akkumulātors

Dzēsts lietotājs Reģ.: 16.04.2024

Sveiki

manam auto akkumulātors nu jau gadus 7 nokalpojis. pēdējā laikā, ziemā, paliek grūtāk iedarbināt.

meklēju akkmululatoru toyotai corolla. bet meklēju tādu pašu, kas var nokalpot 5 gadus noteikti.

doma tāda: manam paziņam nobeidzās akkumulātors un viņš nopirka jaunu audi centrā, itkā oriģinālu par 200+ latiem. otrajā gadā ziemā, pie -28 nevarēja iedabināt.

lūk šādu varinatu man nevajag.

gribētos akkumulātoru ar garantiju uz 5 gadiem.

 
1 2
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Ja vēlnepielec, tad uzdošu jautājumu savādāk...

Kas un cik ilgi jādara, lai 50 Ah akumulatoru dabūtu no 13,5 V uz 12,4 V un cik ilggi jādara tas pats ar 100 Ah akumulatoru?

Nu lai tiktu pie tās 2x ilgākās lādēšanas???

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Shiirs

Emeshka, 13,5 V ir pamaz. Tas nozime ka tavs generators nav pilniga darba kaartiibaa. Jaabuut ir stabiliem 13,8 briivgaitaa.

===============

Saskaņā ar DIN standartu, pie strādājoša dzinēja spriegumam auto elektrosistēmā jābūt robežās no

13.6 - 14.2V, tiem 14.2 jābūt visā dzinēja apgriezienu diapazonā no 1000 rpm līdz maksimālajiem atļautajiem.

Starp citu, ja V-metrs rāda pamaz, reizēm der pačekot

vadu savienojumus ķēdēs - savulaik bija tāds jocīgs BMV,

kuram lukturi priekšā nu galīgi "brūno gaismu" pasniedza. Pamērot spriegumus izrādījās, ka uz AKB klemmēm pienāk gan vajadzīgie 14+ volti, bet uz lampu

kolodkām tikai knapi 13 Nācās iziet visas atbilstošās

ķēdes, kur atradās ne viens vien sūbējiens un "zaļums"

msh

Tu neesi neko jaunu pateicis - es jau rakstīju ka būs jāpameklē niknāka šokolāde.

=================

Pārstaigā ar testeri lādēšanas ķēdi, sākot ar ģeneratoru,

ko tas reāli dod laukā, varbūt vērts paskatīt, kādā stāvoklī

"kucītes" un konaktgredzeni ģeneratorā.

Es neesmu iedziļinājies, bet kaut ko miglaini minos lasījis ka vecā tipa boša ģeņģeri brīvgaitā tik kādus 20-30A spēj attīstīt Atšķirībā no jaunajiem.

=================

Ampēri tukšgaitā nav kritērijs, katram ģeneratoram ir nominālie apgriezieni, no kuriem tas spēj uzrādīt tam

parakstītos ampērus. Jaunais vai vecais - būtībā nekādas

starpības, tur jau darbojas fizikas likumi

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Tātad jautājums vēlreiz .

Vai pareizi šāds apgalvojums .... Katram auto ir piemērots ģenerators kur tiek ņemta vērā konkrētā auto elektro patēriņš . Proti ...jālādē aķis pie visiem ielsēgtiem elektro patērētājiem .

Kur šeit realitātē feilers ko noklusē ražotājs ?

. Nu piemēram , razotājs paredzējis ,ka viss tik lādēts pie noteiktas + temperatūras ,kura LV pusgadu nav

Vai tā aķa lādēšana spekā tikai pie 60%-80% ... vai cik tur % eletro ierīču slogojuma ,kas realitātē arī parasti grūti izpildāms .

Te jau rakstīja ,ka pie tukšgaitas jālādē , bet varbūt pie tukšgaitas ar visu saslēgtu tas nav izpildāms lai gan skaidri redzma apgriezienu paaugstināšanas ,ieslēdzot piemēram kondicionieri ( labi redzams ja tukšgaitā to izdara )

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Tātad jautājums vēlreiz .

Vai pareizi šāds apgalvojums .... Katram auto ir piemērots ģenerators kur tiek ņemta vērā konkrētā auto elektro patēriņš . Proti ...jālādē aķis pie visiem ielsēgtiem elektro patērētājiem .

Kur šeit realitātē feilers ko noklusē ražotājs ?

. Nu piemēram , razotājs paredzējis ,ka viss tik lādēts pie noteiktas + temperatūras ,kura LV pusgadu nav

Vai tā aķa lādēšana spekā tikai pie 60%-80% ... vai cik tur % eletro ierīču slogojuma ,kas realitātē arī parasti grūti izpildāms .

Te jau rakstīja ,ka pie tukšgaitas jālādē , bet varbūt pie tukšgaitas ar visu saslēgtu tas nav izpildāms lai gan skaidri redzma apgriezienu paaugstināšanas ,ieslēdzot piemēram kondicionieri ( labi redzams ja tukšgaitā to izdara )

Feilers ir īpašnieka attieksmē pret auto!

p.s. kad atdevu šrotā sābu, viņam iekšā bija 12 gadus vecs orģinālais akumulators, kas nebija pievīlis nevienu reizi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Shiirs

Emeshka, 13,5 V ir pamaz. Tas nozime ka tavs generators nav pilniga darba kaartiibaa. Jaabuut ir stabiliem 13,8 briivgaitaa.

===============

Saskaņā ar DIN standartu, pie strādājoša dzinēja spriegumam auto elektrosistēmā jābūt robežās no

13.6 - 14.2V, tiem 14.2 jābūt visā dzinēja apgriezienu diapazonā no 1000 rpm līdz maksimālajiem atļautajiem.

Starp citu, ja V-metrs rāda pamaz, reizēm der pačekot

vadu savienojumus ķēdēs - savulaik bija tāds jocīgs BMV,

kuram lukturi priekšā nu galīgi "brūno gaismu" pasniedza. Pamērot spriegumus izrādījās, ka uz AKB klemmēm pienāk gan vajadzīgie 14+ volti, bet uz lampu

kolodkām tikai knapi 13 Nācās iziet visas atbilstošās

ķēdes, kur atradās ne viens vien sūbējiens un "zaļums"

msh

Tu neesi neko jaunu pateicis - es jau rakstīju ka būs jāpameklē niknāka šokolāde.

=================

Pārstaigā ar testeri lādēšanas ķēdi, sākot ar ģeneratoru,

ko tas reāli dod laukā, varbūt vērts paskatīt, kādā stāvoklī

"kucītes" un konaktgredzeni ģeneratorā.

Es neesmu iedziļinājies, bet kaut ko miglaini minos lasījis ka vecā tipa boša ģeņģeri brīvgaitā tik kādus 20-30A spēj attīstīt Atšķirībā no jaunajiem.

=================

Ampēri tukšgaitā nav kritērijs, katram ģeneratoram ir nominālie apgriezieni, no kuriem tas spēj uzrādīt tam

parakstītos ampērus. Jaunais vai vecais - būtībā nekādas

starpības, tur jau darbojas fizikas likumi

Sprieguma kritums nav nekas jauns. Salonā voltmetrs reāli rāda mazāk, līdz voltmetram ir 0,25v sprieguma kritums. Saprāta robežās, kur tas var dod patīkamus rezultātus, ar to cīnos - piemēram, lielajiem lukturiem, kur standartā nāk 1,5mm2 vadiņi un jau dalītajiem lukturiem ar vienu H4 spuldzi sprieguma kritums starp spuldzi un aķi ir pāri pa voltu, es esmu uzlicis 2,5mm2 tuvajiem un 4mm2 tālajiem un masai.

Par ģeneratora stāvokli man šaubu nav, es savulaik to 110A ģeņģeri nopirku jo bija nikolajs oriģinālajam 90A mainīt gultņus - tad nu pa cēneri nopirku šito, samainīju gultņus, kontaktgredzenus, vēl izcīnīju cīņu ar zaļajiem un diseni salonā. Šokolāde gan ir mūžvecs bošs, manā īpašumā jau kādus 6 gadus, pēc dabūšanas tika samainītas ogles.

A par fizikas likumiem - entuziasti zina stāstīt ka no jaunajiem ar nelielām modifikācijām var izspiest pieklājīgas strāvas. Nu ne jau prikola pēc audī deviņdesmito vidū no vecajiem uz jaunajiem pārgāja, ko?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Shiirs rakstīja: Es nesaprotu ko tu domaa ar pilnigi izladeejies. Pilnigi izladejusos akjiti lai pilniba uzladetu, un ja vins vel nav beigts, buus jaalaadee krietnu laicinu.

Nejau akumulatora Ah nosaka cik daudz izladesies akumulators viena motora piedarbinasanas reizee. Patiesiba jau to noteiks starteris, motora kopejais stavoklis, klimatiskie apstakli utt.

Peec teorijas jaudigs akumulators startejot neizladesies tik stipri, cik mazjaudigs. Tapec ari tiks itkaa aatraak uzlaadeets.

Vienkarsi Ah nav vienigais svarigais parametrs, kas nosaka akumulatora jaudu. Vel svarigaka ir auksta starta straava. Lielas Ah neko nedos, ja akumulatoram ir maza starta straava.

Fakts ir taads, ka lai pieladetu 100 Ah akumulatoru no 12,4-13,5 V ar mazjaudigu generatoru salidzinajumaa ar 50Ah akumulatoru, kuram tads patsspriegums, buus nepieciesams divas reizes ilgaaks laiks. Generators spej atdot tik, cik vins speej atdot. Ja akjis spej panemt vairak, bet vinam nav ko panemt, tad svariigs ir tiesi uzlades laiks.

Tu čitaķeļs vai pisaķeļs?

Viens un tas pats auto brauc ar a) 75 Ah akū un TAS PATS auto brauc ar b) 100 AH akū.

Nu ar kuru akū tas vairāk patērēs Ah starējot,braucot,dabinot elektrosistēmas,kuram būs vairāk tas jāuzlāde ikdienā? Kurš akū būs vairāk izlādēts Ah un kurš vairāk izlādēts %.

Redzi pisakels sheit esi tu. Pirmam kartam palasi kas ir auksta starta strava. Ja tev shkjiet, ka Ah nosaka to, par cik % izladesies akjiitis vienu reizi startejot mashinu teiksim pie -15 gradiem, tad tu stipri maldies. Tu rekini mistiskus procentus. Generators ari pilniba neuzlade akumulatora noteiktus procentus, noteiktaa laika periodaa.

Ah nosaka cik ilga laiku akumulators spes nodroshinaat KONSTANTU NELIELU STRAAVU noteikta laika periodu.

Starteris patere daudz stravas loti isa laika perioda.

Man laivai ir akumulatos 120 Ah, ar vinu dizeli ziema nevar palaist...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pats jau atzini, ka akumulatora izmērs nenosaka tā ietilpību, tā kā viss kārtībā, jo lielāks aķis jo labāk. Pie tam ja arī ietilpība lielāka tad no stāvēšanas lielākas ietilpības akumulators izlādēsies lēnāk salīdzinot ar mazāku, jo iekšējā pretestība ir apmēram vienāda. Un ja ir stāvējis ilgāk par pāris nedēļām tad tāpat ir jālādē stacionāri, auto ir paredzēts braukšanai nevis stāvēšanai. Kā jau teicu var nebūt ekonomiski izdevīgi likt jaudīgāku/dārgāku tad ja ar auto maz tiek braukts, tādu vairāk žēl nokaut.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Shiirs rakstīja: Es nesaprotu ko tu domaa ar pilnigi izladeejies. Pilnigi izladejusos akjiti lai pilniba uzladetu, un ja vins vel nav beigts, buus jaalaadee krietnu laicinu.

Nejau akumulatora Ah nosaka cik daudz izladesies akumulators viena motora piedarbinasanas reizee. Patiesiba jau to noteiks starteris, motora kopejais stavoklis, klimatiskie apstakli utt.

Peec teorijas jaudigs akumulators startejot neizladesies tik stipri, cik mazjaudigs. Tapec ari tiks itkaa aatraak uzlaadeets.

Vienkarsi Ah nav vienigais svarigais parametrs, kas nosaka akumulatora jaudu. Vel svarigaka ir auksta starta straava. Lielas Ah neko nedos, ja akumulatoram ir maza starta straava.

Fakts ir taads, ka lai pieladetu 100 Ah akumulatoru no 12,4-13,5 V ar mazjaudigu generatoru salidzinajumaa ar 50Ah akumulatoru, kuram tads patsspriegums, buus nepieciesams divas reizes ilgaaks laiks. Generators spej atdot tik, cik vins speej atdot. Ja akjis spej panemt vairak, bet vinam nav ko panemt, tad svariigs ir tiesi uzlades laiks.

Tu čitaķeļs vai pisaķeļs?

Viens un tas pats auto brauc ar a) 75 Ah akū un TAS PATS auto brauc ar b) 100 AH akū.

Nu ar kuru akū tas vairāk patērēs Ah starējot,braucot,dabinot elektrosistēmas,kuram būs vairāk tas jāuzlāde ikdienā? Kurš akū būs vairāk izlādēts Ah un kurš vairāk izlādēts %.

Redzi pisakels sheit esi tu. Pirmam kartam palasi kas ir auksta starta strava. Ja tev shkjiet, ka Ah nosaka to, par cik % izladesies akjiitis vienu reizi startejot mashinu teiksim pie -15 gradiem, tad tu stipri maldies. Tu rekini mistiskus procentus. Generators ari pilniba neuzlade akumulatora noteiktus procentus, noteiktaa laika periodaa.

Ah nosaka cik ilga laiku akumulators spes nodroshinaat KONSTANTU NELIELU STRAAVU noteikta laika periodu.

Starteris patere daudz stravas loti isa laika perioda.

Man laivai ir akumulatos 120 Ah, ar vinu dizeli ziema nevar palaist...

moš ielej šķidrāku eļļu laivas motorā? lai nav mazuts jāgriež...

Parasti lielāku Ah akumulatoriem nav novērojama maz starta strāva.

Un laikam slikti tomēr mācījies fiziku, lai uzstartētu akumulatoru ir vajadzīgi Ampēri - jeb noteikts strāvas apjoms. Svarīgi ir ne tikai cik ātri griež aķis (starta strāva) bet arī bieži vien cik ilgi vai cik reizes tas to spēj nodrošināt. Starta strāvai nav tieša sakar ar akumulatora ietilpību! Tā ir tikai spēja atdot noteiktus A. Ja akumulatorā ampere vairs nav - tas ir tukšs, arī starta strāvas vairs nebūs!

Un rēķini kā gribi, teiksim viena startēšana prasa da kaut 3 Ah (lai padarītu darbu - grieztu starteri), vienalga - 10 sekundes ar 83A lielu strāvu vai vienu sekundi ar 833A lielu strāvu - patērēts tiks viens un tas pats Ah daudzums 3Ah

Tiem kam pavisam vāji ar pieliekšanu, ja no trauka ir jānolej 3 litri ūdens tad nav starpība - jānolej no 55 litru trauka vai no 100 litru trauka. Jāpielej vietā būs tik pat!

Starta strāva ir tikai krāna ventiļa iekšējais diametrs - pa cik liela diametra atveri tos 3 litrus ūdens var noliet - proti - cik ātri tas notiek.

Un tagad pastāsti, ja generators strādā da kaut ar 20A strāvu (pārpalikumu pēc visiem auto patērētājiem) - kā tieši atškirsies laiks kas nepieciešams uzlādēt notērētās 3Ah 55 Ah akumulatoram un 100 Ah akumulatoram?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

Sprieguma kritums nav nekas jauns. Salonā voltmetrs reāli rāda mazāk, līdz voltmetram ir 0,25v sprieguma kritums. Saprāta robežās, kur tas var dod patīkamus rezultātus, ar to cīnos - piemēram, lielajiem lukturiem, kur standartā nāk 1,5mm2 vadiņi un jau dalītajiem lukturiem ar vienu H4 spuldzi sprieguma kritums starp spuldzi un aķi ir pāri pa voltu, es esmu uzlicis 2,5mm2 tuvajiem un 4mm2 tālajiem un masai.

===============

Nuja, taisni, kā rallija auto savulaik darījām, visi priekšas lukturi, arī papildnieki, ar saviem relejiem un

drošinātājiem, oriģinālās drošinātāju ķēdes "anihilējot",

+ ņemam no AKB + klemmes, visi savienojumi (vadu uzgaļi lodēti, rezultātā stabili >14 V uz lampiņu klemmēm Un mežā iestājās gaisma...

A par fizikas likumiem - entuziasti zina stāstīt ka no jaunajiem ar nelielām modifikācijām var izspiest pieklājīgas strāvas. Nu ne jau prikola pēc audī deviņdesmito vidū no vecajiem uz jaunajiem pārgāja, ko?

==================

Var, jā, galu galā arī VAZ ģeneratoriem (piemēram)

bija modifikācijas sākot ar 42A (2101) līdz 90A (dažu

modifikāciju Ņivas eksportam). Ar Audi prikola nav -

tas skāra lērumu marku - piemkārt, ģenģerus padarīja

tehnoloģiskākus ražošanā un mazāk metālietilpīgus,

tātad vieglākus, viens no iemesliem bija nepieciešamība pēc jaudīgākas ģjen. dzesēšanas, jo pārgāja uz slēgtajiem

gultņiem, tiem to vajag. Un jaudīgs mazizmēra ģenerators uzkarst oioioi ... kaut kādam auto esmu redzējis pat šlangu vēsāka gaisa padošanai no vēsākas vietas, kā ģeneratora atrašanās vieta, līdzīgi, kā Ņivai 2121 šlangs ģeneratora pakaļējā vākā pret ūdeni un putekļiem

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Crankskaft

Te raksti ....

Slinkajam taisnība - mūsdienās, kad visu diennakti jābrauc ar "tuvajiem" / miglas lukturiem (uzlabo situāciju diožu

dienas gaismas lukturi), plus auto piebāzts ar elektriskiem pribambasiem, AKB hroniski mēdz būt pilnībā neuzlādēta.

Te Tu raksti ...

Saskaņā ar DIN standartu, pie strādājoša dzinēja spriegumam auto elektrosistēmā jābūt robežās no

13.6 - 14.2V, tiem 14.2 jābūt visā dzinēja apgriezienu diapazonā no 1000 rpm līdz maksimālajiem atļautajiem.

========

?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

Nuja, taisni, kā rallija auto savulaik darījām, visi priekšas lukturi, arī papildnieki, ar saviem relejiem un

drošinātājiem, oriģinālās drošinātāju ķēdes "anihilējot",

+ ņemam no AKB + klemmes, visi savienojumi (vadu uzgaļi lodēti, rezultātā stabili >14 V uz lampiņu klemmēm Un mežā iestājās gaisma...

Nē, kaut ko pa to tēmu bija izveicis manas mašīnas iepriekšējais īpašnieks - motortelpā bija daži releji, kaut kādi vadi, vēl citas figņas - tas viss pirmais izlidoja naksuj no tās motortelpas. Man vienīgā atkāpe no oriģināla ir pāris releju zem priekšējā paneļa, smuki ieintegrēti paneļa provodkā, ar pāris oriģinālajām ligzdām, ietupināti papildu releju dēlī - pārējais kā oriģināli, tik resnāki vadi sabāzti, ak jā, vēl autočeka blociņš tuvajiem. Miglām vienīgi uztaisīju lielāku atkāpi - ražotājs bija izdomājis ka gabarīti ieslēdz miglu releju, un relejs padod strāvu slēdzim - es uztaisīju otrādi, ka slēdzis ieslēdz releju, un pēc tam kad atklājās ka relejam izejošā kāja iziet uz diviem kontaktiem, ne tikai uz to, kas paneļa provodkā, bet arī uz priekšējo lukturu provodkas štekeri, tad vēl varēja no ķēdes izslēgt pusotru metru lieka vada...

Crankshaft rakstīja:

Var, jā, galu galā arī VAZ ģeneratoriem (piemēram)

bija modifikācijas sākot ar 42A (2101) līdz 90A (dažu

modifikāciju Ņivas eksportam). Ar Audi prikola nav -

tas skāra lērumu marku - piemkārt, ģenģerus padarīja

tehnoloģiskākus ražošanā un mazāk metālietilpīgus,

tātad vieglākus, viens no iemesliem bija nepieciešamība pēc jaudīgākas ģjen. dzesēšanas, jo pārgāja uz slēgtajiem

gultņiem, tiem to vajag. Un jaudīgs mazizmēra ģenerators uzkarst oioioi ... kaut kādam auto esmu redzējis pat šlangu vēsāka gaisa padošanai no vēsākas vietas, kā ģeneratora atrašanās vieta, līdzīgi, kā Ņivai 2121 šlangs ģeneratora pakaļējā vākā pret ūdeni un putekļiem

Vecajiem ģeņģeriem tas vāks aizmugurē ar trubu gaisam laikam nāca visiem, tik praktiski visiem līdz šim laikam ir izmesti, kā nekā šokolādi mainot jāņem nost. Tas jau viss ta būtu sīkums - deviņesmito beigās jau niknākiem ģeņģeriem sākās ūdensdzese - C5 A6, piemēram, niknām komplektācijām - 140 vai 150A ģeņģeris ar ūdensdzesi

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Shiirs rakstīja: Emeshka, 13,5 V ir pamaz. Tas nozime ka tavs generators nav pilniga darba kaartiibaa. Jaabuut ir stabiliem 13,8 briivgaitaa.

Tu neesi neko jaunu pateicis - es jau rakstīju ka būs jāpameklē niknāka šokolāde.

Es neesmu iedziļinājies, bet kaut ko miglaini minos lasījis ka vecā tipa boša ģeņģeri brīvgaitā tik kādus 20-30A spēj attīstīt Atšķirībā no jaunajiem.

šokolāde ir dabūnama veikalā spriegumam nav tik lielas nozīmes ja gena ir mazjaudīgs

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

šokolāde ir dabūnama veikalā spriegumam nav tik lielas nozīmes ja gena ir mazjaudīgs

Tad jau manīs vai pirmajā veikalā būs 14v šokolāde 110A - mazjaudīgs?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Slinkais rakstīja:

šokolāde ir dabūnama veikalā spriegumam nav tik lielas nozīmes ja gena ir mazjaudīgs

Tad jau manīs vai pirmajā veikalā būs 14v šokolāde 110A - mazjaudīgs?

varbūt esi no tiem kas domā ja auto ir 100zs dzinējs, tad tie lopi ir peejami visā taho diapazonā?

man domāt tie tavi 110a būs tikai pie redlaina. tā ir max. atdeve, nevis nominālā.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Shiirs rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Shiirs rakstīja: Es nesaprotu ko tu domaa ar pilnigi izladeejies. Pilnigi izladejusos akjiti lai pilniba uzladetu, un ja vins vel nav beigts, buus jaalaadee krietnu laicinu.

Nejau akumulatora Ah nosaka cik daudz izladesies akumulators viena motora piedarbinasanas reizee. Patiesiba jau to noteiks starteris, motora kopejais stavoklis, klimatiskie apstakli utt.

Peec teorijas jaudigs akumulators startejot neizladesies tik stipri, cik mazjaudigs. Tapec ari tiks itkaa aatraak uzlaadeets.

Vienkarsi Ah nav vienigais svarigais parametrs, kas nosaka akumulatora jaudu. Vel svarigaka ir auksta starta straava. Lielas Ah neko nedos, ja akumulatoram ir maza starta straava.

Fakts ir taads, ka lai pieladetu 100 Ah akumulatoru no 12,4-13,5 V ar mazjaudigu generatoru salidzinajumaa ar 50Ah akumulatoru, kuram tads patsspriegums, buus nepieciesams divas reizes ilgaaks laiks. Generators spej atdot tik, cik vins speej atdot. Ja akjis spej panemt vairak, bet vinam nav ko panemt, tad svariigs ir tiesi uzlades laiks.

Tu čitaķeļs vai pisaķeļs?

Viens un tas pats auto brauc ar a) 75 Ah akū un TAS PATS auto brauc ar b) 100 AH akū.

Nu ar kuru akū tas vairāk patērēs Ah starējot,braucot,dabinot elektrosistēmas,kuram būs vairāk tas jāuzlāde ikdienā? Kurš akū būs vairāk izlādēts Ah un kurš vairāk izlādēts %.

Redzi pisakels sheit esi tu. Pirmam kartam palasi kas ir auksta starta strava. Ja tev shkjiet, ka Ah nosaka to, par cik % izladesies akjiitis vienu reizi startejot mashinu teiksim pie -15 gradiem, tad tu stipri maldies. Tu rekini mistiskus procentus. Generators ari pilniba neuzlade akumulatora noteiktus procentus, noteiktaa laika periodaa.

Ah nosaka cik ilga laiku akumulators spes nodroshinaat KONSTANTU NELIELU STRAAVU noteikta laika periodu.

Starteris patere daudz stravas loti isa laika perioda.

Man laivai ir akumulatos 120 Ah, ar vinu dizeli ziema nevar palaist...

moš ielej šķidrāku eļļu laivas motorā? lai nav mazuts jāgriež...

Parasti lielāku Ah akumulatoriem nav novērojama maz starta strāva.

Un laikam slikti tomēr mācījies fiziku, lai uzstartētu akumulatoru ir vajadzīgi Ampēri - jeb noteikts strāvas apjoms. Svarīgi ir ne tikai cik ātri griež aķis (starta strāva) bet arī bieži vien cik ilgi vai cik reizes tas to spēj nodrošināt. Starta strāvai nav tieša sakar ar akumulatora ietilpību! Tā ir tikai spēja atdot noteiktus A. Ja akumulatorā ampere vairs nav - tas ir tukšs, arī starta strāvas vairs nebūs!

Un rēķini kā gribi, teiksim viena startēšana prasa da kaut 3 Ah (lai padarītu darbu - grieztu starteri), vienalga - 10 sekundes ar 83A lielu strāvu vai vienu sekundi ar 833A lielu strāvu - patērēts tiks viens un tas pats Ah daudzums 3Ah

Tiem kam pavisam vāji ar pieliekšanu, ja no trauka ir jānolej 3 litri ūdens tad nav starpība - jānolej no 55 litru trauka vai no 100 litru trauka. Jāpielej vietā būs tik pat!

Starta strāva ir tikai krāna ventiļa iekšējais diametrs - pa cik liela diametra atveri tos 3 litrus ūdens var noliet - proti - cik ātri tas notiek.

Un tagad pastāsti, ja generators strādā da kaut ar 20A strāvu (pārpalikumu pēc visiem auto patērētājiem) - kā tieši atškirsies laiks kas nepieciešams uzlādēt notērētās 3Ah 55 Ah akumulatoram un 100 Ah akumulatoram?

Nu ko,atkal tupar kraaniem un traukiem. Neesi gadijuma leetu graadigu dzerienu cienitajs?

Nu un fizikjis tu aii esi cieniijams. To var redzeet. Ampeeri - straavas apjoms vinam. Haha.

Amperos meera straavas stiprumu un nekaadu apjomu.

Un nevis kad nav Ampeeru akumulatoraa, bet gan kad nav sprieguma-Voltu. Tad tas ir tuksh. Fizikji.

Ar tevi tak pat nav jeegas diskuteet, jo tu elementaaras lietas nezini.

Peec tavas teorijas sanaak, ka mashiinai idealajaa variantaa vajadzetu ielikt 200 Ah akumulatoru, pie kaajas, ka mashiinak uzstaadiits 32A gjenerators.

Kas patiesiibaa ir pilnigas mulkjiibas. Ar to ari varam so bezjedzigo diskusiju beigt. Tev pat nav veerts staastiit kas ir akumulatora pashizlaade utt... Tu tikai lej savu uudeni (vai drizak kandzhu) pa kraaniem un traukiem.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

rudens68

Te raksti ....

Slinkajam taisnība - mūsdienās, kad visu diennakti jābrauc ar "tuvajiem" / miglas lukturiem (uzlabo situāciju diožu dienas gaismas lukturi), plus auto piebāzts ar elektriskiem pribambasiem, AKB hroniski mēdz būt pilnībā neuzlādēta.

Te Tu raksti ...

Saskaņā ar DIN standartu, pie strādājoša dzinēja spriegumam auto elektrosistēmā jābūt robežās no

13.6 - 14.2V, tiem 14.2 jābūt visā dzinēja apgriezienu diapazonā no 1000 rpm līdz maksimālajiem atļautajiem.

========

?

///////////////////

Vispār jau ģeneratora jauda izsakās "voltampēros", tā ka,

ja citi patērētāji aprij lauvas tiesu ampēru, tad pliki volti neko nedos vis. Ir mērīts savulaik, cik liela ir lādēšanas

strāva VAZnim ar ieslēgtām visām "gaismām"priekšā",

tobiš 2x 60W tālā gaisma + 2x 55W miglinieki +

2x 100W prožektori. Starpība ieslēdzot un izslēdzot prožektorus bija visai jūtama ... Kaut volti palika vajadzīgie

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

Nu ko,atkal tupar kraaniem un traukiem. Neesi gadijuma leetu graadigu dzerienu cienitajs?

Nu un fizikjis tu aii esi cieniijams. To var redzeet. Ampeeri - straavas apjoms vinam. Haha.

Amperos meera straavas stiprumu un nekaadu apjomu.

Un nevis kad nav Ampeeru akumulatoraa, bet gan kad nav sprieguma-Voltu. Tad tas ir tuksh. Fizikji.

Ar tevi tak pat nav jeegas diskuteet, jo tu elementaaras lietas nezini.

Peec tavas teorijas sanaak, ka mashiinai idealajaa variantaa vajadzetu ielikt 200 Ah akumulatoru, pie kaajas, ka mashiinak uzstaadiits 32A gjenerators.

Kas patiesiibaa ir pilnigas mulkjiibas. Ar to ari varam so bezjedzigo diskusiju beigt. Tev pat nav veerts staastiit kas ir akumulatora pashizlaade utt... Tu tikai lej savu uudeni (vai drizak kandzhu) pa kraaniem un traukiem.

Ietilpību mēa Apmērstundās, bet ja tev akumulators ir sauss, tad nekādu starta strāvu tas nedos.

Vienalga - sauss ir lielas vai mazas ietilpības akumulators.

Vienkārši lielas ietilpības akumulatori ir gan lieli, gan smagi, gan dārgi! Un bieži vien mašīnām ar 32A ģeneratoru pat resnāks vadītājs sagādā problēmas 45Zs dzinējam uzvilkties kalnā...

TO vai akumulators uzlādēsies vai izlādēsies nosaka ģeneratora A mīnuss patēriņa A. Akumulators ir tikai elektroķēdē kā papildus elektrības rezervuārs. Ja mašīna nelādē akumulatoru, tad vai nu ir pārāk īsi braucieni (ej kājām, brauc ar velo) vai ir nepietiekamas jaudas, vai bojāts generators!

Nui un tagad pastāsti par pašizlādi ikdienā lietotam akumulatoram - cik šausmīgi pašizlādējās liels un cik niecīgi to dara mazs akumulators. Fiziķis praktiķis atradies!

Būtu naivi domāt, ka

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

2000. gada Opel Combo ar 1.7D motoru ģenerātors dzesējās ar ūdeni vai eļļu motora, precīzi neatceros. Bet kad blīvējums bija sabiris, tad bija paliels seks to novērst

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

bobcat

Tas bij vakuuma sūknis, nevis dzesēšana

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Lielāku, nenozīmē 2x lielākas ietilpības par to nav stāsts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

varbūt esi no tiem kas domā ja auto ir 100zs dzinējs, tad tie lopi ir peejami visā taho diapazonā?

man domāt tie tavi 110a būs tikai pie redlaina. tā ir max. atdeve, nevis nominālā.

Man domāt ka 110A ģeņģeris jebkurā apgriezienu diapazona punktā attīstīs lielāku strāvu nekā 90A ģeņģeris. Jebkurā gadījumā tas ģeņģeris bija niknākais ko audī ar ķīļsiksnu piedāvāja - nāca kā papildaprīkojums cigāriem.

Un tavs motora salīdzinājums ir pirksts ar krānu, klasiski Cēliens ir griezes moments + elastība, jauda ir tikai spēja ievilkt gaisu.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

www.rolis.lv/...

300-400 uzlādes/izlādes cikli pie 80% izlādes

www.autospeci.lv/dzilas-izlades-deep-cycle-akumulators-kemperiem-laivam/

1.vispārējs princips - jo % vairak izlādēts, jo mazāk ciklu

2.jo lielāka izlādes strāva, jo mazāk ampērstundu

Nu nevar no 60Ah aķa dabūt 60Ah, izlādējot to ar starta strāvu, nedos viņš 120A pustundu, 12 ampērus 6 stundas varbūt tuvu

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti