Iepriekš drusku nepilnīgi , vajadzētu
Mēnesi bijis 1,4 golfs ar atmosfērisko benzīnu . Protams visu laiku jāgriež . Laikam pats tik mazu neņemtu , bet kat kādu kategorisks nē NETEIKTU
Iepriekš drusku nepilnīgi , vajadzētu
Mēnesi bijis 1,4 golfs ar atmosfērisko benzīnu . Protams visu laiku jāgriež . Laikam pats tik mazu neņemtu , bet kat kādu kategorisks nē NETEIKTU
Galvenais ka 3 reizies pateici... nu tā, lai saprot...
Labākais pirkums latvietim - ļoti nopakots, Premium klases auto par vidējā Japānā ražota auto cenu
Vēlams, ar ļoti jaudīgu dzinēju, kas tajā pašā laikā būs ekonomisks pēc vella :p
Salīdzināšanai pirms laika izbraucu ar jauno Corolla.
1.6, ja nemaldos, variatora (CVT) izpildījumā.
Manā uztverē pilnīgi nebaudāms, kūtrs un neatsaucīgs auto. Tāds līgans sieviešu braucamais maršrutā - darbs - veikals - mājas. Kick-down atstāj ietekmi tikai uz motora skaņu. Uz paātrinājumu ietekmes nav.
Tieši tādas pašas asociāijas ar Opel 1.4 Astra + automāts.
Fordu gan jāatzīst neesmu skatījies.
Par Octavia cietību droši vien jāpiekrīt - subjektīvi šķita, ka bedres var mazliet vairāk just, kā ar to pašu Golf, taču Octavia šķiet labāks price/performance.
Jaunā Octavia Scout škiet iekļaujās līdz 30 pakām: www.skoda.lv/store/octaviacombiscout
Man patiktos tāds auto, vismaz domājams ka naktmiers nebūtu traucēts ar domām par to vai auto būs tur kur tu to atstāji un tam viss būs kas tur bija.
Jaunu ,ar variatoru aprīkotu , ~1,6litrīgu auto testēšana var izraisīt totālu fuj konkrēto drabu . man Jūks ''atvērās'' tikai pēc ~11,5kkm... a līdz tam vairāk rēca nekā ''lidoja'' .
Savā laikā Jansons rakstīja, ka pie variatora ir jāpierod, jāietrenē kāja, tā teikt... un, ja trāpa īstajā brīdī, tad ejot normāli. Tas gan bija par Qashqai.
Turpinot jauna auto meklējumus, esmu notestējis Audi A3 1,6 l dīzeli (automātu), kā arī Nissan QASHQAI 1,2 l benzīna motoru ar manuālo pārnesmukārbu. Pavisam virspusēji par subjektīvajiem iespaidiem, kas abām mašīnām atšķirās.
Par A3. Plusi - ieturēts exterjers, kas izraisa cieņu , patīkama braukšana, pamatīguma sajūta. Automātiskā kārba braucienu padara par atpūtu. Mīnusi - nepārdomāti vadības slēdži viduskonsolē - blakussēdētāja roka aiz tiem ķeras. Ir arī vecā kaluma lēti slēdži, kas raisa izbrīnu. Paknaps standarta aprīkojums. Jau salīdzinoši labi nopakots diemžēl sasniedz 35 tk eiro. Salons tomēr prasījās lielāks pēc Mazda6 lietošanas.
Visu cieņu pārdevējama Jānim - bija patīkams pārdevējs
Par QASHQAI. PLusi - exterjers pirmajā mirklī rada viedokli par padārgu auto, plašs salons, pārbāzts ar dažādām drošības sistēmām, kamerām u.c. elektroniku, līdz "lūpai" nopakots maksā ap 30 tk eiro. Mīnusi - mazs motors, kas liekas nesavienojams ar tik lielu auto, paskaļš - labi dzirdama gan piekare, gan arī motors. Lēti salona apdares materiāli.
Tomēr, ja būtu lielāks motors, nopietni apsvērtu šī auto iegādi. A3 savukārt nopietni apsvērtu, ja tas būtu nedaudz lētāks. Šonedēļ vēl izbraukšu ar jauno Passat. Bažīgu gan dara ziņas par ražošanas brāķiem
Cik ilgi jāstāv caurvējā ar slapju grīdas lupatu galvā, lai salīdzinātu Audi A3 ar Nissan kašķi ?
Ja cenu diapazons precēm pārklājas, cik ilgi jāstāv caurvējā, lai to nedarītu?
Tu auto pērc vai cenu??
Pats vispār zini, ko vēlies? Tās taču ir pavisam dažādas auto klases...
Mans ieteikums-Opel Insignia.
Jau gadu tādu lietoju, 19 000 km nobraukti, nesūdzos.
Es, savukārt, kā japāņu nīdējs izmēģināšu Avensis.
Uzķēros uz Wess Mototrs piedāvātajām visnotaļ garšīgajām cenām, kā rezultātā ekstru pārbāzts Avensis cenas ziņā ir tikai par kapeiku dārgāks, kā krietni plikāka Octavia.
Redzēsim vai arī Avenša izpildījumā CVT būs kaut kas pilnīgi nebaudāms un naudu skaņas izolācijas materiāliem japāņi būs izlietojuši Fukušimas glābšanai..
Pievienošos Deksteram, izmēģini Insigniju. Nobraucis 3 gadu
laikā 60000, vainas nekādas, bez problēmu automāts, ķīseļa
160zs vairāk nekā pietiekami. Labs komforts, samērā mīksta, ar 245/45/r18 Rīgas bedres nejūtu. Ar kvēpu filtriem šim modelim problēmas arī nav. Pirms tam vairākus gadus bija saab9-5, gaita, uzvedība uz ceļa tāda pati, bet tā kā saab izmira tad price/performance ziņā, nekādas lielās izvēles nebija ko ņemt.
Man tik tiešām patik Insignias eksterjers un ticu, ka tas autiņš tik tiešām ir labs. Bet tas ir opelis... Ļoti subjektīvi, bet tik un tā opelis...
SandFish
Variators paskaļš būs gāzējot .
Radi vienlaikus testēja4x4 DSG 180 Zs octaviju , un manu 1,8 CVT avensis .
Priekš gonkošanas visiem labāk patika jaudīgā oktavija .
Ja jau tāda amplitūda uz modeļu izvēli, iesaku izmēģināt Subaru! Pilnpiedziņa un gandrīz visi modeļi iekļaujas budžetā.
Kas ir braucis ar pilnpiedziņu, bezpiedziņu vairs negrib redzēt
runā, ka šodien WW moller centrā pie spices B8 aptaustāms būšot
Imēģini Toyota Hilux, tas ar ap 30 k/e dabūjams.
Nu, ja reiz nav svarīga auto klase.
Veči, nu ko jūs niknojaties? Par gaumi nestrīdās. Es jau rakstīju, ka jābraukā ikdienā pa asfaltu. Nevajag man ne 200 Zs, ne rupuci, kas rāpo pāri grāvjiem, ne arī 4x4, kaut arī varu par to samaksāt. Vienkārši negribu iegrābties dēļ nezināšanas, tādēļ arī jautāju pēc padoma.
RT33
Tā viņš ir , auto izvēle ,ir grūta un haotiska ,it sevišķi ja atvēlētie eiro ir pietiekami . Arī man bija diezgan raibs un dažāds vēlamo auto marku uzskaitījums . Tā bija 2008 gadā ,kad izvēle tika pieņemta burtiski pēdējā dienā , un līdzīgi šovasar .
Šovasar bija viens diezgan stingrs uzsādījums . Dīzeli NĒE...vaij var likt gāzi garantijas auto un tas to izvēli krietni sašaurināja .
Bet 2001 gadā mana auto izvēle bija ..pats lētaākais automāts placī
Es arī esmu privāti pret JAUNU opeli un arī par Vemjotību nebalsoju , laikam esmu ''aprobežots'' tapēc privāti pērku un braucu ar Nisann un Honda (vecu) , bet pārmaksāt perkot xujOpeli....................... kaut kā prātā nenak. audī vismaz ir zīmols un imidžs .
Tu laikam lasi, bet nesaproti lasīto ;)
Ja nepatīk, nepērc. Bet tur cilvēks teica,ka patīkot jau nu gan, bet ''tas tak Opelis''...
Par tavu aprobežotību gan liecina jēdziena ''Vemjotība'' lietošana, jo tu esi dusmīgs uz Vienotību, ka tādiem shēmotājiem kā tu piegrieza skābekli krīzes laikā.
Tā lūk, teksta ''hujOpeli'' autor
Shēmotājs nebiju un nebūšu , atšķirībā no Vemjotības shēmotājiem saeimā ,valdībā un tavā purvelī ( kā tur ar tām aplokšņu aldziņām īsti bija??!! ).
