Lancia Kappa

RolandsR Reģ.: 22.07.2013

Ko es vēlētos šajā forumā noskaidrot vai vēl ir kāds Lancia Kappa īpašnieks Latvijā un dalīties informācijā.

Pats Braucu ar Lancia Kappa 2.4jtd 2000.g kādu gadu un šī ir mana otrā Lancia kappa un droši varu teikt ka esmu lanicists, jo normāls cilvēks droši vien nepirktu Lanciu. Latvijā Lancia zīmols ir maz pazīstams varbūt kāds retais atceras tādus Lancia modeļus kā Delta, Stratos. Vai arī faktu, ka Lancia rallijā dominēja 6 gadus pēc kārtas, un kopā izcīnīja 10 konstruktora kausus. Žēl bet to cilvēki neatceras. Nu vairāk par Lancia kappa, pats modelis dzimis 1994.gadā un pēdējais 2001. gadā ko nomainīja Lancia Thesis. Kappa varetu iekļaut vienā klasē ar tādiem auto kā Mercedz benz E klasi, Bmw 5 sērija, Audi A6. Manuprāt izšķir gaume kurš labāks. Personīgi es domāju, ka vairums cilvēki pērk vācu auto prestiža pēc, neapšaubu vācu auto kvalitāti, bet tā ir stipri pārvērtēta. Pirms iegādātājos otru Lancia kappa braucu ar audi b4 un pēc 2 gadu lietošanas sapratu, ka arī audi arī plīst un tas prasa ieguldījumus varbūt biju pārāk naivs. Salīdzinot Audi B4 ar Lancia, Audi manā skatījumā ir garlaicīgs. Es personīgi auto vērtēju no tā kā tas man liek justies. Esmu braucis ar visādiem autiņiem ar golfu 2, honda civic, ford escort, ford fiesta, opel omega, Toyota corolla, Lada „kapeiku”, Audi b4 un neviens nespēj pārspēt Lancia Kappa sajūtas ziņā, nezinu kā to nosaukt. Nesaku, ka auto ir ideāls un tas neprasa ieguldījumus tā gluži nav, bet tas nav mani pievīlis.

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Redzi, tu stāsti sūdu...

Tev vissd labi, ko es tādu saku?

Es saku, ka tavs lūznis ir tik slikts, ka tehnisku iemeslu dēļ diemžēl uz koplietošanas ceļiem rauj vilciņā un ka nav naudas to pat sataisīt, kur nu vēl normāli lietot, apdrošināt utt...

cilvēks, kaut kur ap 30 gadiem strādā labi atalgotu balto darbu ar četrciparu algu. Bija viņam labs, desmitgadīgs A8,

Nu A8 nav katram vanabī krutarikam. A* ir cilvēkam kam ir piecciparu ikmēneša ieņēmumi!!! Protams visu var uzturēt pie dzīvības, ja tā lieta patīk un interesē, bet tos auto pērk tie, kas tos VASR ATĻAUTIES!

kas tika kārtīgi lietots, kārtīgi pārsniedzot CSN,

WTF??? pa muti tam idiņam, nevis jaudīgu mašīnu!

Tagad tā A8 vietā ir 09 A6, ar kuru notiek kā tu apraksti, vai precīzāk - dīlerservisā tiek remontēts - nu jau vismaz kādu pusgadu cenšas noķert vienu vibrāciju, kura parādās lielā ātrumā, kaut kā tajā servisā nesanāk,

Atkal jau tev nesaprotamas lietas. Čalis atkal ir nopircis LIETOTU mašīnu, kuru kāds ir iespējams lupatās nošķīlis, bet leiši sametinājuši!

Un kur viņām ar lielu ātrumu skriet? Nevar pabraukt godīgi 90 +10-15 km/h? krāns ievelkās iekšā pie šādiem ātrumiem?

Un - ja nevar serviss sataisī - tad vai nu jāmaina serviss vai jāpārdod mašīna nost...

Bet nu Tev tas nav saprotams...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, tas ir nožēlojami - bet beidz te bīdīt tādus tekstus, it kā tu jau no dzimšanas būtu stereotipu nomākts mietpilsonis. Video redzamais ir kaut kas pilnīgi normāls - man tur ir 21 gads, maniem pasažieriem vēl pat pilngadība nav.

Ak tad nepilngadīgiem... Nu ja, kādam taču jāizrādās ir...

