Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

jauns auto- iespējams remontēts

Vilks Reģ.: 30.07.2002

gribējās padomu palūgt

kā rīkoties, ja 4 mēnešus pēc jauna auto iegādes ar speciālistu palīdzību esmu konstatējis, ka, visticamāk, auto pirms pārdošanas ir remontēta virsbūve un tas izdarīts ne īpaši kvalitatīvi- var redzēt asimetriju virsbūves elementos utml.

lielākais risks- pārdevējs paska, ka auto esmu remontējis pats kaktu kantorī un atteikties garantijas sniegšanas vispār.

iespējams, ka atzīst savu vainu...

man ir doma auto aizvest pie experta, ja expertīze pozitīva, tad vērsties pie pārdevēja (nezinu ko prasīt, jo nezinu pieredzi), ja pārdevējs noraida prasību, tad būtu jāmeklē kāds liecinieks- latvija maza, lēnā garā varētu atrast

protams, cilājot šo jautājumu ir risks palikt bez garantijas, bet tāds pastāv visu garantijas laiku- iespējams uz pirmo apkopi tiks fiksēts, ka auto remontēts un tāpat cauri. vienīgi kāda man varētu būt moticācija remontēt pašam, ja auto ir KASKO apdrošināšana (līzings)...

 
1 2 3 4
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Viss var būt, ir dzirdēts, ka LV dīleri no ārpuses uzpērk jaunas defektētas mašīnas un pārdod kā 'tikko no rūpnīcas'.

Mazums, kaut kāds treileris apgāzies utt.

Domāju, jāsazinās ar rūpnīcu, viņiem būtu jābūt datu bāzē auto vēsturei un,ja tas būs kaut kur avarējis, tam jāuzpeld. Es sāktu no iespējami augstākā punkta rakt. Sīki un smalki apraksti,kas un kā un pacenties atrast visaugstāko amatpersonu tajā ražotnē.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Man bija pieredze ar garantijas auto remontu iekš BMauto, varu pateikt, ka virsbūves darbus un krāsošanu tur veic pavirši.

Vilks Reģ.: 30.07.2002
0 0 Atbildēt

remonts nav ne garantijas, ne kāds- saņēmu jaunu auto un braucu, šodien man parādīja šādas un tādas pazīmes, ka auto pavirši remontēts....

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vilks rakstīja: remonts nav ne garantijas, ne kāds- saņēmu jaunu auto un braucu, šodien man parādīja šādas un tādas pazīmes, ka auto pavirši remontēts....

Jā,sapratu, bet es minēju to tāpēc,ka dīleriem, pat BMW dīlerim, ir sūdīgs serviss. Tā kā nebrīnīšos,ka tavā gadījumā konkrētais 'dīleris' ir nopircis kaut kur sasistu auto vai nu nelietotu vai ļoti maz lietotu,attinis atpakaļ odometru un pārdevis kā nelietotu jaunu.

Vilks Reģ.: 30.07.2002
0 0 Atbildēt

tā īsti nebūs. auto tika speciāli komplektēts un pasūtīts- gaidīju 1/2 gadu. drīzāk piegādājot sanācis to sabojāt. bija jau tur aizdomīgi- auto ienāca Rīgā, pēc tam mistiskā kārtā to nekādi nevarēja atvest līdz salonam un sagatavot atdošanai- gandrīz 2 nedēļas, pārdevējs neko nevarēja paskaidrot

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Vispirms, jau vajadzētu vērsties pie pārdevēja un mēģināt risināt lietas tur. Ja nesanāk vienoties, tad vērsies iekš PTAC, tur var vērsties arī uzreiz, taču no sākuma šami vienalga sūtīs pie pārdevēja. Vienīgais, varētu gadīties, ka pašam būs jāapmaksā ekspertīze, taču Tev pozitīva lēmuma gadījumā, to varēs atdabūt no pārdevēja. Tāpat nekautrējies par šo probzu painformēt līzinga kantori.

Vai nu dīleris būs nopārdevis sistu auto diezin vai, nav mums tas tirgus tik liels, lai varētu atļauties šitā šmucēties. Drīzāk gan ir nekvalitatīvi likvidēti transportēšanas laikā radītie bojājumi.

Vilks Reģ.: 30.07.2002
0 0 Atbildēt

PTAC man nederēs, jo pircējs ir juridiska persona. rīt aizlaidīšu pie vēl viena čoma uz servisu- papētīsim sīkāk. tad plānoju pieteikt vizīti pie pārdevēja, laikam jau ne jau ar menedžeri, bet nedaudz augstāk- veikala vadītāju vai tamlīdzīgi. tad skatīšos iznākumu.

vienīgi neesmu izdomājis prasības. kā minimums defektu novēršana un situācijas rakstiska nofiksēšana, lai arī pēc garantijas beigām tas mezgls paliek ar garantiju.

ko vēl- nezinu...

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Vēl ja nesanāk ar pārdevēju, tad vari vērsties pie oficiālā pārstāvja (lielākā daļa a/m torgašu nav pārstāvji, bet tikai izplatītāji un remontētāji), kā arī pie ražotāja.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Var parakt, vai tajā laikā, kad tev to auto piegādāja, nav avarējis kāds autovedējs. Ja jau pats saki, ka it kā bija Rīgā, bet nevarēja atdot, tad jau skaidrs, ka kaut kas tur slēpjas.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Ja remonta laikā auto ir piekrāsots, krāsots, pārkrāsots- krāsas slāņi, to vecums, cietība, biezumi u.c. lietas viennozīmīgi atškirsies. Virsbūves daļas, cik zinu no rūpnīcas nāk nekrāsotas. Skrūvēm Nm ar kurām kaut kas pieskrūvēts rūpnīcā un citur atšķirsies, Hermētiķi vai citi mastikas materiāli, starp detaļām( ja tur tādi ir) atšķirsies gan pēc klājuma gan iespējams sastāva.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Virsbūves daļas, cik zinu no rūpnīcas nāk nekrāsotas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vilks rakstīja: kāda man varētu būt moticācija remontēt pašam, ja auto ir KASKO apdrošināšana (līzings)...

Par KASKO apdrošinātājs ir atteicis izmaksu...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vispār man nav ne jausmas, kā tu pēc 4 mēnešu lietošanas varētu pierādīt, ka to auto pats neesi remontējis...

Bet, pēc situācijas spriežot, sliecos domāt līdzīgi, ka negadījums noticies transportēšanas laikā... vai arī kāds noliktavā izdomājis pavizināties...

Par tām 2 nedēļām runājot, tad jau auto pamatīgi sists bijis, jo, pēc idejas, buferus sakrāsot var 2 dienās.

Lai nu kā, ja esi pārliecināts, ka tie tev iepārdevuši sistu mašīnu, ja dīleris neko negrib dzirdēt, tad vajadzēs ekspertīzi (neatkarīgu), kuru pašam būs jāapmaksā un arī tad, ja dīleris izliksies par beigtu, tad uz tiesu.

Lai nu kā, novēlu veiksmi un cerams, padalīsies, kā tas viss beigsies... Un jā, tautai jāzin savi varoņi, varbūt padalīsies, ar kuru dīleri ir darīšana?

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Šī gs. sākumā kāds tautā pazīstams aktieris iegādājās jaunu citronu ar šķību ģeometriju, bet toties ar speciālu cenu un lielu atlaidi Pēc vairāku mēnešu ņemšanās, dīleris atzinās, ka kāds darbinieks, bija taranējis servisa sienu. Toreiz beidzās ar auto savākšanu atpakaļ un naudas atmaksu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jau arī apskādētās mašīnas ir jānogrūž garantija jau jamai ir spēkā dīleris tak vēl neko nav spirinājies

p.n.

pirms vairākiem gadiem siguldā kautkāds rallists ar žopeli uztesās uz ceļa, trāpīja kamazam pa riteni, kamazs ieslapināja purnā pretī braucošam fofāgenvedējam.... rezultātā pirmā mašīna (kas virs kabīnes) norāvās no štropem un nokrita uz jumta zemē.... vairākas citas tika vienkārši biķiņ apskādētas - iespiests jumts vai sāni ar mašīnvedēja balstiem... pats redzēju... iespējams, ka kaut kur man vēl fotogrāfijas ir palikušas

p.p.n.

vēl senāk - mums ofiss reiz bija ēkā, kur bija autodīleris.... ar vienu pepelacu skaisti tika apmests kūlenis.... vēlāk tas dzelzis stāvēja salonā smuki nopindzelēts un tika tirgots gan jau ka kāds nopirka....

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Pirms kaada laika iekš BEZDE tabu bija līdzigs sižets. Dēks bija iepircis Hydaju, kas izradijas blietēts un tad pardotc kā jauns.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

autor, kaadi panakumi? lietas iet uz prieksu? pie dilera jau biji runaaties?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Vilks rakstīja: gribējās padomu palūgt

kā rīkoties, ja 4 mēnešus pēc jauna auto iegādes ar speciālistu palīdzību esmu konstatējis, ka, visticamāk, auto pirms pārdošanas ir remontēta virsbūve

Savulaik Lauva Auto piekopa šādu praksi. Mums bija darba autiņš Peugeot, kuru 2 gadu vecumā viens darbonis ziemā 2x apmeta kūleni, mašīna bija samīcīta no visām pusēm. Pēc Kasko un vēl tur kādu sexpertu novērtējuma tā nebija vairs labojama. Saņēmām apdrošināšanu, sexperti auto savāca.

Liels bija mans izbrīns, kad pēc kāda pusgada to kā jaunu ieraudzīju pie kāda lielveikala. Ar tiem pašiem numuriem kamēr gaidījām jaunos, laimīgos īpašniekus to rūpīgi aplūkoju un atradu dažas mazas buktes, kuras zināmu iemeslu dēļ zināju, bet nezinātājs tā uzreiz neieraudzītu Sagaidījām jauno īpašnieci, viņa teica, ka auto pirkts no salona kā jauns... Un tiešām nobraukums tik knapi 6000tk. Vot kā vajag

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Vilks rakstīja: gribējās padomu palūgt

kā rīkoties, ja 4 mēnešus pēc jauna auto iegādes ar speciālistu palīdzību esmu konstatējis, ka, visticamāk, auto pirms pārdošanas ir remontēta virsbūve

Savulaik Lauva Auto piekopa šādu praksi. Mums bija darba autiņš Peugeot, kuru 2 gadu vecumā viens darbonis ziemā 2x apmeta kūleni, mašīna bija samīcīta no visām pusēm. Pēc Kasko un vēl tur kādu sexpertu novērtējuma tā nebija vairs labojama. Saņēmām apdrošināšanu, sexperti auto savāca.

Liels bija mans izbrīns, kad pēc kāda pusgada to kā jaunu ieraudzīju pie kāda lielveikala. Ar tiem pašiem numuriem kamēr gaidījām jaunos, laimīgos īpašniekus to rūpīgi aplūkoju un atradu dažas mazas buktes, kuras zināmu iemeslu dēļ zināju, bet nezinātājs tā uzreiz neieraudzītu Sagaidījām jauno īpašnieci, viņa teica, ka auto pirkts no salona kā jauns... Un tiešām nobraukums tik knapi 6000tk. Vot kā vajag

Neticu... Kaut kas nelīmējas tavā stāstā kopā... Divgadīgu auto par jaunu uztaisīt nemaz nav tik viegli. Domā, auto salons pārsita šasijas numurus, plāksnes, sataisīja mašīnu tā, lai nebūtu nevienas nodiluma pazīmes ne salonā, ne uz virsbūves, saviltoja iegādes dokumentus, atbilstības sertifikātus, lai piereģistrētu kā jaunu, bet nesamainīja reģistrācijas numurus, lai kaut vismaz divgadīgai numuru sērijai nebūtu, kur piejāties? Tās izmaksas tādam pasākumam tad ir pilnīgi nerentablas.

Jā, pilnīgi iespējams, ka salons no apdrošinātāja atpērk sistas mašīnas, kuras apdrošinātājs atzīst kā bojāgājušas, dīleris tās salipina kopā (galu galā, citi izcenojumi) un tad tirgo kā mazlietotas, tas nav nekas īpašs, nosodāms un tā notiek visā pasaulē. Jā, iespējams arī, ka mašīnai ticis attīts spidometrs, bet, ka tā ir tirgota kā jauna - šite manuprāt sākas piedomātā daļa...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

reiz sen man viens čoms nopirka citronu (par kāpostu bez līzes) un nobraucis veselus 7 līkometrus uzrāva ripā

pēc 2 gadiem bija sakrājis kāpostu remontam, saskrūvējis un tirgoja ķipa "jaunu" mašīnu ar mazu nobraukumu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

un par divgadīgu/jaunu auto

forda dīleris bija iesmērējis kautkādam ķerpilam ķerru.... tādu mašīnu ja 2 gadus neražoja tehpasē jau atklātā tekstā rakstās "pirmās reģistrācijas gads" nevis ražošanas

tas ķerpila arī bija izbazūnējis pa visādiem tēvē, fordisti pateica, ka mašīna ir nelietota, tātad jauna un lai zāģē jumtā

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: reiz sen man viens čoms nopirka citronu (par kāpostu bez līzes) un nobraucis veselus 7 līkometrus uzrāva ripā

pēc 2 gadiem bija sakrājis kāpostu remontam, saskrūvējis un tirgoja ķipa "jaunu" mašīnu ar mazu nobraukumu

Tavs čoms ir auto dīleris?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: un par divgadīgu/jaunu auto

forda dīleris bija iesmērējis kautkādam ķerpilam ķerru.... tādu mašīnu ja 2 gadus neražoja tehpasē jau atklātā tekstā rakstās "pirmās reģistrācijas gads" nevis ražošanas

tas ķerpila arī bija izbazūnējis pa visādiem tēvē, fordisti pateica, ka mašīna ir nelietota, tātad jauna un lai zāģē jumtā

Nu un? Pareizi arī ir... ja ķerpila neko nejēdz no modeļiem, pats noskatīja un izvēlējās pirkt tādu. Pie kā tad te dīleris vainīgs?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

uz lohiem jau pasaule turaas, kads tur briinums

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: uz lohiem jau pasaule turaas, kads tur briinums

Pirmais jau ar nopirka JAUNU reno

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti