TA

smart235 Reģ.: 14.06.2007
 
1 2
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

briinas kaa tadi beeni. stukjee tik atpakalj to katalizatoru. bet taa nekad nesasniegsi izmeshu normas. no 2001 gada razhotiem, tas dargais maitas gabals ir obligaats. trubas vareeja metinaat vietaa tikai lidz tam gadam.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam

Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam

Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.

Vai tad tā drīkst darīt?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam

Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.

Nu tā kā nevar saprast no iepriekš rakstītā, vai šim auto ir vai nav lambda zonde, tad var vai nu tev piekrist, vai arī ieteikt to nomainīt. Jo ja tāda ir - tad tevis pieminētā skrūve neeksistē un degmaisījums tiek regulēts elektroniski. Attiecīgi var vien pa dārgo mainīt zondi. Pēc idejas tādai būtu jābūt, jo katalizators ir diezgan bezjēdzīgs bez tās - ar skrūvi pieregulētam auto atgāzes ir pārāk neprecīzas, lai katalizatora mūžs būtu ilgs.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam

Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.

Nu tā kā nevar saprast no iepriekš rakstītā, vai šim auto ir vai nav lambda zonde, tad var vai nu tev piekrist, vai arī ieteikt to nomainīt. Jo ja tāda ir - tad tevis pieminētā skrūve neeksistē un degmaisījums tiek regulēts elektroniski. Attiecīgi var vien pa dārgo mainīt zondi. Pēc idejas tādai būtu jābūt, jo katalizators ir diezgan bezjēdzīgs bez tās - ar skrūvi pieregulētam auto atgāzes ir pārāk neprecīzas, lai katalizatora mūžs būtu ilgs.

ir, ir lambda - kā iepriekš teikts; lambdas rādījumi pie abiem režīmiem bija 1,00.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tās ir drusku dažādas lambdas

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja:

ir, ir lambda - kā iepriekš teikts; lambdas rādījumi pie abiem režīmiem bija 1,00.

Lambda kā vērtība ir skābekļa daudzums atgāzēs. Tas rādijums, ko redzēji skatē, ir noteikts ar CSDD sensoru, ko tev iebāza izpūtējā. Bet, ja reiz ir bijis katalizators, arī pašam auto vajadzētu būt sensoram. Un tas arī varētu būt pie vainas - kā nekā vecums jau cienījams. Un ja nav nojūdzies pavisam, tikai dod nedaudz nepareizus datus, ir visas iespējas būt tādai diagnozei, kā tavam auto.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: tās ir drusku dažādas lambdas

jā, es gribēju teikt - ir zonde

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Vēl jau der salīdzināt vai tiešām citus gadus bez katalizatora ir izdevies iekļauties normās. Varbūt tas ir mission impossible.

Bet nu aizbrauc pie dīlera un dabū cedeli, ka auto ir ražots 2000.gadā, jo tā tas visticamāk arī ir. Ja auto būtu jau OBDII diagnostikas sistēma, tad lamda zondes būtu divas - pirms un pēc katalizatora un tik vienkārši likvidēt katalizatoru nebūtu izdevies.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana).

Tā tu vari karbūzi regulēt ne inžektorauto, kuriem ir datora vadība. Salīdzināji arī 90gadu auto ar 2000. gada

Vienīgi, kas varētu būt šķērsām ir aizdedze un ko varētu regulēt, tāpēc arī ieteikumi par zobsiksnas pārbaudi. Pie tam aizdedzi arī jāmāk regulēt, ņemot talkā servisa rokasgrāmatu, jo ir auto modeļi, kur aizdedzi koriģē arī vadības bloks. Tēlaini izsakoties, tu skrūvē vienu skrūvi, bet vadības bloks to skrūvē atpakaļ.

Ja nepamanīji tad CO tiek pārsniegts pie paaugstinātiem apgriezieniem, tad lambda zonde vairs nepiedalās degvielas koriģēšanā. Jā tiek piemērots zondes sarēķinātais LTFT koeficients, bet tieši vairs maisījumu nekoriģē, vadības bloks izmanto iebūvētās degvielas tabulas.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Salīdzināji arī 90gadu auto ar 2000. gada

Man '86 gada kadetam bija gan lambda gan multec vadības bloks, un nekādas skrūve neko neregulēja!

Tā ka ValdisM, droši vien, runā par 70.-to - 80.-to tehnoloģijām.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Vēl (lai izietu TA) var provēt šādi - kaut kur neuzkrītošā vietā izpūtēja trubai pievieno caurulīti, kam salonā pieslēdz mazo skābekļa balonu... un viss čiki! CO + O2 -> CO2

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

var pieslēgt pie trubas un noslēpt salonā izplūdes gāzu atsūcēju.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: var pieslēgt pie trubas un noslēpt salonā izplūdes gāzu atsūcēju.

vienkāršāk no salona vadāmu šīberi...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam

Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.

Nu tā kā nevar saprast no iepriekš rakstītā, vai šim auto ir vai nav lambda zonde, tad var vai nu tev piekrist, vai arī ieteikt to nomainīt. Jo ja tāda ir - tad tevis pieminētā skrūve neeksistē un degmaisījums tiek regulēts elektroniski. Attiecīgi var vien pa dārgo mainīt zondi. Pēc idejas tādai būtu jābūt, jo katalizators ir diezgan bezjēdzīgs bez tās - ar skrūvi pieregulētam auto atgāzes ir pārāk neprecīzas, lai katalizatora mūžs būtu ilgs.

kāpēc lamdas esamība liek domāt, ka nav iespējams manuāli regulēt degmaisījumu??? lambda jau veic tikai degmaisījuma papildus korekciju analizējot izplūdes gāzes sastāvu.

Piem.manai mazdai pēc dzinēja nomaiņas degvielas patēriņš bija tāds, ke nespēju tikl līdz rīgai ar pilnu bāku

Notestēju labdu -strādāja perfekti, iebraucu CO regulācijas servisā, noregulēja tā , ka TA uzrādīja CO 0.18 no pieļauajamajiem 3,0

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

anonimikis rakstīja: var pieslēgt pie trubas un noslēpt salonā izplūdes gāzu atsūcēju.

vienkāršāk no salona vadāmu šīberi...

+1

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja: vājprāts kas te sarakstīts... sveču, svečvadu maiņas,zondes maiņas, zibsiksnu problēmas, kapitālie jātaisa dzinējam

Kāpēc ne viens nepasaka, ka būtu jāsāk ar pašu vienkāršāko - jāaizden uz degmaisījuma regulēšanu (CO regulēšana). maksā tas pāris lati, aizņem 10 min (90-to mazdām parasti groza 2 skrūves -vienu pie gaisa ieplūdes, otru pie degvielas ieplūdes un čeko kompī co, hc,lambda un kādus tur vēl rādītājus). Un viss. gandrīz vienmēr problēma ar to arī tiek atrisināta.

Nu tā kā nevar saprast no iepriekš rakstītā, vai šim auto ir vai nav lambda zonde, tad var vai nu tev piekrist, vai arī ieteikt to nomainīt. Jo ja tāda ir - tad tevis pieminētā skrūve neeksistē un degmaisījums tiek regulēts elektroniski. Attiecīgi var vien pa dārgo mainīt zondi. Pēc idejas tādai būtu jābūt, jo katalizators ir diezgan bezjēdzīgs bez tās - ar skrūvi pieregulētam auto atgāzes ir pārāk neprecīzas, lai katalizatora mūžs būtu ilgs.

kāpēc lamdas esamība liek domāt, ka nav iespējams manuāli regulēt degmaisījumu??? lambda jau veic tikai degmaisījuma papildus korekciju analizējot izplūdes gāzes sastāvu.

Piem.manai mazdai pēc dzinēja nomaiņas degvielas patēriņš bija tāds, ke nespēju tikl līdz rīgai ar pilnu bāku

Notestēju labdu -strādāja perfekti, iebraucu CO regulācijas servisā, noregulēja tā , ka TA uzrādīja CO 0.18 no pieļauajamajiem 3,0

kurš bija tas servis - un kad?

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Ja atmiņa neviļ, ta mazdas B6 dzinējam tiešām bija skrūves regulēšanai, viena regulēja apgriezienus, pa otru nezinu, nebija nepieciešamība grozīt. Un tām mazdām bija katalizators un lamda zonde.

P.S. Ir bijušas 3x mazdas, izaugu, vairs laikam nebūs, ja nu vienīgi 30% no tirgus cenas maksās.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: var pieslēgt pie trubas un noslēpt salonā izplūdes gāzu atsūcēju.

Bija man kaadreiz vecaa huljiganka ar 2l benziinmotoru - taa neuzkriitoshi bija jaatvieno viena gumijas cauruliite uz gaisa kolektora - TA bez probleemaam) tas gan bija 1984.gada autinjsh.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: Ja atmiņa neviļ, ta mazdas B6 dzinējam tiešām bija skrūves regulēšanai, viena regulēja apgriezienus, pa otru nezinu, nebija nepieciešamība grozīt. Un tām mazdām bija katalizators un lamda zonde.

P.S. Ir bijušas 3x mazdas, izaugu, vairs laikam nebūs, ja nu vienīgi 30% no tirgus cenas maksās.

jā, tieši tā.

Arī manai mazdai ir zonde, katalizators, un divas regulēšanas skrūves (viena regulē apgriezienus pie ieplūdes, otra pie MAF sensora regulē gaisa plūsmu.

Tā kā autoram ieteiktu apjautāties kādā CO regulēšanas servisā vai šie var kaut ko palīdzēt viņa auto un tad jau redzēs.

P.S. Sharashkinam - visi auto navopel kadeti

Derēs jabkurš CO regulēšanas kantoris, un vislabāk tas pie TA stacijas Antenas ielā

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

smart235

Vai tomēr neizklausās nedaudz muļķīgi, ka 31. decembrī ražotam auto ir vienas normas, bet 1.janvārī ražotam - citas?

---------------------

Izklausīšos dumji, BET: autoindustrijā modeļu gads

mainās SEPTEMBRĪ! To nu servisniekiem būtu

jāzin ... Citādi viņi nav neko vērt!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 1 Atbildēt

smart235

Vai tomēr neizklausās nedaudz muļķīgi, ka 31. decembrī ražotam auto ir vienas normas, bet 1.janvārī ražotam - citas?

---------------------

Izklausīšos dumji, BET: autoindustrijā modeļu gads

mainās SEPTEMBRĪ! To nu servisniekiem būtu

jāzin ... Citādi viņi nav neko vērt!

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: smart235

Vai tomēr neizklausās nedaudz muļķīgi, ka 31. decembrī ražotam auto ir vienas normas, bet 1.janvārī ražotam - citas?

---------------------

Izklausīšos dumji, BET: autoindustrijā modeļu gads

mainās SEPTEMBRĪ! To nu servisniekiem būtu

jāzin ... Citādi viņi nav neko vērt!

servisiem šajā gadījumā te nav sakara, bet gan csdd - apsties šo:www.csdd.lv/...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

kāpēc lamdas esamība liek domāt, ka nav iespējams manuāli regulēt degmaisījumu??? lambda jau veic tikai degmaisījuma papildus korekciju analizējot izplūdes gāzes sastāvu.

Izlasi ko pats uzrakstīji. Regulēt tu vari, bet tas efekts ir īslaicīgs, jo kā pats raksti lambda veic papildus korekciju. Korekcija ir gan uz augšu, gan uz leju tā kā viss pēc pāris braucieniem būs atpakaļ kā bija. Visticamāk tev mērīja CO novēršot kādu citu defetu.

Regulēt var brīvgaitas apgriezienus tas arī viss. Jaunajiem auto pat to vairs mehāniski nevar izdarīt.

Ā, starp citu autoram papildjautājums drosele noslēdzas pilnībā? Pavelkot uz sevi gāzes pedāli apgriezieni neizmainās?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ja nu galiigi nekaa, var izskatiit gazes iekartas uzstadiishanu uz taas lamatas tad ir izredzes tikt raamjos.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti