Tu pats tos oriģinālos diskus jaunus liki, varbūt vienkārši sūdīgi apvirpoti?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tu pats tos oriģinālos diskus jaunus liki, varbūt vienkārši sūdīgi apvirpoti?
oriģinālie - nozīmē no rūpnīcas, jo mašīna pirkta jauna Latvijā un ir ļoti maz (93000) un saudzīgi braukta.
arko2 rakstīja: oriģinālie - nozīmē no rūpnīcas, jo mašīna pirkta jauna Latvijā un ir ļoti maz (93000) un saudzīgi braukta.
93 000 saudzīgi braukta, intensīvi bremzēta, pie lielākiem ātrumiem . Tak maini tos diskus un klučus komplektā (vislabākie būs oriģinālie ), un jūties ka tie vecie vēl labi kalpojoši. Vibrācija radās pēc apkopes, kur meistars pajautāja diskus mainām? Nevar būt pēc 93000, "... vizuāli ļoti maz diluši", vienīgais variants apvirpoti.
nu nesaprot cilvēks ka skaidri saku - auto priekšējiām bremzēm nekas nav darīts kopš pirkšanas. oriģinālos diskus negribu , jo tie kā redzams , ir sūdīgi. ja braucu bremzes īpaši nelietojot- viss ok. tikko pabremzēju agresīvāk , parādās pārejoša augstāk aprakstītā šaize.
laikam uzsilstot diski sametas , atdziestot ieņem sākotnējo formu. kaut kā tā..
arko2 rakstīja: nu nesaprot cilvēks ka skaidri saku - auto priekšējiām bremzēm nekas nav darīts kopš pirkšanas. oriģinālos diskus negribu , jo tie kā redzams , ir sūdīgi. ja braucu bremzes īpaši nelietojot- viss ok. tikko pabremzēju agresīvāk , parādās pārejoša augstāk aprakstītā šaize.
laikam uzsilstot diski sametas , atdziestot ieņem sākotnējo formu. kaut kā tā..
"fokusņiks" (c), vai Tu kādus 1,6T+ smagu mašīnu pie tam ar AT (no iepr. topikiem) vari apturēt praktiski neizmantojot bremzes . Lai kāds mani apstrīd, bet 90 000 diskiem ir gandrīz iespēju griesti. Jebkurā gadījumā, ja arī kungs saņemsies izdot to baiso naudu par jauniem (nelietotiem ) priekšējiem bremžu diskiem, tad arī klučus būtu vēlams ņemt "saderīgus".
nu tad vai ir tik grūti ieteikt konkrēti kādus diskus un klučus, lai problēma neatkārtotos ? no pašreizējām atbildēm to nevaru izlobīt.
un kā jau teicu - esošie disi ir praktiski bez diluma. esmu redzējis nodilušus diskus iepriekšējām mašīnām.
Ferodo būs labi. Es pirku te: www.spsauto.lv/...
Kura gada auto? Kāds motors?
sarashkins rakstīja: Ferodo būs labi. Es pirku te: www.spsauto.lv/...
Atvainojos, sajaucu- Delphi diskus meklē!
arko2 rakstīja: nu tad vai ir tik grūti ieteikt konkrēti kādus diskus un klučus, lai problēma neatkārtotos ? no pašreizējām atbildēm to nevaru izlobīt.
un kā jau teicu - esošie disi ir praktiski bez diluma. esmu redzējis nodilušus diskus iepriekšējām mašīnām.
Brembo. Neuzskati par apgrūtinājumu ieliec bildi ar praktiski nedilušiem diskiem pēc 93000 nobraukuma. Klučus šai laikā tak esi mainījis, vai ne?
arko2 rakstīja: nu nesaprot cilvēks ka skaidri saku - auto priekšējiām bremzēm nekas nav darīts kopš pirkšanas. oriģinālos diskus negribu , jo tie kā redzams , ir sūdīgi. ja braucu bremzes īpaši nelietojot- viss ok. tikko pabremzēju agresīvāk , parādās pārejoša augstāk aprakstītā šaize.
laikam uzsilstot diski sametas , atdziestot ieņem sākotnējo formu. kaut kā tā..
kāpēc Tu domā ka aftermarket piedāvātie bremžu diski būs labāki par ražotāja piedāvātajiem?
brāķis gadās gan vienam, gan otram.
mums 2008.gada accordam dzimtos uz garantiju nomainīja pie 70k km. Tagad drīz būs līdzvērtīgs noskrējiens. Nav pat manāmas kādas problēmas.
PS un ja reiz pirki jaunu, tad ko par šādu disku samešanos saka pārstāvis?
2006g. 2.3l
jā, spsauto teica ka ferodo nav
tātad brembo vai delphi?
pagrūti būs nobildēt diskus kuri ir uz mašīnas kas tiek lietota! raksturīgās maliņas nav! disks no sava biezuma neko nav zaudējis, varbūt kādu pusmilimetru.
šitā problēma bija praktiski visām mazda6. bieži par to bija dzirdēts. tagad šāds auto nonāca pie manis, tādēļ meklēju risinājumu. tādu modeļu ir ļoti daudz, tāpēc ceru uz kāda personīgo pieredzi lai atrisinātu problēmu ar vienu piegājienu.
pārstāvjiem kaut ko prasīt nav jēgas jo visas garantijas jau sen beigušās.
Raacens rakstīja: (vislabākie būs oriģinālie )
Pastāsti man, lūdzu, ar ko atšķirsies oriģinālie no OEMa aftermarketa diskiem, ja neskaita ļoti dārgu iepakojumu?
Kā reiz oriģinālie šinī gadījumā nebūs labākie, pie tam Mazda bremžu diskus neražo, tie tāpat ir pārpakoti aftermarket(neoriģinālie) diski. Viennozīmīgi kvalitatīvi bremžu diski speciāli nepārkarsējot un nebraucot peļķēs nemetīsies. Protams pie reizes jāpārbauda bremžu sistēma, varbūt bremžu vietā jau rūsas klucis, kā dēļ bremzes neatlaiž un disks pārkarst. Pēdējā laikā degvielas patēriņs nebija pieaudzis?
Skatoties katalogā, no Mazda6 pieejamajiem(Mazda OEM - GJ6Y3325XA ) ir šādu ražotājo(sakārtoju šim modelim augošā secībā subjektīvi pēc kvalitātes, bez lētā gala):
BLUEPRINT - ADM54360 [nekrāsots]
AP/BRECO (BREMBO koncerns) - AP 24839 E/BS 8463 vai AP 24839 V/BV 8463 [krāsots]
BOSCH - 0 986 479 132
TRW/LUCAS - DF4386 [cinkoti?]
DELPHI - BG3874
ZIMMERMANN - 370307520 [cinkoti/Coat-Z] vai 370307452 [perforētie]
BREMBO - 09.9131.14 vai 09.9131.11 [UV pārklājums]
FERODO - DDF1210 [pārklāts ar kaut ko?!]
Ekonomiski vislietderīgāk būtu ņemt AP rotorus ~25Ls par pāri[nekrāsoti]. Nebūs sarkanā BREMBO kastīte pa ~32Ls, bet citādi tas pats. Attaukot un nopūst ar karstumizturīgu krāsu pirms uzlikšanas var arī pats par to cenas starpību.
Vēl labi diski ir ZIMMERMANN par ~30Ls pāris, ja vēl tiešām cinkoti, tad nebūs sarūsējuši jau pēc vienas sezonas.Vismaz citām auto markām nav bijusi problēma ar samešanos, pat ja oriģinālie tā iepriekš izbeidzās.
BLUEPRINT arī nav slikti, lai gan ieliku saraksta sākumā.
Pārējie dārgā gala diski(BREMBO, DELPHI, FERODO) ir vien lieka izšķērdība sevišķi, ja pa trasi ar to auto netaisās gāzt
Bremžu uzlikas(klučus) tad par "ietaupīto" naudu var paķert FERODO FD sērijas ~23Ls komplekts vai BREMBO ~20Ls vai DELPHI ~25Ls komplekts. Nebūtu slikti, ja būtu pieejamas arī EBC uzlikas.
paldies par info.
pa trasi braukt protams netaisos.
patēriņš arī normāls , ap 9.3l, suporti neķīlē , apskatē identisks spēks abām pusēm.
vienu brīdi pat ienāca doma nomainīt tikai klučus un paskatīties kas mainās. nav dārgs eksperiments , bet vai ir vērts ķēpāties ?
Ievērtē cenas - www.autospares.lv/...
drošvien labāk nomainīt pie reizes arī pašus diskus, it sevišķi ja šāda pat problēma arī ir citām mazda6. Nu nebūs neviens no nosauktajiem diskiem sliktāks par oriģinālo. Pie tam to kādi kluči arī ir būtiski, lai novada labi siltumu un diski nevērptos.
Bet vispār, ja diski met tikai uzsilstot, tad tas vairāk liecina par problēmām ar bremžu klučiem un varētu pietikt tikai ar to nomaiņu.
Agrāk braucu ar dažādiem auto, kuriem diski mest sāka tikai tad, kad bija palikušui plāni kā papīrs. Tagad tiem izbeidzas resurs dauz ātrāk, kad tie izskatās vēl gana biezi. Bet-tikai izskatās, ja paņemsi bīdmēru, un pamērīsi biezumu, tad būs uzreiz redzams, cik "nav diluši" 90 t.km nav problēma, tas ir diezgan normāls nobraukums. Ja diski met, tad ir jamaina diski un kluči. Rudenī savam auto arī, izskatījās "gana biezi", noņēmu un novirpoju. Veltīgi čakarējos, pēc dažiem mēnesiem tāpat pirku jaunus diskus un klučus, jo mest sāka atkal gandrīz uzreiz, un tagad viss ok
sarashkins rakstīja: Ievērtē cenas - www.autospares.lv/...
Man patika Brembo cena. domājams tās ir par pāri.
Un dažiem tur pieminēts biezums 25mm, minimālais 23mm. tas nozīmē ka var atšķirties jaunu disku izmērs atkarībā no partijas, vai ka pie 2mm nodiluma tie būtu jāmaina?
Cenas tomēr ir par 1 gab.
sviests kautkāds. tad jau apavu veikalā arī vajadzētu uzrādīt par vienu kurpi.
Nu kurš maina tikai vienu disku ?
un vispār tad tur tie cipari tādi sālīti sanāk , jo man vienā autobodē piedāvāja pa 50 ls ferodo. pārīti protams
arko2 rakstīja:
sarashkins rakstīja: Ievērtē cenas - www.autospares.lv/...
Man patika Brembo cena. domājams tās ir par pāri.
Un dažiem tur pieminēts biezums 25mm, minimālais 23mm. tas nozīmē ka var atšķirties jaunu disku izmērs atkarībā no partijas, vai ka pie 2mm nodiluma tie būtu jāmaina?
Pie 23 mm biezuma tie ir jāmaina. Tas nozīme ka darba mūžs ir tikai 1.5 mm no katras puses
Sanāk tikai 1mm no katras puses. un ja tā , tad tiešām pēc izskata praktiski nediluši diski jau skaitās izmetami....
nu kur tik maza rezerve? 1mm!!!
jāmaina vien būs viss komplekts.
mazda6 priekšējie bremžu disii
Vēl vien problēma ar mazdu6. sametušies priekšējie bremžu diski. cik saprotu izplatīta problēma. tie ir oriģinālie un vizuāli ļoti maz diluši. kluči apmēram uz pusi. bremzējot rausta stūri un pēc intensīvākas bremzēšanas pie lielāka ātruma parādās stipra vibrācija kas pāriet diskiem atdziestot.
ko darīt ? mainīt tikai klučus vai arī diskus, un kādas firmas ?
vai tas dos rezultātu vai arī tas ir šī modela konstruktīva īpatnība un jaunie diski drīz būs tādi paši ?