IV - visiem auto ir kādas nebūt problēmas, Hondām FR-V, CR-V tā ir piekare - tipa riteņu ģeometrija / un nevienmērīgs riepu dilums. Kaut kādām (zinu ka 3 toč ) Mazdām ar krāsojumu, un Mazda5 dēļ sava svara ar sajūgu, Toyotām pārsvarā nav raksturīgu gļuku, bet pavecākām Bosch elektronika jūdzas ( ar vēl vecāku DENSO elektroniku - tādu problēmu ir krietni mazāk).
Bet arī daudzas "problēmas" ir atkarīgas no cilvēka uztveres un to cik jēdzīgs un cilvēcīgs serviss ir pretī.
Es teiksim ūdens sūkņa nosprāgšanu auto pie 250+ tūkst. neuzskatu par problēmu, bet kādam tas šķiet pasaules gals un jāskrien mainīt auto. Taču tajā pat laikā man nepatīk ja pie 150K izbeidzas kloķenes apgriezienu sensors utt.
Mazda 6 rūsainās arkas
Kā ir ar Mazda 6 2003.g. arkām, ja redzama jau rūsa? Novēršams defekts vai tas pazūd tikai tad, kad pārdod auto?
Ja vēl kādam info par aptuvenām izmaksām, tad paudies jau iepriekš?