Neviens jau tev te garantiju neiedos...tik pieredzi pastāstīs...
Man VARTA nogāja gadus 5 līdz uzvārījās....
Neviens jau tev te garantiju neiedos...tik pieredzi pastāstīs...
Man VARTA nogāja gadus 5 līdz uzvārījās....
To cik ilgi kalpos atkarīgs no apstākļiem un aut lādēšanas sistēmas. Ņem tādu pašu un ceri ka kalpos tikpat ilgi, ko citu. Ja ziemā braukāsi tikai 5km līdz darbam un atpakaļ, tad neviens akumulators tādu spīdzināšanu neizturēs. Darbā kolēģis savam m(d)īzeļauto katru ziemu maina akumulatorus šī iemesla dēļ, ieskaidrot ka ja tik mazus attālumus braukā tad ir jāpalādē šim nevar.
Ilgāk kalpos tas, kuram starta strāva ir lielāka, jo ir rezerve. Tā kā ņem lielāko pēc izmēriem un parametriem, kas ielien atvēlētajā vietā un kalpos ilgāk. Protams ražotājs arī nav mazsvarīgs, lai uzrādītie dati nav viltoti.
avior rakstīja: Sveiki
manam auto akkumulātors nu jau gadus 7 nokalpojis. pēdējā laikā, ziemā, paliek grūtāk iedarbināt.
meklēju akkmululatoru toyotai corolla. bet meklēju tādu pašu, kas var nokalpot 5 gadus noteikti.
doma tāda: manam paziņam nobeidzās akkumulātors un viņš nopirka jaunu audi centrā, itkā oriģinālu par 200+ latiem. otrajā gadā ziemā, pie -28 nevarēja iedabināt.
lūk šādu varinatu man nevajag.
gribētos akkumulātoru ar garantiju uz 5 gadiem.
Kad februārī dīzeļ ravam pirku tad izvēle laikam nebija , vismaz Jelgavā . Jo japāņiem kaut kas tur grusku savādāk ar izmēriem un/vai spailēm . Orģinālais gandrīz pilni 6 gadi ( mēnesis pietrūka , varēja jau vel priekš rekorda pabraukt ....)
Kanibaals rakstīja: To cik ilgi kalpos atkarīgs no apstākļiem un aut lādēšanas sistēmas. Ņem tādu pašu un ceri ka kalpos tikpat ilgi, ko citu. Ja ziemā braukāsi tikai 5km līdz darbam un atpakaļ, tad neviens akumulators tādu spīdzināšanu neizturēs. Darbā kolēģis savam m(d)īzeļauto katru ziemu maina akumulatorus šī iemesla dēļ, ieskaidrot ka ja tik mazus attālumus braukā tad ir jāpalādē šim nevar.
Ilgāk kalpos tas, kuram starta strāva ir lielāka, jo ir rezerve. Tā kā ņem lielāko pēc izmēriem un parametriem, kas ielien atvēlētajā vietā un kalpos ilgāk. Protams ražotājs arī nav mazsvarīgs, lai uzrādītie dati nav viltoti.
viss pareizi, tikai daudz kas ir tieši otrādi ņemt max lielu ko var iebāzt ir galīgi aplami. jo mazāks būs labāk uzlādēts pie sliktiem apstākļiem, nekā lielais. un mūsdienu satiksme ir viens vienīgs sliktais apstāklis. tieši neuzlāde nogalina aķi, tā ir viņa galvenā sāpe. situāciju nedaudz risina agm aķi, kuri bik labāk pacieš neuzlādi, unātrāk spēi uzlādēties, bet tas arī nav pilnīgi muļķu drošs risinājums. īss rezume, labāk ir mazāks aķis, bet ar pietiekamu strāvu.
Slinkajam taisnība - mūsdienās, kad visu diennakti jābrauc ar "tuvajiem" / miglas lukturiem (uzlabo situāciju diožu
dienas gaismas lukturi), plus auto piebāzts ar elektriskiem pribambasiem, AKB hroniski mēdz būt pilnībā neuzlādēta. vēl jo vairāk tas izpaužas, ja AKB Ah ietilpība stipri pārsniedz oriģināli paredzēto... Plus vēl ziemā visvisādas stūres un sēdekļu apsildes, utt.. Tā ka laiku pa laikam vai nu
jāuzlādē "pilnu" vai jāizmanto (ja ir iespēja) lādētājs, kurš
stāvēšanas laikā lādē AKB ar mazu strāvu.
man savulaik uz Volvo "Union Carbide" oriģinālā AKB
nevainojami nokalpoja 7 gadus, bet tad strauji izbeidzās
burtiski nedēļas laikā...
manta
www.amazon.co.uk/SOLAR-POWER-BATTERY-TRICKLE-CHARGER/dp/B002V9JEF0
Designed to trickle charge 12V lead acid batteries with no additional running costs. Ideal for cars that will be left standing for long periods, as well as for maintaining batteries in caravans and boats. The built-in blocking diode prevents reverse charging from the battery to the solar panel at night.
Deta tikai deta ! , man nokalpojis 9 gadus ! , 3 mašīnam ir bijushas ! tagad bus japērk jauns ! , protams ari tikai detu 5 gadu garantija !
šobrīd lietoju zilo Optima. parastajam mirstīgajam pietiktu ar dzelteno vai sarkano. cena protams nav draudzīga, bet vismaz ir cerība ka ilgi vilks
Crankshaft rakstīja: Slinkajam taisnība - mūsdienās, kad visu diennakti jābrauc ar "tuvajiem" / miglas lukturiem (uzlabo situāciju diožu
dienas gaismas lukturi), plus auto piebāzts ar elektriskiem pribambasiem, AKB hroniski mēdz būt pilnībā neuzlādēta. vēl jo vairāk tas izpaužas, ja AKB Ah ietilpība stipri pārsniedz oriģināli paredzēto... Plus vēl ziemā visvisādas stūres un sēdekļu apsildes, utt.. Tā ka laiku pa laikam vai nu
jāuzlādē "pilnu" vai jāizmanto (ja ir iespēja) lādētājs, kurš
stāvēšanas laikā lādē AKB ar mazu strāvu.
man savulaik uz Volvo "Union Carbide" oriģinālā AKB
nevainojami nokalpoja 7 gadus, bet tad strauji izbeidzās
burtiski nedēļas laikā...
Vienreiz bija lidzīga saruna un viens teica , ka ģenerators piemērojas (slogojas ) atbilstoši pieslēgtām elektro ierīcēm . Un akumulators saņem vajadzīgo vienādā līmenī pie jebkura slogojuma
Slinkais rakstīja: šobrīd lietoju zilo Optima. parastajam mirstīgajam pietiktu ar dzelteno vai sarkano. cena protams nav draudzīga, bet vismaz ir cerība ka ilgi vilks
Arī skatījos optima virzienā , bet japāņiem vēl nēesot piemēroti izmēri .
rudens68 rakstīja:
Crankshaft rakstīja: Slinkajam taisnība - mūsdienās, kad visu diennakti jābrauc ar "tuvajiem" / miglas lukturiem (uzlabo situāciju diožu
dienas gaismas lukturi), plus auto piebāzts ar elektriskiem pribambasiem, AKB hroniski mēdz būt pilnībā neuzlādēta. vēl jo vairāk tas izpaužas, ja AKB Ah ietilpība stipri pārsniedz oriģināli paredzēto... Plus vēl ziemā visvisādas stūres un sēdekļu apsildes, utt.. Tā ka laiku pa laikam vai nu
jāuzlādē "pilnu" vai jāizmanto (ja ir iespēja) lādētājs, kurš
stāvēšanas laikā lādē AKB ar mazu strāvu.
man savulaik uz Volvo "Union Carbide" oriģinālā AKB
nevainojami nokalpoja 7 gadus, bet tad strauji izbeidzās
burtiski nedēļas laikā...
Vienreiz bija lidzīga saruna un viens teica , ka ģenerators piemērojas (slogojas ) atbilstoši pieslēgtām elektro ierīcēm . Un akumulators saņem vajadzīgo vienādā līmenī pie jebkura slogojuma
ģeneratoram ir sava maksimālā jauda pie konkrētajiem dzinēja apgriezieniem un tas nekam lielākam piemēroties nevar.
tik daudz jau nu cilvēkam, kurš skolā ir arī mācījies, nevis tikai degunu urbinājis, saprast vajadzētu.
Tās ir muļķības par to ka lielāku akumulatoru nevar uzlādēt. Jāņem vērā ka auto akumulatori ir starta akumulatori, kas nav paredzēti ikdienai pilnai izlādei un klausīties mūziku zaļā pļavā. Līdz ar to nav starpības vai auto iedarbina ar mazāku vai lielāku akumulatoru no tā tiks paņemta vienāds lādiņš, pie tam lielākam akumulatoram procentuāli tas sanāk mazāk. Nav starpības vai no 0,5L pudeles nodzer vienu malku vai 1L pudeles, jo lai dabūtu atkal pilnu vajadzēs pieliet tieši tikpat.
Pēc auto iedarbināšanas visu nepieciešamo strāvu ir jānodrošina ģeneratoram un ja lādēšana ir kārtība tad ar to nebūs problēma. Protams ar ietilpīgāku akumulatoru tikai vēlāk pamanīs, ja ir problēmas nekā ar mazāk ietilpīgu, bet jebkurā gadījumā pilnībā izlādētu akumulatoru būs jālādē stacionāri, kā arī jānovērš izlādes cēlonis, ja vien tā nav aizmāršība.
un starp citu auto(svina-skābes) akumulatoram vienmēr ir jābūt uzlādētam pilnam. Kā reiz mazākas ietilpības akumulatoram hroniska neuzlādēšana nodarīs lielāku skādi. Protams kā jau minēju neviens akumulators ilgi neturēs, ja braukās ļoti mazus gabalus.
Crankshaft rakstīja: Slinkajam taisnība - mūsdienās, kad visu diennakti jābrauc ar "tuvajiem" / miglas lukturiem (uzlabo situāciju diožu
dienas gaismas lukturi), plus auto piebāzts ar elektriskiem pribambasiem, AKB hroniski mēdz būt pilnībā neuzlādēta. vēl jo vairāk tas izpaužas, ja AKB Ah ietilpība stipri pārsniedz oriģināli paredzēto... Plus vēl ziemā visvisādas stūres un sēdekļu apsildes, utt.. Tā ka laiku pa laikam vai nu
jāuzlādē "pilnu" vai jāizmanto (ja ir iespēja) lādētājs, kurš
stāvēšanas laikā lādē AKB ar mazu strāvu.
man savulaik uz Volvo "Union Carbide" oriģinālā AKB
nevainojami nokalpoja 7 gadus, bet tad strauji izbeidzās
burtiski nedēļas laikā...
Jāraksta kaut ko līdzīgu kā kanibāls - nu un? Tu sēdi mašīnā pie noslāpēta motora, aizdedzi ieslēdzis, lai darbinātu sevis nosauktos patērētājus, lai tie rītu aķi? Mūsdienās ir ne tikai dienas gaitas lukturi, bet arī jau vismaz kādus piecpadsmit gadus ražo ģeneratorus, kuri brīvgaitā attīsta vairāk strāvas. Vienkārši vajag mazāk sēdēt mašīnā un klausīties mūziku, un piedomāt pie lietošanas paradumiem.
Kādu laiciņu atpakaļ nopirku fiziski lielāko aķi kas lien akumulatora kastē - 73 Ah deta senatoru - vēl būtu līdis 77 Ah, bet tam papildus kapacitāte nāk uz augstuma rēķina, tā kā ir plāns nākotnē aķi iebāzt zem pakaļas ķebļa, bija skaidrs ka augstumam jābūt maksimāli zemam. Lielāks aķis, lielāka rezerve, būtu vecais, 6 gadus vecs 63 Ah deta senators pirkts ar tādu domu [bet tika pirkts priekš 1.8 karbuļa], droši vien vēl šobaltdien būtu.
saprašanas jums kā ziemeļbriedim par makaronu vārīšanu.
msh tev ir aizvēsturiska tehnika, pārvietojies pa pāķiem un tavi spriedumi nebūs gluži attiecināmi uz jaunākiem auto. galu galā pats saki, ka tavi vecie lūžņi tak ir labāki par jaunajiem
ģeneratoram ir kaut kāds maksimālais strāvas daudzums, ko tas spēj dot ārā. Ar mūsdienu auto, kuram ir gana daudz elektronikas, tas pilsētas ciklā (zemi apgriezieni un zema ģeneratora jauda) spēj knapi nodrošināt elektroierīču patēriņu. Atlikuma priekš akumulatora lādēšanas gandrīz nav. Ja iebāzīsiet lielāku aku nekā ražotājs paredzēts, tas konstanti būs neuzlādēts līdz galam un iznīks diezgan ātri.
Apgalvojums nav spēkā tiem dažiem frīkiem, kas tur tahometra bultiņu tuvu redlainam.
Klau anonīmiķi...
Es no elektrības vaše neko nesaprotu, bet ja ir 50 Ah kumulators un 75 Ah kumulators.
Viens un tas pats auto pilsētā, identiskā maršrutā, apēd ar šķilšaņu un braukšanu, teiksim 10 Ah, pa ceļam uzlādē 9,5 Ah...
Man sanāk, ka,katrā reizē, neatkarīgi no akumulatora lieluma, izbrauciens "maksā" 0,5 Ah...
Kurš akumulators ātrāk tiek pārāk izlādēts un iztukšots, aprēķināt nav grūti.
Pagbraucot garāku gabalu brīvdienās abiem variantiem jāuzlādē vienādi zudumi no dažādas ietilpības kumulatoriem...
Vai gribi teikt, ka 2,5 pa nedēļu notērēti nedalādētās Ah vieglāk ir uzlādēt mazākam akumulatoram, vai ka pie lielāka akumulatora tieši tie paši elektropatērētāji pēkšņi "ēd" vairāk?
anonimikis rakstīja: saprašanas jums kā ziemeļbriedim par makaronu vārīšanu.
msh tev ir aizvēsturiska tehnika, pārvietojies pa pāķiem un tavi spriedumi nebūs gluži attiecināmi uz jaunākiem auto. galu galā pats saki, ka tavi vecie lūžņi tak ir labāki par jaunajiem
ģeneratoram ir kaut kāds maksimālais strāvas daudzums, ko tas spēj dot ārā. Ar mūsdienu auto, kuram ir gana daudz elektronikas, tas pilsētas ciklā (zemi apgriezieni un zema ģeneratora jauda) spēj knapi nodrošināt elektroierīču patēriņu. Atlikuma priekš akumulatora lādēšanas gandrīz nav. Ja iebāzīsiet lielāku aku nekā ražotājs paredzēts, tas konstanti būs neuzlādēts līdz galam un iznīks diezgan ātri.
Apgalvojums nav spēkā tiem dažiem frīkiem, kas tur tahometra bultiņu tuvu redlainam.
Dārgais anonīmiķi, manam vecajam audī elektronikas un citu patērētāju nav mazāk nekā mūsdienu vidējajai kastei - toties ir vecā tipa ģeņģeris, tas kam korpuss ir divi alumīnija kluči, nevis ribotais, par kuru entuziasti stāsta ka no tā var izspiest brīvgaitā tīri pieklājīgas strāvas. Ā, un ir voltmetrs - kurš rāda ka ar to visu spriegums stāv praktiski nemainīgs - gan pazems, trīspadsmit ar pus - kad mans piemineklis atgriezīsies uz ceļa, iebāzīs šokolādi, kura spiedīs ārā visus četrpadsmit - un varbūt esošā vecā tipa 110A ģeņģera vietā iebāzīs jaunā tipa 120A ģeņģeri.
Precizē ko tu domā ar "pilsētas cikls". Man to līdz šim vienīgo ziemu, kuru es ar savu audī nobraucu, bija "lauku ciema cikls", kad tiešām aķis nelādējās - par cik vecs un mazs, tas bija jūtams, reizi pa pāris nedēļām vajadzēja palādēt jo sagura - jo pa divarpus minūtēm tur nekas uzlādēties pagūt nevar.... Aķis gan bija tāds ka grabažniekā trīs esošas 5w [vai 10w, neatceros] lampeles kādu 10 stundu laikā paspēja izrīt aķi pa nullēm, bet nu piedomājot pie lietošanas paradumiem, piecinieku ar 5w40 karterī grieza smuki.
Emeshka, 13,5 V ir pamaz. Tas nozime ka tavs generators nav pilniga darba kaartiibaa. Jaabuut ir stabiliem 13,8 briivgaitaa.
Normali jebkurai masinai generators originali tiek uzstadits taads, kurs spej nobarot visus pateretajus tuksgaitaa, kaa arii laadeet akumulatoru neatkarigi no dzineja apgriezieniem.
Ja taa nav, tad jameklee vaina.
Palaidniekam.
Anonimajam pajolinam soreiz ir taisniba. Runa ir par akulatora ietilpiibu, kas nozimee, ka akumulatoru ar mazaku ietilpibu, piemeram 50 ah, izmantojot tadu pasus A, salidzinajuma ar 100 Ah vares uzladet divas reizes atraka laika perioda. Svarigi ir, lai akumulators pec iespejas iisaaka laikaa butu pilniba uzladets.
Shiirs rakstīja:
Palaidniekam.
Anonimajam pajolinam soreiz ir taisniba. Runa ir par akulatora ietilpiibu, kas nozimee, ka akumulatoru ar mazaku ietilpibu, piemeram 50 ah, izmantojot tadu pasus A, salidzinajuma ar 100 Ah vares uzladet divas reizes atraka laika perioda. Svarigi ir, lai akumulators pec iespejas iisaaka laikaa butu pilniba uzladets.
Tiem, kas tankā, ja akumulatoram ir notērētas 10Ah, tad to uzlādei, vajag 10 A lielu strāvu vienu stundu,vai 1A strāvu 10 stundas. Tā?
Un nav starpūbas vai tev jāuzlādē 10 Ah, 100 Ah akumulatoram,kam notērētas tās 10Ah, vai 65 Ah akumulatoram...
Ja izielej 100 ml no pudeles, tad atjaunot pudeles satura tilpumu var tikai ar 100 ml,neatkarīgi vai tā ir 500, 700, 1000 ml pudele
avior rakstīja: Sveiki
manam auto akkumulātors nu jau gadus 7 nokalpojis. pēdējā laikā, ziemā, paliek grūtāk iedarbināt.
meklēju akkmululatoru toyotai corolla. bet meklēju tādu pašu, kas var nokalpot 5 gadus noteikti.
doma tāda: manam paziņam nobeidzās akkumulātors un viņš nopirka jaunu audi centrā, itkā oriģinālu par 200+ latiem. otrajā gadā ziemā, pie -28 nevarēja iedabināt.
lūk šādu varinatu man nevajag.
gribētos akkumulātoru ar garantiju uz 5 gadiem.
nevajag akkumulatoru
vajag auto atstāt kalniņā un nebūs problēmu ierūcināt ))
Palaidniex rakstīja:
Shiirs rakstīja:
Palaidniekam.
Anonimajam pajolinam soreiz ir taisniba. Runa ir par akulatora ietilpiibu, kas nozimee, ka akumulatoru ar mazaku ietilpibu, piemeram 50 ah, izmantojot tadu pasus A, salidzinajuma ar 100 Ah vares uzladet divas reizes atraka laika perioda. Svarigi ir, lai akumulators pec iespejas iisaaka laikaa butu pilniba uzladets.
Tiem, kas tankā, ja akumulatoram ir notērētas 10Ah, tad to uzlādei, vajag 10 A lielu strāvu vienu stundu,vai 1A strāvu 10 stundas. Tā?
Un nav starpūbas vai tev jāuzlādē 10 Ah, 100 Ah akumulatoram,kam notērētas tās 10Ah, vai 65 Ah akumulatoram...
Ja izielej 100 ml no pudeles, tad atjaunot pudeles satura tilpumu var tikai ar 100 ml,neatkarīgi vai tā ir 500, 700, 1000 ml pudele
Teoretiski jaa. Praktiski nee.
Tikko pieladets akumulators raada 13,5V. Dienu veelaak jau 12,8V. Peec daziem menesiem aukstaa vietaa jau vairs tikai 12,5V. Tas ir ja jauns akjiits.
Tatad tavi mililitri kautkur arii izgaro, pareizi?
Shiirs rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Shiirs rakstīja:
Palaidniekam.
Anonimajam pajolinam soreiz ir taisniba. Runa ir par akulatora ietilpiibu, kas nozimee, ka akumulatoru ar mazaku ietilpibu, piemeram 50 ah, izmantojot tadu pasus A, salidzinajuma ar 100 Ah vares uzladet divas reizes atraka laika perioda. Svarigi ir, lai akumulators pec iespejas iisaaka laikaa butu pilniba uzladets.
Tiem, kas tankā, ja akumulatoram ir notērētas 10Ah, tad to uzlādei, vajag 10 A lielu strāvu vienu stundu,vai 1A strāvu 10 stundas. Tā?
Un nav starpūbas vai tev jāuzlādē 10 Ah, 100 Ah akumulatoram,kam notērētas tās 10Ah, vai 65 Ah akumulatoram...
Ja izielej 100 ml no pudeles, tad atjaunot pudeles satura tilpumu var tikai ar 100 ml,neatkarīgi vai tā ir 500, 700, 1000 ml pudele
Teoretiski jaa. Praktiski nee.
Tikko pieladets akumulators raada 13,5V. Dienu veelaak jau 12,8V. Peec daziem menesiem aukstaa vietaa jau vairs tikai 12,5V. Tas ir ja jauns akjiits.
Tatad tavi mililitri kautkur arii izgaro, pareizi?
Un tipa mazākam mazāk izgaro, lielākam vairāk?
Un vispār jau runājam par akū, kas atrodas mašīnā un kura spriegums tiek regulāri atjaunots - "labots"
Parādi to auto akumulatoru, kam regulāri braukājot nākas piedzīvot ciklu - pilnīgi sauss šķiļot un mēģina uzlādēties līdz brauciena galamērķim...
Es nesaprotu ko tu domaa ar pilnigi izladeejies. Pilnigi izladejusos akjiti lai pilniba uzladetu, un ja vins vel nav beigts, buus jaalaadee krietnu laicinu.
Nejau akumulatora Ah nosaka cik daudz izladesies akumulators viena motora piedarbinasanas reizee. Patiesiba jau to noteiks starteris, motora kopejais stavoklis, klimatiskie apstakli utt.
Peec teorijas jaudigs akumulators startejot neizladesies tik stipri, cik mazjaudigs. Tapec ari tiks itkaa aatraak uzlaadeets.
Vienkarsi Ah nav vienigais svarigais parametrs, kas nosaka akumulatora jaudu. Vel svarigaka ir auksta starta straava. Lielas Ah neko nedos, ja akumulatoram ir maza starta straava.
Fakts ir taads, ka lai pieladetu 100 Ah akumulatoru no 12,4-13,5 V ar mazjaudigu generatoru salidzinajumaa ar 50Ah akumulatoru, kuram tads patsspriegums, buus nepieciesams divas reizes ilgaaks laiks. Generators spej atdot tik, cik vins speej atdot. Ja akjis spej panemt vairak, bet vinam nav ko panemt, tad svariigs ir tiesi uzlades laiks.
Shiirs rakstīja: Emeshka, 13,5 V ir pamaz. Tas nozime ka tavs generators nav pilniga darba kaartiibaa. Jaabuut ir stabiliem 13,8 briivgaitaa.
Tu neesi neko jaunu pateicis - es jau rakstīju ka būs jāpameklē niknāka šokolāde.
Es neesmu iedziļinājies, bet kaut ko miglaini minos lasījis ka vecā tipa boša ģeņģeri brīvgaitā tik kādus 20-30A spēj attīstīt Atšķirībā no jaunajiem.
Shiirs rakstīja: Es nesaprotu ko tu domaa ar pilnigi izladeejies. Pilnigi izladejusos akjiti lai pilniba uzladetu, un ja vins vel nav beigts, buus jaalaadee krietnu laicinu.
Nejau akumulatora Ah nosaka cik daudz izladesies akumulators viena motora piedarbinasanas reizee. Patiesiba jau to noteiks starteris, motora kopejais stavoklis, klimatiskie apstakli utt.
Peec teorijas jaudigs akumulators startejot neizladesies tik stipri, cik mazjaudigs. Tapec ari tiks itkaa aatraak uzlaadeets.
Vienkarsi Ah nav vienigais svarigais parametrs, kas nosaka akumulatora jaudu. Vel svarigaka ir auksta starta straava. Lielas Ah neko nedos, ja akumulatoram ir maza starta straava.
Fakts ir taads, ka lai pieladetu 100 Ah akumulatoru no 12,4-13,5 V ar mazjaudigu generatoru salidzinajumaa ar 50Ah akumulatoru, kuram tads patsspriegums, buus nepieciesams divas reizes ilgaaks laiks. Generators spej atdot tik, cik vins speej atdot. Ja akjis spej panemt vairak, bet vinam nav ko panemt, tad svariigs ir tiesi uzlades laiks.
Tu čitaķeļs vai pisaķeļs?
Viens un tas pats auto brauc ar a) 75 Ah akū un TAS PATS auto brauc ar b) 100 AH akū.
Nu ar kuru akū tas vairāk patērēs Ah starējot,braucot,dabinot elektrosistēmas,kuram būs vairāk tas jāuzlāde ikdienā? Kurš akū būs vairāk izlādēts Ah un kurš vairāk izlādēts %.
akkumulātors
Sveiki
manam auto akkumulātors nu jau gadus 7 nokalpojis. pēdējā laikā, ziemā, paliek grūtāk iedarbināt.
meklēju akkmululatoru toyotai corolla. bet meklēju tādu pašu, kas var nokalpot 5 gadus noteikti.
doma tāda: manam paziņam nobeidzās akkumulātors un viņš nopirka jaunu audi centrā, itkā oriģinālu par 200+ latiem. otrajā gadā ziemā, pie -28 nevarēja iedabināt.
lūk šādu varinatu man nevajag.
gribētos akkumulātoru ar garantiju uz 5 gadiem.