Iekrāvēji un traktortehnika

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003

Vai šeit ir kāds spečuks par iekrāvējiem? Interesē kāda tipa eļļa ir jālieto ISUZU industriālajos dīzeļos un kā var pārbaudīt eļļas līmeni TCM 30Z5 iekrāvējam ātrumkārbā un diferenciālī?

Kā ir ar riepām vai pilditās riepas var aizvietot ar Pneimo riepām uz tiem pašiem diskiem?

Un kā rīkoties ja nedaudz sulo pacēlāja štoks un cik tāds remonts apmēram maksā.

Tāpat arī meklēju "garās" ķepas ~ 1,80 garumā.

 
1 2 3
bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nu,kaksīt, tur,kur es esmu redzējis tādas virpas, tur pie tām arī strādā atbilstošas kvalifikācijas cilvēki. Ja kāds nopērk virpu par pusļimonu,kā tu saki, un pieliek pie tās ampli ( nu,tādu kā tu) , tad pats vainīgs.

Un labs virpotājs mūsdienās var būt arī džeks 23 gados.

Vienā lielā Latvijā labi zināmā firmā pie tādas virpas stāv īpašnieka dēls.

Kaksi, tikai tev šķiet,ka labs virpotājs ir tāds,kā es tev aprakstīju.

Es ar to džeku kopā studēju RTU maģistratūrā. Tas mega ļimonu aparāts atrodas Mārupes katorīša garāža.

Vai tu domā ka viņam būs interesanti virpot to tavu sūda detaļiņu? Kāda ir pašizmaksa individuālajai tehnoloģijai?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Lētāk pašam.Ātrāk pašam. Labāk pašam.

Iespējams, subjektīvs viedoklis, bet nu tāds izveidojies.

Taisni brīnums - kā tad tā?! Ja es saku ka pašam lētāk un ātrāk salabot kaiti automašīnai. Tad mani te visi aprej un vēl pamāca ka zobi ar jālabo pašam!

Sretsked ne tikai labo pats sev zobus, bet arī apavus, griež matus, motoreļļu filtrē un lieto atkal, prezervatīvus izmazgā un lieto atkal, un vēl un vēl. TĀ TAČU ir LĒTĀK!!!

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: bobiit,kā atšķiras cilindra izņemšana maz pastrādājušam un stipri palietotam? Palietots kaut kā iegrimst tajā verķī?

Tu pamēģini izņemt tapas jaunai tehnikai un vismaz 10 gadus vecai, kurai sen nekas nav smērēts un pirksti ir izveidojuši kloķvārpstas formu.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

bobcat rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Lētāk pašam.Ātrāk pašam. Labāk pašam.

Iespējams, subjektīvs viedoklis, bet nu tāds izveidojies.

Taisni brīnums - kā tad tā?! Ja es saku ka pašam lētāk un ātrāk salabot kaiti automašīnai. Tad mani te visi aprej un vēl pamāca ka zobi ar jālabo pašam!

Sretsked ne tikai labo pats sev zobus, bet arī apavus, griež matus, motoreļļu filtrē un lieto atkal, prezervatīvus izmazgā un lieto atkal, un vēl un vēl. TĀ TAČU ir LĒTĀK!!!

Iedzr purgenu Eļļu filtrē kaksis un ziež uz mājām.

Bet par matiem gandrīz trāpīji,tas man tāds vienkāršs pasākums.

Aha, latvietis praktiskais, uzliek ierobežotāju No6 un aiziet.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Uudensputns rakstīja:

Lētāk pašam.Ātrāk pašam. Labāk pašam.

Iespējams, subjektīvs viedoklis, bet nu tāds izveidojies.

No tās paša sērijas-valmetam oriģinālais,t.i. pie dīlera priekšējā tilta krustiņš 175 laikam.....,analogs der no mtz un iet ne sliktāk,maksā 17.Traktors pa mežu dzīvo,baļķus staipa.

Kraviniekiem vispār cenu koridors ir vnk baiss-pat līdz piecām reizēm par atsevišķam detaļām.

Verdikts-dīleris ir kāsējs,tā nu tas ir diemžēl un neko tur nepadarīsi.

Es nezinu kā ir citiem oficiālajiem dīleriem, bet Bobcat, Doosan, Terex un citi ražotāju diktē savas cenas. Cenai bez PVN visā Eiropas savienības teritorijā ir jābūt vienādai. To ir viegli izkontrolēt.

Protams, ja ir iespējams, tiek meklēts produkta tiešais ražotājs. Ja cena un galvenais piegādes laiks ir o.k., dažreiz var vinnēt.

Par cenām un "latviešu" uzcenojumiem, piemēram, Ape motors, Gros auto un citi detaļu kantori. Lūk tur ir varka un neslikta. Paskatoties kādas atlaides ir dažādu līmeņu klientiem un cik maksā parasts no ielas ienācis veikalā onka.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

bobcat rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nu,kaksīt, tur,kur es esmu redzējis tādas virpas, tur pie tām arī strādā atbilstošas kvalifikācijas cilvēki. Ja kāds nopērk virpu par pusļimonu,kā tu saki, un pieliek pie tās ampli ( nu,tādu kā tu) , tad pats vainīgs.

Un labs virpotājs mūsdienās var būt arī džeks 23 gados.

V Kāda ir pašizmaksa individuālajai tehnoloģijai?

Kaut ko būsi sajaucis, ne tuvu tas nav Mārupē. Un man neko virpot nevajag,atslābsti.

Tev vajadzēja studēt maģistratūrā,lai spētu labo vītni no kreisās atšķirt un mācēt atskrūvēt uz līmi uzsēdinātu skrūvi?? Nja...

Tātad, mums Latvijā ir divas automāti un divi jauni kvalificēti operātori. Tas priecē, jo ja tiešām vajag kaut ko izgatavot, ātri un ar papīriem, tas nav tik vienkārši.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nu,kaksīt, tur,kur es esmu redzējis tādas virpas, tur pie tām arī strādā atbilstošas kvalifikācijas cilvēki. Ja kāds nopērk virpu par pusļimonu,kā tu saki, un pieliek pie tās ampli ( nu,tādu kā tu) , tad pats vainīgs.

Un labs virpotājs mūsdienās var būt arī džeks 23 gados.

Vienā lielā Latvijā labi zināmā firmā pie tādas virpas stāv īpašnieka dēls.

Kaksi, tikai tev šķiet,ka labs virpotājs ir tāds,kā es tev aprakstīju.

Kas tev tās par vecmeitas fantāzijām? Īpašnieka dēls pie virpas, traktorā... neesi saskatījies LNT otrdienas romantiskās filmas?

23 gadu vecumam džekam labākajā gadījumā ir nojausma par to, kas ir virpa un ko vispār nozīmē virpot...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Lētāk pašam.Ātrāk pašam. Labāk pašam.

Iespējams, subjektīvs viedoklis, bet nu tāds izveidojies.

Taisni brīnums - kā tad tā?! Ja es saku ka pašam lētāk un ātrāk salabot kaiti automašīnai. Tad mani te visi aprej un vēl pamāca ka zobi ar jālabo pašam!

Ja tu esi melnstrādnieks, skrūvētājs ar minimālo vai tuvu tai algu, tad varbūt arī ir izdevīgāk pašam skrūvēt auto un labot zobus.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Uudensputns rakstīja:

Lētāk pašam.Ātrāk pašam. Labāk pašam.

Iespējams, subjektīvs viedoklis, bet nu tāds izveidojies.

No tās paša sērijas-valmetam oriģinālais,t.i. pie dīlera priekšējā tilta krustiņš 175 laikam.....,analogs der no mtz un iet ne sliktāk,maksā 17.Traktors pa mežu dzīvo,baļķus staipa.

Kraviniekiem vispār cenu koridors ir vnk baiss-pat līdz piecām reizēm par atsevišķam detaļām.

Verdikts-dīleris ir kāsējs,tā nu tas ir diemžēl un neko tur nepadarīsi.

Es nezinu kā ir citiem oficiālajiem dīleriem, bet Bobcat, Doosan, Terex un citi ražotāju diktē savas cenas. Cenai bez PVN visā Eiropas savienības teritorijā ir jābūt vienādai. To ir viegli izkontrolēt.

Protams, ja ir iespējams, tiek meklēts produkta tiešais ražotājs. Ja cena un galvenais piegādes laiks ir o.k., dažreiz var vinnēt.

Par cenām un "latviešu" uzcenojumiem, piemēram, Ape motors, Gros auto un citi detaļu kantori. Lūk tur ir varka un neslikta. Paskatoties kādas atlaides ir dažādu līmeņu klientiem un cik maksā parasts no ielas ienācis veikalā onka.

Nesatraucies, uztver deksteru kā ākstu. Tas ir viņa vienīgais prieciņš dzīvē, ar kādu palekties netā....

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

bobcat rakstīja:

Par cenām un "latviešu" uzcenojumiem, piemēram, Ape motors, Gros auto un citi detaļu kantori. Lūk tur ir varka un neslikta. Paskatoties kādas atlaides ir dažādu līmeņu klientiem un cik maksā parasts no ielas ienācis veikalā onka.

ja ja, toties tehnikas tirgotāji bezmaz vai cieš zaudējumus,ne?

Tu neticēsi, bet jā , industriālās tehnikas tirgus ir bijis gana piesātināts un konkurence darīja savu labo darbu.

Vai tu maz zini cik industriālās tehnikas tirgotāju ir aizgājuši no Latvijas tirgus pēdējo divu gadu laikā? Principā iespējas kaut ko nopelnīt ir pēcgarantijas laikā. Kaut gan tagad jau ir visādi gudrīši, paši redz virpo un citas lietas dara. Rezultātā, zaudē naudu, jo lien bez zināšanām kur nevajag (nosvilis motora kompis maksā pāris tūkstošus EUR). Sen tas laiks kad viss bija vienkārši ir pagājis. Tagad bez kompjiem un sensoru kalniem nekas praktiski nav.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Sretsked rakstīja: bobiit,kā atšķiras cilindra izņemšana maz pastrādājušam un stipri palietotam? Palietots kaut kā iegrimst tajā verķī?

Tu pamēģini izņemt tapas jaunai tehnikai un vismaz 10 gadus vecai, kurai sen nekas nav smērēts un pirksti ir izveidojuši kloķvārpstas formu.

interesanti vai remonta manuālī ir aprakstīts kā izņemt sastieptu pirkstu no izdilušas cilpas (nu vai otrādāk)

reāli visi tie dīleri un pārstāvji bez manuāļa ir pilnīgas nulles .... jo reāli arī tur strādā tas pats vasja, kas kaktu servīzē, tikai jamam ir Grāmata, kuru jamais lasa gadījumā, ja 3 dienu laikā nevar tikt galā ar ierastajiem instrumentiem - kuvaldu un stellaclēgu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Rezultātā, zaudē naudu, jo lien bez zināšanām kur nevajag (nosvilis motora kompis maksā pāris tūkstošus EUR).

incanti kā izstaipītas cilindra cilpas nomaiņa čakarē motora kompi????

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: Rezultātā, zaudē naudu, jo lien bez zināšanām kur nevajag (nosvilis motora kompis maksā pāris tūkstošus EUR).

incanti kā izstaipītas cilindra cilpas nomaiņa čakarē motora kompi????

Kuvalda var noslīdēt un trāpīt kompim...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu sulošanai nav, ja tik štoks nav sadauzīts vai sarūsējis. Visdrīzāk tiešām jātaisa tai hansaflexsā, jo to cilindru izmēru vesels lērums, pie tam parasti viņus netaisa tur pat, kur pārējo agregātu, dīleris tikai naudiņu iekāsīs.

Nu par diviem pirkstiem es pasmaidu.Pafilozofēsim: Pieņemot ka tas dakšinieks ir stipri palietots var arī ļoti ieberzties, lai to cilindru vispār izņemtu. Pieņemsim paveicās un to demontēji. Tad ar ko un kā atskrūvēt cilindra galu caur kuru iet štoks. Ir variants ka to tur notur stieplē, ir variants, kad ir vītne un vel daži varianti. Tad vēl piemeklē specatslēgu, ja tur tāda ir. Jo ja, piemēram , ja tas vāks būs no alumīnija, sasipīsies, ko nu? Labi, pieņemsim sanāca atskrūvēt. Tālāk, lai nomainītu blīves tajā štoka galā vajag atskrūvēt virzuli, parasti tas ir uz līmes sēdināts un ar noteiktu momentu pievilkts, gadās kreisā vītne. Tas tā aptuvens scenārijs.

Man škiet, ka divus pirkstus apčurāt ir ātrāk un lētāk.

Ir tāds Rainis, kurš kādreiz teicis - Acis darba izbijās, rokas darba nebijās! Viss, kas bijis saskrūvēts, ir atskrūvējams. Par līmi - tādas tur nav, reizēm tādas vietas pirms salikšanas noklāj ar hidraulikai domātu sķidrumu, kas novērš sūces. Alumīnijs redzēts gan tikai smalkos vadības sistēmu cilindrīšos, pacēlājam diez vai, ja kas, to vītņu savienojumu mierīgi var uzkarsēt kaut vai līdz sarkankvēlei. Var būt tikai viena problēma - sarūsējis tā, ka smalkā vītne pussabrukusi, bet vienmēr ir iespējams plāns B. Jā, dīleri tādus darbus diez vai darīs un parasts iekārtu lietotājs diez vai to spēs, bet tas viss ir izdarāms ar minimālu aprīkojumu. Ir darīts, pie tam sekmīgi un vairākkārt. Līku pirkstu no šķības cilpas - van sekund - autogens - un problēma atrisināta)

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: Rezultātā, zaudē naudu, jo lien bez zināšanām kur nevajag (nosvilis motora kompis maksā pāris tūkstošus EUR).

incanti kā izstaipītas cilindra cilpas nomaiņa čakarē motora kompi????

Domāts bija vispārināti.

Bet var sasipt kompi gan. Metinot cilindru vai kādu citu detaļu un neatvienojot akumulātoru.

Šķiet ka tu neko citu izņemot kūdras purvu neesi redzējis.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

bobcat rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu suloja, piemēram , ja tas vāks būs no alumīnija, sa

Man škiet, ka divus pirkstus apčurāt ir ātrāk un lētāk.

Ir tā, reizēm tādas vietas pirms salikšanas noklāj ar hidraulikai domātu sķidru - van sekund - autogens - un problēma atrisināta)

Es nezinu kā ir tam TCM, bet daudzās tehnikas kuras esam apkalpojuši, virzuļa uzgrieznis ir vai ar plastmasas pašfikāciju vai jāsēdina uz līmes, viss saskaņā ar manuli. Ir ir cilindriem galvas no alumīnija. Sipies pēc tam kad kāds Fedja ar dorni ir izdaudzījis specatslēgas vietu.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

bobcat rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu suloja, piemēram , ja tas vāks būs no alumīnija, sa

Man škiet, ka divus pirkstus apčurāt ir ātrāk un lētāk.

Ir tā, reizēm tādas vietas pirms salikšanas noklāj ar hidraulikai domātu sķidru - van sekund - autogens - un problēma atrisināta)

Es nezinu kā ir tam TCM, bet daudzās tehnikas kuras esam apkalpojuši, virzuļa uzgrieznis ir vai ar plastmasas pašfikāciju vai jāsēdina uz līmes, viss saskaņā ar manuli. Ir ir cilindriem galvas no alumīnija. Sipies pēc tam kad kāds Fedja ar dorni ir izdaudzījis specatslēgas vietu. Nezinu kā dara citi dīleri, bet KONO dara praktiski visu remontdarbus, ja ne paši, tad sadarbības partneri. Jo nav jēgas sapirkties tehniku dažiem gadījumiem gadā.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

bobcat rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu su

Līku pirkstu no šķības cilpas - van sekund - autogens - un problēma atrisināta)

Vot kur tu biji kad vajadzēja Terex 760 priekšējā tilta centrālo tapu dabūt ārā. Uz iekšu nevar, jo aiz tapas ir motora karteris, karteri noņemt nevar, jo tilts traucē. Uz āru nevar, jo tapai ir kloķvārpstas forma izdilusi. Gribētos redzēt kā tu to van sekud izdarītu. Tapa ap 80mm diametrā un 500 mm garumā. Pastāsti man, draugs, tehnooloģisko procesu, kā dabūt ārā tādu tapu.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Gauss rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nu,kaksīt, tur,kur es esmu redzējis tādas virpas, tur pie tām arī strādā atbilstošas kvalifikācijas cilvēki. Ja kāds nopērk virpu par pusļimonu,kā tu saki, un pieliek pie tās ampli ( nu,tādu kā tu) , tad pats vainīgs.

Un labs virpotājs mūsdienās var būt arī džeks 23 gados.

Vienā lielā Latvijā labi zināmā firmā pie tādas virpas stāv īpašnieka dēls.

Kaksi, tikai tev šķiet,ka labs virpotājs ir tāds,kā es tev aprakstīju.

Kas tev tās par vecmeitas fantāzijām? Īpašnieka dēls pie virpas, traktorā... neesi saskatījies LNT otrdienas romantiskās filmas?

23 gadu vecumam džekam labākajā gadījumā ir nojausma par to, kas ir virpa un ko vispār nozīmē virpot...

Nu redzi, tev 23 gados nebija nekā un arī nejēdzi nekā. Bet tas nenozīmē,ka visi ir ar vistas ķidām galvā

Reku ir matainais metālapstºades virtuozs Māris tv.delfi.lv/... ,

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

bobcat rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu su

Līku pirkstu no šķības cilpas - van sekund - autogens - un problēma atrisināta)

Vot kur tu biji kad vajadzēja Terex 760 priekšējā tilta centrālo tapu dabūt ārā. Uz iekšu nevar, jo aiz tapas ir motora karteris, karteri noņemt nevar, jo tilts traucē. Uz āru nevar, jo tapai ir kloķvārpstas forma izdilusi. Gribētos redzēt kā tu to van sekud izdarītu. Tapa ap 80mm diametrā un 500 mm garumā. Pastāsti man, draugs, tehnooloģisko procesu, kā dabūt ārā tādu tapu.

Īzī! Ja no priekšas brīva vieta - piemetina skrūvi vai seškanti ar cilpu, uzsildot un pagrozot, velk tik laukā, un, lai caurumi sapas. Ja līka, tad smagāks gadījums, bet labi uzstellēts gāzes deglis nekad neatsaka!

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

bobcat rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

bobcat rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Par hidrocilindru jau te teica - nomainīt to manžeti - kā divus pirkstus! Citu vainu su

Līku pirkstu no šķības cilpas - van sekund - autogens - un problēma atrisināta)

Vot kur tu biji kad vajadzēja Terex 760 priekšējā tilta centrālo tapu dabūt ārā. Uz iekšu nevar, jo aiz tapas ir motora karteris, karteri noņemt nevar, jo tilts traucē. Uz āru nevar, jo tapai ir kloķvārpstas forma izdilusi. Gribētos redzēt kā tu to van sekud izdarītu. Tapa ap 80mm diametrā un 500 mm garumā. Pastāsti man, draugs, tehnooloģisko procesu, kā dabūt ārā tādu tapu.

Īzī! Ja no priekšas brīva vieta - piemetina skrūvi vai seškanti ar cilpu, uzsildot un pagrozot, velk tik laukā, un, lai caurumi sapas. Ja līka, tad smagāks gadījums, bet labi uzstellēts gāzes deglis nekad neatsaka!

šinī gadījumā nepalīdzēja, pagriezt nevar. Metode ar kādu tas tika veikt bija bija bišku vienkāršāka. Ar hidraulisko āmuru.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

bobcat rakstīja:

Sretsked rakstīja:

bobcat rakstīja:

Par cenām un "latviešu" uzcenojumiem, piemēram, Ape motors, Gros auto un citi detaļu kantori. Lūk tur ir varka un neslikta. Paskatoties kādas atlaides ir dažādu līmeņu klientiem un cik maksā parasts no ielas ienācis veikalā onka.

ja ja, toties tehnikas tirgotāji bezmaz vai cieš zaudējumus,ne?

Tu neticēsi, bet jā , industriālās tehnikas tirgus ir bijis gana piesātināts un konkurence darīja savu labo darbu.

Vai tu maz zini cik industriālās tehnikas tirgotāju ir aizgājuši no Latvijas tirgus pēdējo divu gadu laikā? Principā iespējas kaut ko nopelnīt ir pēcgarantijas laikā. Kaut gan tagad jau ir visādi gudrīši, paši redz virpo un citas lietas dara. Rezultātā, zaudē naudu, jo lien bez zināšanām kur nevajag (nosvilis motora kompis maksā pāris tūkstošus EUR). Sen tas laiks kad viss bija vienkārši ir pagājis. Tagad bez kompjiem un sensoru kalniem nekas praktiski nav.

Redzi, šitie gudrīši ( es un vēl daži) savirpoja un ļoti veiksmīgi saremontēja moderna traktora daudzsajūgu ātrumkārbu, kurai ir hidrauliska datorvadība. Tika izjaukta pilnībā un salikta, tagad darbojas perfekti.

Defekts bija vienam no sajūgiem pārlūzusi atspere,sajājusi visus diskus,disku grozu utt. Tika nomainīti pie reizes visi pērējie daudzsajūgu diski , O riņķi, blīves utt.

Zini, bija ļoti interesanti. Ziemā,kamēr nav cita ko darīt.

Žetons tev, o visvari! Tā tagad daudzi klienti dara, no sākuma visu sasip, tad saber maisā un meklē kas to salabos. Tu negribi, tagad pastrādāt pie manis servisā? Kā reizi sākoties sniegam cilvēku trūkst. Cik saprotu ziemā kūdru neizstrādā. Žēl tādu talantu postā laist. Es nopietni.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Lūk,tas ir tas,kas šķiet smieklīgs- dažu dīleru darbinieki uzskata,ka viņi ir visgudri un neviens cits bez viņiem to lūzni nemācēs sataisīt.

Nē, smieklīgi ir ar putām uz lūpām censties apgalvot, ka dīlera servisa centri ir nagu maucēji un pārgudri čubriki.

Zini, pateikšu kā ir patiesībā. Tajos centros strādā parasti cilvēki, nu tādi kā tu. Ar divām kājām, divām rokām un galvu.

Tu arī drīksti atrast internetā kādu firmu kam nav pārstāvniecības un piesakies ka būsi mega krutais produkta dīleris Latvijā. Un varēsi lāpstām grābt naudu.

Veiksmi!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vadonis jau tāpat ir dīleris

jamais tagad tirgo brūno pulverīti sapresētu smukos gabaliņos pa kilogramam

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

bobcat rakstīja: Tu negribi, tagad pastrādāt pie manis servisā? Kā reizi sākoties sniegam cilvēku trūkst. Cik saprotu ziemā kūdru neizstrādā. Žēl tādu talantu postā laist. Es nopietni.

Varēsi samaksāt?

Skaties,zeņķi, ka tev nesanāk man darbu lūgt pēc laika,šitādi tītari ir redzēti

un vēl saka ka Latvijā ir bezdarbs. Strādāt negrib, uzreiz cik maksāsi. Principā, alga ir atbilstoša kvalifikācijai un reālajām spējām. Nodokļus maksājam + veselības apdrošināšana + mobilais + nepieciešamais aprīkojums darbam + mašīna darba pienākumu veikšanai. Ko tu piedāvā pretī?

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti