TA

smart235 Reģ.: 14.06.2007
 
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kas par auto? reģistrācijas(saukts arī par izlaiduma) gads?

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Kas par auto? reģistrācijas(saukts arī par izlaiduma) gads?

auto=mazda 323F, gads - 2001., degviela - bendža, motors - šujmašīna, tb 1,5

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Visdriizaak centiigs inspektors, kaa nekaa mazmotoriits, paari par 10 gadu - tas rada aizdomas.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Visdriizaak centiigs inspektors, kaa nekaa mazmotoriits, paari par 10 gadu - tas rada aizdomas.

Rīgā ,kajota 1,3 98' un MB 5,5 08' (abi tiek kopti ''pēc reglamenta''), aizdomas neradija iebraucu TA -''puļķis tirzā '' ,tukšgaita ,gaismu pārbaudes laikā (kajotai ''miglas'' bij bik par augstu -tikai aizrādija) , viss cic o.k. , uzlīme un usjo

gan jau mazdenieks bik ''smirdīgs'' bij un radija aizdomas ,tālab tika ''pamocīts'' , samaini sveces vai kas nu tur jāsamaina un nesip prātu

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Visdriizaak centiigs inspektors, kaa nekaa mazmotoriits, paari par 10 gadu - tas rada aizdomas.

Rīgā ,kajota 1,3 98' un MB 5,5 08' (abi tiek kopti ''pēc reglamenta''), aizdomas neradija iebraucu TA -''puļķis tirzā '' ,tukšgaita ,gaismu pārbaudes laikā (kajotai ''miglas'' bij bik par augstu -tikai aizrādija) , viss cic o.k. , uzlīme un usjo

gan jau mazdenieks bik ''smirdīgs'' bij un radija aizdomas ,tālab tika ''pamocīts'' , samaini sveces vai kas nu tur jāsamaina un nesip prātu

gribi teikt, ka nomainot sveces, pazeminās CO?

es neapšaubu, es nezinu, tpc jautāju.

vai bija 'smirdīgs', nezinu; nedomāju. 'Smird' tad, kad auksts - kā jau visi, bet normālā darba temperetūrā arī smaka ir normāla.

Vai tad katalizators ir tas pasākums, no kā atkarīgs CO līmenis? /kā teica pieņēmējs/.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Visdriizaak centiigs inspektors, kaa nekaa mazmotoriits, paari par 10 gadu - tas rada aizdomas.

Rīgā ,kajota 1,3 98' un MB 5,5 08' (abi tiek kopti ''pēc reglamenta''), aizdomas neradija iebraucu TA -''puļķis tirzā '' ,tukšgaita ,gaismu pārbaudes laikā (kajotai ''miglas'' bij bik par augstu -tikai aizrādija) , viss cic o.k. , uzlīme un usjo

gan jau mazdenieks bik ''smirdīgs'' bij un radija aizdomas ,tālab tika ''pamocīts'' , samaini sveces vai kas nu tur jāsamaina un nesip prātu

gribi teikt, ka nomainot sveces, pazeminās CO?

es neapšaubu, es nezinu, tpc jautāju.

vai bija 'smirdīgs', nezinu; nedomāju. 'Smird' tad, kad auksts - kā jau visi, bet normālā darba temperetūrā arī smaka ir normāla.

Vai tad katalizators ir tas pasākums, no kā atkarīgs CO līmenis? /kā teica pieņēmējs/.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

CO līmenis ir nepilnīgi sadegusi degviela. Katalizators galvenokārt samazina NOx (slāpekļa savienojumus) daudzumu, kā arī CO un CH(ogļūdeņraži).

Pieļaujamās CO robežvērtības brīvgaitas režīmā:

No 2001.gada 1.janvāra līdz 2003.gada 1.janvārim -

brīvgaitā 0,5

pie paaugstinātiem motora apgr. n( > 2000 min-1) 0,3

Tā kā visdrīzāk nav kaut kas riktīgi ar degvielas sistēmu un aizdedzi. Bez katalizatora degmaisījums pamatā ir liesāks, jo reakcijām ir nepieciešams brīvais skābeklis, tā kā tā neesamībai nevajadzētu diži palielināt CO. Vienīgi strauji uzgāzējot protams degviela tiek patreknināta tādēļ arī mērījumi ir javeic korekti.

1. Cik atgāzēs uzrādija lambda vērtību? Kāds tev ir braukšanas režīms? Cik bieži tiek čakras patīrītas iedodot pilnā ručkā? Varbūt ir jāmaina zonde vai joka pēc izveikt tīrīšanu.

2. Mazdai drošvien ir MAF sensors. Derētu to profilaksei notīrīt ar izopropilspirtu(elektronisko shēmu tīrītājs). Tāpat jāskatās, lai nav sūces vakuumņikos.

3. Var nedarīt neko un apelēt pie - "Izgatavošanas laiks vai pirmās reģistrācijas datums" Noskaidro, kad tieši auto ir izgatavots, jo 2001.gads ir tieši uz robežas.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: CO līmenis ir nepilnīgi sadegusi degviela. Katalizators galvenokārt samazina NOx (slāpekļa savienojumus) daudzumu, kā arī CO un CH(ogļūdeņraži).

Pieļaujamās CO robežvērtības brīvgaitas režīmā:

No 2001.gada 1.janvāra līdz 2003.gada 1.janvārim -

brīvgaitā 0,5

pie paaugstinātiem motora apgr. n( > 2000 min-1) 0,3

Tā kā visdrīzāk nav kaut kas riktīgi ar degvielas sistēmu un aizdedzi. Bez katalizatora degmaisījums pamatā ir liesāks, jo reakcijām ir nepieciešams brīvais skābeklis, tā kā tā neesamībai nevajadzētu diži palielināt CO. Vienīgi strauji uzgāzējot protams degviela tiek patreknināta tādēļ arī mērījumi ir javeic korekti.

1. Cik atgāzēs uzrādija lambda vērtību? Kāds tev ir braukšanas režīms? Cik bieži tiek čakras patīrītas iedodot pilnā ručkā? Varbūt ir jāmaina zonde vai joka pēc izveikt tīrīšanu.

2. Mazdai drošvien ir MAF sensors. Derētu to profilaksei notīrīt ar izopropilspirtu(elektronisko shēmu tīrītājs). Tāpat jāskatās, lai nav sūces vakuumņikos.

3. Var nedarīt neko un apelēt pie - "Izgatavošanas laiks vai pirmās reģistrācijas datums" Noskaidro, kad tieši auto ir izgatavots, jo 2001.gads ir tieši uz robežas.

lambda bija 1,00 pie abiem režīmiem, HC (ppm) /nezinu, kas tas tāds/ tukšgaitā 165 un paaugstināti 82. Strauja gāzēšana nenotika, vnk uzmina normāli pedālim un turēja, nu, vrb sekundes 20-30 uz 3000 rpm. Toties ar CO bija tieši otrādi - tukšgaitā mazāk, kā tu raksti (0,3)

bet apgriezienos vairāk - 0,560.

Kas attiecas uz pilno ručku - gadās uzvilkt līdz redlainam šad tad, bet tikai pie uzrāvieniem; tā parasti vairāk par 4,5 negriežu un normālā braukšanas režīmā turu no 3000 - 3500, paretam ap 4000. Šitam motoram 3000 atbilst ~100 km/h, bet 4000 jau ap 120 - 130, kas ir izteikts maksas ātrums.

--

kas attiecas uz degvielas sistēmu, jā, tas dzinējs rij daudz vairāk nekā viņam pienāktos, resp, tiešām maniakāli ekonomiski braucot, uz attālumu 200 km var palīst pavisam nedaudz zem 7 litriem, bet normāli rullējot - pa ceļu iet iet 8+, pa pilsētu 10. Un par ziemu vispār nav ko runāt...

Ķibele tā, ka šitam dampim nav kur piespraust kompi, tikai zem haubes; tamdēļ arī neviens nespēj noteikt, kas visam tam būtu par cēloni; var izteikt tikai vairāk vai mazāk dārgus minējumus. Vismaz parastie pasākumi - sveču maiņa, gaisa filtra maiņa blablabla neko nedod.

--

Pirmās reģistrācijas datums diemžēl ir norādīts 27.02.2001. Kur un kā var atrast izgatavošanu, to es nezinu.

Toties motortelpā atradu interesantu uzlīmi, kas vēsta, ka smoke level without turbo -0, 55 with turbo - 1,30, tad vēl lampām 1%.

Un kautkā man liekas, vai tik šitas smoke level 0,55 nav tieši tas, ko paredzējis ražotājs pie apgriezieniem.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: CO līmenis ir nepilnīgi sadegusi degviela. Katalizators galvenokārt samazina NOx (slāpekļa savienojumus) daudzumu, kā arī CO un CH(ogļūdeņraži).

Pieļaujamās CO robežvērtības brīvgaitas režīmā:

No 2001.gada 1.janvāra līdz 2003.gada 1.janvārim -

brīvgaitā 0,5

pie paaugstinātiem motora apgr. n( > 2000 min-1) 0,3

Tā kā visdrīzāk nav kaut kas riktīgi ar degvielas sistēmu un aizdedzi. Bez katalizatora degmaisījums pamatā ir liesāks, jo reakcijām ir nepieciešams brīvais skābeklis, tā kā tā neesamībai nevajadzētu diži palielināt CO. Vienīgi strauji uzgāzējot protams degviela tiek patreknināta tādēļ arī mērījumi ir javeic korekti.

1. Cik atgāzēs uzrādija lambda vērtību? Kāds tev ir braukšanas režīms? Cik bieži tiek čakras patīrītas iedodot pilnā ručkā? Varbūt ir jāmaina zonde vai joka pēc izveikt tīrīšanu.

2. Mazdai drošvien ir MAF sensors. Derētu to profilaksei notīrīt ar izopropilspirtu(elektronisko shēmu tīrītājs). Tāpat jāskatās, lai nav sūces vakuumņikos.

3. Var nedarīt neko un apelēt pie - "Izgatavošanas laiks vai pirmās reģistrācijas datums" Noskaidro, kad tieši auto ir izgatavots, jo 2001.gads ir tieši uz robežas.

lambda bija 1,00 pie abiem režīmiem, HC (ppm) /nezinu, kas tas tāds/ tukšgaitā 165 un paaugstināti 82. Strauja gāzēšana nenotika, vnk uzmina normāli pedālim un turēja, nu, vrb sekundes 20-30 uz 3000 rpm. Toties ar CO bija tieši otrādi - tukšgaitā mazāk, kā tu raksti (0,3)

bet apgriezienos vairāk - 0,560.

Kas attiecas uz pilno ručku - gadās uzvilkt līdz redlainam šad tad, bet tikai pie uzrāvieniem; tā parasti vairāk par 4,5 negriežu un normālā braukšanas režīmā turu no 3000 - 3500, paretam ap 4000. Šitam motoram 3000 atbilst ~100 km/h, bet 4000 jau ap 120 - 130, kas ir izteikts maksas ātrums.

--

kas attiecas uz degvielas sistēmu, jā, tas dzinējs rij daudz vairāk nekā viņam pienāktos, resp, tiešām maniakāli ekonomiski braucot, uz attālumu 200 km var palīst pavisam nedaudz zem 7 litriem, bet normāli rullējot - pa ceļu iet iet 8+, pa pilsētu 10. Un par ziemu vispār nav ko runāt...

Ķibele tā, ka šitam dampim nav kur piespraust kompi, tikai zem haubes; tamdēļ arī neviens nespēj noteikt, kas visam tam būtu par cēloni; var izteikt tikai vairāk vai mazāk dārgus minējumus. Vismaz parastie pasākumi - sveču maiņa, gaisa filtra maiņa blablabla neko nedod.

--

Pirmās reģistrācijas datums diemžēl ir norādīts 27.02.2001. Kur un kā var atrast izgatavošanu, to es nezinu.

Toties motortelpā atradu interesantu uzlīmi, kas vēsta, ka smoke level without turbo -0, 55 with turbo - 1,30, tad vēl lampām 1%.

Un kautkā man liekas, vai tik šitas smoke level 0,55 nav tieši tas, ko paredzējis ražotājs pie apgriezieniem.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Ja sveces tieshaam labas, gaisa filtrs tiirs, gaisa trubaas nav suuces, aizdedzes sisteema kaartiibaa(tipa nekur neko cauri nesit), inzhektori netek(tachu laikam ne karburators) tad, peec manaam domaam, iespeejami divi varianti - motors prasaas peec kapitaalaa remonta vai arii kaut kad, mainot sadalenes pievadu, nepareizi uzlikta siksna vai kjeede, vai kas nu tur tai mashiiniitei. Diezgan biezha paraadiiba, jo pat viens zobinjsh nepareizi pamatiigi sajauc gaazu sadali. Arii degvielu teerees nejeegaa. Kompjuuterdiagnostika principaa ir tikai otmazka, elektronikas paarbaude, mehaaniska rakstura iemeslus faktiski tieshi neuzraada. Taa teikt - visi dakteri zin, kas ir kardiogramma, tikai retais prot to pilniibaa lasiit.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Ja sveces tieshaam labas, gaisa filtrs tiirs, gaisa trubaas nav suuces, aizdedzes sisteema kaartiibaa(tipa nekur neko cauri nesit), inzhektori netek(tachu laikam ne karburators) tad, peec manaam domaam, iespeejami divi varianti - motors prasaas peec kapitaalaa remonta vai arii kaut kad, mainot sadalenes pievadu, nepareizi uzlikta siksna vai kjeede, vai kas nu tur tai mashiiniitei. Diezgan biezha paraadiiba, jo pat viens zobinjsh nepareizi pamatiigi sajauc gaazu sadali. Arii degvielu teerees nejeegaa. Kompjuuterdiagnostika principaa ir tikai otmazka, elektronikas paarbaude, mehaaniska rakstura iemeslus faktiski tieshi neuzraada. Taa teikt - visi dakteri zin, kas ir kardiogramma, tikai retais prot to pilniibaa lasiit.

par kapitālo nemāku teikt, bet domāju, ka ka tam vēl laiks nav pienācis; bet par siksnu - jā, iespējams, ka kkas nav riktīgi uzlikts, jo to mainīju pirms 5 kkm, un pēc mainīšanas parādījās gaudojoša skaņa; no sākuma domājām,ka pa stipru novilkta, lai gan viss tika darīts pēc grāmatas, bet atlaižot vaļigā, tā skaņa nepazuda, vrb vienīgi drusku vājāka palika.

Attiecībā uz degvielas patēriņu gan nekas nemainījās, viss bija tpt kā pirms siksnas maiņas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

"kas attiecas uz degvielas sistēmu, jā, tas dzinējs rij daudz vairāk nekā viņam pienāktos"

Varbūt tomēr ir vērts veltīt laiku, lai atrastu vainu un netērētu lieki degvielu, nevis mēģināt atrast veidu, kā iziet skati ar auto, kas nav tehniskā kārtībā?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Ja sveces tieshaam labas, gaisa filtrs tiirs, gaisa trubaas nav suuces, aizdedzes sisteema kaartiibaa(tipa nekur neko cauri nesit), inzhektori netek(tachu laikam ne karburators) tad, peec manaam domaam, iespeejami divi varianti - motors prasaas peec kapitaalaa remonta vai arii kaut kad, mainot sadalenes pievadu, nepareizi uzlikta siksna vai kjeede, vai kas nu tur tai mashiiniitei. Diezgan biezha paraadiiba, jo pat viens zobinjsh nepareizi pamatiigi sajauc gaazu sadali. Arii degvielu teerees nejeegaa. Kompjuuterdiagnostika principaa ir tikai otmazka, elektronikas paarbaude, mehaaniska rakstura iemeslus faktiski tieshi neuzraada. Taa teikt - visi dakteri zin, kas ir kardiogramma, tikai retais prot to pilniibaa lasiit.

par kapitālo nemāku teikt, bet domāju, ka ka tam vēl laiks nav pienācis; bet par siksnu - jā, iespējams, ka kkas nav riktīgi uzlikts, jo to mainīju pirms 5 kkm, un pēc mainīšanas parādījās gaudojoša skaņa; no sākuma domājām,ka pa stipru novilkta, lai gan viss tika darīts pēc grāmatas, bet atlaižot vaļigā, tā skaņa nepazuda, vrb vienīgi drusku vājāka palika.

Attiecībā uz degvielas patēriņu gan nekas nemainījās, viss bija tpt kā pirms siksnas maiņas.

iespējams, ka jau pirms tam mainījuši umņiki "pēc grāmatas" un uzlikuši nepareizi. te tādi paši megamasteri tikai uzlika tāpat ..

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: "kas attiecas uz degvielas sistēmu, jā, tas dzinējs rij daudz vairāk nekā viņam pienāktos"

Varbūt tomēr ir vērts veltīt laiku, lai atrastu vainu un netērētu lieki degvielu, nevis mēģināt atrast veidu, kā iziet skati ar auto, kas nav tehniskā kārtībā?

ir, ir laiks veltīts, nauda arī; tikai ķibele tāda, ka neviens nekur šo vainu nemāk atrast, un tagad meklēšanas pasākumu izmaksas jau jūtami pārsniedz pārtērētās degvielas izmaksas.

kas attiecas uz 'mēģināt atrast veidu', tu laikam no visa iepriekšteiktā esi sapratis, ka mana pamatdoma ir apčakarēt TA; ja tā, tad tu kļūdies.

Jautājums attiecībā uz TA bij pavisam cits - vai šim auto CO normas nosaka tā, kā viņi noteica, un vai šīs normas ir pareizās.

Un tālāk, ja nu tomēr tur viss IR bijis pareizi, tad - nemirstīgais jautājums - ko darīt?

Vai tomēr neizklausās nedaudz muļķīgi, ka 31. decembrī ražotam auto ir vienas normas, bet 1.janvārī ražotam - citas?

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

smart235 rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Ja sveces tieshaam labas, gaisa filtrs tiirs, gaisa trubaas nav suuces, aizdedzes sisteema kaartiibaa(tipa nekur neko cauri nesit), inzhektori netek(tachu laikam ne karburators) tad, peec manaam domaam, iespeejami divi varianti - motors prasaas peec kapitaalaa remonta vai arii kaut kad, mainot sadalenes pievadu, nepareizi uzlikta siksna vai kjeede, vai kas nu tur tai mashiiniitei. Diezgan biezha paraadiiba, jo pat viens zobinjsh nepareizi pamatiigi sajauc gaazu sadali. Arii degvielu teerees nejeegaa. Kompjuuterdiagnostika principaa ir tikai otmazka, elektronikas paarbaude, mehaaniska rakstura iemeslus faktiski tieshi neuzraada. Taa teikt - visi dakteri zin, kas ir kardiogramma, tikai retais prot to pilniibaa lasiit.

par kapitālo nemāku teikt, bet domāju, ka ka tam vēl laiks nav pienācis; bet par siksnu - jā, iespējams, ka kkas nav riktīgi uzlikts, jo to mainīju pirms 5 kkm, un pēc mainīšanas parādījās gaudojoša skaņa; no sākuma domājām,ka pa stipru novilkta, lai gan viss tika darīts pēc grāmatas, bet atlaižot vaļigā, tā skaņa nepazuda, vrb vienīgi drusku vājāka palika.

Attiecībā uz degvielas patēriņu gan nekas nemainījās, viss bija tpt kā pirms siksnas maiņas.

iespējams, ka jau pirms tam mainījuši umņiki "pēc grāmatas" un uzlikuši nepareizi. te tādi paši megamasteri tikai uzlika tāpat ..

ēmmmm... doma interesanta.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja:

Ķibele tā, ka šitam dampim nav kur piespraust kompi, tikai zem haubes; tamdēļ arī neviens nespēj noteikt, kas visam tam būtu par cēloni; var izteikt tikai vairāk vai mazāk dārgus minējumus.

Ahā. Tad tomēr tas ir 2000.gada autiņš vai arī ne Eiropas tirgum domāts, jo sākot ar 2001.gadu Eiropā benzīna auto jābūt EOBD (tas pats OBDII) diagnostikas konektoram netālu no stūres. Tā kā principā 2001. gada izmešu normas uz to neattiecas, tas gan nenozīmē, ka nav jāmeklē cēlonis. Kā ar \"check engine\" lampiņu, nav izdegusi, pie aizdedzes pagriešanas uz mirkli iedegas visas spuldzes mērinstrumentu panelī?

upload.wikimedia.org/...

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

smart235 rakstīja:

Ķibele tā, ka šitam dampim nav kur piespraust kompi, tikai zem haubes; tamdēļ arī neviens nespēj noteikt, kas visam tam būtu par cēloni; var izteikt tikai vairāk vai mazāk dārgus minējumus.

Ahā. Tad tomēr tas ir 2000.gada autiņš vai arī ne Eiropas tirgum domāts, jo sākot ar 2001.gadu Eiropā benzīna auto jābūt EOBD (tas pats OBDII) diagnostikas konektoram netālu no stūres. Tā kā principā 2001. gada izmešu normas uz to neattiecas, tas gan nenozīmē, ka nav jāmeklē cēlonis. Kā ar "check engine" lampiņu, nav izdegusi, pie aizdedzes pagriešanas uz mirkli iedegas visas spuldzes mērinstrumentu panelī?

upload.wikimedia.org/...

nu ticamāk, ka 2000., jo pirkts LV no toreizējā dīlera, un nācis no Somijas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja:

ir, ir laiks veltīts, nauda arī; tikai ķibele tāda, ka neviens nekur šo vainu nemāk atrast, un tagad meklēšanas pasākumu izmaksas jau jūtami pārsniedz pārtērētās degvielas izmaksas.

Šī problēma risinās vienkārši (bet laikietilpīgi) - jāmeklē servisu, kas ir gatavs parakstīt papīru, ka maksāsi par problēmas novēršānu, nevis mēģināšanu - nav rociņu, nav cepumiņu... Lielākā daļa pasūtīs, bet principā efektīvs veids, kā piespiest servisu pašu atzīt, ka nejēdz, ko dara.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Lambda zonde ir mainīta?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Pirms brauc uz TA – vajag iztīrīt trubas – un pēc tam neslāpēt motoru kad sēdi rindā un visam vajadzētu būt OK

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Lambda zonde ir mainīta?

nav mainīta.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Pirms brauc uz TA – vajag iztīrīt trubas – un pēc tam neslāpēt motoru kad sēdi rindā un visam vajadzētu būt OK

sorry - ko tu domā ar 'iztīrīt trubas'? nesapratu.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja:

HIPPY rakstīja: Pirms brauc uz TA – vajag iztīrīt trubas – un pēc tam neslāpēt motoru kad sēdi rindā un visam vajadzētu būt OK

sorry - ko tu domā ar 'iztīrīt trubas'? nesapratu.

'iztīrīt trubas' nozīmē pabrauk kādu laiciņu tuvu 'red line'

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

tas palīz dīzeļiem, bet diezvai benzīnam. CO ir gāze.

Jā un jauniem auto tiešām jau paliek būtiski pie auto apskates neslāpēt motoru, lai neatdziest. Izmešu normas ir ļoti striktas.

Nobraukums jau drošvien vairāk kā 150tk tad jau laiks arī mainīt zondi.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: tas palīz dīzeļiem, bet diezvai benzīnam. CO ir gāze.

Jā un jauniem auto tiešām jau paliek būtiski pie auto apskates neslāpēt motoru, lai neatdziest. Izmešu normas ir ļoti striktas.

Nobraukums jau drošvien vairāk kā 150tk tad jau laiks arī mainīt zondi.

nobraukums ~190tk;

laikam jau būs visvienkāršāk no šrota izpūtēju paņemt ar visiem pričendāļiem; gala bundulis arī tāds ne visai. Vrb tad tas atrisinās problēmu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti