Colts ar gāzi

zhuks Reģ.: 01.12.2005

Ar gāzi aprīkots transports pašam nav bijis, tāpēc ir jautājiens- 2007.gada Coltu 1.3 ar gāzi- nu tā, lai var braukt un braukt un nedomāt par degvielas izdevumiem. Gribi un brauc, un tādā veidā 6-7Ls vietā maksāt 3,-

Cik daudz smirdēšu un vai tāds vispār uz priekšu tikšu, un vai gala rezultātā būs kāda ekonomija?

 
1 2 3 4 5
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Braukt ar gāzi un ietaupīt aptuveni 1000 Ls gadā nav tas pats, kas taupīt uz zeķēm vai apenēm un gadā ietaupīt 50 latus

Tas ir tieši tas pats.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

VWfans rakstīja: Es gan pēdējo uzvalku pirku par 80 latiem...

Katram savs jeb katrai precei savs pircējs.

Ja es sasummētu visu savu šobrīd skapī esošo uzvalku iegādes vērtību, sanāktu normāls lietots auto

Kādi 2 uzvalki arī ir pirkti zem 100 latiem, bet tos jau ilgi neesmu vilcis, jo tie, kas dārgāki, patīk labāk

Varens vīrs.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

nomiks rakstīja:

VWfans rakstīja: Es gan pēdējo uzvalku pirku par 80 latiem...

Katram savs jeb katrai precei savs pircējs.

Ja es sasummētu visu savu šobrīd skapī esošo uzvalku iegādes vērtību, sanāktu normāls lietots auto

Kādi 2 uzvalki arī ir pirkti zem 100 latiem, bet tos jau ilgi neesmu vilcis, jo tie, kas dārgāki, patīk labāk

Varens vīrs.

tu jau nu varēji pakluCēt

pašam tev nav ne tikai normāla uzvalka.... pat tavas apenes pieder bankai

p.n.

a tas uzvalcnieks (nomiks) īsteno savu uzvalku vērtību varētu uzzināt mēģinot jamos pārdot

iegādes vērtība ir priekš lošiem

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

Colts ir nogāzēts un vizinās ar izmaksām 2,5 - 3,0 Ls 100km. Patēriņš tāds pats, kā ar benzīnu, smakas no gāzes nav nemaz, jaudas zudumus ar nekādus nejūt- uz priekšu iet sprigani. Tik jocīgi- piepildu pilnu bāku un samaksāju 10,-

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

zhuks rakstīja: Colts ir nogāzēts un vizinās ar izmaksām 2,5 - 3,0 Ls 100km. Patēriņš tāds pats, kā ar benzīnu, smakas no gāzes nav nemaz, jaudas zudumus ar nekādus nejūt- uz priekšu iet sprigani. Tik jocīgi- piepildu pilnu bāku un samaksāju 10,-

un cik km iznāk noripināt uz gāzi, ja uzpildies par tiem 10LVL?

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

un cik km iznāk noripināt uz gāzi, ja uzpildies par tiem 10LVL?

apmēram 350km

Uudensputns Reģ.: 24.05.2004
0 0 Atbildēt

Nav sevišķi daudz sagāzētu coltu...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: es neredzu iemeslu kāpēc lai motors, kura vadības blokam ir uztaisīts otrs karšu komplekts, pielāgots gāzes iekārtai un gāzes oktānskaitlim, patērētu gāzi vairāk nekā benzīnu.

To nosaka elementāra fizika, gāzes siltumspēja ir mazāka par benzīna neatkarīgi no motora. Tā kā patēriņš ar gāzi vienmēr būs lielāks, lai nodrošinātu to pašu jaudu. Vadības bloka degvielas karte neietekmē kompresiju, tā kā motors nevar vienlaicīgi būt piemērots gāzes oktānskaitlim un benzīnam. Jēdzīgāk būtu, ja motors darbotos tikai uz gāzes ar augstāku kompresijas pakāpi, savukārt reduktora apsildi pie startēšanas nodrošinātu tā pati gāze.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Kanibālam taisnība.

vilkonis Reģ.: 02.06.2013
0 0 Atbildēt

zhuks rakstīja: Ar gāzi aprīkots transports pašam nav bijis, tāpēc ir jautājiens- 2007.gada Coltu 1.3 ar gāzi- nu tā, lai var braukt un braukt un nedomāt par degvielas izdevumiem. Gribi un brauc, un tādā veidā 6-7Ls vietā maksāt 3,-

Cik daudz smirdēšu un vai tāds vispār uz priekšu tikšu, un vai gala rezultātā būs kāda ekonomija?

man Lancer 2008 gada 1,8 gazes iekarta atpelnijas pec 1 gada tagad jau braucu ar pelnu. izmaksas pec 15 tukstosime 10- 15 ls ( nomaina gazes filtu lai butu garantija ) var apbraukt apkart Latvijai par 50 ls , ka ari aizbraukt uz pragu par 45 ls , ar benzinu tu tik leti neaizbrauksi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

To nosaka elementāra fizika, gāzes siltumspēja ir mazāka par benzīna neatkarīgi no motora. Tā kā patēriņš ar gāzi vienmēr būs lielāks, lai nodrošinātu to pašu jaudu. Vadības bloka degvielas karte neietekmē kompresiju, tā kā motors nevar vienlaicīgi būt piemērots gāzes oktānskaitlim un benzīnam. Jēdzīgāk būtu, ja motors darbotos tikai uz gāzes ar augstāku kompresijas pakāpi, savukārt reduktora apsildi pie startēšanas nodrošinātu tā pati gāze.

Elementāra fizika nosaka arī motora detonētspēju un no tā atkarīgu aizdedzes momentu, no kura atkal ir atkarīgs griezes moments. Es šī iemesla dēļ savu audī darbinu ar deviņdesmit astoto, jo neredzu kāda iksa pēc man būtu jābrauc ar sagurušu motoru, kurš patērē par pusotru litru vairāk. Manam motoriņam, iespējams, vēl lielāks oktānskaitlis īpaši neko nedotu, bet, piemēram, 10vt ir labi zināms fakts ka ar gāzi un programmējamu vadības bloku uz gāzes ir vairāk griezes. Jebkurā gadījumā variants, kad motora vadības blokam ir regulējums priekš darbības uz gāzi, jūtami uzlabo ekonomiju.

Protams, ja ir doma par darbību pamatā uz gāzes, tad var arī domāt par kompresijas pakāpes celšanu un attiecīgi vēlākām aizdedzes kartēm priekš benzīna.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Elementāra fizika nosaka arī motora detonētspēju un no tā atkarīgu aizdedzes momentu, no kura atkal ir atkarīgs griezes moments. Es šī iemesla dēļ savu audī darbinu ar deviņdesmit astoto, jo neredzu kāda iksa pēc man būtu jābrauc ar sagurušu motoru, kurš patērē par pusotru litru vairāk. Manam motoriņam, iespējams, vēl lielāks oktānskaitlis īpaši neko nedotu, bet, piemēram, 10vt ir labi zināms fakts ka ar gāzi un programmējamu vadības bloku uz gāzes ir vairāk griezes. Jebkurā gadījumā variants, kad motora vadības blokam ir regulējums priekš darbības uz gāzi, jūtami uzlabo ekonomiju.

Protams, ja ir doma par darbību pamatā uz gāzes, tad var arī domāt par kompresijas pakāpes celšanu un attiecīgi vēlākām aizdedzes kartēm priekš benzīna.

Jautājums- vai esi vispār braucis ar gāzi aprīkotu auto ar vismaz IV paaudzes iekārtu?

Tas, ka agrāk nebija jautas tādiem auto, ir skaidrs. Bet ne vairs mūsdienās. Latvijas iedzīvotāji pārējo valstu vidū izceļas ar to, ka ir vismazāk auto aprīkojuši ar gāzes iekārtām, jo, acīmredzot, ir ir gudrāki par ntajiem pasaules miljoniem iezīvotāju!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jebkurā gadījumā variants, kad motora vadības blokam ir regulējums priekš darbības uz gāzi, jūtami uzlabo ekonomiju.

Ekonomiju uzlabo, bet pēc patēriņa tas var tikai tuvoties tādam pašam patēriņam kā ar benzīnu. Reāla ekonomija būtu tad, ja brauktu tika uz gāzes un ar forsētu motoru. 5/6. paaudzes gāzes iekārtas izklausās daudzsološi, bet cena gan ne - 3000EUR

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

zhuks rakstīja:

Jautājums- vai esi vispār braucis ar gāzi aprīkotu auto ar vismaz IV paaudzes iekārtu?

Tas, ka agrāk nebija jautas tādiem auto, ir skaidrs. Bet ne vairs mūsdienās. Latvijas iedzīvotāji pārējo valstu vidū izceļas ar to, ka ir vismazāk auto aprīkojuši ar gāzes iekārtām, jo, acīmredzot, ir ir gudrāki par ntajiem pasaules miljoniem iezīvotāju!

Tu nesaprati ko es domāju - es domāju parasto ķep ļep ceturtās paaudzes risinājumu [mūsu gāzeri pamatā pat nezina, kas ir aizdedzes korektors, kur nu vēl kas sarežģītāks] pret šito prj-tuning.com/...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Šis setups jau ir tuvu ideālam, tāds jau man patīk, ja vēl varētu izmantot oriģinālās sprauslas, tad bez maz vispār LPG kompis nebūtu vajadzīgs. Bet uzmanīgāk izlasi pēdējo rindkopu nekur nav teikts, ka patēriņš ir mazāks kā ar benzīnu(vien teikts ka gāzi mazāk rij) un arī jaudas atšķirības ir salīdzinātas ar "dibena stendu" pēc izjūtām. Tie grafiki rāda ko citu, aizdedzes leņķus un AFR.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es tak ar to pieņēmumu neatsaucos uz to V8

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Uz ko tad tu atsaucies? Uz citu dibena stendu?

ASBE Reģ.: 06.12.2013
0 0 Atbildēt

zhuks rakstīja: Colts ir nogāzēts un vizinās ar izmaksām 2,5 - 3,0 Ls 100km. Patēriņš tāds pats, kā ar benzīnu, smakas no gāzes nav nemaz, jaudas zudumus ar nekādus nejūt- uz priekšu iet sprigani. Tik jocīgi- piepildu pilnu bāku un samaksāju 10,-

ASBE Reģ.: 06.12.2013
0 0 Atbildēt

ASBE rakstīja:

zhuks rakstīja: Colts ir nogāzēts un vizinās ar izmaksām 2,5 - 3,0 Ls 100km. Patēriņš tāds pats, kā ar benzīnu, smakas no gāzes nav nemaz, jaudas zudumus ar nekādus nejūt- uz priekšu iet sprigani. Tik jocīgi- piepildu pilnu bāku un samaksāju 10,-

Kādi secinājumi?

Kaut kādi Viedie gazifikātori tieca ka ir jāliek papildus eļļošanu, "tipa" pašai gāzei vai motoram.

Ir tieši tāda pati doma par gazifikāciju, Colts 1.3, 2006g., dienas nobraukums >100 km. (~ 30 000 km/gadā)

Vienīgi tas auto jau noripinājis 200 000 km

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

Kādi secinājumi?

Kaut kādi Viedie gazifikātori tieca ka ir jāliek papildus eļļošanu, "tipa" pašai gāzei vai motoram.

Ir tieši tāda pati doma par gazifikāciju, Colts 1.3, 2006g., dienas nobraukums >100 km. (~ 30 000 km/gadā)

Vienīgi tas auto jau noripinājis 200 000 km

Colts vēl jo projām braukā. Un brauc labi. Nobraukti ar gāzi jau 17 000km, vid. patēriņš 7.3litri. Sanāk tie paši 100km dienā. Mans nav aprīkots ne ar kādām papildus eļļošanām. Grūti man ko teikt, vai to eļļošanu vajag vai nē. Ar pilnu balonu var nobraukt 400km, pildīšanās notiek pie 300-350km- tā ka teju katru trešo dienu jāuzpildās. Vasarā pārslēdzās uz gāzi pēc nobraukta 1km, tagad pēc ~4km.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

Precizējums- nobraukti 18 500km, starpība uz degvielas cenām rupji rēķinot ir 650,- un ja atņem benzīna uzpildīšanu ~50,- (0.3l uz 100km), tad 600,- ieekonomēti 6mēnešu laikā! Gāzes iekārtas uzstādīšana atmaksājās pēc 4mēnešiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es par šo tēmu varu sacīt vien to, ka sen pagājuši tie laiki, kad LPG bija gudri uzstādīt tikai lielmotoriem. Šodien Rīgā manīju VW POLO ar 1.4 benzīna motoru + LPG, Polijā ar gāzi brauc pat mikroskopiski mazie FIAT

Ikviens prātīgi domājošs cilvēks jau sen būs vai uzstādījis gāzes iekārtu savam benzīna autiņam vai arī - pārsēdies uz dīzeli. Katrā ziņā, es apzināti pirku ģimenei auto ar domu uzreiz uzstādīt LPG, nepilnos divos gados absolūti bez neviena čakara esam nobraukājuši ar gāzi 60 tkm (tajā skaitā krietni daudz arī pa Eiropu, kur gazifikācija sit augstu vilni dotajā brīdī) un, maigi sakot, esam uz cenu starpības vien ietaupījuši ~ 2k LVL vismaz

Man reāli patīk daudz braukāt, jau krietnu laiku par to galva nesāp nu nemaz

ASBE Reģ.: 06.12.2013
0 0 Atbildēt

zhuks rakstīja: Precizējums- nobraukti 18 500km, starpība uz degvielas cenām rupji rēķinot ir 650,- un ja atņem benzīna uzpildīšanu ~50,- (0.3l uz 100km), tad 600,- ieekonomēti 6mēnešu laikā! Gāzes iekārtas uzstādīšana atmaksājās pēc 4mēnešiem.

Nopietns argumets, man gan atpelnīšanās sanak pēc 6mēn., bet pēcāks tikai ieguvums!

Šobrīd man sanāk 160.- Ls/ mēn (E95), nākotnē mēneša izdevumi plānojās ~60,- Ls/ mēn. Milzīgs arguments!

Ja tēma būs palikusi, noteikti dalīšos pieredzē!

Gass rullz

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Ja ir labas,ātrdarbīgas -tipa Keihin,Hana sprauslas , tad tā vārstu eļļošana +/- pie kājas - tāds viedoklis dominē ru LPG forumos, piem focusclub.ru , viens kekss jau pie 200kkkm norullējis ar LPG . Visi tūdi ar vārstu izdegšanām rodas no 'lēnas' sadegšanas dēl štruntīgām sprauslām . Manā aprūpē esošajām apgāzētajām vienībām tās 'kapeļņicas' stāv, jo sertificētie garantētāji tā pieprasija , bet es viņas krietni piedušiju -1uzpilde uz~5kkm + visos dzinējos ir piegāzts Xado brīnumlīdzeklis . Pagaidām Forc 1,8 ( 50kkm LPg ) , Toyota ( 30kkm LPG ) Jūks( 20kkmLPG ) nobeigušies nau

ASBE Reģ.: 06.12.2013
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: Ja ir labas,ātrdarbīgas -tipa Keihin,Hana sprauslas , tad tā vārstu eļļošana +/- pie kājas - tāds viedoklis dominē ru LPG forumos, piem focusclub.ru , viens kekss jau pie 200kkkm norullējis ar LPG . Visi tūdi ar vārstu izdegšanām rodas no 'lēnas' sadegšanas dēl štruntīgām sprauslām . Manā aprūpē esošajām apgāzētajām vienībām tās 'kapeļņicas' stāv, jo sertificētie garantētāji tā pieprasija , bet es viņas krietni piedušiju -1uzpilde uz~5kkm + visos dzinējos ir piegāzts Xado brīnumlīdzeklis . Pagaidām Forc 1,8 ( 50kkm LPg ) , Toyota ( 30kkm LPG ) Jūks( 20kkmLPG ) nobeigušies nau

Xado brīnumlīdzeklis - vari kaut ko tuvāk pastāstīt par to līdzekli?

1 2 3 4 5
Telegram
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti