ValdisM rakstīja:
taaneko rakstīja:
i_edgars rakstīja: .
neiespringsti.
Izskatas ka Tu esi šeit nesen tāpēc nezinu, ka izņēmot Cranskshaft un vēl dažiem nosvērtiem cilvēkiem, te neviens neko nezina un nespēj pat izskaidrot.
Es te vienriez pajautāju lai man paskaidro divas lietas:
1.Drīkst vai nedrīkst amortuiņus mainīt pa vienam (esmu tā darījis).
2.vai uz jauniem bremžu diskiem var likt lietotus bremžu klučus (arī tā es esmu darījis).
Nu vārduskot, visi mani nosidra par kapeikpisēju, ideiotu, un kā tik vēl, bet tā arī neviens tehnisku skaidrojumu diemžem nesopēja veikt.
P.S. Runājot par stūres pastūža eļļas maiņu. Es to izdarīju apmēram 10min - izgāzu veco, tad ielēju jauno. Pabraukāju kādu dienu un papildināu līdz paredzētajam līmenim. Viss 15tk km kopš tā brīža ir pagājuši. Stūres darbībā nekādu izmaiņu nav.
Esmu sen, tik rakstu maz. Te sastopami ļoti interesanti tipāži. Protams pārsteidz tā ietiepīgā savas taisnibas pierādīšana pat situācijā, kad labāk nevajag to darīt lai neliktos drusciņ tērēts.
kas attiecas uz amīšiem un klučiem- amīšiem (jaunam, vecam) dažāda nolietojuma- noguruma pakāpe rezultātā piekare nestrādā simetriski, lietotais amītis strādā lēnāk, ilgāk, mīkstāk. darīt var, bet labi nav. Tāpat kluči- lietotiem vairs nav tik ideāla plakne kā jaunam. Uzliekot lietotus klučus tie sāk `kopēt sevi uz diska līdz ar to varētu teikt čakarē darba virsmu. Var jau likt, bet bet es laikam neliktu, jo disku mainīt sarežģītāk...
p.n. atzīšos arī es ne vienmēr izmantoju pēc kataloga paredzētās detaļas it sevišķi ja tas neietekmē kopsaucēju.
Stūres pastiprinātāja eļļas maiņa
Sveiki! Problēma sekojoša ir radusies sūce stūres sistēmas dzesēšanas radiātorā. Tas tiks noņemts un visticamāk dots kādam salabot (ja tas būs iespējams). Pie reizes liekot atpakaļ radiātoru, būtu jānomaina arī stūres pastiprinātāja eļļa. Jautājums, kā to pareizi izdarīt un kā lai atgaiso, to sistēmu, jo uzliekot atpakaļ radiātoru, kautkāds gaisa burbulis tur paliks.
Paldies.