Kā jau teicu, es par to nekaunos un necenšos izlikties ka es vienmēr būtu bijis tāds, kā šobrīd.

Nu, nekas jau nav mainījies...

Normāla mašīna ir tāda, kurai gadā uzturēšana ir 100-200 ls.

Kurš tos 200 ls griestus ir noteici? Tu?

Ja vari atļauties, tad nopērc normālu mašīnu un to starpību, kura tev, kā redzams, spiež kabatu, ziedo labdarībai - no tā vismaz būs kāds labums.

Mēdzu arī ziedot, tā ka, nesatraucies.

Un mašīnas līmenis ir aprīkojums, uzrāviens un arī stāvoklis - patreizējā ātrumā, nebaidies, kādi divi gadi un manam audī būs tāds līmenis, kāda līmeņa mizu tu nenopirksi,

Nu, lai veicas... Iemetīšu plānotājā, 2015. gada 8. augustā atgriezīsimies pie šīs sarunas.

jo sevišķi zinot tavu aizrautību ar mazlitrāžas šujmašīnām, no kurām neko izspiest nevar.

Konkrēti ar kuru mazlitrāžas auto "esmu aizrāvies"? Teiksim tā, man dzīvē šis B6 ir 6. auto, nesen iepirku vēl vienu, ķipa, hobijam un restaurācijai... Kurš no tiem konkrēti bija/ir mazlitrāžas auto? Un pie viena - tavam pie žoga stāvošajam kāds tur bija tas motora tilpums - 1.8?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: gābešņiks...

urbina degunu aptirsinot mašīnas

Kā tur bija ar msh nodarbošanos? joprojām kauns teikt?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Eu msh. Tici man, a4 ir daudz labaks auto par b3 vai b4.

Tapec ka jaunaks vienmeer ir labaaks.

Un a4 feninjdraatei nederees. Jo piekare diez ko netur shitos celjus, paareejais gan viss liimenii.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Eu msh. Tici man, a4 ir daudz labaks auto par b3 vai b4.

Neticēs viņš tev... viņam ir tikai viens visu automobiļu automobilis - B3 Quattro. Punkc.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Gb12, tu gadijumaa neesi dekstera radinieks?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Gb12, tu gadijumaa neesi dekstera radinieks?

Tikpat tuvs cik tu...

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Mī un žē... tā Kappa tak ir mizkaste, kādu vēl vajag pameklēt... pat ss.lv tādu nepiedāvā. whēēēēē

M1A1 Reģ.: 01.09.2003
0 0 Atbildēt

Nu vot atkal topiku pietaisīja ar offtopiciem. Par lančijas kappu tak runāja cilvēks, a jūs te da audi, da pasāts.

Man piemēram vizuāli jaunā Delta simpatizē. Sēdējis iekšā neesmu, bet ārēji pievelk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

msh rakstīja: Redzi, tu stāsti sūdu...

Tev vissd labi, ko es tādu saku?

Es saku, ka tavs lūznis ir tik slikts, ka tehnisku iemeslu dēļ diemžēl uz koplietošanas ceļiem rauj vilciņā un ka nav naudas to pat sataisīt, kur nu vēl normāli lietot, apdrošināt utt...

cilvēks, kaut kur ap 30 gadiem strādā labi atalgotu balto darbu ar četrciparu algu. Bija viņam labs, desmitgadīgs A8,

Nu A8 nav katram vanabī krutarikam. A* ir cilvēkam kam ir piecciparu ikmēneša ieņēmumi!!! Protams visu var uzturēt pie dzīvības, ja tā lieta patīk un interesē, bet tos auto pērk tie, kas tos VASR ATĻAUTIES!

kas tika kārtīgi lietots, kārtīgi pārsniedzot CSN,

WTF??? pa muti tam idiņam, nevis jaudīgu mašīnu!

Tagad tā A8 vietā ir 09 A6, ar kuru notiek kā tu apraksti, vai precīzāk - dīlerservisā tiek remontēts - nu jau vismaz kādu pusgadu cenšas noķert vienu vibrāciju, kura parādās lielā ātrumā, kaut kā tajā servisā nesanāk,

Atkal jau tev nesaprotamas lietas. Čalis atkal ir nopircis LIETOTU mašīnu, kuru kāds ir iespējams lupatās nošķīlis, bet leiši sametinājuši!

Un kur viņām ar lielu ātrumu skriet? Nevar pabraukt godīgi 90 +10-15 km/h? krāns ievelkās iekšā pie šādiem ātrumiem?

Un - ja nevar serviss sataisī - tad vai nu jāmaina serviss vai jāpārdod mašīna nost...

Bet nu Tev tas nav saprotams...

Varētu tev pateikt pa kuru šoseju no rītiem vajag braukt lai tu varētu viņu censties panākt, pie noteikuma ka alfa var pietiekamā ātrumā uzņemt ātrumu virs divīša [ja viņš brauc ar darba B6 2.0 TDI passātu, nevis savu privāto A6, kurš, protams, iet ātrāk par passāta vmax divīti] , varētu šo noķert un uzprasīt, kāpēc viņam nepatīk braukt lēnāk

Par kaut kādu "šķiltumu" arī neuztraucies, tai mašīnai oficiālā vēsture ir vēl tīrāka nekā gābešņika passātam. Kāds vispār vibrācijai sakars ar šķiltumu?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Eu msh. Tici man, a4 ir daudz labaks auto par b3 vai b4.

Tapec ka jaunaks vienmeer ir labaaks.

Un a4 feninjdraatei nederees. Jo piekare diez ko netur shitos celjus, paareejais gan viss liimenii.

Pastāsti kāpēc šim daudz labākajam auto, nav, piemēram, pakaļas difera bloķis?

A4 ir labāks par B3 vai B4 - šrotu detaļu piedāvājuma ziņā Noderīgs faktors lai sakrāmētu čupiņu mezglu no B5. Starp citu, tam it kā daudz labākajam par B4 auto ir briesmīgi daudz no B4 patapinātu mezglu - nu hoķ pakaļas piekare gan bezpiedziņai, gan kvatrai. Pirmsfeisliftam vispār vieglāk ir uzskaitīt kas principiāli atšķiras - daudz nebūs - pāris motori , salona detaļu forma un priekšas piekare

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Kurš tos 200 ls griestus ir noteici? Tu?

Dzīve, tb tas, ko redzu apkārt.

GB12 rakstīja:

Nu, lai veicas... Iemetīšu plānotājā, 2015. gada 8. augustā atgriezīsimies pie šīs sarunas.

Droši.

Konkrēti ar kuru mazlitrāžas auto "esmu aizrāvies"? Teiksim tā, man dzīvē šis B6 ir 6. auto, nesen iepirku vēl vienu, ķipa, hobijam un restaurācijai... Kurš no tiem konkrēti bija/ir mazlitrāžas auto? Un pie viena - tavam pie žoga stāvošajam kāds tur bija tas motora tilpums - 1.8?

Da velns viņu zina ar ko tu aizraujies, bet pats kaut ko minēji par aizraušanos ar nemotoriem un centies vairākos tofikos citiem pierādīt ka nemotors kaut ko var...

A90 ar 1.8 motoru nekad nav eksistējis, tas tomēr bija premiuma modelis...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

msh...

CIK TEV GADU???

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Stiliņā vismaz pāris cilvēki nopirka tādas mašīnas ar domu par 1.9 zobu sāpju likšanu un beigās nosecināja ka nav ne vainas un var to pašu 2.5 lietot.

Nu, nu, pastāsti, lūdzu, kas tad tam 1.9 vainas?

Šķiet, ka tas ir viens no VAG uzticamākajiem dzinējiem, ko nevarētu teikt par dažām 2.5 modifikācijām.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Shiirs rakstīja: Eu msh. Tici man, a4 ir daudz labaks auto par b3 vai b4.

Tapec ka jaunaks vienmeer ir labaaks.

Un a4 feninjdraatei nederees. Jo piekare diez ko netur shitos celjus, paareejais gan viss liimenii.

Pastāsti kāpēc šim daudz labākajam auto, nav, piemēram, pakaļas difera bloķis?

A4 ir labāks par B3 vai B4 - šrotu detaļu piedāvājuma ziņā Noderīgs faktors lai sakrāmētu čupiņu mezglu no B5. Starp citu, tam it kā daudz labākajam par B4 auto ir briesmīgi daudz no B4 patapinātu mezglu - nu hoķ pakaļas piekare gan bezpiedziņai, gan kvatrai. Pirmsfeisliftam vispār vieglāk ir uzskaitīt kas principiāli atšķiras - daudz nebūs - pāris motori , salona detaļu forma un priekšas piekare

Pastasti labak prieksh kam mashinai ir vajadzigs mehanisks aizmugureja diferenciala blokjis? tas ir pilnigi nekam nevajadzigs mezgls, tapec ari audi no taa atteicaas.

Un cilvekam kursh apgalvo, ka audi A4 ir lidzigs b4 man ari daudz nebus ko stastit. Man gan ir bijushas abas shis mashinas, tapec es varu pateikt ka nekaa kopiiga shiem auto nav. Audi pat atteicaas no visai neveiksmigaa piecu cilindru dzineeja.

Msh, es saprotu ka tu esi no dziliem laukiem. Ja tu tik ljoti fano par aatriem auto ar pilnpiedzinju, noperc vecu impreza gt. Tava miskaste neiet un iebaz d.i.r.s.a savu pakaljas blokji.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Pastāsti kāpēc šim daudz labākajam auto, nav, piemēram, pakaļas difera bloķis?

Tātad difera bloķis ir kritērijs tam, vai labāks auto?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Kurš tos 200 ls griestus ir noteici? Tu?

Dzīve, tb tas, ko redzu apkārt.

Skaidrs... tā kā tu neko tālāk par saviem laukiem redzējis neesi, tad, domāju, šo tēmu varam slēgt...

pats kaut ko minēji par aizraušanos ar nemotoriem un centies vairākos tofikos citiem pierādīt ka nemotors kaut ko var...

Nu ja... kaut kut kaut ko kaut kā esot minējis...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

Nu, nu, pastāsti, lūdzu, kas tad tam 1.9 vainas?

Šķiet, ka tas ir viens no VAG uzticamākajiem dzinējiem, ko nevarētu teikt par dažām 2.5 modifikācijām.

Kas vainas? Nu kā latviski pareizāk būtu iztulkot "refinement"? Tas 1.9 ir riktīgs belarusa motors - plikās B sērijas mizās vēl saprotams, bet C sērija tomēr ir kaut kas krutāks par pakaļas pārvietotāju jau noklusējumā... Par to, ka priekš dīzeļa viņš ir uzticams, nav runas - tā ir.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

Pastasti labak prieksh kam mashinai ir vajadzigs mehanisks aizmugureja diferenciala blokjis? tas ir pilnigi nekam nevajadzigs mezgls, tapec ari audi no taa atteicaas.

Un cilvekam kursh apgalvo, ka audi A4 ir lidzigs b4 man ari daudz nebus ko stastit. Man gan ir bijushas abas shis mashinas, tapec es varu pateikt ka nekaa kopiiga shiem auto nav. Audi pat atteicaas no visai neveiksmigaa piecu cilindru dzineeja.

Msh, es saprotu ka tu esi no dziliem laukiem. Ja tu tik ljoti fano par aatriem auto ar pilnpiedzinju, noperc vecu impreza gt. Tava miskaste neiet un iebaz d.i.r.s.a savu pakaljas blokji.

Kāpēc vajadzīgs pakaļas difera bloķis? Man liekas ka tev tavā šrotu klāstā ir bijis kā minimums B2 synchro passāc, tā ka tev vajadzētu zināt priekš kam tas bloķis ir vajadzīgs - lai kompensētu faktu ka pakaļas ass saķeri zaudē pirmā. Cik man ir sanācis pa biezu sniegu vai dubļiem pakašāties, viņš ir neaizstājams, un tie, kam ir jaunās kvatras, kur viņu aizstāj "elektroniskais bloķis" aka attiecīgs ESP režīms to arī apliecina - tā elektronika neko neizdara pirms jau nav par vēlu. Protams, tā kā vācijā arī ziemās pamatā ceļi ir smuki notīrīti, tad lai ietaupītu naudu, bloķis ir nevajadzīga lieta.

