Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Riepu utilizācija

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
 
1 2
Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
1 0 Atbildēt

krix

riepas piestātņu fenderiem ir santīma mīlēšanas tipisks paraugs, kaut arī dažkārt labāk tā, kā pliks betons. un ostām parasti jau ir savas tehnikas riepas

=================

Ieteiktu tev kaut i-netā pačekot, kas ir santīma mīlēšanas

tipisks paraugs, attiecībā uz fenderiem! Ja kas, fenderi no riepām ir ļooooti populāri pasaulē, un vispopulārākie un

dārgākie ir no aviācijas riepām taisītie - 100% dabiskais

kaučuks, nekādu metāla kordu , utt. ...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Lielaakaa probleema ir sasmalcinaat, droshi vien taas lielaas smalcinaat nav ar ko. Bet taa - uztaisi smalcinaataaju un soljarkaa ietaupiisi krietni, cik atminu, no gumijas riepaam apm. 20-30% vai pat vairaak peec svara naak aaraa diizeljdegviela! Pie tam process tik iesaakumaa pateeree degvielu, gaisu nepiesaarnjo. Taa arii straadaa tas fabrikjiitis Jelgavaa. Un dzelzi veel var luuzhnjos nodot - tiira tehnologjija.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: krix

riepas piestātņu fenderiem ir santīma mīlēšanas tipisks paraugs, kaut arī dažkārt labāk tā, kā pliks betons. un ostām parasti jau ir savas tehnikas riepas

=================

Ieteiktu tev kaut i-netā pačekot, kas ir santīma mīlēšanas

tipisks paraugs, attiecībā uz fenderiem! Ja kas, fenderi no riepām ir ļooooti populāri pasaulē, un vispopulārākie un

dārgākie ir no aviācijas riepām taisītie - 100% dabiskais

kaučuks, nekādu metāla kordu , utt. ...

Izejmateriālu plusi un mīnusi

Riepas. Plusi - neizsmeļams resurss, lielais gāzu daudzums padara procesu pašpietiekamu.

Riepas. Mīnusi – Grūti sasmalcināt, mazs šķidrās frakcijas ieguvums, sēra un citu vielu klātbūtne gumijā, kas bez tālākas pārstrādes ļauj šādu degvielu izmantot tikai kā šķidro kurināmo.

www.smucspainava.lv/...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja: Jap, riepas no traktoriem būtu viena bēda, bet vēl lielāka ir ar gumijas kāpurķēdēm. Tās vispār neviena nevajag. Mēs parasti liekam savākt klientam viņa atkritumus, vai nu vieni no zaļajiem par savākšanu gribēja 0.35 Ls par kg. Ja ķēde sver no 100 kg uz augšu, tad varat parēķināt utilizācijas izmaksas.

Man tādas ir 3 gab no Yanmar C50R, sver katra ap 300 kg... Lai mētājas mežā, nav variantu.

Mēs atdevām cilvēkiem kas vēlējās lauku ceļu vai ko tamlīdzīgu labot, tad vēl bija variants ka viens uztaisīja nobrauktuvi uz ezeru. Tad vēl var lielus puķu kolumbārijus taisīt dažādos diametros un augstumos.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Gumijas kāpurķēdē ir gana daudz metāla, bet tas ir ievulkanizēts iekšā. Šeku bilde paraugam www.loaderrubbertracks.com/...

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: krix

riepas piestātņu fenderiem ir santīma mīlēšanas tipisks paraugs, kaut arī dažkārt labāk tā, kā pliks betons. un ostām parasti jau ir savas tehnikas riepas

=================

Ieteiktu tev kaut i-netā pačekot, kas ir santīma mīlēšanas

tipisks paraugs, attiecībā uz fenderiem! Ja kas, fenderi no riepām ir ļooooti populāri pasaulē, un vispopulārākie un

dārgākie ir no aviācijas riepām taisītie - 100% dabiskais

kaučuks, nekādu metāla kordu , utt. ...

atbrauc apskaties kā izskatās pie manis ostā, kur netiek izmantotas riepas, bet speciālās atdurgumijas.

un vari aizbraukt uz kādu citu ostu, kur izmanto riepas.

nav tur šāds skats

www.nrlmry.navy.mil/...

bet betons ir vairāk cietis, kā piestātnēs kur izmanto pareizus fenderus.

nesaku, ka nevar izmantot, bet nav tām riepām vajadzīgā amortizācijas spēja.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja: Jap, riepas no traktoriem būtu viena bēda, bet vēl lielāka ir ar gumijas kāpurķēdēm. Tās vispār neviena nevajag. Mēs parasti liekam savākt klientam viņa atkritumus, vai nu vieni no zaļajiem par savākšanu gribēja 0.35 Ls par kg. Ja ķēde sver no 100 kg uz augšu, tad varat parēķināt utilizācijas izmaksas.

Man tādas ir 3 gab no Yanmar C50R, sver katra ap 300 kg... Lai mētājas mežā, nav variantu.

Mēs atdevām cilvēkiem kas vēlējās lauku ceļu vai ko tamlīdzīgu labot, tad vēl bija variants ka viens uztaisīja nobrauktuvi uz ezeru. Tad vēl var lielus puķu kolumbārijus taisīt dažādos diametros un augstumos.

Vispār jau Latvijas apstākļos labot ceļu ar vecu gumijas kāpurķēžu palīdzību liecina par to, ka ķermeņa augšdaļā valda truls tupums.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tātad. Riepaslīdz 1 m diametram sakraušu piekabē un aizvedīšu uz Emburgu, pārējās sametīšu kaut kur stūrī lai gaida labākus laikus, kad ierēdņu baru vietā nāks cilvēciskas būtnes un lietas sakārtos pareizi.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Lielaakaa probleema ir sasmalcinaat, droshi vien taas lielaas smalcinaat nav ar ko. Bet taa - uztaisi smalcinaataaju un soljarkaa ietaupiisi krietni, cik atminu, no gumijas riepaam apm. 20-30% vai pat vairaak peec svara naak aaraa diizeljdegviela! Pie tam process tik iesaakumaa pateeree degvielu, gaisu nepiesaarnjo. Taa arii straadaa tas fabrikjiitis Jelgavaa. Un dzelzi veel var luuzhnjos nodot - tiira tehnologjija.

Teorētiski tajā paºstrādes "katlā" var mest iekšā arī veselas riepas, kaut vai ar fleksi sagriezt uz pusēm. Vienīgi tad tas process būs šausmīgi lēns. Smalcināšana jā, tā ir liela problēma. Pats dārgākais tajos smalcinātājos ir naži. Dilst samērā ātri un maksā tādam vidējam smalcinātājam ap 4000 dolāru komplekts.

Un vēl kas, ja to pārstrādes rūpnīcu ir jābūvē no nulles (bez ES naudām vai muļķiem, kuri iepirks gala produktus par 2x, 3x cenu), tad tā var neatmaksāties vispār. Vēl tam visam procesam vēlams piesaistīt zinošu ķīmiķi uz 24 h diennaktī (kas atkal neizmaksās lēti) vai arī likt virsū dārgu, sarežģītu automātiku. Gāzanalizators vien maksā dažus tūkstošus latu +vēl zonde jāmaina ik pa laikam.

Ja var uzbūvēt tik lielu kā Jelgavā, tad ok. Bet tās mazās "pašmāju" rūpnīcas tādas nīkulīgas ir.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

bobcat rakstīja: Jap, riepas no traktoriem būtu viena bēda, bet vēl lielāka ir ar gumijas kāpurķēdēm. Tās vispār neviena nevajag. Mēs parasti liekam savākt klientam viņa atkritumus, vai nu vieni no zaļajiem par savākšanu gribēja 0.35 Ls par kg. Ja ķēde sver no 100 kg uz augšu, tad varat parēķināt utilizācijas izmaksas.

Man tādas ir 3 gab no Yanmar C50R, sver katra ap 300 kg... Lai mētājas mežā, nav variantu.

Mēs atdevām cilvēkiem kas vēlējās lauku ceļu vai ko tamlīdzīgu labot, tad vēl bija variants ka viens uztaisīja nobrauktuvi uz ezeru. Tad vēl var lielus puķu kolumbārijus taisīt dažādos diametros un augstumos.

Vispār jau Latvijas apstākļos labot ceļu ar vecu gumijas kāpurķēžu palīdzību liecina par to, ka ķermeņa augšdaļā valda truls tupums.

nejau braucamo ceļu, bet pie lauku mājas piebraucamo. Lai nav dubļu. Tās ķēdes tik spīd no zāles tāda melna lenta.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Nu ja, tas tāds interesants cilvēka domāšanas līmenis, uz ceļa bērt izdedžus, šīferi, vecas ķēdes uc atkritumus.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti