Stūres pastiprinātāja eļļas maiņa

cezars2 Reģ.: 22.09.2004

Sveiki! Problēma sekojoša ir radusies sūce stūres sistēmas dzesēšanas radiātorā. Tas tiks noņemts un visticamāk dots kādam salabot (ja tas būs iespējams). Pie reizes liekot atpakaļ radiātoru, būtu jānomaina arī stūres pastiprinātāja eļļa. Jautājums, kā to pareizi izdarīt un kā lai atgaiso, to sistēmu, jo uzliekot atpakaļ radiātoru, kautkāds gaisa burbulis tur paliks.

Paldies.

 
1 2 3 4 5
taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

taaneko rakstīja:

i_edgars rakstīja: .

neiespringsti.

Izskatas ka Tu esi šeit nesen tāpēc nezinu, ka izņēmot Cranskshaft un vēl dažiem nosvērtiem cilvēkiem, te neviens neko nezina un nespēj pat izskaidrot.

Es te vienriez pajautāju lai man paskaidro divas lietas:

1.Drīkst vai nedrīkst amortuiņus mainīt pa vienam (esmu tā darījis).

2.vai uz jauniem bremžu diskiem var likt lietotus bremžu klučus (arī tā es esmu darījis).

Nu vārduskot, visi mani nosidra par kapeikpisēju, ideiotu, un kā tik vēl, bet tā arī neviens tehnisku skaidrojumu diemžem nesopēja veikt.

P.S. Runājot par stūres pastūža eļļas maiņu. Es to izdarīju apmēram 10min - izgāzu veco, tad ielēju jauno. Pabraukāju kādu dienu un papildināu līdz paredzētajam līmenim. Viss 15tk km kopš tā brīža ir pagājuši. Stūres darbībā nekādu izmaiņu nav.

Esmu sen, tik rakstu maz. Te sastopami ļoti interesanti tipāži. Protams pārsteidz tā ietiepīgā savas taisnibas pierādīšana pat situācijā, kad labāk nevajag to darīt lai neliktos drusciņ tērēts.

kas attiecas uz amīšiem un klučiem- amīšiem (jaunam, vecam) dažāda nolietojuma- noguruma pakāpe rezultātā piekare nestrādā simetriski, lietotais amītis strādā lēnāk, ilgāk, mīkstāk. darīt var, bet labi nav. Tāpat kluči- lietotiem vairs nav tik ideāla plakne kā jaunam. Uzliekot lietotus klučus tie sāk `kopēt sevi uz diska līdz ar to varētu teikt čakarē darba virsmu. Var jau likt, bet bet es laikam neliktu, jo disku mainīt sarežģītāk...

p.n. atzīšos arī es ne vienmēr izmantoju pēc kataloga paredzētās detaļas it sevišķi ja tas neietekmē kopsaucēju.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: skorpim 91; , 2,9 , sedans -nebij ne vainas

Skorpis neatbild par sava lietotāja ,pisuāra emuāros izrakto , erudīciju

P.S. arī91 Mercury Scorpis 2,9aut bij varen baudāms autoss

nenoliedzu ka minētais pārvietošanās līdzeklis BIJA baudāms savā laikā un par attiecīgo summu, bet nu pieņemt to ka tas ir autobūves etalons un standarts arī pēc 20 gadiem ......

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kā tur paliek tad beigās ar to eļļas maiņu. palūrēju savam, ir uz minimuma atzīmes. pieliet klāt vai vajag mainīt? kad mainīts - nezinu. braucu 5 gadus ar šito.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

TDIOTS rakstīja: skorpim 91; , 2,9 , sedans -nebij ne vainas

Skorpis neatbild par sava lietotāja ,pisuāra emuāros izrakto , erudīciju

P.S. arī91 Mercury Scorpis 2,9aut bij varen baudāms autoss

nenoliedzu ka minētais pārvietošanās līdzeklis BIJA baudāms savā laikā un par attiecīgo summu, bet nu pieņemt to ka tas ir autobūves etalons un standarts arī pēc 20 gadiem ......

ar īpatreiz , par attiecīgo summu -poļššš un seši aliņi , tik plaša un ērta salona autosu , nez waj atrast

un konkrēti 2,9 motorelis bij tā labākā versija

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: kā tur paliek tad beigās ar to eļļas maiņu. palūrēju savam, ir uz minimuma atzīmes. pieliet klāt vai vajag mainīt? kad mainīts - nezinu. braucu 5 gadus ar šito.

nu pilnīgs zfisčecc , esi skumjās ??? nezini kā tālāk dzīvot ???

nepārdzīvo , edža teu tūlīt visu izskaidros

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

da neko. sēžu, kasu kājst.., tfu - pakausi

un domāju jāsatraucas vai ne.

cezars2 Reģ.: 22.09.2004
0 0 Atbildēt

Esmu nedaudz pārsteigts, ka vēl aizvien šo tematu te muļļā, lai arī sen jau mašins ripo pa daiļajiem Latvijas ceļiem. Nu tad uzrakstīšu kā to eļļu mainīju neapgalvojot, ka tā ir super gudri vai pareizi. Pirmkārt eļļu mainīju tikai tāpēc, ka sāka pilēt radiātors un tas bija jāņem nost un jādod sataisīt. Pietam pats četru gadu laikā kopš iegādājos auto esmu nobraucis ap 50000km pārsvarā pa Rīgu un nav ne jausmas, kad iepriekš tā ir mainīta. Autiņš ir 2001 gada tākā nav 90-gadi. Lai gan atkāpjoties no temata arī man bija scorpio 1989 gada ar 2,9 motoru un mehāniku pirms tagadējā autiņa. Jāsaka ļoti forša mašīna un mainīšanas iemesls bija, tas ka morāli 5 gadu laikā bija apnikusi un tas ka nebija automāts. Visādi citādi ļoti foršs auto pirms 10 gadiem, kad sāku ar to braukāt.

Tātad eļļu mainīju sekojoši pacēlu auto priekšu, lai riteņi neskartos ar zemi radiātors vēl nav pievienots līdz ar to pienākošā un aizejošā trubiņa ir vaļā - pielēju pilnu bačoku ar eļļu faktiski līdz augšai (lēju cau trekteri, jo citādi grūti piekļūt bačokā ir iepriekš pieminētais sietiņš tākā nekādus gaisa burbuļus nenovēroju). Tad ar nepiedarbinātu auto izgrozīju riteņus reizes trīs no viena gala līdz otram eļļa bačokā nokritās pa kādu trešdaļu un kautkas nedaudz arī iztecēja pie trubiņām. Pēctam pievienoju radiātoru pielēju bačoku līdz augšai un atkal izgrozīju stūri kādas trīz reizes no gala līdz galam, nedaudz līmenis nokritās bet ļoti maz, pēctam piestartēju autiņu un momentā noslāpeju tā teikt uz sekundi-divām šai brīdī aizgāja aptuveni puse no bačoka eļļas sastāva. Atkal pielēju līdz max līmenim un piestartēju auto un atkal izgrozīju stūri apmēram trīs reizes no gala līdz galam. Faktiski vairs eļļa nekritās. Nolaidu auto izbraucu nelielu līkumu viss ok nākamājā rītā eļļa bija pie min atzīmes pielēju līdz max un vairs eļļa nekrītas, stūre grozās labi nekādas problēmas nav novērojamas - maiņas procesā kā iepriekš rakstīju sagāja tieši 1 litrs eļļas. Visticamāk ka kautko varēja darīt ātrāk vai mazāk, bet tākā visu veicu pats man nekur nebija jāsteidzas viss kopā paņēma laiku ap 40 min. Protams ja to dara ikdienā var noteikti visu paveikt divreiz ātrāk. Veridikts sekojošs nebūtu jāņem nost radiātors es eļļu nemainītu, tā diži melna nebija nu bet protams arī ne jauna.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

da neko. sēžu, kasu kājst.., tfu - pakausi

un domāju jāsatraucas vai ne.

Ja ir puscietais tad nevajag satraukties, ja ne tad gan....

Vienīgi kā atšķirt puscieto no pusmīkstā....

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

taaneko,. redz mani ar pārsteidz tā ietiepīgā citu aptiršana, kaut gan pats aptirsējs ne tikai nezina kas un kā jādara, nav pats neko par to lasījis, izņemot kādu apšaubāmu komentāru kādā tik pat apšaubāmā forumā (labākajā gadījumā), un bieži vien, kā tieši šajā topikā neizlasa kas tika prasīts, sāk kaut ko mācīt uz tirst. KOnkrēti šeit šak man pārmest, ka es nezinot par eļektriskajiem pastiprinātājiem, taču pats nav spējīgs izlasīt ka nekas par tiem netiek prasīts.

Tas man jau ir sen zināms, ka te vismaz 98% vispār neko nejēdz, bet aiz bezdarbības skrebelē totālas stulbības, lai izliktos "lieli".

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

UN autors (cezars2), ja būtu mani paklausījis līdz galam un nevis grozījis riteņus, bet darbinot motoru ar starteri grozījis, tad process noritētu vismaz 3 reizes ātrāk.

Pie kam te neviens tā arī nav sajēdzis kādēl bija jāizskrūvē sveces (tai skaitā dīzelim) - pilnīgi pārliecināts, ka smadzeņu nepietiek! Bez sveču skrūvēšanas var arī izdarīt citas darbības, bet nu lai paliek - tā pat nesajēgs, vienīgi tikai vēl ar pļūtakliem piepļūtīs vismaz 3 lapas.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM, šajā forumā kaut ko prasīt kā izdarīt ir pilnīgi bezjēdzīgi, jo tā pat neviens neko nejēdz, vai ari ja zina tad nerakstīs! Nerakstīs, jo ir vai nu saistīts ar autoservisiem un nav ieinteresēts to darīts, vai arī nerakstīts, tādēl ka tie pat kas ir saistīti ar autoservisiem aptirsīs no galvas līdz līdz kājājm jebkuru kurš mēģina kaut ko raqkstīt.

Šis forums ir tikai lai uzzinātu kur saremontēt - te palīdzētāju būs čupām un vēl rindā stāvēs, vai lai izvemtu žulti un kādam kaut ko pierādītu. Visdrīzākais smadzeņu trūkumu un mazo pincīti kompensē ar pļūtakliem.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis

kā tur paliek tad beigās ar to eļļas maiņu. palūrēju savam, ir uz minimuma atzīmes. pieliet klāt vai vajag mainīt? kad mainīts - nezinu. braucu 5 gadus ar šito.

================

Nu, vienīgais auto, kuram bija norādīts eļļas maiņas

intervāls nepārprotami, bija Volvo - tam bija rakstīti

120 000 km vai pieci gadi. Principā tas sasaucās ar

2x 60 kkm, kas savukārt bija zobsiksnas maiņas

intervāls un automātkārbas eļļas maiņas intervāls. Tad

arī nomainīju, kaut eļļai formāli nebija redzamas kriminālas vainas - kaut drusku tumšāka kļuvusi, bet

joprojām dzidra, sarkana utt.. Bet nu ja jāmaina, nomainīju. Tai pat laikā ir redzēti auto, kuriem jau

pie 100 000 eļļa pastiprinātāja tvertnītē ir kļuvusi

brūna un smird naturāli. Tā ka domāju, jāvērtē pēc

būtības, ja finanses atļauj, var nomainīt, svaiga eļļa

nevienam mehānismam par ļaunu nav nākusi

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: taaneko,. redz mani ar pārsteidz tā ietiepīgā citu aptiršana, KOnkrēti šeit šak man pārmest, ka es nezinot par eļektriskajiem pastiprinātājiem, taču pats nav spējīgs izlasīt ka nekas par tiem netiek prasīts.

Tas man jau ir sen zināms, ka te vismaz 98% vispār neko nejēdz, bet aiz bezdarbības skrebelē totālas stulbības, lai izliktos "lieli".

Edgar, nomierinies apēd kādu validola ripu- neesmu neviena vārda teicis par elektriskajiem stures pastiprinātājiem. Elektriskos pastiprinātājus pieminēja cits lietotājs. Atkal tu visu esi saputrojis. teicu tak- ja nelasās, labāk nemaz nelasi.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

taaneko, pats neesi lasījis! Nekur neesmu teicis, ka tieši Tu teici par el pastiprinātājiem.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

i-edgar, ko tu tāds nikns? Esi saulaināks, gan būs

arī tavā ielā svētki ... i eļļas neputos, i metkas saleks

vietās ... Labi būs!!!

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: i-edgar, ko tu tāds nikns? Esi saulaināks, gan būs

arī tavā ielā svētki ... i eļļas neputos, i metkas saleks

vietās ... Labi būs!!!

+1

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: i-edgar, ko tu tāds nikns? Esi saulaināks, gan būs

arī tavā ielā svētki ... i eļļas neputos, i metkas saleks

vietās ... Labi būs!!!

I puscietais kļūs par pavisam cieto...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Viņš to puscieto ielika mertenā apdedzināt, lai paliek pavisam ciets...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

juha, Gauss, jums abiem vispār smadzenes ir??

Pokemonu paaudze ibio!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Stulbi līdz bezjēdzībai!!

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: juha, Gauss, jums abiem vispār smadzenes ir??

....

Neizklausījās, ka jautājums būtu retorisks, tātad uz to maksimāli ir 5 pamatatbildes:

1. Jā, mums ir smadzenes.

2. Nē, smadzeņu mums nav.

3. Nezinām.

4. juham ir, bet Gausam nav.

5.Gausam ir, bet juham nav.

Tagad atbildi pats, ko Tev dajebkura no šīm atbildēm dos? Un kurš tad te tukši dirš???

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: juha, Gauss, jums abiem vispār smadzenes ir??

Pokemonu paaudze ibio!

A kādas vajag? Cūkas, vistas, kaulu vai galvas? Nāc ar bļodu, iedošu. Varēsi aizpildīt visus savus tukšumus, arī to puscieto...

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Kam stulbi, kam jautri.

Nu tad būs kāds vārds par tām martenkrāsnīm vai nebūs? Bet varbūt, ka par stikla pūšanu vari ko pastāstīt!? Tautai tak vajag kaut ko gudru palasīt.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Martens jau ir pagātne. Tagad izmanto elektrokrāsnis. Nu vismaz metalurgs tā dara.

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Martens jau ir pagātne. Tagad izmanto elektrokrāsnis. Nu vismaz metalurgs tā dara.

Nu manis pēc, lai iedgars raksta par tām. Lai tik nāk barība prātam!!!

Diez viņš tās elektrokrāsnis arī trešajā paaudzē ir ražojis?

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti