Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Problēmas ar Passat B4

eretke Reģ.: 26.04.2013

WV Passat, B4, 1994, 2.0, benzīns, manuālā.

Bija problēma: kad braucu un ja apgriezienus neuzdzen virs 2 tad piespiežot sajūgu mašīna noslāpa. Ja noņēma kāju no gāzes pedāļa un saka bremzēt un tad nospieda sajūgu tad mašīna neslāpa.

Vienu dienu iedarbināju mašīnu un nobraucu kādus 200 metrus un mašīna apklusa - vainīga bija zobsiksna, apmainīja viņu un pēc šī remonta mašīna mainīja skaņu - palika ļoti skaļa, bet toties mašīna vairs neslāpa. Servisā pateica, ka jāmaina ir kolektora blīves. (sildot mašīnu vārēja just ka nāk salona izplūdes gāzes + kad bija auksta tad apgriezieni bija ap 1.5, kad iesila tad nokritās zem 1, kad mašīna jau lēnām sāka iesilt tad apgriezieni sāka lēkāt līdz norimās). šī remonta laikā arī elektriķis pastrādāja ar sveču vadiem - saveda viņus kārtība, jo stāvoklis bija uz riska robežas.

Pēc pusgada braukāšanas beidzot saņēmos un aizvedu mašīnu uz servisu un tur mašīnai nomainīja gan kolektora blīves gan gofras - mašīna palika klusa, bet slāpšanas problēma atgriezās un pat vēl trakāk palika, jo mašīna pat gribēja slāpt kad tika pārslēgti ātrumi. (aukstai mašīnai apgriezieni ap 1, kad uzsilst tad zem 1 un ari izplūdes gāzes vairs salona nejūt).

Bija aizdoma, ka varētu būt vainīgs katalizators - to izņēma, bet vienalga mašīna slāpst, bet nu jau daudz patīkamāka braukšana. Slāpšanu vislabāk notestēt - iedarbina uzdod nedaudz gāzi un mašīna noslāpst. Ja uzdod ap 2 tad spēj noturēties. Tātad ja braucot sanāk uzdzīt ap 2 tad viss ir ok, bet ja sākas sastrēgumi un satiksme pa vienai mašīnai tad nākas nedaudz pamocīties.

Auto vienā servisā nostāvēja 3 nedēļas un problēma netika atrasta tātad kaut kas ļoti mistisks vai arī meistars nespēja izdomāt kur vēl varētu būt vaina (tika apskatīts gan brīvgaitas regulators gan laikam gandrīz viss kas saistās ar gaisa padevēm).

Meklēju meistaru kam šāda mašīnīte ieinteresēja – atrast kur ir problēma )))

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tolmetam.

tas auto ir nojāts līdz kliņķim.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pie ekstrasensa un pēc tam pie zīlnieces !

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

problemas atrisinās viens no šiem kantoriem - www.csdd.lv/...

esi reāls, atbrīvo Zemi no šrota!

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Ir viens meistars, gan ne Riigaa, ir taads ciems Seeja, netaalu no Murjaanjiem, un ir tur taads meistars vaarda tieshajaa noziimee Jaanis. Nu nav man telefona, bet tas serviss ir netaalu no centra pa kreisi, no Murjaanju puses braucot. Kaa reizee paziistamam pensioneetam dakterim uztur taadu pat mashiinu.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ko dos meistars, ja te sarakstītas dīvainas pazīmes,kuras nav loģiski izskaidrojamas ?

eretke Reģ.: 26.04.2013
0 0 Atbildēt

Mašīna tika testēta brīvgaitā un rezultāts: ja tiek uzdota nedaudz gāze un strauji atlaiž gāzes pedāli - mašīna noslāpst, ja lēnām laiž vaļā pedāli tad noturās (bet nu ar mokām), ja uzdod apmēram līdz 2 apgriezieniem tad viss ir ok (neatkarīgi vai pedālis tiek atlaists ātri vai lēnu).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Motora vārstu skaits?

eretke Reģ.: 26.04.2013
0 0 Atbildēt

tiešām nezinu atbildi uz Jūsu jautājumu

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

8v? 16v? Varbūt vienkārši motortelpas bilde?

eretke Reģ.: 26.04.2013
0 0 Atbildēt

Jā drīzāk pacentīšos sagādāt bildi

eretke Reģ.: 26.04.2013
0 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Visparastākais 8v motoriņš ar kodu 2E un digifantu. Principā jāatrod jēdzīgāks serviss par esošo. Kur tu atrodies - rīgā?

eretke Reģ.: 26.04.2013
0 0 Atbildēt

Jap Rīgā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

hei msh!

līdz kuram gadam tas superkāru ražotājs (fofāgens) lika sadalītājus dzirkstelei?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nav ne jausmas, deviņdesmito gadu vidus, tb līdz izņēma no apgrozības motorus ar sadalītājiem.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

du msh ir du msh

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Visparastākais 8v motoriņš ar kodu 2E un digifantu. Principā jāatrod jēdzīgāks serviss par esošo. Kur tu atrodies - rīgā?

cilvēks centās, meklēja un pat dzinēju sabildēja, lika lielas cerības saņemt nopietnu atbildi uz savu jautājumu.

Meklēju meistaru kam šāda mašīnīte ieinteresēja – atrast kur ir problēma )))

un ko saņēma? apstiprinājumu jau tam ko zināja? vai arī tas tāpēc, ka viņš no "bedres"?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Redzi, es rīgā nedzīvoju un ar līkrocību nesirgstu, līdz ar to kaut kādus rīgas vai nerīgas servisus, izņemot vienu rīgas servisu uz kuru pasūtīt mehānisko špriču lietotājus un vienu liepājas servisu, kur es varu aizbraukt aizņemties specifiskus štrumus un par velti saregulēt sev lukturus, nezinu, tāpēc stiliņa jautājumu kastē iemetu jautājumu, ja kāds uz to atbildēs, tad varēšu atbildi iemest te, ja nē, tad neko.

Vispār tofika autoram ar savu sāpi vajadzētu vērsties fofāgenkustībā, tur varbūt būs lielāka iespēja uzzināt kādus kontaktus.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Ko dos meistars, ja te sarakstītas dīvainas pazīmes,kuras nav loģiski izskaidrojamas ?

Kaartiigs meistars logjiski atrisina logjiski neizskaidrojamas lietas. Par to Jaani es galvoju, vismaz 85%, ka probleemu atrisinaas.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: ...

Vispār tofika autoram ar savu sāpi vajadzētu vērsties fofāgenkustībā, tur varbūt būs lielāka iespēja uzzināt kādus kontaktus.

tūlīt tevi izbanos nauhj.... par nesankcionētām konkurējošu pornosaitu reklāmām

tu laikam ceri, ka īauto tiek ieguldīts kāposts "reitinga" celšanā tāpēc lai palīdzētu audīstailam????

eretke Reģ.: 26.04.2013
0 0 Atbildēt

Problem solved tā ka šroti vēl pagaidīs!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti