Lancia Kappa

RolandsR Reģ.: 22.07.2013

Ko es vēlētos šajā forumā noskaidrot vai vēl ir kāds Lancia Kappa īpašnieks Latvijā un dalīties informācijā.

Pats Braucu ar Lancia Kappa 2.4jtd 2000.g kādu gadu un šī ir mana otrā Lancia kappa un droši varu teikt ka esmu lanicists, jo normāls cilvēks droši vien nepirktu Lanciu. Latvijā Lancia zīmols ir maz pazīstams varbūt kāds retais atceras tādus Lancia modeļus kā Delta, Stratos. Vai arī faktu, ka Lancia rallijā dominēja 6 gadus pēc kārtas, un kopā izcīnīja 10 konstruktora kausus. Žēl bet to cilvēki neatceras. Nu vairāk par Lancia kappa, pats modelis dzimis 1994.gadā un pēdējais 2001. gadā ko nomainīja Lancia Thesis. Kappa varetu iekļaut vienā klasē ar tādiem auto kā Mercedz benz E klasi, Bmw 5 sērija, Audi A6. Manuprāt izšķir gaume kurš labāks. Personīgi es domāju, ka vairums cilvēki pērk vācu auto prestiža pēc, neapšaubu vācu auto kvalitāti, bet tā ir stipri pārvērtēta. Pirms iegādātājos otru Lancia kappa braucu ar audi b4 un pēc 2 gadu lietošanas sapratu, ka arī audi arī plīst un tas prasa ieguldījumus varbūt biju pārāk naivs. Salīdzinot Audi B4 ar Lancia, Audi manā skatījumā ir garlaicīgs. Es personīgi auto vērtēju no tā kā tas man liek justies. Esmu braucis ar visādiem autiņiem ar golfu 2, honda civic, ford escort, ford fiesta, opel omega, Toyota corolla, Lada „kapeiku”, Audi b4 un neviens nespēj pārspēt Lancia Kappa sajūtas ziņā, nezinu kā to nosaukt. Nesaku, ka auto ir ideāls un tas neprasa ieguldījumus tā gluži nav, bet tas nav mani pievīlis.

 
Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Vins brauc ar savu pirkstu pa bruuno reni. Kaa parasti.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Palaidniex

Vēl brauc ar alfu ?

Jā, a kas?

Tikai nesaprotu, kas tam autoperekupa guru liek man piedēvēt savus ikdienas hobijus?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Es vismaz nebraucu ar geju auto.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vislabākā maskēšanās esot uzbrukums. Ja jau Tu esi par tām tēmām tik ļoti informēts, pastiprināti interesējies un visās sarunās ietver fekālijas, ar tevi viss kļūst skaidrs...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Tu vispār kādreiz ar DSG esi braucis?

Nē, un droši vien tuvāko piecu gadu laikā arī nesanāks - kaut kā nepazīstu cilvēkus, kuriem būtu tieksme pirkt passāta klases mašīnas ar kaut ko, kas nav ekonomiskā un kontrolējamā mešalka. Bet tas labi ka tavam tāds ir - reku spararatu un rocenes motoru esi nomainījis, tā kā būtu laiks abiem sajūgiem, diez cik simtus vēl tie maksā...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pardon, parasti pirmie tomēr laikam sprāgstot vadības bloki - bet arī prieks uz dažiem sotakiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Lasu un nespēju vien saprast un beigt brīnīties kā nu visi kā viens nav iegād¿jušies visu autoamašīnu etalonu >20 gadus veco audi ūberbraucekli, un kolosāllietokli, nav pieskrūvējuši tam manuālo mešalku un kardānu...

Vienkārši esmu šokā!

Man laikam ir problēmas ar lasītspēju - iecietē, lūdzu, kur es iepriekšējajā lapā esmu pieminējis etalonu

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Lasu un nespēju vien saprast un beigt brīnīties kā nu visi kā viens nav iegād¿jušies visu autoamašīnu etalonu >20 gadus veco audi ūberbraucekli, un kolosāllietokli, nav pieskrūvējuši tam manuālo mešalku un kardānu...

Vienkārši esmu šokā!

Man laikam ir problēmas ar lasītspēju - iecietē, lūdzu, kur es iepriekšējajā lapā esmu pieminējis etalonu

J jau nekā labaka par tavu uberlietokli nav, tad jau nu būs etalons...

Un jā kā tieši izpaužas DSG neekonomiskums un nekontrolējamība?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Divās kārbās laikam tomēr būs lielāki jaudas zudumi nekā vienā, bez tam, tas ka DSG plīsīs, bet mešalka ies bez problēmām pārdesmit gadus arī ietekmē vispārējo ekonomiju

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Tā kā ražotājs apgalvo ka DSG spējot slēgties ātrāk par cilvēku tad tā tīri interesanti vai tas, ka motoram griežoties konkrētos apgriezienos, pieslēdzoties otrai kārbai, tas tiek ar sitienu norauts zemākos apgriezienos, ilgtermiņā nevar atstāt sekas uz kloķeni

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu ja divas kārbas 4x smagāk utt...

Es jau saku visi ir muļķi ka nepērk etalonauto vai tā nepilnības tomātu un bezkardānumu jau iepirktajam gandrīz etalonam nenovērš...

Jā, šitās kārbas ne tikai kloķeni, bet arī kardānus tin mezglā...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Tu vispār kādreiz ar DSG esi braucis?

Nē, un droši vien tuvāko piecu gadu laikā arī nesanāks

Tas vairāk bija retorisks jautājums. Varēji netērēt laiku un neatbildēt, tāpat bija skaidrs, ka neesi, savādāk tādas glupības nerakstītu.

kaut kā nepazīstu cilvēkus, kuriem būtu tieksme pirkt passāta klases mašīnas ar kaut ko, kas nav ekonomiskā un kontrolējamā mešalka.

Nu, to, kādus cilvēkus pazīsti tu, te visi zina pēc tā tava palaga audistailā un video, kur ar noplēstu spidometru vālēji...

Bet tas labi ka tavam tāds ir - reku spararatu un rocenes motoru esi nomainījis, tā kā būtu laiks abiem sajūgiem, diez cik simtus vēl tie maksā...

Nu un? Ko tu ar to gribēji teikt? Ka tāpēc vajadzēja pirkt A80 1988. gada?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Bet tas labi ka tavam tāds ir - reku spararatu un roccenes motoru esi nomainījis, tā kā būtu laiks abiem sajūgiem, diez cik simtus vēl tie maksā...

Nu un? Ko tu ar to gribēji teikt? Ka tāpēc vajadzēja pirkt A80 1988. gada?

Interesanti gan - diez cik % no elektroniskās ručenes aprīkotajiem vāģiem tas motoriņš nomirī?

Un cik reizes vecajam auģikam kopš 89. gada ir bijis jānomaina ručenes trosītes...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Noteikti ka liels, savādāk to īpaši nepieminētu - un vēl paturēsim prātā ka VAG šitento invalīdu fīču ieviesa apgrozībā tikai pirms 7 gadiem.

25 gadus vecs audī savā mūžā varbūt ir patērējis 5 trosītes katrā pusē, kaut gan diez vai tik daudz, jebkurā gadījumā tās piecas trosītes maksā kādu ceturto daļu no viena rocenes motora, kādu tāds passāc katrā pusē vismaz vienu garantēti patērēs savā jūtami īsākajā darbamūžā. Un trosītes gan jau tur arī ir, pieņemot ka tie motoriņi ir tunelī, nevis uz supportiem - slinkums etkā lūrēt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Nu, to, kādus cilvēkus pazīsti tu, te visi zina pēc tā tava palaga audistailā un video, kur ar noplēstu spidometru vālēji...

Nu re, tad jau tu arī zini ka lielākā daļa man pazīstamo cilvēku ir tava tipa mietpilsoņi

GB12 rakstīja:

Nu un? Ko tu ar to gribēji teikt? Ka tāpēc vajadzēja pirkt A80 1988. gada?

Neko, priecājies par šrotfofāgenu līdz kārtējam dažus simtus vērta mezgla nobrucienam.

Palasot kā tie jaunie larlaki jūk, paliek bail - gan jau pēc kādiem 5 gadiem pienāks tas moments kad mans A90 būs otrā mašīna, bet kas mūsdienās ir tāds, ar ko var lēti un uzticami pārvietot pakaļu? Normālas pakaļas pārvietotāja izmaksas gadā ir līdz kādam sotakam detaļās + TA, ar B5 platformas mašīnu to varbūt pat varētu dabūt gatavu, bet B5 audī pēc 5 gadiem būs pilngadīgi un pa lielākajai daļai pārstrādāti naglās. Tālāk jau sākās visas šitās nevajadzīgās un plīstošās herņas

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Nu re, tad jau tu arī zini ka lielākā daļa man pazīstamo cilvēku ir tava tipa mietpilsoņi

Nu, man neliekas stilīgi zīmēt saulītes ar vecām mizām garāžu kooperatīvos vai arī vālēt pa lauku ceļiem ar norautu paneli un likt tādus pazornijus video vēl publiskajā telpā... Tā ka, par to "tavu tipu" biš sabrauci auzās.

Neko, priecājies par šrotfofāgenu līdz kārtējam dažus simtus vērta mezgla nobrucienam.

Kurš nu būtu par šrotvāgeniem runājis...

Palasot kā tie jaunie larlaki jūk, paliek bail - gan jau pēc kādiem 5 gadiem pienāks tas moments kad mans A90 būs otrā mašīna, bet kas mūsdienās ir tāds, ar ko var lēti un uzticami pārvietot pakaļu? Normālas pakaļas pārvietotāja izmaksas gadā ir līdz kādam sotakam detaļās + TA, ar B5 platformas mašīnu to varbūt pat varētu dabūt gatavu, bet B5 audī pēc 5 gadiem būs pilngadīgi un pa lielākajai daļai pārstrādāti naglās. Tālāk jau sākās visas šitās nevajadzīgās un plīstošās herņas

Nabadziņš... Kā tev neiet...

Redzi, man gan nav bail, jo zinu, ka arī, ja kas juks, tad varēšu saremontēt. Un, ja galīgi nepatiks, pārdot un ņemt nākamo. Un es nedomāju par to, kā lēti pārvietot pakaļu, bet gan, kā to darīt komfortabli un ne pārāk dārgi. Tu te nesen no.irsi apdrošinātāju profesiju, bet, kā redzi, es varu atļauties šīs dienas 33 grādos komfortabli braukt kondicionētā mašīnā un man nav jāsvīst un jāosta savi sviedri. Turpretī tu, kurš no savas profesijas kaunās, esi spiests tikai "lēti pārvietot pakaļu" ... It kā jau nekas slikts, katrs pārvietojas ar to, ko var atļauties, bet, nu, smieklīgi, ka tāds, kurš pie tam uz cita rēķina dzīvo, noliek tos, kuri sev iztiku un auto nopelna paši...

Bet, ja tev patīk tāda dzīvīte, sēžot forumos un no...šot tos, kuri var atļauties braukt ar labākiem auto, nu, ko lai saka, katram savs...

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja

... bet kas mūsdienās ir tāds, ar ko var lēti un uzticami pārvietot pakaļu? Normālas pakaļas pārvietotāja izmaksas gadā ir līdz kādam sotakam detaļās + TA, ...

zinu ka neticēsi, bet Opel Astra G izmaksā vēl lētāk, nemaz nerunājot par patēriņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Nu, man neliekas stilīgi zīmēt saulītes ar vecām mizām garāžu kooperatīvos vai arī vālēt pa lauku ceļiem ar norautu paneli un likt tādus pazornijus video vēl publiskajā telpā... Tā ka, par to "tavu tipu" biš sabrauci auzās.

Ja kāds te ir kur sabraucis auzās, tas diemžēl būsi tu. Lai arī mani tas viģiks tagad uzjautrina, bet man tur nav ko slēpt - un mani uzjautrina kā dažs labs tam viģikam piesienas - nu kaut vai "mārupe kūl" deksteris, līdz kura līmenim, pieņemot ka pirmā tekstos par deksteri ir tikai puse taisnības, man ui kur grimt, un vēl tu - ja tev tur kaut kas liekas interesants, tad nav grūti iedomāties kāds tu biji 21 gada vecumā - briļļains nūģis bez draugiem, bez muskuļiem, kas ar savu sievu iepazinās iepazīšanās sludinājumos Jā, piedod, es 21 gada vecumā ideālā latviešu valodā draugu kompānijā nemēdzu runāt un arī joprojām nemēdzu, kas tad ir? Un ja ar saulītēm tu domā to fotosesiju ziemā starp garāžām, jā, veselas divas reizes pa 10 minūtēm toziem to darīju. Pagājušoziem gan pa visu ziemu tik dažas saules uzgriezu, pamatā tehnisku iemeslu dēļ.

GB12 rakstīja:

Kurš nu būtu par šrotvāgeniem runājis...

Nu bet kuram te mašīna plīst par simtiem latu?

GB12 rakstīja:

Nabadziņš... Kā tev neiet...

Redzi, man gan nav bail, jo zinu, ka arī, ja kas juks, tad varēšu saremontēt. Un, ja galīgi nepatiks, pārdot un ņemt nākamo. Un es nedomāju par to, kā lēti pārvietot pakaļu, bet gan, kā to darīt komfortabli un ne pārāk dārgi. Tu te nesen no.irsi apdrošinātāju profesiju, bet, kā redzi, es varu atļauties šīs dienas 33 grādos komfortabli braukt kondicionētā mašīnā un man nav jāsvīst un jāosta savi sviedri. Turpretī tu, kurš no savas profesijas kaunās, esi spiests tikai "lēti pārvietot pakaļu" ... It kā jau nekas slikts, katrs pārvietojas ar to, ko var atļauties, bet, nu, smieklīgi, ka tāds, kurš pie tam uz cita rēķina dzīvo, noliek tos, kuri sev iztiku un auto nopelna paši...

Bet, ja tev patīk tāda dzīvīte, sēžot forumos un no...šot tos, kuri var atļauties braukt ar labākiem auto, nu, ko lai saka, katram savs...

Redzi, tu esi tipisks mūsdienu patērētājs - tev ir iebarots ka tas tak ir normāli gadā nolocīt dažas štukas par to, ka tev vispār ir mašīna, un vēl kādu štuku par uzturēšanu, un tā tu te lepojies ar to, ka tu to vari - atļauties gadā izmest pāris štukas mašīnai, pa kurām varētu remontēt dzīvokli, būvēt māju vai vienalga ko. Man kaut kā šitas variants nav pieņemams - man ir kur naudu likt, tā vietā lai to vienkārši uzdāvinātu kaut kam Patlaban, protams, naudas bedre ir mašīna - jāizlabo gan tā friča, kurš viņu nopirka, kļūdas , gan iepriekšējā īpašnieka nedarbi, bet to neskaitot, ja tikai skaitītu to, kas bija nepieciešams lai saglabātu esošo stāvokli - sotaks detaļām, gada laikā arī varētu būt. Muteres golfmašīna, manuprāt, gadā ierakstās sotakā ar visu TA un aptirsināšanu - bet tur sāk nopietni prasīties šur tur uzpūst smiltiņas un krāsu, galu galā, 21 gadu vecs fofāgens.

Ā, un ar savu klimatu palielījies - tagad trīsreiz nospļaujies, ka tas nav nākamais, kas izjūk Manam audī līdz strādājošam kondišam [klimatu ieliku pavasarī] ir kādi 150 ls - varētu arī stipri lētāk, bet man vajag lai viņš darbojas kā jauns - bet par laimi tie 150 ls aizgāja citā virzienā, jo pie tā, ka mašīna patlaban stāv mājas priekšā bez priekšas tilta un bez TA, ejošs kondišs būtu tikai lieks naudas izmetiens Uz nākamo sezonu gan būs jāpacenšas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

krix rakstīja:

zinu ka neticēsi, bet Opel Astra G izmaksā vēl lētāk, nemaz nerunājot par patēriņu.

Ticēšu, viena no pēdējām lētajām konstrukcijām kopā ar mk4 golfa platformas mašīnām. Bet tad labāk veco oktāviju, nesen gadījās redzēt kādi amarti nāk tai G astmai pakaļā - tā gan bija karavāna - fofāgena grupas aparātiem vismaz ir amarti kā mašīnai, nevis kā mocim

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

krix rakstīja:

zinu ka neticēsi, bet Opel Astra G izmaksā vēl lētāk, nemaz nerunājot par patēriņu.

Ticēšu, viena no pēdējām lētajām konstrukcijām kopā ar mk4 golfa platformas mašīnām. Bet tad labāk veco oktāviju, nesen gadījās redzēt kādi amarti nāk tai G astmai pakaļā - tā gan bija karavāna - fofāgena grupas aparātiem vismaz ir amarti kā mašīnai, nevis kā mocim

un?

neviens no maniem bijušajiem B4(4gab) un B3(2gab) gaitā nav bijis komfortabls kā šis Ādama šedevrs

PS neesmu dzirdējis, ka moto īpašnieki īpaši aizrautos ar amortizatoru maiņām. laikam kalpo ļoti ilgi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tā varētu būt. Lai tiem mikroskopiskajiem amartiem katra bik lielāka bedre nesistu cauri, atsperes tur noteikti ir cietas jau no rūpnīcas, kamēr audī ar saviem vismaz pusotru reizi garākajiem amartiem ir jūtami ļenganāks. Pa rīgas asfaltu tas droši vien ir pokuj ka atsperes ir cietas un amartiem nav gājiena.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ja kāds te ir kur sabraucis auzās, tas diemžēl būsi tu. Lai arī mani tas viģiks tagad uzjautrina, bet man tur nav ko slēpt -

Nu, ko kad citu tagad vari teikt - izgāzies esi, tagad vajag atmazgāties...

ja tev tur kaut kas liekas interesants, tad nav grūti iedomāties kāds tu biji 21 gada vecumā - briļļains nūģis bez draugiem, bez muskuļiem, kas ar savu sievu iepazinās iepazīšanās sludinājumos

Kur interesants? Tajā urļiku video? Tas ir nožēlojami, nevis interesanti... bet nu tev acīmredzot, lai to saprastu, vēl jāpaaugas...

Nu bet kuram te mašīna plīst par simtiem latu?

Gribi teikt, ka, piemēram, bentlijs, kuram remonti maksā ne tikai uz simtiem, ir šrotvāgens? Ā, nu ja, protams, ka gribi tā teikt, jo vienīgais īstais Auto, kurš nav šrotvāgens, ir Audi 80...

Redzi, tu esi tipisks mūsdienu patērētājs ... buļ buļ buļ ...

A kas tur nenormāls, ja to var atļauties? Katrs brauc ar tāda līmeņa auto, kādu var atļauties. Un izskatās, ka tu pat savu Audīīī nevari atļauties - atstāj daudz lielāku % no ienākumiem, pie tam, tas pat stāv pie žoga un gaida nākamo sezonu... Nē, nu, lai jau būtu. Parasti tā dara ar otrajām, trešajām vai kurām tur hobijmašīnām. Bet tu, puisīt, joprojām neesi sapratis, ka ne jau stāsts ir par to, ar kāda līmeņa mašīnu kāds brauc... bet, nu, nekas, paaugsies, sapratīsi...

Ā, un ar savu klimatu palielījies - tagad trīsreiz nospļaujies, ka tas nav nākamais, kas izjūk

Nespļaušu, neesmu māņticīgs. Ja nojuks, iedošu, lai saremontē...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pagājušoziem gan pa visu ziemu tik dažas saules uzgriezu, pamatā tehnisku iemeslu dēļ.

Kolosāli, vienkārši idejāli!

bet par laimi tie 150 ls aizgāja citā virzienā, jo pie tā, ka mašīna patlaban stāv mājas priekšā bez priekšas tilta un bez TA, ejošs kondišs būtu tikai lieks naudas izmetiens Uz nākamo sezonu gan būs jāpacenšas.

Njā, jāpiekrī GB12 - ka nevar atļauties mašīnu ta nevar.

msh, atklāšu noslēpumu - ir cilvēki, kas ne tikai var finansiāli atļauties komfortablāku, viņuprāt pareizāku un tīkamāku braucekli, bet arī atliek naudas citiem tēriņiem, mājai, ceļojumam, draugiem, hobijiem vai dajebkam, ko konkrētais cilvēks uzskata par viņam svarīgu.

Ja kāds, kam pietiek naudas uzturēt māju, dārgu auto utt. ar apmaksātu ārpakalpojumu (būvfirma, autoserviss utt.) palīzību, sāks to visu darīt pats riktīgi mēģinot fist kapeiku, tici man, viņš nedz spēs nopelnīt naudu izejmateriāliem, detaļām, vai nepietiks no pamatdarba brīvā laika veikt visu pašam vai saprātīgos termiņos... Nedz arī kopējā ekonomika no tās iegūs.

Ne vienmēr mainīt riepas pašam ir patiešām ekonomiski pareizi. Bet laikam Tev nav lemts to saprast...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Redzi, tu stāsti sūdu, diemžēl pats tu tam arī tici. Kā reiz ir labs piemērs - cilvēks, kaut kur ap 30 gadiem, tāpat kā gābešņiks, strādā labi atalgotu balto darbu, tikai nevis urbina degunu aptirsinot mašīnas, bet gan kaut kāds projektētājs vai kaut kas tāds ar četrciparu algu. Bija viņam labs, desmitgadīgs A8, kas tika kārtīgi lietots, kārtīgi pārsniedzot CSN, skrūvēja pie čoma garāžā, pats piedaloties un uzturot ideālā tehniskā stāvoklī, gadā detaļās un riepās 2-3k aizejot un viss bija kulē. Tagad tā A8 vietā ir 09 A6, ar kuru notiek kā tu apraksti, vai precīzāk - dīlerservisā tiek remontēts - nu jau vismaz kādu pusgadu cenšas noķert vienu vibrāciju, kura parādās lielā ātrumā, kaut kā tajā servisā nesanāk, nauda un nervi griežas, rezultāta nav. Un tas ir tas variants, ko tu piedāvā...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Kur interesants? Tajā urļiku video? Tas ir nožēlojami, nevis interesanti... bet nu tev acīmredzot, lai to saprastu, vēl jāpaaugas...

Redzot ka tu visu laiku to viģiku piesauc, tātad tev interesanti. Jā, tas ir nožēlojami - bet beidz te bīdīt tādus tekstus, it kā tu jau no dzimšanas būtu stereotipu nomākts mietpilsonis. Video redzamais ir kaut kas pilnīgi normāls - man tur ir 21 gads, maniem pasažieriem vēl pat pilngadība nav. Kā jau teicu, es par to nekaunos un necenšos izlikties ka es vienmēr būtu bijis tāds, kā šobrīd. Pokemonos 18 gadu vecumā izveidotas galerijas, kuru aprakstos ir l337spīk piedeva arī tāpēc netaisos ne dzēst, ne rediģēt Un netaisos arī kādam pārmest kā tu "ai kāds tu pirms 5 vai 10 gadiem biji nepieaudzis, es gan visu mūžu esmu pensis kam smiltis birst no pakaļas"

GB12 rakstīja:

Gribi teikt, ka, piemēram, bentlijs, kuram remonti maksā ne tikai uz simtiem, ir šrotvāgens? Ā, nu ja, protams, ka gribi tā teikt, jo vienīgais īstais Auto, kurš nav šrotvāgens, ir Audi 80...

Bentlijs ir luksusa klases mašīna, kurai ir visādi luksusa klases risinājumi, par kuriem ir jāmaksā. Es, piemēram, neesmu pat redzējis nevienu premiuma klases mašīnu, kurai disku centriņi nevis grieztos kopā ar disku, bet gan kā bentlijam - stāvētu uz vietas lai garām braucošie var redzēt smuko B burtu... Normāla mašīna ir tāda, kurai gadā uzturēšana ir 100-200 ls. Tajā ciparā var pat iedabūt feniņdrāšu aprindās bēdīgi slaveno B5 A4. Kā redzi, tādā ciparā tavs passāc, lai arī tas ir tikai passāc, neierakstās...

GB12 rakstīja:

A kas tur nenormāls, ja to var atļauties? Katrs brauc ar tāda līmeņa auto, kādu var atļauties. Un izskatās, ka tu pat savu Audīīī nevari atļauties - atstāj daudz lielāku % no ienākumiem, pie tam, tas pat stāv pie žoga un gaida nākamo sezonu... Nē, nu, lai jau būtu. Parasti tā dara ar otrajām, trešajām vai kurām tur hobijmašīnām. Bet tu, puisīt, joprojām neesi sapratis, ka ne jau stāsts ir par to, ar kāda līmeņa mašīnu kāds brauc... bet, nu, nekas, paaugsies, sapratīsi...

Ja vari atļauties, tad nopērc normālu mašīnu un to starpību, kura tev, kā redzams, spiež kabatu, ziedo labdarībai - no tā vismaz būs kāds labums. Un mašīnas līmenis ir aprīkojums, uzrāviens un arī stāvoklis - patreizējā ātrumā, nebaidies, kādi divi gadi un manam audī būs tāds līmenis, kāda līmeņa mizu tu nenopirksi, jo sevišķi zinot tavu aizrautību ar mazlitrāžas šujmašīnām, no kurām neko izspiest nevar.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti