i_edgars rakstīja: taaneko - dažreiz auto manuāli ar izlasi??
Tas jau bija sagaidāms no autoservisa paaugsta ranga darbinieka, ka rekomendē ar visu gaisu pielaist motoru un darbināt hidrosūkni. Eļļa saputojas, sistēma strādā ar sīcoņu, vēl ja klients kādu laiku pabrauc ar šo kavitāciju, tad sūkņa un stūres pastiprinātāja maiņa garantēta!! Protams - servisam būs papildus darbs un arī peļņa, jo mainot eļļu netika ievērota pilnīgi nekāda darbu tehnoloģija, bet nauda tika paņemta par visu.
Malacis ka atzīsties - es tā jau arī domāju ka serviseļa ipašnieķels!
redz edgar- lejot eļlu caur filtrējošo sietu kas atrodas bačokā- eļļa sistēmā nokļūst lēnām izspiežoot gaisu uz bačoka pusi. (protams ja neesi sietiņu atdevis sievai tējas gatavošanai) nav jāmocās liet lēnām bez burbuļiem. Ja ir smadzenes- var pagaidīt kamēr eļla notek līdz reikai un pati izspiež gaisu (apm~5 min) pie tam kā orientieris tiek izmantots tehniskajā manuālī dotais eļļas daudzums.
Lejot lēnām- gaiss izspiežas pats no sevis. Eļļa neputojas- tai ir specialas pretputošanās piedevas. Pamēģini ieliet dextronu spainī un saputot...
Pēc iepriekš aprakstītās metodes mainiju eļļu SAVĀ auto laikam jau pats sevi nepiekāsīsi?
edgar- ja lasi ražotāja tehniskās notas (ieteikumus, rekomendācijas) tik pat uzmanīgi kā šp forumu- labāk nelasi vispār- būs mazāk problēmu.
Stūres pastiprinātāja eļļas maiņa
Sveiki! Problēma sekojoša ir radusies sūce stūres sistēmas dzesēšanas radiātorā. Tas tiks noņemts un visticamāk dots kādam salabot (ja tas būs iespējams). Pie reizes liekot atpakaļ radiātoru, būtu jānomaina arī stūres pastiprinātāja eļļa. Jautājums, kā to pareizi izdarīt un kā lai atgaiso, to sistēmu, jo uzliekot atpakaļ radiātoru, kautkāds gaisa burbulis tur paliks.
Paldies.