Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

VW Passat B6 dzīvē

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Tā, kungi, tas brīdis ir pienācis un pagājušajā nedēļā manā lietojumā nonāca 2006. gada VW Passat B6. Dzinējs - 2.0 TDI (140 ZS), kārba - DSG (jau gara acīm redzu komentus par šo, bet, nu, tad jau redzēs), sedans, labi aprīkots - āda, apsildāmi krēsli (gan priekšā, gan aizmugurē), klima, multistūre, puselektriskie beņķi un visādi gan vajadzīgi, gan nevajadzīgi sīkumi.

Kāpēc? Atklāti sakot, iemesls banāls - iepriekšējais auto mazliet apnicis, braucu ar to 5.5 gadus, tagad nevaru izdomāt - atstāt kā otro mašīnu vai arī pārdot. It kā ir tā, ka 1-2 reizes nedēļā mēdz būs grūtības ar sievu sadalīt auto, bet tāpēc uzturēt otru? Nu, labi, tad jau izdomāšu.

Kāpēc tieši šiseksemplārs? Atklāti sakot, Passat un VW vispār virzienā pat neskatījos. Biju domājis ņemt Qashqai+2 nullīti no salona, bet tā nu sanāca, ka viens liels un iekš LV zināms kantoris atjaunoja autoparku un viņu iepriekšējie pasāti, tiguāni, cirvji un vēl šādi tādi auto nonāca pārdošanā. Tā kā kantoris ir mana kantora sadarbības partneris, klients un vēl visādi citādi zināma iestāde, kā arī ir zināms kantora transporta daļas vadītājs, nu, tad arī tie auto puslīdz zināmi ir, ar salīdzinoši labiem nobraukumiem (konkrētajam tagad manējam arī oriģinālais noskrējiens ir 94 000 km, kas priekš sešgadīga dīzeļa manuprāt nepavisam nav slikti). Pirms dažiem mēnešiem biju ielicis topiku par 2.0 FSI, uz kuru, kā saka, sākumā biju aci uzmetis. Bet, nu, kaut kā tomēr tas auto neuzrunāja, īpaši pēc tam, kad izbraucu ar šo dīzeli (abi auto bija vienā cenā). Parunāju ar vienu rumbulistu, kurš teica, ka 2.0 FSI no pasātiem esot visneejošākā versija, tad vēl viens čoms, kuram ir bijuši 2 B6 dīzeļi un viens benzīnnieks, ieteica labāk uz dīzeli skatīties (kaut gan it kā neesmu no tiem, kas baigi ietekmējas no paziņu ieteikumiem, parasti ņemu auto, ja patīk un neklausos visādus tur "sūds, birst" u.tml.... Plus vēl benzīnnieks bija švakāk aprīkots... Karoče, nosliecos par labu dīzelim. Bai ze vei, šis ir mans pirmais auto ar automātisko kārbu, redzēs, kā būs. Runā, ka tie, kas reizi iesēžas automātos, mehāniskās ķeseles vairs redzēt negrib.

Tātad, doma ir pakļaut sevi lamāšanai un sazinkam vēl, bet tādā kā dienasgrāmatas veidā šajā topikā aprakstīt minētā auto niķus, stiķus un to, kā tie tiek risināti.

Un te jau var sākt ar pirmo. Nada že gadīties, ka pirmajā vakarā pēc darba nevarēju piedarbināt. Aķis nebija vainīgs (pagājušajā gadā mainīts), pie tam, kad biju paņēmis izmēģināt -10 grādu salā, leca normāli. Pieslēdza pie kompja, uzrādīja kloķenes devēju, nu, ķipa ar to esot jāsāk. Dabūt varot tikai pie dīlera. Maksā 39 lati (starp citu, esmu kaut kur lasījis, ka šiem auto esot salīdzinoši lētas oriģinālās detaļas). Tā kā piektdienas pēcpusdienā vistuvāko VW dīleri sazvanīt neizdevās, tad šis pasāciens tika atlikts pēc brīvdienām.

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..14
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

rudens68 rakstīja:

sarashkins rakstīja:

GB12 rakstīja: Es uztvēru vadoņa domu. Principā jau taisnība ir - VW neražo filtrus. Tas "oriģinālais" vairāk bija domāts - VW atbalstītais vai kaut kā tml.

Drīzāk ir tā, ka "oriģinālā" detaļa ir ražota saskaņā ar autoražotāja uzstādītajām prasībām, paralēli tam tas pats ražotājs var saražot to pašu detaļu, pēc saviem ieskatiem "optimizējot" procesu, samazinot materiālu izmaksas (plānāki bleķi, zemākas kvalitātes utt), līdz ar to nevar apgalvot, ka viena ražotāja "aftermarket" detaļa vienmēr būs ekvivalentas "oriģinālam".

