GB12 rakstīja: Ilgi bija domājuši, kā apiet Norvēģijas reģistrāciju. Kā tas beidzās, tiesa gan, nezinu...
Diezgan ņirdzīga ir tāda situācija. Cilvēciņš aizbrauc strādāt uz valsti, kura ir sakārtota, kurā turienieši dzīvo pēc savas sistēmas. Ko viņš tur dara? Mēģina to visu apčakarēt.
Braukāt ar nereģistrētu auto, ievest kontrabandas cigaretes ( kaut atļautos it kā 4 blokus) , muhļīties visos iespējamos veidos.
Bet toties saņemt visus labumus, ko vietējie ir nodrošinājuši. Un tad atbraukt te un pateikt, kāds te bardaks, ka,lūk, TUR, tur gan ir baigi labi...
GB12 rakstīja: Ilgi bija domājuši, kā apiet Norvēģijas reģistrāciju. Kā tas beidzās, tiesa gan, nezinu...
Diezgan ņirdzīga ir tāda situācija. Cilvēciņš aizbrauc strādāt uz valsti, kura ir sakārtota, kurā turienieši dzīvo pēc savas sistēmas. Ko viņš tur dara? Mēģina to visu apčakarēt.
Braukāt ar nereģistrētu auto, ievest kontrabandas cigaretes ( kaut atļautos it kā 4 blokus) , muhļīties visos iespējamos veidos.
Bet toties saņemt visus labumus, ko vietējie ir nodrošinājuši. Un tad atbraukt te un pateikt, kāds te bardaks, ka,lūk, TUR, tur gan ir baigi labi...
Nortel rakstīja: Lai ievestu inomarku Krievijā, kādreiz bija jāatdod valstij 1500 $.
Nu Urlande šādi varētu vēl aizsargāt savu autoražotāju tirgu. Bet ko LV? Man ar nav saprotama tā lielā nodeva...
Droši vien labākais variants būtu vispār neko nemaksāt, bet par to dabūt pretī visu skaistu un labu.
Nav runa par vispār neko nemaksāšanu, bet gan par samērīgumu.
Bams, vēlreiz jautāju - tu esi painteresējies, cik auto ievešana maksā citās valstīs, ne tikai Lietuvā?
man, piemēram, paziņam radiniece gribēja pirms vairākiem gadīem uz sevi Norvēģijā piereģistrēt mašīnu. Tur esot nosaukta tāda cena, ka nelabi palicis - četrciparu skaitlis eirikos par 1.3 Fiestu. Ilgi bija domājuši, kā apiet Norvēģijas reģistrāciju. Kā tas beidzās, tiesa gan, nezinu...
norvēģijas reģistrāciju var apiet sekojošā veidā - es to zinu
1) nopērc (latvijā) vienu mašīnu
2) paturi to īpašumā vismaz 12 mēnešus
3) pārcelies uz dzīvi norvēģijā un reģistrē to mašīnu tur nemaksājot to dižmaksu...
GB12 rakstīja: Katrā ziņā, cilvēkam, kurš pērk jaunu auto vai ved no citām valstīm, tātad, pērk bez līzinga, tie 300 lati tāda pupu miza vien ir...
Es runāju par auto cenā līdz 1KLs. Protams, šejieniešiem, iespējams, tā ir smieklīga summa, bet Latvijā ir ļoti daudz cilvēku, kas ar tādiem auto braukā un kam tādi ir vajadzīgi.
nu nu, izskatās ka Tu tajā purvā galīgi esi appampis no treknās dzīves
piem. es braukāju ar auto , kuru uz doto brīdi laikam pat par 300 Ls pārdotu tikai ar grūtībām
Neskatoties uz to visu, ar to auto braucu gadā 30000km bez nekādām globālām problēmām, auto ir pabijis Igaunijā, Polijā, Čehijā, slovākijā,u.t.t remontēju to auto parasti 2x gadā - rudenī laboju to ko pasaka labot TA vīri, pavasarī to kas pašam liekas, ka būtu jāsalabo, (dažreiž pa starpu šīm apkopju reizēm gadās kāds gultnis kas izbeidzas un ar kura nomaiņu gaidīt nevar). Visādi citādi
vadāju tajā auto visu ko vien var iekraut ( 0.7 m3 gāzbetona , 140kg smago ceļinieku vibroplati (tā ir pietiakami liela un citi pratīgi cilveki to vadā ar kablukiem un busiem ,u.t.t, dzenu to auto tādos bezceļos, pēc kuriem visa dzinējtelpa pilna ar smiltīm, tagad arī pat uz vārstu vāka virsas un dzinēja vadības blokiem ir malaini dubļi ) .
Tai pat laikā bagāžniekā bieži vien tiek vesti hobija piederumi kas 3-4x pārsniedz auto vērtību).u.t.t
ne visiem ir vajadzīgi 5-10 tk auto... un neiet runa par varēšanu atļauties...
nākamo auto nedomāju ka pirkšu dārgāku par 1000 Ls.
Vienkārši tā ir tāda patīkama sajūta, ka nav stresa, auto kalpo Tev, nevis Tu auto... piem. manā auto no pretimbraucošas fūres ielidoja kaut kāda detaļa (bamperis saliekts,), riga Plaza stāvvietā kāds parkojoties iebuktēja spārnu, notriecu suni (saņurcīts numurs)... un zini.. man nekāda stresa par to nav... protams, ka labāk lai to bojājumu nebūtu un labāk būtu braukāt ar kārtīgu , sakoptu auto... bet man labāk patīk lieki nestresot, vienkārši lietot auto.
nu nu, izskatās ka Tu tajā purvā galīgi esi appampis no treknās dzīves
piem. es braukāju ar auto , kuru uz doto brīdi laikam pat par 300 Ls pārdotu tikai ar grūtībām
Neskatoties uz to visu, ar to auto braucu gadā 30000km bez nekādām globālām problēmām, auto ir pabijis Igaunijā, Polijā, Čehijā, slovākijā,u.t.t remontēju to auto parasti 2x gadā - rudenī laboju to ko pasaka labot TA vīri, pavasarī to kas pašam liekas, ka būtu jāsalabo, (dažreiž pa starpu šīm apkopju reizēm gadās kāds gultnis kas izbeidzas un ar kura nomaiņu gaidīt nevar). Visādi citādi
vadāju tajā auto visu ko vien var iekraut ( 0.7 m3 gāzbetona , 140kg smago ceļinieku vibroplati (tā ir pietiakami liela un citi pratīgi cilveki to vadā ar kablukiem un busiem ,u.t.t, dzenu to auto tādos bezceļos, pēc kuriem visa dzinējtelpa pilna ar smiltīm, tagad arī pat uz vārstu vāka virsas un dzinēja vadības blokiem ir malaini dubļi ) .
Tai pat laikā bagāžniekā bieži vien tiek vesti hobija piederumi kas 3-4x pārsniedz auto vērtību).u.t.t
ne visiem ir vajadzīgi 5-10 tk auto... un neiet runa par varēšanu atļauties...
nākamo auto nedomāju ka pirkšu dārgāku par 1000 Ls.
Vienkārši tā ir tāda patīkama sajūta, ka nav stresa, auto kalpo Tev, nevis Tu auto... piem. manā auto no pretimbraucošas fūres ielidoja kaut kāda detaļa (bamperis saliekts,), riga Plaza stāvvietā kāds parkojoties iebuktēja spārnu, notriecu suni (saņurcīts numurs)... un zini.. man nekāda stresa par to nav... protams, ka labāk lai to bojājumu nebūtu un labāk būtu braukāt ar kārtīgu , sakoptu auto... bet man labāk patīk lieki nestresot, vienkārši lietot auto.
Nu atvaino, vadāt mašīnā iekšā gāzbetonu, blietes un pēc tam ar to doties tālos ceļojumos nav manā dabā.
Man arī Mazdai ielidoja akmens logā. Un ? Kasko iedeva jaunu stiklu un es braucu tālāk. Salocīju pakaļējo vāku. Būs cits un braukšu tālāk.
Stikls 1000 un 10000 vērtai mašīnai maksā vienādi, tas pats ar daudzām citām detaļām pa lielām šaibām ņemot.
Katram savs. Bet nu auto zem 1000latiem jau vairs nav auto bet gan lūznis.
Vācijā esmu gulējis viesnīcā bez čeka, jo tādā veidā cena bija krietni zemāka. Esmu Vācijā izmantojis autoceltņa pakalpojumus bez čeka, jo tad tie pakalpojumi bija gandrīz 2 reizes lētāki (750 vietā 400 kranovščikam uz rokas)!!
Dēlam Vācijā paši vācieši ierādīja kur dīzeli un cigaretes var "nopirkt" pa lēto.
DekstersFF rakstīja: Interesanti. Iznāk, ka auto iegāde virs 1000Ls ir 'trekna dzīve'
.
baigi lielai daļai LV iedzīvotāju - jā
Par jaunu vai vecu auto jau runājām citā sadaļā!!
Ir cilvēki kuri var atļauties nopirkt uz sitienu jebkuru sērijveidā ražoto jaunu auto, bet nepērk, un neiesaka citiem pirkt!! Ir tādi kas katru gadu pērk galīgo šrotu, bet tikai ar svaigi izietu TA, un pēc tās beigām nodod metāllūžņos.
a) cilvēkam pašam gribas iepist santīmu, bet prātiņš par īsu izdomāt kā, tad nu uztaisa topicu, lai ieliek visu ar karotīti mutē.... tā vietā forumisti liek mutē katrs savu krānu.... vadonis vispār gatavs autoru nolinčot par uzdrīkstēšanos kautko ekonomēt (to var tikai zaķis)
b) kautkāds ierēdnis izdomājis no tautiņas izzināt (pašam prātiņš par īsu) pupulārākos santīmpišanas veidus lai varētu likumdošanā tos caurumus pievērt un rezultātā ir topics
a) cilvēkam pašam gribas iepist santīmu, bet prātiņš par īsu izdomāt kā, tad nu uztaisa topicu, lai ieliek visu ar karotīti mutē.... tā vietā forumisti liek mutē katrs savu krānu.... vadonis vispār gatavs autoru nolinčot par uzdrīkstēšanos kautko ekonomēt (to var tikai zaķis)
b) kautkāds ierēdnis izdomājis no tautiņas izzināt (pašam prātiņš par īsu) pupulārākos santīmpišanas veidus lai varētu likumdošanā tos caurumus pievērt un rezultātā ir topics
Redzi, Zaķis nepārkāpa Likumu, bet topika autors to grasās darīt.
Latvija manuprāt tā ir ejošākā cenu kategorija, kurā kā reiz vislielākais apgrozījums notiek.
Un tai pašā izslavētajā Vācijā redzēju pietiekoši daudz Opel Kadetus u.c. līdzvērtīgus auto, kas nu noteikti nav novērtējami augstāk par 1000 EUR. Neizskatījās, ka ar viņiem bomži braukātu.
Tādu auto ir pietiekoši daudz, turklāt ar tiem tiek veiktas arī kaut kādas darbības, kas iegriež valsts ekonomiku (kaut vai vadāts tas pats gāzbetons, kartupeļi, dajebkas... cilvēki braukā, maksā katru gadu nodokli, nav bezdarbnieki. tas taču ir labi).
Nu lūk - un kam tiktu nodarīts ļaunums, ja šādu auto varētu nopirkt Lietuvā un piereģistrēt Latvijā bez tā ievešanas nodokļa?
Nevienam, jo auto atšķirībā no plastmasas maisiņiem tomēr beigās lielākoties nonāk šrotā vai lūžņos, kur tie tiek izmantoti atkārtoti.
brauciens uz Lietuvu pēc auto
Vai tas ir reāli, iegādāties auto Lietuvā, Latvijā nepārregistrēt, ikdienā pa LV braukt ar LT numuriem un tehn. apsk. katru gadu iziet Lietuvā?