienīgi oriģinālas. Esmu saskāries ar pietiekami daudz un dažādām situācijām. Es klientu nekad neuzskatu par dumju(nedari tā kā pašam nepatiktu saņemt pretī). Ja ir iespējams, praktiski vienmēr cenšos palīdzēt ar informāciju. Jo ja tu šamo piečakarēsi, viņš tak vairs nekad neprasīs tev padomu. Vai ne?

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Kādu servisu bez REPAS variet ietiekt?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Pisec, deksters taču ir meistars visās lietās!!!

Cik traķus esi saskrūvējis?

Par Hansaflex piekrītu bobcatam. No viņiem var ņemt tikai hidrauliskās šļaukas un arī tikai avārijas variantā. Par pārējām lietām (blīvslēgiem, buksēm) bobcats runā taisnību.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kas traucē pietiekami saprotami tulkot elektroniskā formā nokačājamu instrukciju dapokui no kādas valodas????

nu par to bauskas pajolīti viss ir skaidrs, bet citiem taču vajadzētu spēt dabūt ārā no pēdēefa ne tikai ekrānkopiju

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Kādu servisu bez REPAS variet ietiekt?

Kā teica viens mans labs paziņa- dāņu miljonārs,' servisi Latvijā ir šaise'.

Miljonārs minēts tāpēc,ka cilvēks reāli saprot lietas un ir ļoti daudz pieredzējis un viņam pieder lieli uzņēmumi.

Attiecīgi, max visu viņš dara pats,tai skaitā jauniem traktoriem veic remontus.

Tas gan nenozīmē,ka visi servisi 100% ir tādi, bet nu jābūt uzmanīgam. It sevišķi,ja tur strādā tipiņš,kas Hansafleksu no*******. Acīm redzami viņam nav poņa,kas tas ir.

Un kas tad ir hansaflex? Kautkāds maģiskais, visuvarošais kantoris? Tas, ka tur ir pāris jaunu stanoku negarantē pilnīgi neko. Zini cik ilgi ir jāstrādā, lai sauktos par labu virpotāju, frēzētāju, atslēdznieku u.t.t.? Pāris mēnešu prakse zavodā-izgatavotajā ir fufelis. Kāds ir hansaflex darbinieku (strādnieku) vidējais vecums?

Pieredzējis, padomju skolu izgājis un stanokus apguvis virpotājs spēj izdarīt daudz vairāk. Iedod tikai materiālu. Uz tās pašas 1K620 savirpos labāk nekā punķāzis uz pusmiljonu vērta stanoka.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: kas traucē pietiekami saprotami tulkot elektroniskā formā nokačājamu instrukciju dapokui no kādas valodas????

nu par to bauskas pajolīti viss ir skaidrs, bet citiem taču vajadzētu spēt dabūt ārā no pēdēefa ne tikai ekrānkopiju

Tur jau tā lieta, ka tulkojot ar tildi var iebraukt pamatīgās auzās, it sevišķi tehniskajos tekstos. Neesmu redzējis nevienu pat vidēji labu elektronisko tukotāju uz latviešu valodu. Uz krievu jā, ir praktiski no jebkuras valodas.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Kādu servisu bez REPAS variet ietiekt?

Tas gan nenozīmē,ka visi servisi 100% ir tādi, bet nu jābūt uzmanīgam. It sevišķi,ja tur strādā tipiņš,kas Hansafleksu no*******. Acīm redzami viņam nav poņa,kas tas ir.

Ko tu tam H-fleksam piesipies. Vēl ir H-Mega, Hydroscand, Birs un vēl un vēl kantori ka ņemas ar hidro lietām. Nesaku ka viņi slikti strādā, paši esam izmantojuši mobilo darbnīcu sarežģitā situācijā. Tev ko H-fleksā mamma strādā, ka tu te putojies?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Uz hansaflexsi viņu aizveda tēvs, kurš tur strādā par apkopēju, ekskursijā. Kopīgiem spēkiem misenē viņi atrada saļņiku ar uzrakstu "made by hansaflex", tas tagad iekausēts stiklā stāv viņam uz galda.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Kādu servisu bez REPAS variet ietiekt?

Grūti ieteikt kādu servisu, jo arī KONO serviss bez tehniskās dokumentācijas neķersies klāt pie svešas tehnikas.

Ja tev ir lietotāja un apkopes grāmata, kā arī remontkatalogs, tad ir cita lieta.

Jautājums vai 25 Ls + PVN stundā ir tev pieņemama cena.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Kono parasti servisojās kantori, kuri pilda valsts/pašvaldību pasūtījumus, projektus u.t.t., karoče tie, kam izmaksas nav būtiskas, bet svarīgs ir laiks un kvalitāte.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Kono parasti servisojās kantori, kuri pilda valsts/pašvaldību pasūtījumus, projektus u.t.t., karoče tie, kam izmaksas nav būtiskas, bet svarīgs ir laiks un kvalitāte.

Ne tikai, lielākā puse ir mazie būvkantori un nomas firmas. Un kas ir servisa izmaksas? Vai kāds ir padomājis cik maksā izskolots mehāniķis?Vismaz reizi gadā atjaunot sertifikātus. Cik maksā servisa aprīkojums(parastās atslēgas neskaitās)? Cik maksā servisa telpas ar šādu tādu papildaprīkojumu? Cik maksā uzturēt noliktavu,lai tekošie apkopes materiāli un šādas tādas detaļas būtu? Valsts uzņēmumu konkursos cena ir tik zema, ka bezmaz jāpiemaksā beigās. Visādi individuālie komersanti nospiež tik zemu cenu ka paši nespēj veikt kvalitatīvi darbus. Nu kaut kā tā.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Tāpēc jau tu, dekster, neko arī nerubī, ka esi tikai redzējis.

Jauna, kruta, dārga iekārta nav kvalitatīvas produkcijas garants. Bet nu to jau laikam vakarenē nemāca...

Piekritīsi, ka lohs ačkariks nogremdēs purvā pat krutāko btr?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Lētāk pašam.Ātrāk pašam. Labāk pašam.

Iespējams, subjektīvs viedoklis, bet nu tāds izveidojies.

Taisni brīnums - kā tad tā?! Ja es saku ka pašam lētāk un ātrāk salabot kaiti automašīnai. Tad mani te visi aprej un vēl pamāca ka zobi ar jālabo pašam!

Uudensputns Reģ.: 24.05.2004
0 0 Atbildēt

Lētāk pašam.Ātrāk pašam. Labāk pašam.

Iespējams, subjektīvs viedoklis, bet nu tāds izveidojies.

No tās paša sērijas-valmetam oriģinālais,t.i. pie dīlera priekšējā tilta krustiņš 175 laikam.....,analogs der no mtz un iet ne sliktāk,maksā 17.Traktors pa mežu dzīvo,baļķus staipa.

Kraviniekiem vispār cenu koridors ir vnk baiss-pat līdz piecām reizēm par atsevišķam detaļām.

Verdikts-dīleris ir kāsējs,tā nu tas ir diemžēl un neko tur nepadarīsi.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu sulošanai nav, ja tik štoks nav sadauzīts vai sarūsējis. Visdrīzāk tiešām jātaisa tai hansaflexsā, jo to cilindru izmēru vesels lērums, pie tam parasti viņus netaisa tur pat, kur pārējo agregātu, dīleris tikai naudiņu iekāsīs.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu sulošanai nav, ja tik štoks nav sadauzīts vai sarūsējis. Visdrīzāk tiešām jātaisa tai hansaflexsā, jo to cilindru izmēru vesels lērums, pie tam parasti viņus netaisa tur pat, kur pārējo agregātu, dīleris tikai naudiņu iekāsīs.

Nu par diviem pirkstiem es pasmaidu.Pafilozofēsim: Pieņemot ka tas dakšinieks ir stipri palietots var arī ļoti ieberzties, lai to cilindru vispār izņemtu. Pieņemsim paveicās un to demontēji. Tad ar ko un kā atskrūvēt cilindra galu caur kuru iet štoks. Ir variants ka to tur notur stieplē, ir variants, kad ir vītne un vel daži varianti. Tad vēl piemeklē specatslēgu, ja tur tāda ir. Jo ja, piemēram , ja tas vāks būs no alumīnija, sasipīsies, ko nu? Labi, pieņemsim sanāca atskrūvēt. Tālāk, lai nomainītu blīves tajā štoka galā vajag atskrūvēt virzuli, parasti tas ir uz līmes sēdināts un ar noteiktu momentu pievilkts, gadās kreisā vītne. Tas tā aptuvens scenārijs.

Man škiet, ka divus pirkstus apčurāt ir ātrāk un lētāk.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti