DekstersFF rakstīja:
Shiirs rakstīja: uz lohiem jau pasaule turaas, kads tur briinums
Pirmais jau ar nopirka JAUNU reno
twice...
DekstersFF rakstīja:
Shiirs rakstīja: uz lohiem jau pasaule turaas, kads tur briinums
Pirmais jau ar nopirka JAUNU reno
twice...
es gan par to nebrīnos.
Multenē par Tomu un Džerija bija mirklis, kurā kaķis piepisa suni divreiz un tad suns lūkojās spogulī un redzēja ēzeli
es pac iebraucu kokā ar 2 mēneši brauktu golpu. Apdrošinātāji norakstīja, un sazin kur aizvilka. Pēc vairāk kā gada nezinu kas man zvanīja un tincināja, vai mašīnai esot bijusi 'sekretka', esot salikts un nevarot pielaist...
Tātad apdirsinātāji pārdeva kaut kam norakstītu autosu...
smaidiigais rakstīja: es pac iebraucu kokā ar 2 mēneši brauktu golpu. Apdrošinātāji norakstīja, un sazin kur aizvilka. Pēc vairāk kā gada nezinu kas man zvanīja un tincināja, vai mašīnai esot bijusi 'sekretka', esot salikts un nevarot pielaist...
Tātad apdirsinātāji pārdeva kaut kam norakstītu autosu...
NU UN?
Tiem, kas nezina...
Apdrošinātāji pēc auto norakstīšanas mašīnas ne vienmēr auto liek zem preses, bet pārdod tās mašīnas izsolēs. Tātad, kāds tās nopērk. Vai nu kāds no LV, vai no citurienes. Un kā šķiet, ko ar tiem auto dara? Protams, atajuno un tirgo... Tie "no Vācijas" sistie tieši tāpat tiek izsolēs no apdrošinātājiem iepirkti, pēc tam pārpirkti, salipināti un pārdoti. Kā šķiet, kā lielākā daļa amerikāņu te nokļuva?
Mums arī zināms viens auto, kurš tika visai labi nolocīts un norakstīts, bet pēc gadiem 4 valmierā sataisīts un tirgots tālāk...
Ir pat bildes no crasha un ss.lv bija pēc remonta (sludeklī nebija ne vārda, ka bijis remontierēts)...
Palaidniex rakstīja: Mums arī zināms viens auto, kurš tika visai labi nolocīts un norakstīts, bet pēc gadiem 4 valmierā sataisīts un tirgots tālāk...
Ir pat bildes no crasha un ss.lv bija pēc remonta (sludeklī nebija ne vārda, ka bijis remontierēts)...
Vai tad kāds sludekļos liek - auto ir bijis pamatīgi sists? Tu liktu?
GB12 rakstīja:
smaidiigais rakstīja: es pac iebraucu kokā ar 2 mēneši brauktu golpu. Apdrošinātāji norakstīja, un sazin kur aizvilka. Pēc vairāk kā gada nezinu kas man zvanīja un tincināja, vai mašīnai esot bijusi 'sekretka', esot salikts un nevarot pielaist...
Tātad apdirsinātāji pārdeva kaut kam norakstītu autosu...
NU UN?
KAS NU UN?
stulbs vai ieliecies?
Smalkie apdirsinātāji kam būtu jārūpējas par satiksmes drošību, nepieļaujot piedalkīties satiksmē 'neremontējamus auto' tos pārdod, gūstot peļņu, un atļaujot tomēr piedalīties satiksmē. Tas, ka 'neviens neliek sludinājumos info par to, ka mašīna sista' nenozīmē, ka neinformēt pircēju ir ētiski! Tas ir augstākajā mērā neētiski, un smalko apdirsinātāju aizbildināšanās par to, ka tiņi, lūk, neko nezina par to, kas ar mašīnām notiek, neiztur kritiku!
Pircējam IR TIESĪBAS zināt visu par auto vēsturi, un vēstures noklusēšana ir tas pats kas melošana.
Bet peļņa jau visiem tuvāka, un NU UN? saka kaut kāds apdirsināšnas kantorim piezīdies GB12 vai kā viņu tur sauc. Nekā personīga!
smaidiigais rakstīja:
KAS NU UN?
stulbs vai ieliecies?
Smalkie apdirsinātāji kam būtu jārūpējas par satiksmes drošību, nepieļaujot piedalkīties satiksmē 'neremontējamus auto' tos pārdod, gūstot peļņu, un atļaujot tomēr piedalīties satiksmē. Tas, ka 'neviens neliek sludinājumos info par to, ka mašīna sista' nenozīmē, ka neinformēt pircēju ir ētiski! Tas ir augstākajā mērā neētiski, un smalko apdirsinātāju aizbildināšanās par to, ka tiņi, lūk, neko nezina par to, kas ar mašīnām notiek, neiztur kritiku!
Pircējam IR TIESĪBAS zināt visu par auto vēsturi, un vēstures noklusēšana ir tas pats kas melošana.
Bet peļņa jau visiem tuvāka, un NU UN? saka kaut kāds apdirsināšnas kantorim piezīdies GB12 vai kā viņu tur sauc. Nekā personīga!
Klau, aizej nervus paārstēt, ja nespēj bez lamāšanās diskutēt. Tas pirmkārt.
Otrkārt, neiet runa par neremontējamiem auto, bet par auto, kuru remonta izmaksas pārsniedz 70% no tirgus vērtības (klienta cena), tobiš, kurus apdrošinātājam nerentējas remontēt. Ārvalstīs šis procents ir vēl mazāks un jaunam auto to var ļoti ātri dabūt. Dažiem atliek uzsist purnu un auto skaitās norakstāms. Bet, kā zināms, servisiem šiem pasākumiem ir pavisam citi izcenojumi un līdz ar to tās atjaunošanas izmaksas var būt rentablas. Bez tam, daudzas no tām tiek tirgotas rezerves daļās. Pricējs pats izlemj, kā viņš to mašīnu izmantos. Tu tagad gribēsi apgalvot, ka nepārdotu mašīnu, teiksim, zaļam gurķim, kas nupat nolicis tiesības? Vai kaimiņam, par kuru tu zini, ka viņš mīl iedzert un braukt? Tu pateiktu viņam - nē, tev es mašīnu nepārdošu? Ja nē, tad esi divkosis.
Treškārt, ja tavs auto izrādītos sists, tu sludinājumā liktu - mašīna ir sista? Vai arī tu norādītu jau sludinājumā visus defektus? Un kur ir apdrošinātājs vainīgs, ka nākamais pircējs nenorāda to? Tikpat labi tu vari pateikt arī, ka dīleris ir vainīgs pie tā, ka tu, pārdodot auto, neuzrādi defektus. Vai arī tu uzņemsies atbildību, ka tava auto pircējs pēc tam, mēģinot mašīnu pārdot, kaut ko nākamajam pircējam noklusēs?
Piektkārt, un tev, protams, peļņa un sava kabata nav tuvāka? Un tu savam darba devējam neesi piezīdies? Nekā personīga.
apdirsinātāji deklarē, ka viņu darbība vērsta uz to lai būtu izdevīgāk klientam - bet patiesība kā īlens lien laukā no maisa. Klientam, kam mašīnu noraksta jau ir vienalga, viņš saņem citu vietā, vai vērtību, kas līdzvērtīga blablabla
Bet.
Ja mašīnu atzīst par neremontējamu, tad tas pats apdrošinātāja no 'pārapdirsinātāja' saņem arī pilnu savu daļu, vai ne tā? Un tad sākas interesantā daļa - norakstītā mašīna caur pilnīgi trešām personām kas ļoti lēti tikušas pie šiem lūžņiem pēkšņi vei ne tik pēkšņi 'atdzimst'! Nu un šīs pilnīgi trešās personas, kuras nu nekādi nav saistītas ar apdrošinātājiem, bet tikai netīšām gāja garām vārtiem kad tie lūžņus meta ārā - tiek pie pieklājīgas peļņas kā mazlietotus pārdodot salāpītus auto, 'piemirstot' painformēt savus klientus par mašīnas vēsturi. ja Tev, cienījamais, pēc šitādām izdarībām vēl šķiet, ka shēmā nav nekā nosodāma, tad te nu ir mūsu augsti morālie apdirsinātāju standarti...
Smaidīgais, tu man tā arī neatbildēji uz jautājumiem?
1. Vai tu, liekot sludinājumu, pārdodot savu auto, jau sludinājumā norādi visus defektus?
2. Vai tu esi gatavs uzņemties atbildību par tavu mašīnu nākamo īpašnieku neētisko vai pat nelikumīgo rīcību?
Pie viena vēl trešais jautājums - pieņemsim, ka tu sasit mašīnu. Šrots A tev piedāvā 400latus, šrots B - 1000, bet tu zini, ka šrots B to mašīnu taisīs un tirgos. 3x vari minēt, vai sludinājumā liks, ka auto ir sists. Kuram tu to mašīnu atdosi? Vai tu necentīsies atgūt maksimāli vairāk?
Kaut kā man liekas, ka tieši tava dubultā morāle kā īlens lien ārā no maisa.
z) visus tirgotos auto, cik man ir bijuši - (kādi 3 laikam) esmu ļoti godīgi izstāstījis visu, kas ar auto ir noticis, kamēr tas ir bijis manās rokās. Visu.
iepriekš topikā minētie laboto auto parādīšanās gadījumi tirgū nav bijuši iespējami bez apdirsinātāju utt piedalīšanās.
Nesaprotu ko tu centies pierādīt?
Ka ir normāli vienam klientam teikt, ka mašīna ir norakstāma un neremontējama, un tad tomēr to remontēt un pārdot - iespējams kā nesistu?
smaidīgais, smieklīga, gļēva un divkosīga ir tava izlocīšanās un izvairīšanās no tiešas atbildes...
ja nesaprati, vēlreiz uzdošu jautājumu:
1) Vai tu, liekot sludinājumu, pārdodot savu auto, jau SLUDINĀJUMĀ norādi visus defektus?
2) Vai tu esi gatavs uzņemties atbildību par tavu mašīnu nākamo īpašnieku neētisko vai pat nelikumīgo rīcību? Tobiš, vai tu jutīsies vainīgs, ja nākamais īpašnieks tavu auto sasitīs, sačiņīs un pēc tam pārdos kā nesistu?
3) tu sasit mašīnu. Šrots A tev piedāvā 400latus, šrots B - 1000, bet tu zini, ka šrots B to mašīnu taisīs un tirgos. 3x vari minēt, vai sludinājumā liks, ka auto ir sists. Kuram tu to mašīnu atdosi?
Lūdzu, pacenties atbildēt uz šiem manuprāt elementārajiem jautājumiem.
GB12 rakstīja:
Bams rakstīja:
Vilks rakstīja: gribējās padomu palūgt
kā rīkoties, ja 4 mēnešus pēc jauna auto iegādes ar speciālistu palīdzību esmu konstatējis, ka, visticamāk, auto pirms pārdošanas ir remontēta virsbūve
Savulaik Lauva Auto piekopa šādu praksi. Mums bija darba autiņš Peugeot, kuru 2 gadu vecumā viens darbonis ziemā 2x apmeta kūleni, mašīna bija samīcīta no visām pusēm. Pēc Kasko un vēl tur kādu sexpertu novērtējuma tā nebija vairs labojama. Saņēmām apdrošināšanu, sexperti auto savāca.
Liels bija mans izbrīns, kad pēc kāda pusgada to kā jaunu ieraudzīju pie kāda lielveikala. Ar tiem pašiem numuriem kamēr gaidījām jaunos, laimīgos īpašniekus to rūpīgi aplūkoju un atradu dažas mazas buktes, kuras zināmu iemeslu dēļ zināju, bet nezinātājs tā uzreiz neieraudzītu Sagaidījām jauno īpašnieci, viņa teica, ka auto pirkts no salona kā jauns... Un tiešām nobraukums tik knapi 6000tk. Vot kā vajag
Neticu... Kaut kas nelīmējas tavā stāstā kopā... Divgadīgu auto par jaunu uztaisīt nemaz nav tik viegli. Domā, auto salons pārsita šasijas numurus, plāksnes, sataisīja mašīnu tā, lai nebūtu nevienas nodiluma pazīmes ne salonā, ne uz virsbūves, saviltoja iegādes dokumentus, atbilstības sertifikātus, lai piereģistrētu kā jaunu, bet nesamainīja reģistrācijas numurus, lai kaut vismaz divgadīgai numuru sērijai nebūtu, kur piejāties? Tās izmaksas tādam pasākumam tad ir pilnīgi nerentablas.
Nezinu, varbūt, bet savām acīm redzēju nobrauktos km panelī. Manuprāt kruķit nost jau ir neētiski. OK, lai jau tirgo uzceltus autiņus, bet autosalons (ofic.auto dīleris) tomēr jau ar to atšķiras no parasta plača, ka tam cilvēki tic, ko šie borē un, ka mašīnas būs no rūpnīcas. Nevis no miskastes.
Jā, pilnīgi iespējams, ka salons no apdrošinātāja atpērk sistas mašīnas, kuras apdrošinātājs atzīst kā bojāgājušas, dīleris tās salipina kopā (galu galā, citi izcenojumi) un tad tirgo kā mazlietotas, tas nav nekas īpašs, nosodāms un tā notiek visā pasaulē. Jā, iespējams arī, ka mašīnai ticis attīts spidometrs, bet, ka tā ir tirgota kā jauna - šite manuprāt sākas piedomātā daļa...
Nu ok, krietns laiciņš ir notecējis, precīzi vārds vārdā neatceros ko madāma teica, bet nu par tiem 6000km domāju šai no Dīleriem makaroni tika sastūķēti visos caurumos labi daudz. Neba nu teica, ka kūleņi ar to tika mesti un tāpēc auto stāvējis un tik maz nobraukts.
Ekonomiska, plaša automašīna. Labā tehniskā stāvoklī.
Virsbūves darbi un krāsošana.
ej pupās, man tev nekas nav jāskaidro un nav laika tādām izklaidēm
manu pārliecību, ka apdirsināšana ir un paliek likumīgas ierāves veids tavi izteikumi tikai ir palielinājuši
smaidiigais rakstīja: ej pupās, man tev nekas nav jāskaidro un nav laika tādām izklaidēm
manu pārliecību, ka apdirsināšana ir un paliek likumīgas ierāves veids tavi izteikumi tikai ir palielinājuši
Nu, protams, kā nav, ko atbildēt, tā "man nekas nav jāskaidro, nav laika"utt... Uzbraucieniem gan kaut kā vienmēr laiks atrodas...
nu ko tu vaimanā kā nelaime
esmu pārdevis 3 mašīnas man nekad nav bijis jāmelo par to kas tai ir vai nav noticis
sadauzīto vienu apdirsinātājs paņēma, teica ka norakstīs un metīs ārā, bet pēc gada kāds man prasīja vai tai nav slepenais slēdzis
Citu faktu man nava. Ko vēl tu gribi?
smaidiigais rakstīja: nu ko tu vaimanā kā nelaime
esmu pārdevis 3 mašīnas man nekad nav bijis jāmelo par to kas tai ir vai nav noticis
sadauzīto vienu apdirsinātājs paņēma, teica ka norakstīs un metīs ārā, bet pēc gada kāds man prasīja vai tai nav slepenais slēdzis
Citu faktu man nava. Ko vēl tu gribi?
Es vaimanāju??? Tu jau esi tas, kas te vaimanā par ļaunajiem apdrošinātājiem, kuri neseko līdzi, vai nākamie pircēji aiznākamajiem melo vai nemelo, kuri tik slaucot naudu utt. utjp.
Bet ko es gribu? iesākumam pietiktu ar atbildi uz manis uzdotajiem jautājumiem.
Bai ze vei, kā tu atradi šim komentāram laiku?
M77 rakstīja: Ekonomiska, plaša automašīna. Labā tehniskā stāvoklī.
content8-foto.inbox.lv/...
content8-foto.inbox.lv/...
Virsbūves darbi un krāsošana.
content8-foto.inbox.lv/...
content8-foto.inbox.lv/...
content8-foto.inbox.lv/...
content8-foto.inbox.lv/...
Nu un? Ja atjaunots pēc avārijas, tad nevar būt labā tehniskā stāvoklī?
GB12 rakstīja:
Nu un? Ja atjaunots pēc avārijas, tad nevar būt labā tehniskā stāvoklī?
Varbūt arī ka var.
Tikai jautājums cits - cik šī auto reālie pircēji, uzzinot šādu auto vēsturi, būs gatavi to joprojām pirkt? Domāju, ka labi katrs 15-ais interesents būtu gatavs to iegādāties, pārējie uzskatītu par krāpšanu neatkarīgi no tā, vai auto ir labi vai slikti sataisīts.
GB12 rakstīja:
M77 rakstīja: Ekonomiska, plaša automašīna. Labā tehniskā stāvoklī.
content8-foto.inbox.lv/...
content8-foto.inbox.lv/...
Virsbūves darbi un krāsošana.
content8-foto.inbox.lv/...
content8-foto.inbox.lv/...
content8-foto.inbox.lv/...
content8-foto.inbox.lv/...
Nu un? Ja atjaunots pēc avārijas, tad nevar būt labā tehniskā stāvoklī?
nu nevar gan buut taads auto labaa staavoklii. mashinu prieks pardoshanas taisa taka prieksh pardoshanas. tas ir, pec iespejas leetaak. galvenais, lai vizuali nebutu kur piesieties. neslepshu, vairakus gadus atpakalj pats arii paris mashinas esmu pardevis ar makrofleksu slieksnjos uzskatu, ja pircejs pats ir duraks vai zhmoga un neveic pienacigu diagnostiku, tad tads arii ir pelnijis ieberzties.
Shiirs rakstīja:
nu nevar gan buut taads auto labaa staavoklii. mashinu prieks pardoshanas taisa taka prieksh pardoshanas. tas ir, pec iespejas leetaak.
Vo, vo, un nākamajā sīkā avārijā tāds auto sadalās 2 daļās!! Tad stāsta anekdotes par lietuviešu auto 1 = 1 + 1!!
KSI rakstīja:
GB12 rakstīja:
Nu un? Ja atjaunots pēc avārijas, tad nevar būt labā tehniskā stāvoklī?
Varbūt arī ka var.
Tikai jautājums cits - cik šī auto reālie pircēji, uzzinot šādu auto vēsturi, būs gatavi to joprojām pirkt? Domāju, ka labi katrs 15-ais interesents būtu gatavs to iegādāties, pārējie uzskatītu par krāpšanu neatkarīgi no tā, vai auto ir labi vai slikti sataisīts.
Par to es nestrīdos. Protams, ka nav forši noklusēt auto vēsturi. Strīds ir par to, vai mašīnas pārdevējam būtu jāuzņemas jebkāda atbildība par to, ko ar to dara nākamais pircējs. Un par to, vai jau sludinājumā būtu jāliek, ka auto ir sists. Un par to, vai šitie īdētāji reāli dzīvē rīkotos savādāk.
manuprāt arī būtu godīgi, ja auto, kuru kā neceļamu "diagnosticējis" aptirsinātājs, nebūtu iespējams vairs NEKAD pieteikt satiksmei ar konkrēto šasijas numuru.
Ja mašīna parādās otrreizējā tirgū ar virsbūves maiņu - vēl varētu diskutēt.
Bet tā - nolocītu auto, atdod svarščikiem-brīnumdariem, kas sataisa vizuālu konpekti, bet ne vienmēr tehnisku kompeti, un palaiž tirgū.
Ja jau no mašīnas ir izmantojamas detaļas - lūdzu - izpārdodiet detaļās, bet nepieļaujiet auto atdzīvināšanu no miroņiem kā pilnvērtīgu tr. līdzekli, ja rez tas ir tik nolocīts...
Kā labs piemērs varētu būt - apdrošinātājam pēc pietiekami nopietna craša automašīnu norakstot jāizdara ieraksts kaut vai Latvijas CSDD reģistrā - norakstīta dēļ pārāk lieliem bojājumiem. Ja kāds to VIN kodu ir atkal uzlicis ielā tad jābū ierakstam, kāds bija auto iepriekšējās norakstīšanas iemesls - un šo info, lai var pārbaudī katrs ar maksas īsziņu... Nebūs jāliek pat sludinājumā...
jauns auto- iespējams remontēts
gribējās padomu palūgt
kā rīkoties, ja 4 mēnešus pēc jauna auto iegādes ar speciālistu palīdzību esmu konstatējis, ka, visticamāk, auto pirms pārdošanas ir remontēta virsbūve un tas izdarīts ne īpaši kvalitatīvi- var redzēt asimetriju virsbūves elementos utml.
lielākais risks- pārdevējs paska, ka auto esmu remontējis pats kaktu kantorī un atteikties garantijas sniegšanas vispār.
iespējams, ka atzīst savu vainu...
man ir doma auto aizvest pie experta, ja expertīze pozitīva, tad vērsties pie pārdevēja (nezinu ko prasīt, jo nezinu pieredzi), ja pārdevējs noraida prasību, tad būtu jāmeklē kāds liecinieks- latvija maza, lēnā garā varētu atrast
protams, cilājot šo jautājumu ir risks palikt bez garantijas, bet tāds pastāv visu garantijas laiku- iespējams uz pirmo apkopi tiks fiksēts, ka auto remontēts un tāpat cauri. vienīgi kāda man varētu būt moticācija remontēt pašam, ja auto ir KASKO apdrošināšana (līzings)...