Sliecos Tev pievienoties , un tā ir visur . Arī pārtikas rūpniecībā u. t. t .

Un tā pie mums nonāk, piemēram, Paulig kafija par cenu, kas lētāka kā Vācijā, un nez kāpēc (reāls gadījums) Vācijas vēstniecības darbiniece (vāciete) šo Paulig kafiju ved/pasūta sev no Vācijas, jo vietējos Rīgas veikalos nopērkamā ir bezgaršīga. Tāpat elektroinstrumenti ir ar "Austrumeiropai" domātu kvalitāti, iespējams arī tās Lemforder detaļas, ko Pirmais minēja, ka A4 piekare nokalpoja tikai vienu gadu.. utt.

Starpcitu arī gribēju rakstīt par kafiju , tik no cita skatu punkta . Manai radiniecei ir slimība celiakija ( nepanes graudaugus ). Un šie slimnieki sajūt pat vis , vis visniecīgākos piejaukumus . Un arī viņa tāda paša brenda Vācijā ražotu kafiju var dzert , bet citur ražotu nē , uzreiz vēdergraizes . Un protams ne tikai kafiju , jogurti .....

Pats kad SKY degustēju Vācu jogurtu un NEvācu , nu nekādu atšķirību nejutu .

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: te ljoti labi var redzeet postpadomju cilveeka praata speejas. jums laikam neienaak praataa doma, razhotajs vienkarshi pielaago cenu attiecigajam tirgum, jo buusim reaali, nav mums taada pirktspeeja kaa vaacijaa.

bet taa vispar jautri palasiit visas shiis gudriibas, ahujennie kvalitaates eksperti.

biju nupat rimī.... liilā kafija maksā apmēram 5 lati..... nupat biju zviedrijā un to pašu lillā kafiju atvedu no turienes...

pirmkārt jamā ir garšīgāka, otrkārt maksā gandrīz 2 reizes lētāk....

ražotājs vienkārši pielāgo cenu nabaga zviedriem

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Latvijā kafijai ir liels akcīzes nodoklis.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Shiirs rakstīja: te ljoti labi var redzeet postpadomju cilveeka praata speejas. jums laikam neienaak praataa doma, razhotajs vienkarshi pielaago cenu attiecigajam tirgum, jo buusim reaali, nav mums taada pirktspeeja kaa vaacijaa.

bet taa vispar jautri palasiit visas shiis gudriibas, ahujennie kvalitaates eksperti.

biju nupat rimī.... liilā kafija maksā apmēram 5 lati..... nupat biju zviedrijā un to pašu lillā kafiju atvedu no turienes...

pirmkārt jamā ir garšīgāka, otrkārt maksā gandrīz 2 reizes lētāk....

ražotājs vienkārši pielāgo cenu nabaga zviedriem

Cik kg kafija dienā nopērk zviedri un cik latvieši?

Starp citu, turpat blakus, Oslo, cenas paikai ir pamatīgi saskrūvētas. Pat tā saucamajos "first price" veikalos viss maksā vismaz 2x dārgāk kā pie mums.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Latvijā kafijai ir liels akcīzes nodoklis.

pareizi par četriem latiem kilogramā?

interesanti.... latvijā sūdīga kafija maksā 2 reizes dārgāk kā kafija tādā pašā paciņā zviedrijā

un bāleliņš parastais meklē cenai attaisnojumus tā vietā lai nepirktu dārgo sūdu

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ir pieprasījums, ir piedāvājums.

Ja stulbais latvietis ir gatavs pirkt sliktu kafiju par augstu cenu, tad kāpēc netirgot?

Mēs vienu gadu pirkām no leišiem nelikvīdos burkānus par 50 Ls/t, spiedām sulā un tirgojām restorānos ārzemniekiem par 1 Ls glāzē. Aizgāja uz urrā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

iedomājies cik no stulbajiem latviešiem ir bijuši tajā pašā zviedrijā paskatīties cik kafija maksā

un pilni forumi ir ar apgalvojumiem, ka latvijā tirgo 3 sezonas vecu preci kā ahujenno jaunumu un vismaz par cenu, kas latos pārsniedz ciparus eirikos tajā sūda eirÔpā

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais tev ir sazombeeta domaashana. man tikko viens kolegjis ari tads pats pajolins ar putniem galvaa kaa tu, sapirkaas vaacijaa veljaspulverus, jo latvijaa nopeerkamajiem esot smiltis klaat un tie tik labi nemazgaa, kautgan cena tada pati. saladeja pilnu bagazhnieku mashiinai, nu tik mazgaas zekjes, nu tik buus

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Pirmais tev ir sazombeeta domaashana. man tikko viens kolegjis ari tads pats pajolins ar putniem galvaa kaa tu, sapirkaas vaacijaa veljaspulverus, jo latvijaa nopeerkamajiem esot smiltis klaat un tie tik labi nemazgaa, kautgan cena tada pati. saladeja pilnu bagazhnieku mashiinai, nu tik mazgaas zekjes, nu tik buus

pareizi

zviedrijā nopērkamaijai kafijai 50% klāt ir lētā soja

kā gan savādāk jamā tur būtu lētāka

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Šodien Passātam sakarā ar rūpnīcas kampaņu nomainīja divas nenomainītās sprauslas... Cerams, ka no rītiem zem mīnus 10 leks labāk, jo līdz šim zemās temperatūrās baigi jāgriež bija. Aķis nomainīts, degvielas filtrs nomainīts, sveces strādā... Bet šo šoziem jau diezvai sanāks pārbaudīt...

Atklājās 2 citas šaizes. Iepriekš rakstīju, ka autiņš slikti uzsilst. Siltums parādās ātri, bet salons neuzsilst. Izrādās, viņam pie labā podkriļņika esot papildus sildītājs, kas esot izģērbies, tobiš, nestrādā. Esot jājauc un jāskatās, vai var remontēt vai jāmaina nost. Nu labi, šis jautājums laikam būs aktuālāks rudenī.

Bet ir otra Bēda. Spararats iet uz galu. Kā servisā pateica, galīgi traki vēl nav, bet, nu, tā īslaicīgā taršķēšana esot tāda, ka pamazām jāsāk domāt par maiņu. Jauns "oriģinālais" maksājot ap 500 latiem. Līdz ar to jautājums laikam Sviestam - ko tu vari piedāvāt? Izejas dati - B6, sedans, 2.0 TDI 140 ZS, DSG kārba, 1. reģ. - 2006., pēc šasijas - 7. gada...

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Ja iet spararats uz beigām, tad tev reāli no kādiem 300 tūkstošiem ir notīts uz tiem 94 iegādes brīdī, tāda nu ir reālā situācija ar dīzeļiem no Vācijas. Bet caur VAG var pārbaudīt reālo nobraukumu iekš ECU, ja tas nav jau pārinstalēts. Reāli viņš kalpo vismaz 200 - 300 štukas. Lētāk pa 350-400 Ls nedabūsi. To webasto šrotā pa 110 Ls var iepirkt, remontēt nav jēgas, jo parasti jāmaina degkamera, kas jauna maksā krietni vairāk.

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

O, sorry, neizlasīju, ka pirkts tepat Latvijā, bet nu interesanti, ka spararats ir nobeidzies tik ātri. Savam mainīju pie kaut kādām 250 štukām.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja: O, sorry, neizlasīju, ka pirkts tepat Latvijā, bet nu interesanti, ka spararats ir nobeidzies tik ātri. Savam mainīju pie kaut kādām 250 štukām.

Domājams, tas ir atkarīgs no startēšanas biežuma.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

kvatra

O, sorry, neizlasīju, ka pirkts tepat Latvijā, bet nu interesanti, ka spararats ir nobeidzies tik ātri. Savam mainīju pie kaut kādām 250 štukām.

==================

Hmm, ja palasās vācu forumus par tēmu, tad vispār to

divmasu spararatu kalpošanas ilguma diapazons ir diezgan plašs - no 40 000 km līdz 300 000+ km...Likumsakarības, kā vāczemnieki raksta, nav nekādas, tīrā loterija Tur var atrast arī "čaklo roku kluba" pārstāvjus, kuri ir izsvieduši laukā visus tos divmasu spararatus, DSG , un pārbūvējuši to visu uz parastu spararatu, parastu manuālo ātrumkārbu utt.. bet nu tas laikam pa spēkam tikai cilvēkiem, kuriem rokas aug un galvas uztupinātas pareizajās vietās

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

kvatra rakstīja: O, sorry, neizlasīju, ka pirkts tepat Latvijā, bet nu interesanti, ka spararats ir nobeidzies tik ātri. Savam mainīju pie kaut kādām 250 štukām.

Domājams, tas ir atkarīgs no startēšanas biežuma.

Tā varētu būt, jo ar to mašīnu ir pārsvarā pa pilsētu braukts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: kvatra

O, sorry, neizlasīju, ka pirkts tepat Latvijā, bet nu interesanti, ka spararats ir nobeidzies tik ātri. Savam mainīju pie kaut kādām 250 štukām.

==================

Hmm, ja palasās vācu forumus par tēmu, tad vispār to

divmasu spararatu kalpošanas ilguma diapazons ir diezgan plašs - no 40 000 km līdz 300 000+ km...Likumsakarības, kā vāczemnieki raksta, nav nekādas, tīrā loterija Tur var atrast arī "čaklo roku kluba" pārstāvjus, kuri ir izsvieduši laukā visus tos divmasu spararatus, DSG , un pārbūvējuši to visu uz parastu spararatu, parastu manuālo ātrumkārbu utt.. bet nu tas laikam pa spēkam tikai cilvēkiem, kuriem rokas aug un galvas uztupinātas pareizajās vietās

Vai lētāk un vienkāršāk nebūtu nopirkt auto ar manuālo kārbu?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mašīnas apakša jau apskatīta - personiski, nevis ar dīlerservisa starpniecību? Kaut kur te bija līdzīgs tofiks par B6 pasaciņu, kur viens bija iemetis ka fofāgens santīma mīlestības & vajadzības lai gābē fiksāk pamestu savu passātu zem preses dēļ apakšu esot tikai nogruntējis un apkrāmējis ar plastmasiem un nekā vairāk...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

haha , normāla zituācija

man ar sapņos nerādijās bērnam iepirkt Clio , ar baudāmo 1,2l megadzinēju , bet 3gadīgu,140kkm brauktu,MM apkoptu un pa 900lašiem

nu kālab ne

Bērns laikam no agresīvajiem braucējiem un par to šim tāds sods?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

GB12

Vai lētāk un vienkāršāk nebūtu nopirkt auto ar manuālo kārbu?

=======================

Kas zina, kas ļaužus pastūmis uz tehnisko "jaunradi",

kādā veidā viņi pie auto tikuši ...Varbūt puisis grib saglabāt "super-puper" maksimāli pa "pilno+" aprīkoto auto, bet nevēlas čakarēties ar visādiem spararatiem un , ja nepaveiksies, arī DSG. varbūt puisis papildus tam vēl strādā šrotā, un visādas daļas viņam pieejamas, kā mums bulciņas kioskā Ir būts tādos nopietnos šrotos

Vācijā, Austrijā, Itālijā... ak vai, kas tik tur nebija it kā

vienkāršos skārda angāros, paslēpts no "parasto" apmeklētāju skatieniem ...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Mašīnas apakša jau apskatīta - personiski, nevis ar dīlerservisa starpniecību? Kaut kur te bija līdzīgs tofiks par B6 pasaciņu, kur viens bija iemetis ka fofāgens santīma mīlestības & vajadzības lai gābē fiksāk pamestu savu passātu zem preses dēļ apakšu esot tikai nogruntējis un apkrāmējis ar plastmasiem un nekā vairāk...

Tu ēd kaut ko pilnvērtīgu ar šad tad? Smadzeņu darbībai noderētu..

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja: Mašīnas apakša jau apskatīta - personiski, nevis ar dīlerservisa starpniecību? Kaut kur te bija līdzīgs tofiks par B6 pasaciņu, kur viens bija iemetis ka fofāgens santīma mīlestības & vajadzības lai gābē fiksāk pamestu savu passātu zem preses dēļ apakšu esot tikai nogruntējis un apkrāmējis ar plastmasiem un nekā vairāk...

Tu ēd kaut ko pilnvērtīgu ar šad tad? Smadzeņu darbībai noderētu..

Kas Tu tik tagad pamanīji, ka viņš nav spējīgs uzrakstīt loģiski izprotamu un gramatiski pareizu saliktu paplāšinātu teikumu.

Un cik atceros, tad šams lielījās, ka mācīties skolā , kur nu vēl augstskolā, nav nekādas jēgas ...

Nu lasot viņa teikumu uzbūvi, māc šaubas, vai viņš maz ir pamatskolu pabeidzis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vislabākais ka man kaut ko pārmet deksters un valdiņš...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Mašīnas apakša jau apskatīta - personiski, nevis ar dīlerservisa starpniecību?

Ir. Nu un?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

haha , normāla zituācija

man ar sapņos nerādijās bērnam iepirkt Clio , ar baudāmo 1,2l megadzinēju , bet 3gadīgu,140kkm brauktu,MM apkoptu un pa 900lašiem

nu kālab ne

Bērns laikam no agresīvajiem braucējiem un par to šim tāds sods?

Ja tev tava šrota vietā būtu tādu nopirkuši, pats biksēs aiz laimes taisītu, clio sauktu par īsto un vienīgo un tusētu visādos renostiliņos...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

msh rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

haha , normāla zituācija

man ar sapņos nerādijās bērnam iepirkt Clio , ar baudāmo 1,2l megadzinēju , bet 3gadīgu,140kkm brauktu,MM apkoptu un pa 900lašiem

nu kālab ne

Bērns laikam no agresīvajiem braucējiem un par to šim tāds sods?

Ja tev tava šrota vietā būtu tādu nopirkuši, pats biksēs aiz laimes taisītu, clio sauktu par īsto un vienīgo un tusētu visādos renostiliņos...

No kurienes tad viņa leišu radiem Clio ?

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..14
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti