GB12 rakstīja:
Starp citu, mans tagadējais auto ir caur dīleri Latvijā nācis, iepirkts no Francijas dīlera pēc oplīzinga beigām. Jā, pirku apmēram par tūkstoti dārgāk kā tas maksāja tirgū, bet, nu, arī apčakarēts ar to nejūtos.
Mans stāsts ir līdzīgs.
Bet par topiku - faktiski ir stāsts par INFORMĀCIJAS pieejamību - pircējam ir jāzin, ko viņš pērk (pareizāk sakot - pircējs grib zināt). Ne velti informācija ir šī laikmeta pati vērtīgākā prece
Ja man pārdevējs godīgi saka - cena 25% mazāka par tirgus cenu, jo auto bija dauzīts, tad es skatos kā sataisīts un domāju, vai esmu gatavs braukt ar taisītu auto un ietaupīt 25%. Ja negribu vai baidos iegrābties - labāk piemaksāju un braucu ar nesistu.
Līdzīgi kā ar meičām - ja nopreci beibi, kas uzdodas par šķīstu, bet pēc pāris gadiem izrādās, ka ir bijusi kaimiņu ciema populārākā draiskule, daudzi būtu nikni
Pārmest apdrošinātājam, ka tas likuma robežās rīkojas tā, kā viņam ir ekonomiski izdevīgi, nav pamata. Ideālā gadījumā ir jābūt sistēmai, kas nodrošina informāciju - kaut vai kas līdzīgs Palaidniex piedāvātajam variantam ar CSDD datu bāzi.
P.S. dzīve gan rāda, ka lohu ir daudz un mellais business notiek, neskatoties uz iespēju saņemt info no CSDD. Kad pirms gada meklēju auto - ļoti daudzi pa LV braukušie auto (par ko ir info CSDD), bija ar piedzītiem odometriem. Placī stāv ar 155tkkm, pēdējā TA pirms gada reģistrēts 250tkkm Un neko - stāv, tirgojas ... ja neviens neuzķertos, placī tādus turēt nebūtu jēga...
jauns auto- iespējams remontēts
gribējās padomu palūgt
kā rīkoties, ja 4 mēnešus pēc jauna auto iegādes ar speciālistu palīdzību esmu konstatējis, ka, visticamāk, auto pirms pārdošanas ir remontēta virsbūve un tas izdarīts ne īpaši kvalitatīvi- var redzēt asimetriju virsbūves elementos utml.
lielākais risks- pārdevējs paska, ka auto esmu remontējis pats kaktu kantorī un atteikties garantijas sniegšanas vispār.
iespējams, ka atzīst savu vainu...
man ir doma auto aizvest pie experta, ja expertīze pozitīva, tad vērsties pie pārdevēja (nezinu ko prasīt, jo nezinu pieredzi), ja pārdevējs noraida prasību, tad būtu jāmeklē kāds liecinieks- latvija maza, lēnā garā varētu atrast
protams, cilājot šo jautājumu ir risks palikt bez garantijas, bet tāds pastāv visu garantijas laiku- iespējams uz pirmo apkopi tiks fiksēts, ka auto remontēts un tāpat cauri. vienīgi kāda man varētu būt moticācija remontēt pašam, ja auto ir KASKO apdrošināšana (līzings)...