Neatradu, kā rediģēt tēmu.
Gribēju vēl piemetināt, ka ss.lv un autoplius izķemmēt varu pats, bet tā kā pilnīgi neko nesaprotu no bendzīna dzinējiem un vēl piedevām šiem mazauto, gribētu dzirdēt un saprast argumentus ko, kā un kāpēc.
Paldies.
Neatradu, kā rediģēt tēmu.
Gribēju vēl piemetināt, ka ss.lv un autoplius izķemmēt varu pats, bet tā kā pilnīgi neko nesaprotu no bendzīna dzinējiem un vēl piedevām šiem mazauto, gribētu dzirdēt un saprast argumentus ko, kā un kāpēc.
Paldies.
ha, ha!
4X4 bija, tad vecs Audi, tagad mazauto. kas tālāk? Mocis, jahta, traktors?
seaman rakstīja: ha, ha!
4X4 bija, tad vecs Audi, tagad mazauto. kas tālāk? Mocis, jahta, traktors?
Tam bija jābūt smieklīgi vai kā?
Okys rakstīja:
seaman rakstīja: ha, ha!
4X4 bija, tad vecs Audi, tagad mazauto. kas tālāk? Mocis, jahta, traktors?
Tam bija jābūt smieklīgi vai kā?
Jā, smieklīgi - seaman ir aizdomas, ka šie ir mākslīgi izveidoti topiki, ar kuriem portāla administrācija mēģina radīt aktivitāti forumā.
Ja jautājums ir reāls, nevis sarunas uzturēšanai, tad labāk padomā par savām ģimenes attiecībām. Pie praktiski nekādām loģiskajām prasībām tu joprojām meklē racionālu auto sievietei?! Padomā, vai neesi savas sievas vēlmes par daudz ierobežojis - šādā situācijā vispiemērotākais ir auto, kas sievietei PATĪK - funkcionālās prasības izpildīs jebkurš, arī šāds:
Ņem vaboli, sievietēm patīkwww.ss.lv/...
Cik manīts, pa laikam tur kādi sakarīgi varianti (cenas ziņā) parādās, bet ātri pazūd. Reāla cena tiem auto ir ~1200Ls (1700 EUR), piemēram pirms pāris dienām bija šis sludinājumswww.ss.lv/...
Pārējie "kosmonauti" pa 3-4 kEur stāv rindā un gaida mēnešiem.
2.0 bendzīn motors gan tērē pa šoseju 7,5, pa pilsētu 11-13 litrus, bet citādi ir OK.
Tātad šī nebūs īstā vieta, kur prasīt kautvai zinošu cilvēku viedokli par manis 3 minētajiem modeļiem?
aansi, ja tu piedāvā to Kia Rio.. kāpēc izvēlēties to, bet ne kādu no manis minētajiem? Es uzskatu, ka nav svarīgi pieminēt to, ir vai nav kondicionieris, ir vai nav sēdekļu apsilde un tamlīdzīgas lietas. Pār tām es pats varu saprast, ir vai nav komplektācijā. Noplīsīs kondicionieris, nekas, mājās tiksi, kautkad sataisīs. Noklāsies motors, nolūzīs ritenis, nevarēs kaut kādu iemeslu dēļ iziet skati - skāde daudz lielāka.
Es vienkārši nezinu Latvijā forumu, kur kopotos zinoši cilvēki, kas šādā jautājumā var palīdzēt. Auto ir vajadzīgs sekundāri, jo primārais ģimenes auto jau ir. Mēģināju draugos, kautkādā Tuninga grupā, saņēmu daudz normālu atbilžu, bet tur administrācija uzskata, ka visiem tiem n-tajiem tūkstošiem cilvēku ir jārunā par "šķūningu", citas diskusijas dzēš.
Tāpat visi varianti tiek izskatīti kopā ar sievu, patīk/nepatīk. Konkrēti pret manis minētajiem, nevienu viņai nav pretenzijas. Nepatīk Polo, Lupo, Clio, Yaris, to pašu Kia itkā arī negribēja. Tāpēc tādus nepieminu. Ja šī nav īstā vieta, kur to prasīt, atvainojos, slēdzam šo diskusiju...
Okys rakstīja: Tātad šī nebūs īstā vieta, kur prasīt kautvai zinošu cilvēku viedokli par manis 3 minētajiem modeļiem?
aansi, ja tu piedāvā to Kia Rio.. kāpēc izvēlēties to, bet ne kādu no manis minētajiem?
Šeit visticamāk nav neviena zinoša cilvēka par tavas sievas gaumi. Kia Rio piedāvāju tikai kā piemēru, kas atbilst tevis definētajām prasībām, ko pats neizvēlētos (bez objektīviem argumentiem) un sieva ne tik. Tajā pat laikā Kia ir bezgala praktisks un lēts auto
Mana sieva, apsverot līdzīgas vajadzības un apvienojot to ar savām vēlmēm - mazu sarkanu kabrioletu ar cieto jumtu, ir nonākusi pie domas par MB SLK... Auto ir tikai nedaudz virs tevis pieminētā budžeta, bet tāpat es ne tev ne kādam citam nevarētu rekomendēt šādu auto kā loģisku izvēli Tajā pat laikā sapnis par šeit pieminēto vaboli, kas patīkot sievietēm, bija un izbija - pārgāja pirmajā "tikšanās" reizē, pat nebraucot, tikai iesēžoties un apskatot...
Sieviešu auto izvēles kritēriji ir ļoti attālināti no tās loģikas, ko saprot vīrieši. Tapēc domāju, ka šeit nebūs īstā vieta, kur saņemsi sakarīgu atbildi par to, kāds auto ir piemērots tavai sievai.
Okys rakstīja: Mēģināju draugos, kautkādā Tuninga grupā, saņēmu daudz normālu atbilžu, bet tur administrācija uzskata, ka visiem tiem n-tajiem tūkstošiem cilvēku ir jārunā par "šķūningu", citas diskusijas dzēš.
Šis labs
Skaidrs, tātad šeit pie atbildes netikt. Prasības ir tādas, kādas es uzskaitīju un sieva brauks ar to, kas labi ripos un neprasīs milzu līdzekļus uzturēšanā. Kā viņa, tā es, esam ar to mierā.
Paldies par to pašu.
khmm...
nav, protams, mana darīšana, bet 50 km nedēļā, ja uz un no darbu jātiek un , pieļausim, 2x uz bodi...
... rupji sadalīsim 50/7/2=3,5 km vienam braucienam...
Manuprāt, no veselīguma viedokļa - tas ir kājām ejams attālums. Vasarā arī lieliski aizvietojams ar vellapēdu.°
Bet ja nopietni - pie tāda nobraukuma derēs JEBKURŠ auto, kurš sievai patiks, noteiktajā cenu kategorijā, kuram pērkot servisā meistars pateiks - ka nav izpuvis. Būsim reāli 4800 km nobrauks JEBKURŠ auto un ja tam neklaudzēs piekare, nebūs beigtas pusasis utt nobrauks. Un, pie tāda nobraukuma drīkst arī nopirkt auto, kurš tērē 10 l uz simtu, jo tāpat tie mēnesī būš sasodīi 20 lati degvielā (lētāk nekā mēnešbiļēte Rīgā).
p.s. un drīzāk tam auto izleks visādas nelietošanas šaizes - nepietiekami uzlādēts akū, kalstoši blīvslēgi, ziemā aizsalstošs izpūtējs un pastiprināti rūsējoši bremžu mehanismi...
Palaidniex rakstīja: khmm...
nav, protams, mana darīšana, bet 50 km nedēļā, ja uz un no darbu jātiek un , pieļausim, 2x uz bodi...
... rupji sadalīsim 50/7/2=3,5 km vienam braucienam...
Manuprāt, no veselīguma viedokļa - tas ir kājām ejams attālums. Vasarā arī lieliski aizvietojams ar vellapēdu.°
Bet ja nopietni - pie tāda nobraukuma derēs JEBKURŠ auto, kurš sievai patiks, noteiktajā cenu kategorijā, kuram pērkot servisā meistars pateiks - ka nav izpuvis. Būsim reāli 4800 km nobrauks JEBKURŠ auto un ja tam neklaudzēs piekare, nebūs beigtas pusasis utt nobrauks. Un, pie tāda nobraukuma drīkst arī nopirkt auto, kurš tērē 10 l uz simtu, jo tāpat tie mēnesī būš sasodīi 20 lati degvielā (lētāk nekā mēnešbiļēte Rīgā).
Varu tikai piekrist un papildināt - par 2000 Eur + degvielas u.c. tekošajiem izdevumiem var arī ar taksi braukāt. Līdz ar to jautājums ir tikai par to, ko sieva grib redzēt (un atrādīt draudzenēm) kā SAVU auto
teorētiski mašīnai, kurai viss ir labi ir jāspēj nobraukt viens gads vai 10 000 km bez īpašām šaizēm.
Tā kā 200 x 24 mēneši ir 4800 km, tad jāteic, ka uz šo nobraukumu būš 2x jānomaina eļļa, jo tā ir jāmaina vai nu ik 10-15 kkm vai ne retāk kā reizi gadā ...
Līdz ar to derēs jebkurš auto, kas tikko izgājis skati "pa nullītēm" un vienīgie papildus ieguldījumi tajā būs: degviela, logu šķidrums, vienu reizi jānomaina tosols (tas kalpo 2 gadus), bremžu eļļa (tā arī kalpo 2 gadus, bet parasti neviens to nemaina NEKAD); izdevumi par mašīnas āra mazgāšanu un salona tīrīšanu, kāds smirdeklītis, autostāvvietas apmaksa un OCTA un ziemas riepu komplekts, ja tas jau nestāv virsū un nav nobraukts tā ka nav atlikuši 2-3 mm līdz minimālajam ziemā pieļaujamajam 4 mm protektora dziļumam...
Viss pārējais ir gribu, un patīk jautājums!
Tikai vēl viens sīkums - pie tik maziem nobraukumiem kopējais patēriņš arī būs paliels, īpaši, ja auto brauks pa pilsētu, jo mašīna īsti nedabūs uzsilt un motors visu laiku darbosies paaugstinātas slodzes apstākļos. Man mammai šitā bija - ar 626 mazdu (2.0 automāts) pārsvarā brauca 3 km attālumā uz darbu, patēriņš bija ap 18 litriem uz 100 km, kolīdz kāds garāks gabals, tā, protams, patēriņš normalizējās.
Dzīvojam mazā pilsētā. Te nav pieejami takši, ja jāizsauc, sasodīti dārgi par to vien un sabiedriskais transports braukā no vienas pilsētas uz otru, galīgi ne pa ceļam, lai sieva ar to nokļūtu darbā. Braucot uz darbu, ir kur ieskrieties, motors +/- uzsils normāli. Braukās katru dienu. Vēl sievai ir plāns apmeklēt aerobikas nodarbības kautkad nākotnē, ar sabiedrisko izbraukāt grūti, aizietu daudz laika, kā arī nav zināms, vai maz uzspētu tikt mājās. Tas dotu vismaz 2,3 reizes nedēļā pa ~15km klāt. Un būsim godīgi, auto ir auto, vienmēr ērtāks. Degvielas patēriņš kaut 10l uz simtu, tas nebaida. 20-25 Ls priekš tā atradīsies. Par eļļām, filtriem, normāli dilstošām detaļām nav runas. Vairāk interesē rūsas problēmas, iedzimtas problēmas, kas var negaidīti, dārgi izmaksāt. Interesē arī tas, kā vispār šie mazmotori uzvedas, ja daudz nobraukti.
P.S. Dzīvotu Rīgā, neinteresētu vēlviena auto iegāde. Cerams, rīdziniekiem ir saprotams, ka visa Latvija neuzturas pāris lielākajās pilsētās
Vari apdomāt Škoda-Fabia iegādi:
Rakstau vēlreiz - derēs pilnīgi JEBKURŠ auto, kas iekļaujas noskatīajā budžeta diapazonā, ir nesen izgājis skati pa nullēm vai uzticama/neitrāla servisa mehi ir atzinuši par ņemamu!
Arī 6000 km noskrējiena laikā pa diviem gadiem , tam auto bez vadītāja palīdzības nekas nesabojāsies, nenolūzīs un neizbeigsies.
Parādi bildiņās sievai, kurāš patīk no ārā vai kurā patīk kā ir iekšā - to arī pēc pārbaudes servī pērc. Citu kritēriju nav un uztraukimiem nav pamata.
Varam topiku mierīgi slēgt!
p.s. vai vasarā nav prātīgāk vellapēda? arī varēs ieekonomēt uz aerobiku, un ar felleri var aizbraukt arī ogās/sēnēs/nopelst... fellera izmaksas pie auto izdevumiem būš niecīgi...
GB12 rakstīja: Tikai vēl viens sīkums - pie tik maziem nobraukumiem kopējais patēriņš arī būs paliels, īpaši, ja auto brauks pa pilsētu, jo mašīna īsti nedabūs uzsilt un motors visu laiku darbosies paaugstinātas slodzes apstākļos. Man mammai šitā bija - ar 626 mazdu (2.0 automāts) pārsvarā brauca 3 km attālumā uz darbu, patēriņš bija ap 18 litriem uz 100 km, kolīdz kāds garāks gabals, tā, protams, patēriņš normalizējās.
Šito gribēju piebilst. Bet vispār žetons tavai muterei - parasti liela daļa šķībaču urnu, sevišķi veco, braucēji ir sēņotāji, bet tava mutere laikam sava 626 divlitrnieku deva kārtīgi dziesmā - manai kvatrai pagājušoziem tāds patēriņš bija pie ~0 grādiem braucot pusotru kilometru uz darbu ar pedāli grīdā
msh rakstīja:
GB12 rakstīja: Tikai vēl viens sīkums - pie tik maziem nobraukumiem kopējais patēriņš arī būs paliels, īpaši, ja auto brauks pa pilsētu, jo mašīna īsti nedabūs uzsilt un motors visu laiku darbosies paaugstinātas slodzes apstākļos. Man mammai šitā bija - ar 626 mazdu (2.0 automāts) pārsvarā brauca 3 km attālumā uz darbu, patēriņš bija ap 18 litriem uz 100 km, kolīdz kāds garāks gabals, tā, protams, patēriņš normalizējās.
Šito gribēju piebilst. Bet vispār žetons tavai muterei - parasti liela daļa šķībaču urnu, sevišķi veco, braucēji ir sēņotāji, bet tava mutere laikam sava 626 divlitrnieku deva kārtīgi dziesmā - manai kvatrai pagājušoziem tāds patēriņš bija pie ~0 grādiem braucot pusotru kilometru uz darbu ar pedāli grīdā
Nedeva. Brauca normāli. Vnk., automāts un mazie attālumi dara savu...
Okys rakstīja: Vairāk interesē rūsas problēmas, iedzimtas problēmas, kas var negaidīti, dārgi izmaksāt. Interesē arī tas, kā vispār šie mazmotori uzvedas, ja daudz nobraukti.
Šajā cenu kategorijā nav tādu iedzimtu defektu. Te var notikt jebkas, kas var negaidīti un dāri izmaksāt. Jebkurā brīdī.
Brīnos, ka vēl nav atspēries ikdienas viesis ar komentu "pērc jaunu hiundai līzingā, tas ir labāk, jo es tā izdarīju, pirms tam mocījos ar vecu bembi"
Pērc pa 1000 un otru atstāj rezervē- ja nu noklājas tā, ka jāpērk vēl viens.
Paziņa līdzīgiem nolūkiem par 500Ls iegādāja Audi 80 B4 ar 2.6 V6, pēc pāris gadu ekspluatācijas nācās nomainīt dzinēju, kas izmaksāja Ls 120 un rullē tālāk, tam 20-gadīgajam auto vismaz bundža nerūsē.
Lietota mazauto izvēle sievai
Sveiki.
Pašlaik ir aktuāli saprast un izvēlēties automašīnu sievai, vēlams, pēc šādiem kritērijiem.
Auto tiks izmantots tikai un vienīgi kā sekundārais, sievai nokļūšanai uz darbu un no darba mājās, kādu reizi kāds veikala apmeklējums un citas lietas, kopā sastādot maksimāli līdz 50 km nedēļā. Sākumā biju domājis ieguldīt max 2000 eur, bet ja ir kāds ļoti labs un argumentēti pamatots piedāvājums, esam gatavi maksāt arī vairāk, piemēram, līdz 2500 eur. Nav svarīgi, cik auto ekonomisks. Šajā gadījumā nebūs no svara, 4, 5 vai 6 litri uz simtu, jo kā jau teicu, braukts tiks diezgan maz, mēnesī sastādot, domājams +/- 200 km. Nav svarīga ietilpība, galvenais, lai ietilpst šoferis un retu reizi varbūt pasažieris. Ja iespējams, sieva grib ar hečbeku ar 5 durvīm, bet ja mazs nodoklis, viegls un labs autiņš, derēs arī 2/3. Noteikti vēlams modelis virs 2002. gada un uz augšu.
Tātad, man no auto nepieciešamas:
Vismaz uz diviem gadiem, 2 tehniskajām apskatēm, maksimāli mazas izmaksas, maz remontu, mazs nodoklis.
Bija doma izspiest 2006. gada Ford Fiesta ar 1.3l motoru. Bija doma par Opel Corsa. Bija doma par Peugeot 206. Utml.
Ja iespējams, lūdzu neiesakiet tikai kādu no šiem trim, bet kautko vēl, ja ir labāks piedāvājums. Ja kādam no šim ir kādas kaites, iedzimti defekti, par ko jāuzmanās, arī lūdzu iesakiet.
Paldies.