Tā kā tu tā kategoriski apgalvo ka B4 ar B5 nekā kopīga neesot, tas apliecina ka šīs mašīnas tev gan ir bijušas, bet, nu, tas arī ir viss. Palasi forumus ko čaļi no B5 bāž vecākos modeļos bez īpašām problēmām, gan arī papēti detaļu katalogos, cik daudzas B5 detaļu kodi sākas ar 8A0 [B4] vai 893 [B3 sedans] vai 895 [kupeja]... Zaibis ka audī izdevies to mašīnu uztaisīt tik atšķirīgu ka tehnisks nejēga apgalvo ka divas dažādas. No piecu katlu motora audī atteicās dēļ vēlmes līdzināties bumbierim un mersim, kuriem tādi nav un nebija, nevis kaut kāda "neveiksmīguma" dēļ. Fofāgens deviņesmito otrajā pusē - nulto pirmajā pusē savos aparātos lika VR5, piektajā golfā jeņķiem bāzītē bija 2.5 20v, ā, un 2.2 20vt ir vnk leģendārs motors - par "neveiksmīgu" to nosaukt nevar nekādīgi. Mūsdienu atgāzu normu dēļ izskatās ka tas, iespējams, atgriezīsies, paskaties kas atrodas zem haubes RS3.

Ā, vēl tajos pašos B5 un C4 A6 ir visādi nesmuki sīki "uzlabojumi", arī domāti priekš tehniskiem nejēgām, lai tie neuzdotu liekus jautājumus - manometrs aizvākts [A4] vai aizstāts ar pulksteni [A6], un dzeses temp rādītājs ir padarīts par pliku indikatoru, tb viņš rāda 90 kad patiesā temperatūra ir robežās starp 80 un 100. Skaisti, ne?

Ā, un PN ar savu subāru. Man nevajag ātru, grabošu, uz izjukšanas robežas esošu spaini. Man vajag komfortablu un praktisku mašīnu. Diez ar tādu subāru var uzvilkt traktoru bez bažām ka pēc tam bundža nebūs līka?

P.N. Es tajā iepriekšējā postā biju domājis nevis šrotu detaļas, bet jaunas.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

man baigais linkums citet tavu murgojumu.

priekš kam tas bloķis ir vajadzīgs - lai kompensētu faktu ka pakaļas ass saķeri zaudē pirmā

pamulkjis esi un pamulkjis biji. saaksim ar to, ka B4 vins jau bai default atsledzas, ja tiek parsniegti magjiskie 30 km/h tas taa, lai apklusinatu tavu tuksho dir.shanu.

b4 nav mehaniska centrala blokja. izaudz no bikseem un tad sauc citus par tehniskiem degjiishiem. b4 un b2 ir stipri atshkjirigi auto.

paradi man kas der a4 no b4: virsbuves paneljiem, stikliem, optikas, piekares, salona. bremzes ari neder. paaris siikumi ir aizstaajami tikai. pa lielam shaibam nekas. stupicas visas ir citadakas, bremshu diski citadaki, kluchi citadaki. priekshas piekare vispar nekas neder no b4. aizmugure nezinu kas der vai neder, amortizatori un bremzhu diski 100 procenti neder, jo stupicas ir citadakas un es vinus tikko mainiju. citam tur nav kam plist.

tas ka tjuuneri ieliek a4 b5 paneli man nav baigais arguments, pi.m.pi ari var deguna vieta pieshuut un teikt ka tas ir deguns...

tad par to subaaru. tad tur ir versijas ar LSD aizmuguree, kas atshkjiriba no B4 klaunuparaades izgurojuma strada pie jebkuriem aatrumiem un neblokjee visu laiku konstanti uz 100%.

"Ā, un PN ar savu subāru. Man nevajag ātru, grabošu, uz izjukšanas robežas esošu spaini. Man vajag komfortablu un praktisku mašīnu."

to savu graustu tu sauc par komfortablu? tu tachu joko vai par praktisku? praktiskaam mashiinaam ir bagazhnieks. a tev ir kurpju kastiite aizmuguree.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

msh - tev viss labi?

Temperatūru mērīji?

Komfortablu nelūžztošu mašīnu

Un ko ta bnebrauc? Jo or salūzusi un nav naudas savu dižbraucekli pat sataisī. VIsekonomiskāk ir K2 vai velopisēds.

Kamēr mašīna nesēž uz vēdera, tikmēr kaut kā par caurgājamību neesmu nekad sūdzējies nevienam auto un nekur palicis neesmu. Nu ok - ar pilnpiedziņu mazāk jādomā, bet tiem, kam domāšana par to ko dara, nesagādā grūības - neredzu problēmas lietot dajebkādas piedziņas auto...

jo - kad mašīna sēž uz vēdera, tad nekādi bloķi vairs nepalīdzēs.

msh - Neesi domājis šādiem "ikdienišķiem" gadījumiem aprīkot savu salūzušo dižbraucekli ar hi-jack'u, trapiem un vinču?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ā, un PN ar savu subāru. Man nevajag ātru, grabošu, uz izjukšanas robežas esošu spaini. Man vajag komfortablu un praktisku mašīnu. Diez ar tādu subāru var uzvilkt traktoru bez bažām ka pēc tam bundža nebūs līka?

Par subāru piekrītu... bet, nu, A80/90 uzskatīt par prakstisku un komfortablu... Nu, sāksim ar praktiskumu. Kas liecina par mašīnas praktiskumu parasti? Nu, teiksim, bagāžnieka izmēri... nuuu, neteikšu, ka B3 tie būtu lielāki par tās pašas klases tevis no-irsto VW Passat. Nu, piemēram, bērnu ratus ielikt var? Vai teiksim, profesionālo sintezatoru visā garumā, nolaižot sēdekļus un ne pa diagonāli, bet tā, lai aizmugurē vēl kāds sēdēt var. Starp citu, viņam vispār beņķus nolaist var? Un cik tajos aizmugures beņķos vietas? Ir pāris reizes sanācis sēdēt... es teiktu, ja neskaita to gadu 3. sērijas BMW (saucamo huļiganku), tad nevienā tās klases mašīnā (ja par širpotrebiem runājam) nav tādas šaurības.

Pārejam pie komforta. Nu, piemēram, vadītāja vietas... Cik pozīcijās var regulēt stūri? sēdekļus? Elkoņbalsts ir? Glāžu turētāji (ja nerunājam par tiem dzeltenajām plastmasas pornogrāfijām, ko pie durvīm liek)? Kondicionieris? Kruīzs (ā, pēdējos divus laikam tu pats liksi)? Logi kā veras - elektroniski vai mehāniski? Spoguļi? Apsilde ir? Un jā, ir nācies arī ar tādu pabraukt. Piekare arī nemaz nekāda komfortablā nav un mašīnu par diži stabilu arī nosaukt nevar. Salons, kā jau minēju, pašaurs... Kas tad tajā B3 ir tas komfortablais?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

nevar vinam benkjus nolaist. man shkjiet, ka vinam baaka ir aizmuguree starp seedekli un bagaazhnieku. taa vismaz bija tiem vecajiem audi 90 un coupe. man ari taada bija

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Shiirs rakstīja:

... Fofāgens deviņesmito otrajā pusē - nulto pirmajā pusē savos aparātos lika VR5, piektajā golfā jeņķiem bāzītē bija 2.5 20v, ā, un 2.2 20vt ir vnk leģendārs motors - par "neveiksmīgu" to nosaukt nevar nekādīgi. Mūsdienu atgāzu normu dēļ izskatās ka tas, iespējams, atgriezīsies, paskaties kas atrodas zem haubes RS3.

...

V5 nekur nederīgs dranķis, kam jaunam regulāri bija jāmaina dzesēšanas sūknis.

un kas galu galā notiks ar Kappa?

dzīs uz Libau, lai veiktu upgrade ar jaunām supernelūstoškomfortdaļām no audi?

ja nē, tad varbūt uzcep jaunu topik - msh pret autobūves attīstību(vai tamlīdzīgi)? vai vismaz pārnest pasaules nabas auto - B3 slavināšanu uz audi topiku?

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

iepriekšējā postā kaut kas nesakopējās pareizi.

msh rakstīja:

... Fofāgens deviņesmito otrajā pusē - nulto pirmajā pusē savos aparātos lika VR5, piektajā golfā jeņķiem bāzītē bija 2.5 20v, ā, un 2.2 20vt ir vnk leģendārs motors - par "neveiksmīgu" to nosaukt nevar nekādīgi. Mūsdienu atgāzu normu dēļ izskatās ka tas, iespējams, atgriezīsies, paskaties kas atrodas zem haubes RS3.

...

V5 nekur nederīgs dranķis, kam jaunam regulāri bija jāmaina dzesēšanas sūknis.

un kas galu galā notiks ar Kappa?

dzīs uz Libau, lai veiktu upgrade ar jaunām supernelūstoškomfortdaļām no audi?

ja nē, tad varbūt uzcep jaunu topik - msh pret autobūves attīstību(vai tamlīdzīgi)? vai vismaz pārnest pasaules nabas auto - B3 slavināšanu uz audi topiku?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti