Žurnāls "Latvijas Gada auto 2014"

Maris Reģ.: 06.06.2001

No šodienas lielākajās tirdzniecības vietās ir nopērkams žurnāls-katalogs "Latvijas Gada auto 2014".

Lūdzu Jūsu atsauksmes!

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Ieliku iAuto plašāku informāciju par jauno žurnālu www.iauto.lv/...

Jāatzīmē, ka iAuto dalība tajā ir vairāk, kā reklāma pirmajā atvērumā. Būtībā tas ir iAuto izdots žurnāls, tāpēc ļoti gaidu atsauksmes par to, lai zinātu, ko nākošajā gadā uzlabot!

Cena 1,98 EUR

Lappuses 96 + vāki

Nopērkams lielākajās preses tirdzniecības vietās un lielveikalos Sky, Stockmann, Prizma, lielie Rimi un Maxima.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Izlasīju. Patika. Nākošgad labprāt nopirkšu nākamo numuru.

Maris Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Izlasīju. Patika. Nākošgad labprāt nopirkšu nākamo numuru.

Prieks, ka patika. Varbūt vari, ko izcelt? Kādas tēmas iesaki nākošajam izdevumam?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā to, ka LV ar autožurnāliem pašvaki, nebūtu slikti, ka iauto izdotu ko periodisku... būtu pašiem savs atkal, nevis tikai ārvalstu milžu kopī-peist...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Šis kāreiz arī ir pašmāju, tā kā žurnālā ir apkopoti Gada Auto žūrijas locekļu subjektīvie viedokļi par Gada Auto kandidātiem.

Tieši šie viedokļi mani arī vairāk interesē, paša auto dotais īsais apraksts ne tik ļoti.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Patika raksts par diskiem. Tas, ka nav info par daudz svarīgām tehniskām lietām ir fakts, ne tikai saistībā ar diskiem...

Liekot vasaras riteņus savam wāgenam, intereses pēc tos nosvēru ar elektroniskajiem svariem.

Ziemas R16 bleķa diskus, riepas 16/215/55 =22,8kg+0,7 dekorativais oriģinālais kalpaks. Kopā 23,5 kg.

Vasaras R16 AUDI vieglmetāla diski riepas 16/225/55=19,3 kg.

Starpība iespaidīga 4,2 kg uz riteņa! Viss orģināls ražotāja, riepas korejas. Tā lūk.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Patika raksts par diskiem. Tas, ka nav info par daudz svarīgām tehniskām lietām ir fakts, ne tikai saistībā ar diskiem...

Liekot vasaras riteņus savam wāgenam, intereses pēc tos nosvēru ar elektroniskajiem svariem.

Ziemas R16 bleķa diskus, riepas 16/215/55 =22,8kg+0,7 dekorativais oriģinālais kalpaks. Kopā 23,5 kg.

Vasaras R16 AUDI vieglmetāla diski riepas 16/225/55=19,3 kg.

Starpība iespaidīga 4,2 kg uz riteņa! Viss orģināls ražotāja, riepas korejas. Tā lūk.

Rezerves riteni ar var nevadāt līdzi

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Ņemot vērā to, ka LV ar autožurnāliem pašvaki, nebūtu slikti, ka iauto izdotu ko periodisku... būtu pašiem savs atkal, nevis tikai ārvalstu milžu kopī-peist...

Dārgs prieks! Latvijā maz pērk auto presi. Ja pareizi atceros TopGear vispār ir zem 1500 abonenetiem, bet Auto Bild pāri pa 5000. Maz, maz tas ir. Bet paskatīsimies, kā uzņems mūsējo žurnālu un tad domāsim tālāk. Nākošgad aprīlī otrs žurnāls tiek plānots un vēl biezāks.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

sirga

Sen kā jau nevadāju rezerves ripuļus...Iztieku ar remkomplektu, pagaidām nav gan bijusi vajadzība.

Šeit gan stāsts par neatsperotām liekām massām, un nevajadzīgiem inerces centabēdzes spēkiem...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Ieliku iAuto plašāku informāciju par jauno žurnālu www.iauto.lv/...

Jāatzīmē, ka iAuto dalība tajā ir vairāk, kā reklāma pirmajā atvērumā. Būtībā tas ir iAuto izdots žurnāls, tāpēc ļoti gaidu atsauksmes par to, lai zinātu, ko nākošajā gadā uzlabot!

Cena 1,98 EUR

Lappuses 96 + vāki

Nopērkams lielākajās preses tirdzniecības vietās un lielveikalos Sky, Stockmann, Prizma, lielie Rimi un Maxima.

Šodien Madonas RIMI izdzirdēju šo dziesmuwww.youtube.com/...

un atcerējos par žurnālu , diemžēl stendā nebij .

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

iAuto rakstīja: Ieliku iAuto plašāku informāciju par jauno žurnālu www.iauto.lv/...

Jāatzīmē, ka iAuto dalība tajā ir vairāk, kā reklāma pirmajā atvērumā. Būtībā tas ir iAuto izdots žurnāls, tāpēc ļoti gaidu atsauksmes par to, lai zinātu, ko nākošajā gadā uzlabot!

Cena 1,98 EUR

Lappuses 96 + vāki

Nopērkams lielākajās preses tirdzniecības vietās un lielveikalos Sky, Stockmann, Prizma, lielie Rimi un Maxima.

Šodien Madonas RIMI izdzirdēju šo dziesmuwww.youtube.com/...

un atcerējos par žurnālu , diemžēl stendā nebij .

Labs klips.

Paldies par Rimi info!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja:

GB12 rakstīja: Ņemot vērā to, ka LV ar autožurnāliem pašvaki, nebūtu slikti, ka iauto izdotu ko periodisku... būtu pašiem savs atkal, nevis tikai ārvalstu milžu kopī-peist...

Dārgs prieks! Latvijā maz pērk auto presi. Ja pareizi atceros TopGear vispār ir zem 1500 abonenetiem, bet Auto Bild pāri pa 5000. Maz, maz tas ir. Bet paskatīsimies, kā uzņems mūsējo žurnālu un tad domāsim tālāk. Nākošgad aprīlī otrs žurnāls tiek plānots un vēl biezāks.

Bet tu re, ar visu mazo abonentu skaitu tomēr kaut kā dzīvo...

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Domaaju, ka pie mums nav iespeejams uztaisiit zhurnaalu ar lietaam, kas inceetu iistus automiiljus. Jo tas paredzeetu ne tikai slavinoshus (apmaksaatus) rakstus, kurus sponsoree turiigaas firmas, diileri un servisi, bet arii lielu devu kritkas, saliidzinoshos testus produktiem, servisu pakalpojumiem, auto eksplutaacijas aprakstus utt. Principaa nav jau jaatklaaj Amerika, katrs lielais pasaules autozhurnaals plus miinus ir vienaads ar paareejiem.

Bet, tur ir finansiaala neatkariiba, liels tirgus un attieciiga konkurence.

Pie mums pirmkaart cik izmaksaatu kaada produkta 10 razhotaaju/tirgotaaju/brendu saliidzinoshais tests? Pirmkaart, jaanopeerk, (njemt no tirgotaaja/izplatiitaaja nevar, neskaitaas objektiivi) otrkaart jaaveic analiizes un testi (neatkariigas un anoniimas). Tas jau vien buus zhurnaala meenesha budzhets Un nedod dievs, kads produkts buus slikts. (un taads buus) viss, attieciigais izplatiitaajs shajaa izdevumaa nekad nekaadu reklaamu vairs neliks. Un cik tad mums ir to lielo, reklameeties speejiigo izplatiitaaju?

Taapat zhurnaalisti butu jaasuta uz auto testiem, sacensiibaam. Za kakije babki?

A ja visa augstminetaa nav, tad kaada var veidoties tiraazha (pirceeju loks) un sekojoshi ienjeemumi kaa arii reklaamdeveeju interese ja notiek kopii-peist no visaadiem aarzemju izdevumiem, cik nu tas ir iespeejams un atljauts, biezhi vien baisaa valodaa, jo nav ar ko, vai ir zheel (jo redaktoram arii gribaas svietu un desu uz maizes) samaksaat kaartiigam tulkam un literaarajam redaktoram.

Pie mums zhurnaali ir tik atkariigi no reklaamdeveeju labaa praata, ka neatradiisi nevienu sliktu vaardu pat par reaalu meeslu, ja vien tas nav noneima produkts no nezinaama izplatiitaaja. To meeslu izliekaas ka vnk nav.

Un tikai labos servisos kliist runas no personiigajaam un klientu pieredzeem par suudigaam elljaam, skjidrumiem filtriem, bremzhu un hadenes detaljaam.... Bet atklaati kaut kur uzrakstiit, ka shitas izplatiitaajs dzen Latvijaa pilniigu braakji, neviens neuznjemsies. Jo gribaas eest ilgterminjaa. Bet servisi, kam pelnja pirmajaa vietaa, turpinaas pirkt no izplatiitaaja shos suudus, likt uz autinjiem un staastiit, ka muusdienaas jau labas lietas vairs nemaz nerazho.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

robchix rakstīja: Domaaju, ka pie mums nav iespeejams uztaisiit zhurnaalu ar lietaam, kas inceetu iistus automiiljus. Jo tas paredzeetu ne tikai slavinoshus (apmaksaatus) rakstus, kurus sponsoree turiigaas firmas, diileri un servisi, bet arii lielu devu kritkas, saliidzinoshos testus produktiem, servisu pakalpojumiem, auto eksplutaacijas aprakstus utt. Principaa nav jau jaatklaaj Amerika, katrs lielais pasaules autozhurnaals plus miinus ir vienaads ar paareejiem.

Bet, tur ir finansiaala neatkariiba, liels tirgus un attieciiga konkurence.

Pie mums pirmkaart cik izmaksaatu kaada produkta 10 razhotaaju/tirgotaaju/brendu saliidzinoshais tests? Pirmkaart, jaanopeerk, (njemt no tirgotaaja/izplatiitaaja nevar, neskaitaas objektiivi) otrkaart jaaveic analiizes un testi (neatkariigas un anoniimas). Tas jau vien buus zhurnaala meenesha budzhets Un nedod dievs, kads produkts buus slikts. (un taads buus) viss, attieciigais izplatiitaajs shajaa izdevumaa nekad nekaadu reklaamu vairs neliks. Un cik tad mums ir to lielo, reklameeties speejiigo izplatiitaaju?

Taapat zhurnaalisti butu jaasuta uz auto testiem, sacensiibaam. Za kakije babki?

A ja visa augstminetaa nav, tad kaada var veidoties tiraazha (pirceeju loks) un sekojoshi ienjeemumi kaa arii reklaamdeveeju interese ja notiek kopii-peist no visaadiem aarzemju izdevumiem, cik nu tas ir iespeejams un atljauts, biezhi vien baisaa valodaa, jo nav ar ko, vai ir zheel (jo redaktoram arii gribaas svietu un desu uz maizes) samaksaat kaartiigam tulkam un literaarajam redaktoram.

Pie mums zhurnaali ir tik atkariigi no reklaamdeveeju labaa praata, ka neatradiisi nevienu sliktu vaardu pat par reaalu meeslu, ja vien tas nav noneima produkts no nezinaama izplatiitaaja. To meeslu izliekaas ka vnk nav.

Un tikai labos servisos kliist runas no personiigajaam un klientu pieredzeem par suudigaam elljaam, skjidrumiem filtriem, bremzhu un hadenes detaljaam.... Bet atklaati kaut kur uzrakstiit, ka shitas izplatiitaajs dzen Latvijaa pilniigu braakji, neviens neuznjemsies. Jo gribaas eest ilgterminjaa. Bet servisi, kam pelnja pirmajaa vietaa, turpinaas pirkt no izplatiitaaja shos suudus, likt uz autinjiem un staastiit, ka muusdienaas jau labas lietas vairs nemaz nerazho.

Daudzas lietas pareizi raksti. Ar interesi gaidu Tavas atsauksmes par mūsu jauno izdevumu, kurā ir arī jauno automobiļu kritika.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
0 0 Atbildēt

Paldies Atim, Mārim un komandai par ieguldīto darbu žurnāla tapšanā. Varam gausties, ka ir grūti, mazs tirgus u.t.t. Bet citi šīs lietas nedarīs mūsu vietā. Un ja šāda iespēja ir, tad tā jāizmanto. Vismaz jāmēģina. Un jamēģina droši, bez baillēm no kritikas. Domāju, ka no slavinošām reklāmām esam jau noguruši. Arī gānīšanās nepalīdz. Tāpēc godīgi, arī kritiski, iespaidi rada uzticēšanos un interesi pret šādu formātu.

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja:

Daudzas lietas pareizi raksti. Ar interesi gaidu Tavas atsauksmes par mūsu jauno izdevumu, kurā ir arī jauno automobiļu kritika.

Uzskati, ka man tagad tas buutu jaapeerk, lai uzrakstiitu atsauksmi?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

varējāt jau nu neskopoties un uzlikt cenu 2 eiro - apaļu, citādi man nesanāk dabūt divas uzlīmes narvesenā

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

robchix rakstīja:

iAuto rakstīja:

Daudzas lietas pareizi raksti. Ar interesi gaidu Tavas atsauksmes par mūsu jauno izdevumu, kurā ir arī jauno automobiļu kritika.

Uzskati, ka man tagad tas buutu jaapeerk, lai uzrakstiitu atsauksmi?

Ja vēlies, lai tādi žurnāli iznāk arī turpmāk tad - jā.

Cena tā pat ir dotēta!

Fartuks Reģ.: 20.09.2006
0 0 Atbildēt

Maris rakstīja: No šodienas lielākajās tirdzniecības vietās ir nopērkams žurnāls-katalogs "Latvijas Gada auto 2014".

Lūdzu Jūsu atsauksmes!

Mēsls...

Žirafe daudz foršāka.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Fartuks rakstīja:

Mēsls...

Žirafe daudz foršāka.

Skaidrs, ka foršāka. Ar to mēs nekonkurējam

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Fartuks rakstīja:

Maris rakstīja: No šodienas lielākajās tirdzniecības vietās ir nopērkams žurnāls-katalogs "Latvijas Gada auto 2014".

Lūdzu Jūsu atsauksmes!

Mēsls...

Žirafe daudz foršāka.

Jā, visādiem kompleksu māktiem tipiņiem, kas nevar dabūt dzīvu sievieti, tiešām žirafe varētu likties daudz foršāka...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Fartuks rakstīja:

Maris rakstīja: No šodienas lielākajās tirdzniecības vietās ir nopērkams žurnāls-katalogs "Latvijas Gada auto 2014".

Lūdzu Jūsu atsauksmes!

Mēsls...

Žirafe daudz foršāka.

Jā, visādiem kompleksu māktiem tipiņiem, kas nevar dabūt dzīvu sievieti, tiešām žirafe varētu likties daudz foršāka...

He, pēc tavas loģikas jau sanāk, ka auto žurnālus lasa kompleksu mākti tipiņi, kas nevar atļauties auto?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja:

GB12 rakstīja:

Fartuks rakstīja:

Maris rakstīja: No šodienas lielākajās tirdzniecības vietās ir nopērkams žurnāls-katalogs "Latvijas Gada auto 2014".

Lūdzu Jūsu atsauksmes!

Mēsls...

Žirafe daudz foršāka.

Jā, visādiem kompleksu māktiem tipiņiem, kas nevar dabūt dzīvu sievieti, tiešām žirafe varētu likties daudz foršāka...

He, pēc tavas loģikas jau sanāk, ka auto žurnālus lasa kompleksu mākti tipiņi, kas nevar atļauties auto?

Draugs, tu jauc 2 dažādas lietas...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vispār jau labs žurnāliņš, man patika. Intervijās, varbūt, vajadzēja izcelt katra auto plusus un mīnusus. Šobrīd, intervijas izskatījās pārāk virspusīgas. Citādi, viss OK.

Pats lasu autopresi jau kopš skolas gadiem. Kioskos par 10 kap.tolaik varēja dabū demofriču AutoMoto, kur bija daudz smuku bilžu un aprakstu. Tulkojām tekstus ar vārdnicas palīdzību, taisijām "lauku" tjuningus velosipediem...bija interesanti. Atceros, tolaik (70-tajos)arī mans fāterits pasūtīja tolaik smalku čehu autožurnalu"automobil",kur vienmēr tika publicēti rietumu auto jaunumi. Arī krievu Za ruļom ir labs un ilggadējs autožurnals. To kādeiz varēja pasūtīt tikai par lielu blatu. Arī Ata Jansona Auto bija "leģendari" labs.

No pašreizējiem vienmēr lasu mūsējo Auto bild un krievu Auto revju. Pārskatu arī Za ruļom. Bet, tas Gāzi grīdā latviešu žurnaliņš gan man neptīk - tie trīs iedomīgie tipiņi laiž tur tādu lažu...riebjas pat lasīt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jansona "Auto" bija pārāk daudz filozofijas, pārāk maz auto. Tāpēc arī neizturēja konkurenci, kad ienāca Auto Bild. Toreiz, ja pareizi atceros, Jansons pat teica kaut ko līdzīgi "latvieši nav gatavi tāda līmeņa žurnālam". Man gan liekas, ka Jansons un pārējie, kas "Auto" vadīja pēc tam, nebija gatavi iet līdzi laikam un konkurencei.

Auto Bild ir pārāk maz autorrakstu. Pārsvarā viss kopī-peist. Plusā vēl vācu auto (īpaši VW grupas) pārāk uzkrītoša slavināšana arī liek šaubīties par viņu objektivitāti. Nu jā, TG vairāk ir šova un dzīvesstila brends (gan raidījums, gan žurnāls), līdz ar to gaidīt no tā kaut kādu vienkāršam lietotājam noderīgu info ir nelietderīgi.

Lai nu kā, man jau arī liekas, ka visobjektīvākie šajā nozarē ir tieši oriģinālie krievu izdevumi, tādi kā "Avto Revju" un "Za ruļom".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti