kāda tur aizsardzība
tas pats mehānisms kādā buksē ēdas
un šrota motors jau tāds pats nīkulis ir
vēl - kādas slotiņas? Ja arī no šrota vai 'cloaca maxima', tad tas var papildināt vājo vietu buķeti
kāda tur aizsardzība
tas pats mehānisms kādā buksē ēdas
un šrota motors jau tāds pats nīkulis ir
vēl - kādas slotiņas? Ja arī no šrota vai 'cloaca maxima', tad tas var papildināt vājo vietu buķeti
Jānoņem nost, ne tikai slotiņas, bet pavisam, no buksēm, jāiztīra bukses un jāsaeļļo. Labs slotiņu motors, ja pie tādas slodzes vēl nav nosvilis. Es pagājušo gadu tieši šādu problēmu atrisināju, bukses labāk eļļot ar mitrum izturīgo balto silikona smēri, bet no buksēm pirms tam ir pilnīgi jānotīra tas biezpiens, kas tur sakrājies.
Tieši tā! Man savulaik Volvo 240 šitāds joks bija ar pakaļdurvju stikla tīrītāju - jaunībā vicinājās kā ...
jauna puiša bibis Un tad pēkšņi sāka izpildīt apmēram
1 vēzienu 3 sekundēs. Līdzēja vien visa tā mehaņizma
izjaukšana un 2 bukšu izmazgāšana un saeļļošana, izmantoju molibdena disulfīda ziedi. Pēc salikšanas
vicinājās kā jauns!
Paldies par komentiem, cik sapratu, tad jau ir mēģināts sasmērēt, tik nezinu ar ko - varbūt, ka smērē vaina, ka nepalīdz.
Tur no ārpuses iepilināt nesanāk, ir jāizņem. Jo arī jātīra tie uzkrājusies, ieberzētie netīrumi.
Tur nevar saeļļot, pat WD40/petroleja nelīdz. Izjaukt, notīrīt apsūbējušo matēriju, saeļļot un salikt atpakaļ, un būs ok. Lai gan pirms jaukt var iepriekš pārliecināties, cik grūti tās sviras kustās - atvienojot no motora un pamēģinot manuāli pakustināt.
Teksts no paša īpašnieka:
pagaajuso gad , kad saakaas sii vaina taa arii bij
es ar roreni nevareeju pakustinaat
un knapi izsitu no bukseem
tur viss bij saruuseejis uv pat izruuseejusas bedres
un arii tad tas motorins vareeja veel pagrizt bisku
es ar roku nevareeju
tagad ar roku viegli kustas
kautkaadai aizsardziibai jaabuut
tad jau motors buutu izdedzis apstaajoties
bet uz rotora kolektora nav apdeguma, dzirkstelosanas peedu
Nu tad iespējams nepienāk pietiekama elektrība - lai pamēra spriegumu ieslēgtam, varbūt kkur vadi nopujuši.
Ja vēlies saglābt savus tīrītājus, dari to ātri, kamēr rudais un zaļais vēl nav aizgājuši pa visu mehānismu un motoru. 323. mazdai, ziemas beigās nejauši saplēšot aizmugures logu tīrītāja plastmasas uzliku, mehānisms dabūja mitrumu un sazaļoja mēneša laikā. Motors tur bija iekniedēts mehānismā un bez salaušanas neizņemams. Tā arī pārdevu to auto ar nestrādājošu aizmugurējo tīrītāju.
Pirms es savējās bukses biju iztīrījis, tā arī bija, ka mehānisms tajās buksēs tik grūti griezās, jau ar atvienotu motoriņu, ka pat ar roreni knapi varēja pagriezt. Un tad es vēl nodomāju, ka motoriņš patiesībā ir ļoti spēcīgs, ja tik ilgi vēl bija griezis, un vēl vesels
Tur ir gliemežpārvads, tāpēc arī pašu vellu var pakustināt. Man Outbackam aizmugurējo slotu izdevās ar wd40 atdzīvināt, protams, izjaukšu un sasmērēšu, jo tas draņķis tur visu smēri būs izšķīdinājis.
Reku gliemežpārvadi.
www.kakao.lv/index.php?zoomzina=4329
Ieteiktu pastīties vel no tā vīra veikumiem, interesanti.
Alhambra logu slotiņas stājas
Čomam 2000. gada Seat Alhambrai logu slotiņas stājas nost pie mazākās slodzes. Kad paceltas, tad strādā ka prieks, pa sausu stiklu vispār negrib kustēt.
Un pēc tam kad apstajušās, kamēr ar roku nepiepalīdz, no vietas nekustās.
Mēģināja motoru nopirkt šrotā citu, aprūsējušo mehānismu saeļļot, bet rezultāts tas pats. Drošinātajus nesit ārā, motors nenosvilst. Tš ir kkāda aizsardzība? Varbūt kādam ir kādi ieteikumi?