Ja Merivai būtu vecā parauga 1,9 SDI bez-turbo dzinējs, tad vispār būtu izcils auto...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja Merivai būtu vecā parauga 1,9 SDI bez-turbo dzinējs, tad vispār būtu izcils auto...
Ja no reāliem pircējiem atsaucības nebūs, tad 27.-30.aprīļa nedēļā kontaktēšos ar uzpircējiem.
Un pēc tam, tici man, nedēļas laikā būs 3 reāli gribētāji Tā ir vienmēr. Šodien darbā kolēģis prasīja sīkāk pastāstīt par CR-V, gribot tādu pirkt. Varēja labāk pienākt aizvakar
Atrisināju jautājumu "3 mēneši bez auto". Braukāšu šo laiku ar aizlienētu demo auto Peugeot 308 ar 1,6 l benzīnmotoru.
Nu pēc tam viņi varēs to pašu Merivu aplūkot, iespējams, kādā no Maskavas ielas plačiem par 2700 EUR. Tieši no tā apvidus man divi uzpircēji ir atsūtījuši īsziņas.
Nomiks
Peugeot-308 Tev uz neilgu laiku būs solis atpakaļ.
Nekas. Atcerēšos laikus, kad braukāju ar Jazz.
Pusstunda kauna un būšu darbā
Bet, ja godīgi, man vienalga kāds auto, ka tik ir ar ko pārvietoties uz darbu un atpakaļ. Brīvdienās ar ģimeni tāpat braukšu ar FR-V.
Ir jau variants P 308 atstāt lietošanai omei pa Olaini, lai sīkos visur izvadā (šobrīd to dara ar FR-V), bet pašam uz darbu braukt ar FR-V, bet tas no ekonomiskiem apsvērumiem raugoties, nebūs racionāli, jo P 308 ir ekonomiskāks, bez tam nobraukums pa 3 mēnešiem būs aptuveni 3 500 km, kamēr, pa Olaini + vēl šur tur braukājot, ~ 4 reizes mazāk. Labāk ekspluatēt svešu auto ne savējo
Es arī uzskatu, ka, ja īrē auto, tad jābrauc daudz un tālu.
Cilvēki manas Merivas sludinājumu skatās samērā daudz (ap 100 unikālajiem lietotājiem dienā), tomēr zvanīt nesteidzas. Mikroveni nav Latvijā iecienīti...
Manam sludinājumam šobrīd 446 skatījumi
Kad es pirms laiciņa skatījos, tad bija 444.
Labāk mazāk skatījumu, bet vairāk zvanītāju. Bet varu piekrist, ka jaunais CR-V starp līdzīgajiem ir viens no labākajiem, ja ne labākais. Bet dzinējs un transmisija katram pēc nepieciešamības.
Man šķiet, ka Zafiras modelis ir ejošāks nekā Meriva. Piemēram, šis.
Tikpat bedīgi Tu čivināsi , kad tirgosi savu baudāmo 0,33l fābiju
Neesi vēl joprojām pamanījis ka gandrīz neviens cic nepriecājas par Taviem baudīkļiem?? Modeļi kā tādi ...nu diess ar viņiem , katram sava gaume , bet nu dzinēji ''smerķ muxam''.
P.S. Un tagad pac gaudo -ak kālab es ņeņēmu nebaudāmo 1,7, tas gan fiksi aizietu otreizejā tirgū.
TDIOTS
Nav tiesa, es neraudu. Ja būtu ņēmis 1,7 CDTI, tad es to pirktu par kādu tūkstoti dārgāk, turklāt deviņu gadu laikā nedaudz vairāk iztērētu par degvielu un nodokļos. Katrā ziņā pusotru štuku vairāk es iztērētu. Tagad man uzpircēji par 1,3 CDTI dod 1900, ja būtu 1,7 CDTI, tad, lai ilgtermiņā būtu līdzīgs rezultāts, vajadzētu 3400 EUR dabūt par 1,7 CDTI. Nez vai es tādu summu dabūtu?
Un kas tad šis:
Ja Merivai būtu vecā parauga 1,9 SDI bez-turbo dzinējs, tad vispār būtu izcils auto...
Nē, tā vienkārši tāda nožēla par to, ka mūsdienu autobūve vairs nepiedāvā tik salīdzinoši vienkāršus un izturīgus dīzeļdzinējus kā 1,9 SDI bez turbīnas.
Vispār es gribētu, lai jaunus ražotu un par 18 tūkst.EUR pārdotu 1992.gada modeļa Audi-100 ar bez-turbīnas 2,4 litru 82 zirgspēku dīzeļmotoru. Nopirktu tādu un brauktu 20 gadus un skaistus 400 tūkst.km...
Izlemts! Rīt braucu pie uzpircējiem!
Meriva pārdota, esmu priecīgs.
Nomiks
Es te publiski nerakstīšu, bet uzrakstīšu Tev Draugos tūlīt. Atrādīju šorīt auto trim dažādiem uzpircējiem, un izvēlējos labāko piedāvājumu.
Gratulācijas. Būs miers beidzot gan topikā, gan Tev dvēselē
Par auto pārdošanas paņēmieniem
Derētu pārdot veco auto, lai gan spiedīgi nav. Ieliku sludinājumu iekš ss.lv , taču divu nedēļu laikā neviens nav zvanījis. Vai tas ir rādītājs, ka cena ir par augstu? Kā vispār ir ar auto pārdošanu - uz cik daudziem zvaniem jāatbild un cik potenciālajiem pircējiem auto jāatrāda, kamēr nonāk pie veiksmīga darījuma? Nu tā aptuveni - kādas šajā ziņā ir tendences?
Auto pirkts jauns Latvijā, es vienīgais saimnieks, nobraukums tuvu 200 tūkst.km.