Labdien! Vēršos pēc mutiskas palīdzības no Jūsu pieredzes par Seat Alhambra 1.9tdi 99.g.No rītiem auksts pielec,bet izsit zilus dūmus.Autiņam uzsilstot lai piedarbinātu diez gan jāpazāģē,negrib tik labi pielekt.Otra problēma 1 un 3-šais ātrums (manuālā kārba) samazinot ātrumu lec ārā no ātruma.Pieturot ar roku ātrumpārslēgu viss ir ok.Ar ko tas ir saistīts?
Pārējie ātrumi labi, mīksti pārslēdzas,problēmu nav.
Par to pielekšanu - vajadzētu pārbaudīt, vai pareizā brīdī notiek iešprice, gan jau kompjūterdiagnostika to pateiks. Par ātrumiem - ja nav kaut kādas ārpuskārbas fiksācijas, tad nāksies jaukt kārbu. Paziņam, gan cits autiņš, bija izdilušas kaut kādas gumijas buksītes, kas notur savā vietā pārslēdzēja sviras ārpus kārbas.
Hmm, cik saprotams, tā ir pirmās paaudzes Alhambra (= VW Sharan & Ford Galaxy)... Vispār zilie dūmi pēc ilgākas stāvēšanas var būt vēl viena iemesla dēļ - pārāk liela vārstu brīvkustība vadīklās + vārstu blīvslēgi nokalpojuši savu laiku. Interesanti, ko saka eļļas patēriņš un gāzu analizators? Ja tas ir tā, neko nepadarīsi, jājauc un jāremontē galva...
Lekšana laukā no "gaņģiem"? Dīvaini, bet man pirmā doma, kura ienāk prātā, ir motora / visa spēka agregāta
"spilveni" - pačeko to / tos, kuri ierobežo motora + ātrumkārbas svārstības auto garenvirzienā. Ir lērums auto, kuriem, no ierindas izejot spilveniem / -am, lec ārā no pārnesuma, vai nu "nometot", vai tieši otrādi, "berot ogles".
Seat Alhambra 1.9tdi 99g.
Labdien! Vēršos pēc mutiskas palīdzības no Jūsu pieredzes par Seat Alhambra 1.9tdi 99.g.No rītiem auksts pielec,bet izsit zilus dūmus.Autiņam uzsilstot lai piedarbinātu diez gan jāpazāģē,negrib tik labi pielekt.Otra problēma 1 un 3-šais ātrums (manuālā kārba) samazinot ātrumu lec ārā no ātruma.Pieturot ar roku ātrumpārslēgu viss ir ok.Ar ko tas ir saistīts?
Pārējie ātrumi labi, mīksti pārslēdzas,problēmu nav.