Un dusmīgs ??? Uz ko ?? Uz tiem politiskajiem trupakiem ... xā xā , viņi sevi nu ir pilnībā norakuši .
Esu laimīgs -man bija , ir un būs - kas vairāk par materiāliem štruntiem -xujOpeļiem , lakšerī meršiem,foršiem poršiem utt niekiem.
Avensi diemžēl nesanāca notestēt - norunātajā laikā ierodoties Wess motors mani sagaidīja pārdevējs ar vārdiem "Jūsu testa auto nupat kā aizbrauca citā testā. Vai varam sarunāt uz citu dienu?"
Fantastiska apkalpošanas kultūra, es gribētu atzīmēt..
Moller par šādu gājienu vismaz laipni piedāvāja auto izmēģināt uz visu nedēļas nogali.. :/
Jāaizbrauc būs aptaustīt Insignia. Varbūt uzrunā..
Jau kadu laiku WESS reāli kretinē , patīk Mjuļļers un Domeniks ,arī Nippons ir kļuvis panesams , iekretinē Norde , Karlo , Paršče- vispār nedazvanāmi un nesasniedzmi , BM- ................ pagaidām izbrīna tur esošie zagleni ..............
Ļoti interesanti viedokļi, argumenti, pieredzes apmaiņa.
Es gan piederu pie tiem, kuri pērk tikai mazlietotus auto (pēdējā laikā - LV pirktus jaunus), jo par jauniem reāli žēl naudas un reāla škrobe par vērtības zudumu arīdan. Lai arī it kā varu atļauties
Bet, nu, stereotipiem pie mums vēl ir liela vara (pagaidām).
Atļauties varu-bet waj naxxx vajag-tāc ir jautajums bet ta apziņa par ''nevainīgu '' auto :O un tu esi ''pirmais''
Nu waj nau slimi
Redzi, nav jau slikti apzināties,ka vari smaksāt auto nozares attīstības vārdā jauna auto cenu un būs viens no tiem, kas šo visu virza.
Jau reāli jau jauns auto tiešā pašizmaksa ir mazāka, pircējs apmaksā nākamo modeļu attīstību.
es gan baudāmus auto neesmu pircis jaunus , kautka dauxja šķiet atlocīt ~129keur , ja reāli mazlietots maksā ~70keur.
Tedis varētu nodefinēt savu viedokli un pateikt, kāpēc jauns Opel ir hujopelis un attiecīgi sūc, bet jauns Nisan ir laba manta
Mans uzskats ir,ka jebkurš auto ir labs, mēs ( pircēji) esam tik ļoti daudz un mūsu izvēli nosaka daudz un dažādi aspekti. Patīk, nepatīk, varu nevaru atļauties utt.
Bet sākt pateikt, ka tas ir mēsls tikai tāpēc, ka kaut kad pirms 20 gadiem kaimiņam īpašumā ir bijis nojāts opel kadets un tāpēc tas ir mēsls... nu, ko tur lai komentē.
Kad man dzima doma par JAUNA auto iegādi, izvēle bija Audi, taču sapratu,ka par man pieejamā finensējuma apmērā tāds audi,kā es gribu,nesanāk. Un arī mans vēlamais modelis A5 ir novecojis, drīz būs cits.
Aplūkoju Mazda, Toyota, KIA, Hyndai.
Nepatieka neviens no tiem, lai gan uzskatu,ka jebkura no tām mašīnām ir laba un gana kvalitātīvi ražota.
Gaumes jautājums tā teikt.
Tu gan esi dīvains, vienā komentārā gaumi gandrīz sauc par aprobežota cilvēka iezīmi, bet otrā jau pats par to runā
Es savā komentārā nevienā vietā nepateicu, ka Opelis ir slikta mašīna. Es teicu, ka tas ir manas subjektīvās gaumes jautājums, bet tu par to apvainojies kā tīnis. Priecājos, ka tev ir Opelis un ka tev ir prieks par to. Iespējams, ka tagad opeļi tik tiešām ir labi, diemžēl savu reputāciju šī marka vēl nav pilnībā atguvusi. Tam nepieciešams laiks.
Tapēc ka jauns Jūks ''full'' maksā 20keur un
1.Kārt nau opelis
2.Nau arī golps
3.Ir tik ''savdabīgs'' ( kroplīgs ) ka beigās -''skaists''
4.Ideāls pārvietošanās/parkošanās līdzeklis pa Vec un pārējo Rīgu- raugoties no auto gabarītiem un sēdpozīcijas.
5.ļoti pietiekama dinamika un piezemēta apetīte
6.ļaundarus neuzrunājošs -atstājot ''kur pagadās'' ir arī turpat atrodams ...
utt utpr
Opelim ir līdzīgs - Mokka. Pie tam, ar labāku apdares materiālu kvalitāti, jēdzīgāku dzinēju izvēli, glītāku dizainu (jā, jā, gaumes lieta), arī ļaundarus neuzrunā, arī nav golps.
Tapēc ka jauns Jūks ''full'' maksā 20keur
Studiju gados piehaltūrēju vienā no kantoriem, kas taisīja pētījumus, nu, ķipa, sabiedrisko domu pētīja. Un bija mums tāds pasūtījums - bija jānoskaidro cilvēku domas par cepameļļām. Un milzīgs vairums tautas uz jautājumu "kāda, jūsuprāt, ir laba eļļa?" ieķeksēja pie "tā, kurai ir zema cena".
eļļu pērku atbilstošu ražotāja prasībām un Jūku ''debesīs'' neceļu par patīk/nepatīk nestrīdos , bet tas punduris nu tik tiešām ir skaists savā nesmukumā
+ vēl par to cenu/komplektaciju ( un nau xujOupeļš waj Golps) . Vienk un to brīdi vajadzēja lētu un UZTICAMU autõ , arī ar perespektīvu nodot bērnam kā pirmo autõ , kurš piedevām vēl nebūtu GARLAICĪGS un katram menegerim lietošanā esošs ( tā lai mani nejauktu ar kadu preču izplatītāju ) .Nu jau vairāk kā 40kkm , ne tur kas birst ne grab...
Sestdien notestēju pasātu. Iznāca gan aplauzies - izrādās, ka jaunie pasāti parādīsies tikai janvāra beigās Viss aizkavējies dēļ ražošanā konstatētajiem defektiem. Tā kā braucu ar B7 1,6 l dīzeli, automātu.
Par pašu testu - atklāti sakot, biju domājis, ka būšu vairāk iedvesmots, ja salīdzina ar maniem citu auto testiem. Brauciens, salona izpildījums atstāja labu iespaidu, bet nebija nekas tāds, ko ļoti varētu izcelt uz citu manis testēto auto fona.
Par pašu braukšanu - nepatika, ka, uzsākot braukt, motors ir pārāk dzirdams - šķita, ka apgriezieni ir pārāk augsti. Tai pašā laikā, jau braucot pa Dienvidu tilta trasēm, izbrīnīja, ka 5., 6.pārnesums jau slēdzas pie knapi 1400-1500 apgriezieniem. Un pēc dzirdes likās, ka motors jau sāk skanēt un drebēt tā, it kā tiešām esi ielicis zemākā pārnesumā, neka vajadzētu. Un šis neiet kopā ar manis teikto par braukšanas uzsākšanu. Jāsaka, ka atbilstoši manai subjektīvajai uzterei Civic 1,6 l dīzeļautomāts strādāja patīkamāk. Un arī likās, ka pasātam tomēr vajadzētu būt klusākam . Pārdevējam sacīju, ka aizmugurējā piekare ir diezgan dzirdama (sedans), uz ko viņš atbildēja, ka tad jau jātūnē ar gaisa piekari. Pēc aicinājuma pabraukt pa bruģi, tā arī darīju un secināju, ka grab tikai nedaudz mazāk par manu 7 gadus veco mazdu, jei bogu
- instintīvi sāku braukt pa tramvaja sliedi un no bruģa nost, kur tas bija iespējams. Un tomēr, patīkamo un labo lietu ir daudz vairāk, bet tās jau mēs visi zinām. Rezumējums - pagaidām Audi A3 deva lielāko braukšanas prieku, bet pasāts B7 arī daudz neatpaliek. Ja A3 būtu mazliet lielāks, mazliet lētāks, ar mazliet vairāk moderno elektroniku, tomēr laikam ņemtu to.
Bet, nu, gaidīšu to B8, tad izlemšu
Bet pa to laiku aiziešu izmēģināt Insigniu un kādu Toyota modeli. Varbūt arī jauno 6.mazdu, lai saprastu, kāds tad ir tas progress Par subaru - dzīvesbiedre teica - tikai ne to un tikai ne BMW!
Pat nemēģināju iedziļināties, kāpēc, bet nu šis viedoklis man arī jāņem vērā
Bija viņiem piektdien B8, pats aptaustīju, izbraukt gan neviens nedeva, izbrīnīja vieta otrajā rindā, varētu salīdzināt ar kādu A8, stipri vairāk izskatās, salons arī varētu teikt, ka pirmo reizi tai markai patika. Skaista mašīna, bet passat kā modelis personīgi neinteresē. Viens liels mīnus, navigācija atrodas par zemu, no drošības viedokļa.
Viss ir relatīvi vienkārši, BMW gan par to naudu nekas sakarīgs nesanāks, OK. Lai arī dzīvesbiedre visticamāk nav pat ar to izbraukusi (vismaz jaunu vai mazlietotu).
Bet SUBARU gan ir vērts pārbaudīt dzīvē. Pilnpiedziņa ir ļoti patīkama štelle, japānis - ļoti uzticama tehnika, cik man zināms - ļooti ekonomiski dīzeļi ;) Un varētu iekļauties arī budžetā.
pagājušajā rudenī šķiros no Lex250, kas bija godam kalpojis 7.5 gadus un nonācu jautājuma priekšā , ko tālāk ?
izpētot jauno auto piedāvājumu 30-37 Eu, konstatēju, ka nav neviena auto, kurā gribētas iesēsties un ar viņu braukt un no loga skatīties uz viņu.
Ir tikai neglīti, plasmasīgi piepičkāti ar kamerām, sensoriem spilveniem u.t.t. auto, kas mani nemaz neuzrunā
tāds kurā gribētu iekāpt sākās ar vismaz 50 eu
Un tā nopirku 4 gadīgu kurā ir patīkami sēdēt, skatīties pa logu un kurš man izmaksāja zem 10
vistuvāk maniem kritērijiem bija Volvo 60, bet ari tas līdz galam nepārliecināja
Paldies, par ideju - paskatījos tos volviķus, jāiet patestēt
TDIOTS
4.Ideāls pārvietošanās/parkošanās līdzeklis pa Vec un pārējo Rīgu- raugoties no auto gabarītiem un sēdpozīcijas.
..........
Vispār man sākas lomkas ( kā diez to latviski sauc) pēc rava . Piemēram Rīgas darbavietas stāvietā ,ja piebrauc pie apmales nevaru atvērt durvis . Bet pie apmales jāpiebrauc tuvu lai citi var izbraukt .Laikā kad es piebraucu ir 1 , 2 brīvas , un pēdējā laikā kā reiz tikkai tā apmales vieta .
tā viš ir, es arī jau esmu pieradis pie Yeti augstuma un tās lietas ka nevajag īpaši uztraukties vai tik bufera gals neaizķērsies aiz apmales. Un ir dažas situācijas kad vajag uzbraukt uz apmales un nobraukt. Ar tādu klīrensu nav problēm.
Varbūt jāparkojas otrādi?
Iesakiet jaunu autiņu
Pirkumam plānoju atvēlēt +/- 30 000 eiro.
Vēl neesmu aizgājis ne uz vienu testu, bet zināms viedoklis jau ir radies.
Metu acis uz jauno VW passat. Protams, pastāv risks ar tā saucamajām "bērnu slimībām", bet...
Te ir redzama aprīkojuma un cenu lapa:
www.volkswagen.lv/content/medialib/vwd4/lv/pdf/new-passat-pdf/_jcr_content/renditions/rendition.file/ma_vw_passat_limousine_pricelist_a4_lv.pdf
Bet nav teikts, ka palikšu pie VW - varbūt ir labāki varianti? Variantus par lietotiem auto neizskatu.
10 gadu esmu nobraucis ar dīzeli. Pēdējos septiņos gados nobraucu nepilnus 180 000 km ar no salona izbrauktu auto, un, salīdzinot degvielas un uzturēšanas izmaksas, kā arī sākotnējās investīcijas, neesmu pārliecināts, ka pie šāda nobraukuma dīzelis kopumā ir lētāks.
Tātad, ja runājam par konkrētajiem VW modeļiem es pat sliecos uz benzīnnieku, vienīgi bažīgu dara salīdzinoši mazais motorītis - 1,4 l. Plānoju manuālo transmisiju. Ņemtu 1,8 l, bet izskatās, ka to piedāvā tikai ar automātu (negribu ņemt).
Jau iepriekš paldies par viedokļiem.