Derētu pārdot veco auto, lai gan spiedīgi nav. Ieliku sludinājumu iekš ss.lv , taču divu nedēļu laikā neviens nav zvanījis. Vai tas ir rādītājs, ka cena ir par augstu? Kā vispār ir ar auto pārdošanu - uz cik daudziem zvaniem jāatbild un cik potenciālajiem pircējiem auto jāatrāda, kamēr nonāk pie veiksmīga darījuma? Nu tā aptuveni - kādas šajā ziņā ir tendences?
Auto pirkts jauns Latvijā, es vienīgais saimnieks, nobraukums tuvu 200 tūkst.km.
šķiet ka autoražotāji sen jau kā "necinko" virsbūves, bet vienkārši ķīmiski kaut kādu maisīju uzpūš.
Man bija darbā interesants moments ar 2007 gada VW Caddy, tas pārklājās ar rūsas punktiem jau pēc gada, bet vāgens neatzina savu problēmu, bet ietiepās ka auto tiek turēts pārāk tuvu dzelzceļam. Dzelceļa putekļi nosēžās uz krāsas un tas rada iespaidu ka virsma ir ar rūsas puntiņiem. Tad vāgens parādīja bildi ar to kā tas auto tiek krāsots.
VWfans rakstīja: Man jau šķiet, ka rūsa, kas izlien auto uz vecumu un nelielos apjomos, nav tas trakākais. Reizi pāris gados ieplāno dažas dienas remontam tad, kad auto mazāk vajadzīgs, un piekrāso. Svarīgāka ir tehniskā uzticamība, lai nebūtu pēkšņu defektu, kuru dēļ auto paliek uz ceļa.
Lūk, konkurents manam sludinājumam - Meriva, kura ir divarpus gadus vecāka un 527 latus lētāka:
www.ss.lv/...
Lūk vēl viens konkurents ar 1.3 motoru, kondicionieri un lietajiem diskiem!www.auto-ile.lv/...
bobcat rakstīja: šķiet ka autoražotāji sen jau kā "necinko" virsbūves, bet vienkārši ķīmiski kaut kādu maisīju uzpūš.
Man bija darbā interesants moments ar 2007 gada VW Caddy, tas pārklājās ar rūsas punktiem jau pēc gada, bet vāgens neatzina savu problēmu, bet ietiepās ka auto tiek turēts pārāk tuvu dzelzceļam. Dzelceļa putekļi nosēžās uz krāsas un tas rada iespaidu ka virsma ir ar rūsas puntiņiem. Tad vāgens parādīja bildi ar to kā tas auto tiek krāsots.
nu, mūsdienu auto tas krāsojums ļoti simbolisks ir pat ne milimetri, mikroni. mazākais akmentiņš pa kapotu un caurums.
Pieļauju, ka katrs auto rūpnicā tiek sagatavots itin individuali. Arī cinkošana, anodēšana, krāsošana ir atkarīga no auto galējās modifikacijas. Ja tas ir no lētā gala modifikacijām, tad tas var būt pat necinkots un bez papildus pretkorijas materialu apstrdes. Man ,piemēram, pieder viena no dārgākajām Sonatas modifikacijām - GLS ar ādas salonu,automatu un klimatkontroli. Līdz šim manam auto 8 gadu laikā uz virsbūves un apakšā nav manāma rūsa. BET, paziņam, kuram pieder divus gadus jaunāka līdzīga Sonāta ,taču ar lēto aprīkojumu, IR visnotaļ nopietni sarūsējusi. Īpaši jau apakša, arī arkas un sliekšņi. Līdzīgas situacijas ir bijušas arī dārgāku zīmolu auto īpasniekiem.
Šodien izbraucu testa braucienu ar Volkswagen-Up! Ārkārtīgi baudāms auto. Tauta šos mazulīšus pietiekami nenovērtē. Ja būtu zinājis, ka Merivu nepārdošu, iespējams, Fabijas vietā ņemtu Škoda-Citigo 1,0 benzīnnieku.
Ja nobraukums reaals, tad taada vareetu buut cena, lai gan 10-gadiigam diizelim tas nobraukums ir neticami zems. Ar reaalu nobraukumu ap 20-30 tuukstoshi gadaa cena nevareetu buut lielaaka par 2000eu, lai reaali paardotu - nedaudz zem.
Un motoram jau viena "kapitalka" ir taisīta. Bet nu tā cena jau laikam ir OK, tikai atrodi pircēju, kuru uzrunās krāsa un nesaprotamais Merivas segments. 5 vietas un mikroautobusu augstumā.
Merivas segments ir OK. Ne vienu vien uzrunā. Neliels auto ar labāku pārredzamību un plašāku salonu, par sakarīgu cenu un nedārgs uzturēšanā. Drīzāk stāsts ir par, kā tu jau pareizi teici, par krāsu un komplektāciju. Tajā cenu kategorijā tie visi ir ar 1.7 motoriem un normālās krāsās. Es drīzāk teiktu, ka, ja tiešām ir vēlme pārdot, tad jāliek par 2500 un jābūt gatavam atdot par kādiem 2300.
Ja salīdzina ar 1,7 CDTI, kuru 1,3 CDTI vietā varēju izvēlēties tālajā un treknajā 2006.gadā, tad tomēr tas (1,7 CDTI) maksāja vismaz 1000 EUR dārgāk (precīzi neatceros). Un pa šiem gadiem uz drusku mazāka degvielas patēriņa, mazāku nodokļu un apkopju izmaksu rēķina esmu ietaupījis vismaz 500 EUR. Tātad rezultāts ir vienāds - vai nu es savulaik pirktu 1,7 CDTI un tagad to pārdotu par 3800 EUR vai arī pirktu 1,3 CDTI un pārdotu tagad par 2300 EUR.
Tikai 1.7 tev būtu vieglāk pārdot un arī braukšanas prieks būtu lielāks. Varbūt nebūtu galvas blīvi mainījis (nu jā, bet varbūt tā vietā ko citu būtu darījis... )
Par auto pārdošanas paņēmieniem
Derētu pārdot veco auto, lai gan spiedīgi nav. Ieliku sludinājumu iekš ss.lv , taču divu nedēļu laikā neviens nav zvanījis. Vai tas ir rādītājs, ka cena ir par augstu? Kā vispār ir ar auto pārdošanu - uz cik daudziem zvaniem jāatbild un cik potenciālajiem pircējiem auto jāatrāda, kamēr nonāk pie veiksmīga darījuma? Nu tā aptuveni - kādas šajā ziņā ir tendences?
Auto pirkts jauns Latvijā, es vienīgais saimnieks, nobraukums tuvu 200 tūkst.km.