VWfans rakstīja:
www.ss.lv/...
Paldies par piedāvājumu, bet auto jau ir.
Sieva rullē ar Coltu, pats ar čipotu v70- vid. 5.6l dīzeļa, ziemā līdz 6.5l
VWfans rakstīja:
www.ss.lv/...
Paldies par piedāvājumu, bet auto jau ir.
Sieva rullē ar Coltu, pats ar čipotu v70- vid. 5.6l dīzeļa, ziemā līdz 6.5l
zhuks rakstīja:
Vai tad tik maz sanāktu? Ja pieņem, ka uz simta tērē 8.5litri un vienā braucienā nobrauc 100km, ārā ir -5grādi Celsijā. Uz benzīna tak sanāk nobraukt kādus 10km, kamēr pārslēdzas uz gāzi,ne? Pa manam uz kādi 4,- jārēķinās.
Siltos laika apstākļos no rīta ar benzīnu sanāk nobraukt 400-500 m, bet, kad ārā bija -20 C, tad nedaudz vairāk par 1 km. Un tas ir 2 l motoram.
10 km ar benzīnu līdz motora uzsilšanai līdz +31 C ir iespējams vienīgi, ja kaut kas nav kārtībā ar termostatu.
vispār jau sprauslām veselīgāk tomēr ap +40 taisīt pārslēgšanos. +31 pie termostata nozīmē, ka uz sprauslām kā tās ieslēgsies būs krietni mazāk.
Sūds par sprauslām - tas pārslēgšanās slieksnis tiek likts uz 40 grādiem lai reduktors spētu nodrošināt padevi, jo atšķirībā no pirmajām divām paaudzēm, kur motors pats sūc no reduktora gāzi, trešajai un ceturtajai reduktoram ir jānodrošina iztvaicēšana.
Būtu nomikam civiks, nevis cirvis, būtu teksts "Siltos laika apstākļos no rīta ar benzīnu sanāk nobraukt 400-500 m un tad sāk raustīties uz gāzes"...
kolumbs rakstīja: Ja normāla gāzes iekārta un viss mašīnai darbojas normāli- nekas nesmird.
Par ekonomiju - jāņem vērā, ka gāzi patērēs vairāk nekā benzīnu + vēl gāzes iekārtas apkopes/remonti. Izmkaksu starpība vismaz man sanāk apmēram 30 - 40 %. Ja kāds mēģina iestāstīt, ka 50 % - pārspīlē.
Ja daudz brauc, ir ekonomija.
Savukārt, ja attiecīgais modelis ir pieejams ar labu dīzeļdzinēju, izmaksas gāze vai dīzelis ir līdzīgas.
Mīnusi:
1) Ja patīk sportot, var just jaudas samazinājumu, vienkārši raiti braucot nejūt (pie nosacījuma, ka laba gāzes iekārta);
2)biežāka pildīšanās;
3)Sašakarēts bagāžnieks, jo tur atrodas vai nu balons vai rezerves rats, kura vietā balons.
Gāzes patēriņš un jaudas samazinājums - jā, parastajos ķep ļep risinājumos tev ir taisnība - bet ja gāzes iekārtai ir normālas sprauslas un motoru vada kaut kas plaši izplatīts un saprasts, hoķ tas pats boša motroniks, tad var arī to visu izveikt normāli - es neredzu iemeslu kāpēc lai motors, kura vadības blokam ir uztaisīts otrs karšu komplekts, pielāgots gāzes iekārtai un gāzes oktānskaitlim, patērētu gāzi vairāk nekā benzīnu
Un par to ķīseļa naudas patēriņa vienādību ar gāzes plīti - izbrauc kādreiz arī ārā no tās savas rīgas - atklāsi ka vidējais benzīnnieks ekonomijā no ķīseļa atpaliek 1-2 litru robežās.
msh rakstīja:
Un par to ķīseļa naudas patēriņa vienādību ar gāzes plīti - izbrauc kādreiz arī ārā no tās savas rīgas - atklāsi ka vidējais benzīnnieks ekonomijā no ķīseļa atpaliek 1-2 litru robežās.
Izglītības līmenis tev joprojām labs Tā arī dzīvosi ar nepabeigtu pamatskolu ?
msh rakstīja: Sūds par sprauslām - tas pārslēgšanās slieksnis tiek likts uz 40 grādiem lai reduktors spētu nodrošināt padevi, jo atšķirībā no pirmajām divām paaudzēm, kur motors pats sūc no reduktora gāzi, trešajai un ceturtajai reduktoram ir jānodrošina iztvaicēšana.
Būtu nomikam civiks, nevis cirvis, būtu teksts "Siltos laika apstākļos no rīta ar benzīnu sanāk nobraukt 400-500 m un tad sāk raustīties uz gāzes"...
Nevaru strīdēties par tik tehniskām lietām. Manam cirvim ir, ja nemaldos, 5.paaudzes gāzes iekārta (BRC).
Tāda pati iekārta uzlikta vairākiem mana darba kolēģu
auto, tai skaitā uz diviem Honda Civic ar 1,8 l motoriem.
Abi nesūdzās un jāj santīmu tāpat kā es, tiesa gan lēnāk, jo man katrā uzpildes reizē delta degvielas cenām ir lielāka.
Manam cirvim ir, ja nemaldos, 5.paaudzes gāzes iekārta (BRC).
Cik izmaksāja?
zhuks rakstīja: [
Cik izmaksāja?
600 lati + 30 lati par to, ka uzpildes vieta paslēpta zem degvielas uzpildes aizsargvāka. Kopā 630 lati.
nomiks rakstīja:
600 lati + 30 lati par to, ka uzpildes vieta paslēpta zem degvielas uzpildes aizsargvāka. Kopā 630 lati.
Kāda starpība starp 4.paaudzi un cik liela starpība ekonomijā?
zhuks rakstīja:
Kāda starpība starp 4.paaudzi un cik liela starpība ekonomijā?
Nezinu. Teica, ka vislabāk likt šo iekārtu un tādu arī izvēlējos. Bez nekāda salīdzinoša aprēķina apakšā
nomiks rakstīja:
zhuks rakstīja:
Kāda starpība starp 4.paaudzi un cik liela starpība ekonomijā?
Nezinu. Teica, ka vislabāk likt šo iekārtu un tādu arī izvēlējos. Bez nekāda salīdzinoša aprēķina apakšā
Un tu tik vieglprātīgi tā ņēmi un uzliki iekārtu, neaprēķinot kārtīgi Ekonomiju, ko sniegs ,piemēram, 16. paaudzes iekārta???
Jā, iedomājies?
Ir lietas, kuras iegādājos arī bez jebkāda ekonomiskā aprēķina, jo labs nekad nemaksās lēti.
Ja braukt ar auto, tad ar labu, ja celt māju, tad kārtīgi un kvalitatīvi. Ja pirkt uzvalku, tad tikai kvalitatīvu un tādu, kas labi uzklājas uz auguma nevis to par 100 latiem Spicē.
Tā apmēram.
Sīki un smalki pierakstu excell tabulās tikai divās izmaksu jomās - visas ar auto saistītās izmaksas, kā arī visas ar mājas celtniecību saistītās izmaksas. Sīki līdz pat santīmam.Un arī rakstīšana tabulā nenozīmē izvēlēties lētāko, bet gan iegrāmatot to, kas iegādāts.
Par pārējo galva nesāp un ikdienā nerēķinu. Dzīvojam taču vienreiz.
nomiks rakstīja:
zhuks rakstīja:
Kāda starpība starp 4.paaudzi un cik liela starpība ekonomijā?
Nezinu. Teica, ka vislabāk likt šo iekārtu un tādu arī izvēlējos. Bez nekāda salīdzinoša aprēķina apakšā
Sveiks
Esi jau rakstījis , tik es jau piemirsis . Cik Tavs crv tērēja benzīnu vidēji . Cik gāze . Ar kādu ātrumu vidēji pārvietojies , es caurmērā ap 52-53 km/h ( uz odometra man ir tāda funkcija ) un patērīņš manam 2,2 dīzelim vasarā 6 .
PS Tik izskatās ,ka mana ekonomija aizies skurstenī , jo kaut kas nav ar sparauslām un nobraukts tik 175 000
nomiks rakstīja:
Nevaru strīdēties par tik tehniskām lietām. Manam cirvim ir, ja nemaldos, 5.paaudzes gāzes iekārta (BRC).
Tāda pati iekārta uzlikta vairākiem mana darba kolēģu
auto, tai skaitā uz diviem Honda Civic ar 1,8 l motoriem.
Abi nesūdzās un jāj santīmu tāpat kā es, tiesa gan lēnāk, jo man katrā uzpildes reizē delta degvielas cenām ir lielāka.
Maldies, ceturtā. Lai arī vialle piekto palaida apritē kādus 10 gadus atpakaļ [varbūt arī citi ražotāji, bet es esmu lasījis tikai par vialle LPI], kaut kā nav dzirdēts ka kas mudernāks par ceturto paaudzi līdz mums būtu atnācis, ja neskaita no rietumeiropas atvilktas mašīnas, kuras ir tikušas gazificētas TUR. Bez tam, tie seši sotaki kā reiz pavelk uz parasta rīgas kantora četru katlu motora ceturto paaudzi.
Tiem, kas nezina atšķirību - trešās un ceturtās paaudzes pamatā ir reduktors, kurš iztvaicē gāzi un padod to uz sprauslām, kuras virina vadības bloks, piektā ir šķidrās gāzes iesmidze - teorijā vienkārši, praksē sarežģīti, jo nodrošināt konstantu spiedienu nav vienkārši - parasti balonā ir sūknis, kura darbamūžs padsmit bāru spiediena dēļ ir paīss, un visbeidzot sestā ir tiešā iesmidze - motoru, kuriem ir tiešā iesmidze [VAG FSI, mitsubišī GDI utt] esošajai degvielas sistēmai - augstspiediena sūknim un sprauslām padod gāzi un tā to nogādā cilindros.
nomiks rakstīja: Jā, iedomājies?
Ir lietas, kuras iegādājos arī bez jebkāda ekonomiskā aprēķina, jo labs nekad nemaksās lēti.
Ja braukt ar auto, tad ar labu, ja celt māju, tad kārtīgi un kvalitatīvi. Ja pirkt uzvalku, tad tikai kvalitatīvu un tādu, kas labi uzklājas uz auguma nevis to par 100 latiem Spicē.
Tā apmēram.
Sīki un smalki pierakstu excell tabulās tikai divās izmaksu jomās - visas ar auto saistītās izmaksas, kā arī visas ar mājas celtniecību saistītās izmaksas. Sīki līdz pat santīmam.Un arī rakstīšana tabulā nenozīmē izvēlēties lētāko, bet gan iegrāmatot to, kas iegādāts.
Par pārējo galva nesāp un ikdienā nerēķinu. Dzīvojam taču vienreiz.
un veelos rudens vakaros tu atshkjir savu blocinju un pliks pie spogulja tiiksminies, cik leeti esi ticis cauri
Shiirs rakstīja:
nomiks rakstīja: Jā, iedomājies?
Ir lietas, kuras iegādājos arī bez jebkāda ekonomiskā aprēķina, jo labs nekad nemaksās lēti.
Ja braukt ar auto, tad ar labu, ja celt māju, tad kārtīgi un kvalitatīvi. Ja pirkt uzvalku, tad tikai kvalitatīvu un tādu, kas labi uzklājas uz auguma nevis to par 100 latiem Spicē.
Tā apmēram.
Sīki un smalki pierakstu excell tabulās tikai divās izmaksu jomās - visas ar auto saistītās izmaksas, kā arī visas ar mājas celtniecību saistītās izmaksas. Sīki līdz pat santīmam.Un arī rakstīšana tabulā nenozīmē izvēlēties lētāko, bet gan iegrāmatot to, kas iegādāts.
Par pārējo galva nesāp un ikdienā nerēķinu. Dzīvojam taču vienreiz.
un veelos rudens vakaros tu atshkjir savu blocinju un pliks pie spogulja tiiksminies, cik leeti esi ticis cauri
Kāpēc pliks ??
Es gan pēdējo uzvalku pirku par 80 latiem...
rudens68 rakstīja: Cik Tavs crv tērēja benzīnu vidēji . Cik gāze . Ar kādu ātrumu vidēji pārvietojies , es caurmērā ap 52-53 km/h ( uz odometra man ir tāda funkcija ) un patērīņš manam 2,2 dīzelim vasarā 6 .
Benzīnu tērēja vidēji 9,5-10 l/100 km. Gāze sanāk vidēji 12,5 l/100 km.
Darba dienu maršruts ir Olaine (vidēji 110-120 km/h) - Rīgas centrs - Olaine (vidēji 110-120 km/h).
Brīvdienās mēdzam braukt arī tālākus gabalus (vidēji 110-120 km/h). Esmu braucis ar šo auto uz Slovākiju, Vāciju (2 reizes), Poliju (vairākas reizes), tad vēl tepat blakus uz Zviedriju. Tur ceļi labāki, ātrumi vidēji lielāki, bet patēriņš vienmēr sanāca krietni zemāks.
Shiirs rakstīja:
un veelos rudens vakaros tu atshkjir savu blocinju un pliks pie spogulja tiiksminies, cik leeti esi ticis cauri
Neuzminēji. Tīksminos, ka ietaupīto naudu varu iztērēt citur, piemēram, ziedot labdarībai Labestības dienas ietvaros, aizbraukt ar ģimeni vienā extra ceļojumā u.c.
Braukt ar gāzi un ietaupīt aptuveni 1000 Ls gadā nav tas pats, kas taupīt uz zeķēm vai apenēm un gadā ietaupīt 50 latus
VWfans rakstīja: Es gan pēdējo uzvalku pirku par 80 latiem...
Katram savs jeb katrai precei savs pircējs.
Ja es sasummētu visu savu šobrīd skapī esošo uzvalku iegādes vērtību, sanāktu normāls lietots auto
Kādi 2 uzvalki arī ir pirkti zem 100 latiem, bet tos jau ilgi neesmu vilcis, jo tie, kas dārgāki, patīk labāk
Nomiks, man, par laimi, etiķete neprasa ikdienā valkāt uzvalku, tāpēc velku to tikai īpašos gadījumos (kādas 5-10 reizes gadā) un tādēļ uzvalks ilgi saglabājas svaigs.
nomiks rakstīja:
rudens68 rakstīja: Cik Tavs crv tērēja benzīnu vidēji . Cik gāze . Ar kādu ātrumu vidēji pārvietojies , es caurmērā ap 52-53 km/h ( uz odometra man ir tāda funkcija ) un patērīņš manam 2,2 dīzelim vasarā 6 .
Benzīnu tērēja vidēji 9,5-10 l/100 km. Gāze sanāk vidēji 12,5 l/100 km.
Darba dienu maršruts ir Olaine (vidēji 110-120 km/h) - Rīgas centrs - Olaine (vidēji 110-120 km/h).
Brīvdienās mēdzam braukt arī tālākus gabalus (vidēji 110-120 km/h). Esmu braucis ar šo auto uz Slovākiju, Vāciju (2 reizes), Poliju (vairākas reizes), tad vēl tepat blakus uz Zviedriju. Tur ceļi labāki, ātrumi vidēji lielāki, bet patēriņš vienmēr sanāca krietni zemāks.
Tas manis rakstītais vidējais nav tas ātrums ar kādu pa šoseju . Es 90-100 pa šoseju . Tas vidējasi ir viss kopā ,gan stāvēšana ar ieslēgtu motoru ,pagalms , pilsēta , šoseja .
VWfans rakstīja: Es gan pēdējo uzvalku pirku par 80 latiem...
man liekas, ka tu pārmaksāji apmēram 73.58 latus
Colts ar gāzi
Ar gāzi aprīkots transports pašam nav bijis, tāpēc ir jautājiens- 2007.gada Coltu 1.3 ar gāzi- nu tā, lai var braukt un braukt un nedomāt par degvielas izdevumiem. Gribi un brauc, un tādā veidā 6-7Ls vietā maksāt 3,-
Cik daudz smirdēšu un vai tāds vispār uz priekšu tikšu, un vai gala rezultātā būs kāda ekonomija?