OCTA

Yetti Reģ.: 28.11.2007

Kāds zinošāks apgaismojiet lūdzu:

Čoms pārdeva auto, tagad griežas pie sava OCTA (ERGO)pārstāvja, lai dabūtu atpakaļ neizmantoto prēmiju.

Jā, tas esot iepējams, bet vajagot izziņu (papīra formātā, par Ls ar kapeikām, +laiks,+nauda) no CSDD, ka auto mainījis īpašnieku vai tehniskās pases kopiju ar jaunā īpašnieka datiem, kas apliecinātu īpašnieka maiņu.

Kas tas ir par sviestu?

Cik man ir bijusi saskarsme, pietiek ar manu iesniegumu, viņi taču paši redz, ka auto mainījis īpašnieku, jeb esmu, ko palaidis garām?

Un ja es vienkārši gribu lauzt līgumu (auto "lieku pie pāļa", da maz kādu iemeslu dēļ) no kurienes, tad vajag izziņu?

 
Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: Kāds zinošāks apgaismojiet lūdzu:

Čoms pārdeva auto, tagad griežas pie sava OCTA (ERGO)pārstāvja, lai dabūtu atpakaļ neizmantoto prēmiju.

Jā, tas esot iepējams, bet vajagot izziņu (papīra formātā, par Ls ar kapeikām, +laiks,+nauda) no CSDD, ka auto mainījis īpašnieku vai tehniskās pases kopiju ar jaunā īpašnieka datiem, kas apliecinātu īpašnieka maiņu.

Kas tas ir par sviestu?

Cik man ir bijusi saskarsme, pietiek ar manu iesniegumu, viņi taču paši redz, ka auto mainījis īpašnieku, jeb esmu, ko palaidis garām?

Un ja es vienkārši gribu lauzt līgumu (auto "lieku pie pāļa", da maz kādu iemeslu dēļ) no kurienes, tad vajag izziņu?

tā ir. taisnība. Lūdzu tev iz likuma ltab.

"OCTA apdrošināšanas līgums izbeidzas pirms termiņa – ar pieteikumā norādīto laiku, bet ne agrāk kā ar pieteikuma iesniegšanas brīdi, ja transportlīdzekļa īpašnieks iesniedz apdrošinātājam rakstveida pieteikumu par apdrošināšanas līguma izbeigšanu pirms termiņa, pieteikumam pievienojot līguma izbeigšanas pamatojumu – pierādījumus, kas apstiprina vienu no šādiem nosacījumiem:

 transportlīdzeklis ir atsavināts (mainās īpašnieks);

 transportlīdzeklis izgājis no īpašnieka, glabātāja vai lietotāja valdījuma nevis viņu vainas dēļ, bet citas personas prettiesisku darbību dēļ un par to ir paziņots attiecīgajām tiesībaizsardzības iestādēm normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;

 apdrošināšanas polisē norādītajās ziņās ir kļūda;

 tiek likvidēta juridiskā persona vai mainīts tās nosaukums;

 transportlīdzeklis netiks izmantots ceļu satiksmē (ja uz laiku ir pārtraukta transportlīdzekļa reģistrācija attiecīgi Ceļu Satiksmes Drošības Direkcijā vai Valsts tehniskās uzraudzības inspekcijā).

Sekojošos gadījumos, kad:

 transportlīdzeklis tiek pārreģistrēts, – ja mainās transportlīdzekļa identifikācijas numurs (šasijas numurs) vai mainās reģistrācijas apliecībā norādītais īpašnieks vai – līzinga gadījumā – līzinga ņēmējs, kas CSDD vai VTUA informatīvajā sistēmā reģistrēts kā transportlīdzekļa turētājs (izņemot līzinga gadījumus, ja transportlīdzeklis tiek pārreģistrēts un transportlīdzekļa reģistrācijas apliecībā iepriekš norādītais transportlīdzekļa turētājs kļūst par transportlīdzekļa īpašnieku);

 transportlīdzeklim tiek izsniegta tranzīta numura karte;

 ir izsniegts apliecinājums par transportlīdzekļa norakstīšanu,

un apdrošināšanas līgumā norādītais transportlīdzekļa īpašnieks nav iesniedzis pieteikumu par apdrošināšanas līguma izbeigšanu, apdrošināšanas līgums izbeidzas brīdī, kad transportlīdzeklis pārreģistrēts, vai tam izsniegta tranzīta numura karte, vai apliecinājums par transportlīdzekļa norakstīšanu. "

Ja tu mašīnu wnk noliec malā - nekādas naudas

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nedris, ja

reku pats iecitēji "pie pāļa"

 transportlīdzeklis netiks izmantots ceļu satiksmē (ja uz laiku ir pārtraukta transportlīdzekļa reģistrācija attiecīgi Ceļu Satiksmes Drošības Direkcijā vai Valsts tehniskās uzraudzības inspekcijā).

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

hahā

BALTA

izsaku līdzjūtību..... tas būs apmēram tik pat brūti kā dabūt naudu no balvas vai bta

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Danke!

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: nedris, ja

reku pats iecitēji "pie pāļa"

 transportlīdzeklis netiks izmantots ceļu satiksmē (ja uz laiku ir pārtraukta transportlīdzekļa reģistrācija attiecīgi Ceļu Satiksmes Drošības Direkcijā vai Valsts tehniskās uzraudzības inspekcijā).

umņik - tu maz zini ko tas nozīmē??? tas nozīmē ka jāatdod numuri!!! un tad jāsaņem speciāla izziņa! nevis vienkārši noņemam no uzskaites...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

a nauhj tev numuri, ja tu netaisies braukt?

tev ir tik daudz nosprāgušu sābu, ka bez numuriem tu viņus sētmalē nespēj atšķirt? un tāpēc daži truši var aiziet bojā no aptaukošanās un citi nosprāgt badā????

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Nezinu vai likumi ir mainījušies pēdējā laikā, tomēr vēl pirms kada pusgada man brokeris bez kādām izziņām ar šito problēmu tika galā - autiņam mainījās saimnieks no jurid. personas uz privātpersonu un attiecīgi arī bija jāpārapdrošina. Nekādu problēmu.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Man kārtējo reizi rodās "abstrakts jautājums". Vai ir kāds likums, kas nosaka, ka viens un tas pats auto vienlaicīgi var būt apdrošināts tikai pie viena apdrošinātāja?

Ja tāda likuma nav, (es vismaz neesmu par tādu dzirdējis) tad teorētiski var nopirkt lūzni par 100 latiem, apdrošināt visās iespējamās apdrosināšanas kompānijās, pēc tam iebraukt brāļa autiņam tā no sirds sānos, un pēc tam sadalīt brāļa saņemtās apdrosināšanas. Atkarība no brāļa autiņa, bisķīt naudiņai vajadzētu saskriet...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Man kārtējo reizi rodās "abstrakts jautājums". Vai ir kāds likums, kas nosaka, ka viens un tas pats auto vienlaicīgi var būt apdrošināts tikai pie viena apdrošinātāja?

Ja tāda likuma nav, (es vismaz neesmu par tādu dzirdējis) tad teorētiski var nopirkt lūzni par 100 latiem, apdrošināt visās iespējamās apdrosināšanas kompānijās, pēc tam iebraukt brāļa autiņam tā no sirds sānos, un pēc tam sadalīt brāļa saņemtās apdrosināšanas. Atkarība no brāļa autiņa, bisķīt naudiņai vajadzētu saskriet...

nesanaaks taa, datu baaze ta viena, ja jau ir dirsinaats tad otrreiz nevar... gan jau likuma pants arii atradiisies

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Man kārtējo reizi rodās "abstrakts jautājums". Vai ir kāds likums, kas nosaka, ka viens un tas pats auto vienlaicīgi var būt apdrošināts tikai pie viena apdrošinātāja?

Ja tāda likuma nav, (es vismaz neesmu par tādu dzirdējis) tad teorētiski var nopirkt lūzni par 100 latiem, apdrošināt visās iespējamās apdrosināšanas kompānijās, pēc tam iebraukt brāļa autiņam tā no sirds sānos, un pēc tam sadalīt brāļa saņemtās apdrosināšanas. Atkarība no brāļa autiņa, bisķīt naudiņai vajadzētu saskriet...

apdirsināt tu vari, bet atlīdzību tev atšūs visi

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Citi var atšūt, var arī neatšūt, bet ERGO ar garantiju neko nemaksās! Ja arī izsitīsi no viņiem, tad tas prasīs īpašu piepūli!

Ir jau pieredze ar šo apdirsināšanas kantori.

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Man kārtējo reizi rodās "abstrakts jautājums". Vai ir kāds likums, kas nosaka, ka viens un tas pats auto vienlaicīgi var būt apdrošināts tikai pie viena apdrošinātāja?

Ja tāda likuma nav, (es vismaz neesmu par tādu dzirdējis) tad teorētiski var nopirkt lūzni par 100 latiem, apdrošināt visās iespējamās apdrosināšanas kompānijās, pēc tam iebraukt brāļa autiņam tā no sirds sānos, un pēc tam sadalīt brāļa saņemtās apdrosināšanas. Atkarība no brāļa autiņa, bisķīt naudiņai vajadzētu saskriet...

Tu tiešām tā vari darīt... tikai

a) tas ir krimināli sodāms pasākums - krāpšana ar mērķi lieli uzvārīties;

b) tikko kā bāzēs saskriesies n-gadījumi par vienu un to pašu, noteikti sāksies izmeklēšana un naudiņu nemaksās vai jau samaksāto sāks piedzīt;

c) nezinu kā ar brāli, bet liekas ka ģimenes locekļu strarpā apdrošināšana nestrādā. Resp. ja sastrīdēsies ar sievu un jamai ievilksi dupsī (ar mašīnu pa mašīnu es domāju ), tad šajā gadījumā tas netiks uzskatīts par CSNg... ar visām no tā izrietošajām sekām. Vismaz ar KASKO bija tā, ka šefs satirsās ar krāvēju un tas ar autokāru izbakstīja A8 logus... KASKO atteikums - tas nav CSNg, bet gan krimināllieta. Nezinu kādi panti, bet tā bija...

d) reizēm tikai pasmaidu par LV tipiskā cilvēka aklumu

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: a nauhj tev numuri, ja tu netaisies braukt?

tev ir tik daudz nosprāgušu sābu, ka bez numuriem tu viņus sētmalē nespēj atšķirt? un tāpēc daži truši var aiziet bojā no aptaukošanās un citi nosprāgt badā????

es neuzķēru tavu domu man saab nekad nav bijis. un truši ne tik...

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Nezinu vai likumi ir mainījušies pēdējā laikā, tomēr vēl pirms kada pusgada man brokeris bez kādām izziņām ar šito problēmu tika galā - autiņam mainījās saimnieks no jurid. personas uz privātpersonu un attiecīgi arī bija jāpārapdrošina. Nekādu problēmu.

brokeris.... tie šarašini izdara visu. ar vai bez dokumentiem... legāli vai nē.... galvenais nauda. bet ja kas notiks, tad klientu sipīs... un brokerim ar to nebūs nekāda daļa... lūk tā

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Citi var atšūt, var arī neatšūt, bet ERGO ar garantiju neko nemaksās! Ja arī izsitīsi no viņiem, tad tas prasīs īpašu piepūli!

Ir jau pieredze ar šo apdirsināšanas kantori.

Nezinu, tieši man ar šo kantori siltas atmiņas... Stratusam noskrāpēja durvis un 450 Ls kontā... 2 nedēļu laikā... tiesa pirms 2 gadiem... iespējams tagad ir savādāk...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja:

brokeris.... tie šarašini izdara visu. ar vai bez dokumentiem... legāli vai nē.... galvenais nauda. bet ja kas notiks, tad klientu sipīs... un brokerim ar to nebūs nekāda daļa... lūk tā

spalvas jau kaut kā jāspodrina...

starp citu, tur nekā nelegāla nav. octu var pārtraukt, ja mašīnai mainījies īpašnieks. Brokeris tikai pārliecinās, vai mašīna patiešām ir pārrakstīta, sazinās ar apdrošinātāju, tas arī pārbauda un tad pārtrauc, pēc tam savāc iesniegumu no klienta. Nekā nelegāla.

Un tieši brokerim, atšķirībā no aģenta, nav galvenais tikai nauda. Ja runājam par normāliem brokeriem, protams. Viņš tieši darīs visu, lai klientam piķi izsistu no apdrošinātāja. Tieši aģenti ir tie, kas neuzņemas atbildību par to, ko pārdod, jo nekodīs jau rokā, kas baro. Brokeris var kost vienā rokā, jo viņu baros astoņas pārējās.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Nezinu vai likumi ir mainījušies pēdējā laikā, tomēr vēl pirms kada pusgada man brokeris bez kādām izziņām ar šito problēmu tika galā - autiņam mainījās saimnieks no jurid. personas uz privātpersonu un attiecīgi arī bija jāpārapdrošina. Nekādu problēmu.

to sauc par dubultapdirsināšanu... pārējo jau darksaids pateica.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja:

c) nezinu kā ar brāli, bet liekas ka ģimenes locekļu strarpā apdrošināšana nestrādā. Resp. ja sastrīdēsies ar sievu un jamai ievilksi dupsī (ar mašīnu pa mašīnu es domāju ), tad šajā gadījumā tas netiks uzskatīts par CSNg... ar visām no tā izrietošajām sekām. Vismaz ar KASKO bija tā, ka šefs satirsās ar krāvēju un tas ar autokāru izbakstīja A8 logus... KASKO atteikums - tas nav CSNg, bet gan krimināllieta. Nezinu kādi panti, bet tā bija...

kapēc netiks? ja negadījumu pareizi noformē, tad tiks gan, jo KASKO jau tieši to paredz/ Protams, nevajag teikt, ka sastrīdējies un ievilki dupsī (ar mašīnu )

A par to šefu un auģiku... Nezinu, kā bija noformēts peiteikums, bet pēc idejas KASKO izmaksāt vajadzēja. KASKO maksā par trešās personas prettiesiskām darbībām. Tiesa gan, ja zināms, ka tas bija konkrētais krāvējs, tad aptirsinātājs pēc tam šo ar regresu var sveicināt. Bet, nu, ja pieteikumā nesaraksta muļķības, pēc idejas maksāt vajadzētu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Citi var atšūt, var arī neatšūt, bet ERGO ar garantiju neko nemaksās! Ja arī izsitīsi no viņiem, tad tas prasīs īpašu piepūli!

Ir jau pieredze ar šo apdirsināšanas kantori.

Man arī pirms kādiem gadiem četriem mašīna bija Ergo apdrošināta. Bija pat vairākas izmaksas, problēmu nebija.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

i_edgars rakstīja: Citi var atšūt, var arī neatšūt, bet ERGO ar garantiju neko nemaksās! Ja arī izsitīsi no viņiem, tad tas prasīs īpašu piepūli!

Ir jau pieredze ar šo apdirsināšanas kantori.

Man arī pirms kādiem gadiem četriem mašīna bija Ergo apdrošināta. Bija pat vairākas izmaksas, problēmu nebija.

Ergo, manuprāt, ir viens no tiem, ar kurim ir mazāk problēmu. To man brokeris ieteica, ir bijušas KASKO izmaksas, nebija problēmu.

Reāli ir tā - ja kāds apdrošinātājs kādam neizmaksā vai neizmaksā tik daudz kā cerēts, cerējušais šo apdrošinātāju ielik melnājā sarakstā.

Neviens apdrošinātājs nav labdarības iestāde, tāpēc arī strikti savā labā ievēro to, kas polisē rakstīts maziem burtiem.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja:

Pirmais rakstīja: a nauhj tev numuri, ja tu netaisies braukt?

tev ir tik daudz nosprāgušu sābu, ka bez numuriem tu viņus sētmalē nespēj atšķirt? un tāpēc daži truši var aiziet bojā no aptaukošanās un citi nosprāgt badā????

es neuzķēru tavu domu man saab nekad nav bijis. un truši ne tik...

skaidroju domu tiek, kas tankā....

kāpēc tev vajag NENODOT numuru csdd, ja tev autiņš stāv pie sētas un tu viņā audzē trušus?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja:

Bucefals rakstīja: Nezinu vai likumi ir mainījušies pēdējā laikā, tomēr vēl pirms kada pusgada man brokeris bez kādām izziņām ar šito problēmu tika galā - autiņam mainījās saimnieks no jurid. personas uz privātpersonu un attiecīgi arī bija jāpārapdrošina. Nekādu problēmu.

brokeris.... tie šarašini izdara visu. ar vai bez dokumentiem... legāli vai nē.... galvenais nauda. bet ja kas notiks, tad klientu sipīs... un brokerim ar to nebūs nekāda daļa... lūk tā

brokerim pēc likuma ir jāapdirsina sava civiltiesiskā atbildība... tev ir jāspēj pierādīt, ka esi samaksājis brokerim.... ja brokeris nav pārskaitījis tavu piķi apdirsinātājam, tas nav iemesls lai atteiktu apdirsināšanu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

i_edgars rakstīja: Citi var atšūt, var arī neatšūt, bet ERGO ar garantiju neko nemaksās! Ja arī izsitīsi no viņiem, tad tas prasīs īpašu piepūli!

Ir jau pieredze ar šo apdirsināšanas kantori.

Man arī pirms kādiem gadiem četriem mašīna bija Ergo apdrošināta. Bija pat vairākas izmaksas, problēmu nebija.

ja tu sekotu līdzi diskusijai, tad būtu norādījis kādā kompānijā vēl tev tā miskaste bija apdirsināta

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja:

Reāli ir tā - ja kāds apdrošinātājs kādam neizmaksā vai neizmaksā tik daudz kā cerēts, cerējušais šo apdrošinātāju ielik melnājā sarakstā.

nu un ja visiem taviem paziņām kāds apdisinātājs ir sarakstā, kas liek tev tur apdirsināties?

un vēl - kas varētu piespiest tevi neticēt brokeru "melnajam" sarakstam

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Dark_Side rakstīja:

brokeris.... tie šarašini izdara visu. ar vai bez dokumentiem... legāli vai nē.... galvenais nauda. bet ja kas notiks, tad klientu sipīs... un brokerim ar to nebūs nekāda daļa... lūk tā

spalvas jau kaut kā jāspodrina...

starp citu, tur nekā nelegāla nav. octu var pārtraukt, ja mašīnai mainījies īpašnieks. Brokeris tikai pārliecinās, vai mašīna patiešām ir pārrakstīta, sazinās ar apdrošinātāju, tas arī pārbauda un tad pārtrauc, pēc tam savāc iesniegumu no klienta. Nekā nelegāla.

Un tieši brokerim, atšķirībā no aģenta, nav galvenais tikai nauda. Ja runājam par normāliem brokeriem, protams. Viņš tieši darīs visu, lai klientam piķi izsistu no apdrošinātāja. Tieši aģenti ir tie, kas neuzņemas atbildību par to, ko pārdod, jo nekodīs jau rokā, kas baro. Brokeris var kost vienā rokā, jo viņu baros astoņas pārējās.

tieši ta- ja ir normals brokeris... bet gadas visadi - man ir n-... piemēri... un pa lielam tas viss aiziet Civilkārtā no brokera apdrošinātāja. un ja vēl sagadās, ka tam CTA nav vai ir tajā pašā kantorī - tad bēdu ieleja...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti