Viss var būt, ir dzirdēts, ka LV dīleri no ārpuses uzpērk jaunas defektētas mašīnas un pārdod kā 'tikko no rūpnīcas'.
Mazums, kaut kāds treileris apgāzies utt.
Domāju, jāsazinās ar rūpnīcu, viņiem būtu jābūt datu bāzē auto vēsturei un,ja tas būs kaut kur avarējis, tam jāuzpeld. Es sāktu no iespējami augstākā punkta rakt. Sīki un smalki apraksti,kas un kā un pacenties atrast visaugstāko amatpersonu tajā ražotnē.
jauns auto- iespējams remontēts
gribējās padomu palūgt
kā rīkoties, ja 4 mēnešus pēc jauna auto iegādes ar speciālistu palīdzību esmu konstatējis, ka, visticamāk, auto pirms pārdošanas ir remontēta virsbūve un tas izdarīts ne īpaši kvalitatīvi- var redzēt asimetriju virsbūves elementos utml.
lielākais risks- pārdevējs paska, ka auto esmu remontējis pats kaktu kantorī un atteikties garantijas sniegšanas vispār.
iespējams, ka atzīst savu vainu...
man ir doma auto aizvest pie experta, ja expertīze pozitīva, tad vērsties pie pārdevēja (nezinu ko prasīt, jo nezinu pieredzi), ja pārdevējs noraida prasību, tad būtu jāmeklē kāds liecinieks- latvija maza, lēnā garā varētu atrast
protams, cilājot šo jautājumu ir risks palikt bez garantijas, bet tāds pastāv visu garantijas laiku- iespējams uz pirmo apkopi tiks fiksēts, ka auto remontēts un tāpat cauri. vienīgi kāda man varētu būt moticācija remontēt pašam, ja auto ir KASKO apdrošināšana (līzings)...