Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Iesakiet jaunu autiņu

RT33 Reģ.: 05.10.2014

Pirkumam plānoju atvēlēt +/- 30 000 eiro.

Vēl neesmu aizgājis ne uz vienu testu, bet zināms viedoklis jau ir radies.

Metu acis uz jauno VW passat. Protams, pastāv risks ar tā saucamajām "bērnu slimībām", bet...

Te ir redzama aprīkojuma un cenu lapa:

www.volkswagen.lv/content/medialib/vwd4/lv/pdf/new-passat-pdf/_jcr_content/renditions/rendition.file/ma_vw_passat_limousine_pricelist_a4_lv.pdf

Bet nav teikts, ka palikšu pie VW - varbūt ir labāki varianti? Variantus par lietotiem auto neizskatu.

10 gadu esmu nobraucis ar dīzeli. Pēdējos septiņos gados nobraucu nepilnus 180 000 km ar no salona izbrauktu auto, un, salīdzinot degvielas un uzturēšanas izmaksas, kā arī sākotnējās investīcijas, neesmu pārliecināts, ka pie šāda nobraukuma dīzelis kopumā ir lētāks.

Tātad, ja runājam par konkrētajiem VW modeļiem es pat sliecos uz benzīnnieku, vienīgi bažīgu dara salīdzinoši mazais motorītis - 1,4 l. Plānoju manuālo transmisiju. Ņemtu 1,8 l, bet izskatās, ka to piedāvā tikai ar automātu (negribu ņemt).

Jau iepriekš paldies par viedokļiem.

 
1 2 3 4 5 6 7
IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
1 1 Atbildēt

GB-12: Vispār jau laiki un situacijas mainās. BIJA treknie gadi,bija iespējas, bija prieks kaut reizi mūžā izbraukt no autosalona ar jaunu auto. Nu jau Sonatai aizgāja 9 gads, diemžēl, par JAUNU auto to vairs nenosauksi. Cena arī strauji krīt, priecājos, ka vēl 4500 eiro par viņu saņēmu.Šodien par to pašu lietoto volviķi esmu priecīgs - jebkurā gadījumā 10 gadīgs xc90 ir un BŪS labāks par 5 gadīgu hundaju. Visās pozicijās. Nu jau arī vecums klāt, par jauniem dārgiem auto nav ko vairs sapņot. Un jāsaka, ka man ar to volviķi ir paveicies - tā man teica paši Volvo dīleri. Kopējā diagnostikā formali varēji piesieties tikai dažām pozicijām priekšējā piekarē, kuras TA apskatē experts pat nepamanīja. Reali TA izgāja pa nullēm, kas arī nav slikts rāditājs 11 gadus vecam auto.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
3 1 Atbildēt

Cienīgs auto , lai labi ripo

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Danimars

Ir daži visai dzīvelīgi mīti . Un viens no tiem ......... Izbraucot no salona uzreiz zaudē 25 % . Gan jau noteiktā modeļu , cenu grupā kaut kur tā var būt . Piemēram ..Pasen draugs vinēja loterijā wrangler un uzreiz lika tirgot ,tad gan stipri " zaudēja "

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es vēl mazliet par mazlietotajiem auto

Piemērs.

Prius

Toyota Prius.

Liftback

1.8 Hybrid

CVT

Standard

28 710 eur

Re kur identisks, bet pavisam simboliski mazlietots:

www.ecars.lv/lv/mazlietoti_auto/3241.html?do_search=1&man_id%5B0%5D=2161&mod_id%5B0%5D=2210&body_id=&gearbox_id=&engine_id=&drive_id=&color_id=&year_from=&year_to=&mileage_from=&mileage_to=&price_from=&price_to=&month_price_from=&month_price_to=&search=Mekl%C4%93t

Kāda x-sa pēc pirkt nullīti?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt
GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Šajā gadījumā es gan laikam jaunu ņemtu. Starpiba tikai 2100 EUR. Nu labi, ar gāzi - 3000. Bet mašīnai jau ir 2 gadi. Nu labi, ne pilni, bet tomēr, ja gribētu pārdot, to skatītu kā divgadīgu. Plus vēl, nezinot, kā iepriekšējais īpašnieks lietojis. Te, manuprāt, tā starpība ir pārāk maza. Bez tam, Sol komplektācijai būtu jābūt lietajiem diskiem, a te kaut kādi bleķinieki.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Piebilde - jaunam vēl plus ~900 eur par autogāzes iekārtu ;)

RT33 Reģ.: 05.10.2014
0 0 Atbildēt

Tai Toyota Avensis, ja pareizi saprotu, cenas starpība ir aptuveni 2500 EUR. Tātad 1 gada un 8 mēnešu laikā nobraukti 35000 km un cena ir samazinājusies par nedaudz vairāk kā 10%-15%.

Uzreiz saku - dēļ tādas cenas starpības es labāk pērku jaunu. Jaunai mašība man vēl būs garantija, bet Tev tajā pašā laikā pusotru gadu to nāksies remontēt pašam. Kad Tev mašīna būs jau sagrabējusi, es vēl pusotru gadu varēšu braukt...

Es vairāk piekrītu Rudenim, jo tiešām - realitātē neviens nepārdod jaunus auto ar 20% atlaidi. Jā, ja tu jaunu auto nopērc, un gribi uzreiz to pārdot, tad loģiski, kāpēc man jāpērk no tevis, kaut arī praktiski nelietotu, ja es varu par tādu pašu cenu nopirkt no salona?

Ja nu tomēr jūs visi esat spējuši tā nopirkt, dodiet, lūdzu, man ziņu - pērku uzreiz!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Kas attiecas uz tiem salonu demo autiņiem - starp citu, nemaz tik milzīgas atlaides arī nav. Pārsvarā kādi 10-15 proči, ne vairāk. Bet ar tiem demo auto ir viena problēma - atbildiet pie sevis uz jautājumu - ja jums iedotu demo autiņu uz nedēļas nogali, taču mēģinātu iztestēt tā kārtīgi. Nu labi, VW Fans varbūt nē, bet mēs te par standarta testētājiem runājam. Uzprasiet tam pašam Mārim, kā žurnālisti brauc ar dīleru demo mašīnām. Domā, tas notiek, kā paredzēts - pirmos cikturtūkstošus pārāk negāzējot, iebraucot utt.? Da visi viņi mauc un spiež, cik var izspiest. Ja tas ir krosovers, tad obligāti - pēc iespējas dziļākā žļurā. Un ne tikai žurnālisti - klienti un salonu darbinieki tieši tāpat. Ar visām sajūgu slidināšanām, kamēr piešaujas u.c. Un tad pēc tam sākas brīnīšanās par biežiem garantijas remontiem (kamēr garantija, tikmēr jau forši) un paaugstinātiem degvielas patēriņiem dēļ tā, ka auto nav pieklājīgi un kārtīgi iebraukts.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Jā, taisnība, es testēju akurāti. Ja man iedod svešu jaunu auto, tad man ir atbildība to nesasist. Līdz redlainam motoru negriežu, pa bedrēm strauji nedzenu. Kad nesen kā balvu dabūju jauko Fiat-500 uz nedēļas nogali, tad to saudzēju. Nenoslāpēju ne reizi, maksimālais ātrums, ko sasniedzu, bija 95 km/h.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Apbrīnojami, bet nevienu auto, kuru esmu ar dīlera pārstāvi kopīgi izmēģinājis testa braucienā, neesmu pat mēģinājis spīdzināt

Kur rodas tādi mīti?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Ar dīlera pārstāvi nē, bet kas notiek bez dīlera pārstāvja?

Tas nav mīts, esmu strādājis dīlerī par jaunu auto pārdevēju, arī šobrīd darbs cieši saistīts, labi zinu iekšējo virtuvi.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

GB12

degvielas patēriņiem dēļ tā, ka auto nav pieklājīgi un kārtīgi iebraukts.

...........

Par auto pareizu iebraukšanu runā visi un jau sen .

Zinātāji . Kādi būtu atslēgas principi ?

Es ar savu savlaik no salona ņemto , braucu mierīgi ar atļauto ātrumu ,izvairījos no paātrinājumiem . Pirms izkustēšanās uzsildīju motoru , kamēr atkūst logi . Nomainīju eļļu pēc 5K .

Varbūt tas vis blefs ?? Nu labi ar neuzsilušu motoru skaidu nevajag ņemt , bet citādi ..

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Arī es svešus auto nemoku . Kad izmēģināju dīler tad pat man blakussēdošie pārdevēji mudina žiperīgāk braukt .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Arī es pērn nopirku nepilnu gadu vecu auto . Pirkšana bija man raksturīgā stilā . Stipri strauji . It kā bij iemesls kontekstā ar iepriekšjo auto stāvokli .

Bet ja bez steigas tad laikam būtu bijis pareizāk ( vismaz manā gadījumā un cenu grupā ) ņemt no salona .

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

Biju Nordē uz apkopi , a tur plakāts -pērkam veco pārdodam jauno ar milzu atlaidēm utt . pajautāju par ''veco'' cik dos , sanāca ~55% no jaunvērtības par gadīgu auto pēc 1ās apkopes

A viņu mazlietotajos piedāvājumos tik lētu gadīgu auto nemaz nau un tā ir visur

ja tu neesi 1ais ''partvērējs'' mazlietotam vāģim , tad labāk pirkt jaunu .........

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Vislabāk pirkt jaunā modeļa Fabia universālu ar 1,2 litru benzīna turbomotoru. Tur ir viss - pietiekams plašums, jauda, ekonomija, plašs bagāžnieks. Izcils auto, lai dotos braucienā uz Angliju, Šefīldu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Vēl jau nevar aizmirst faktu ka operatīvo līzingu lielākoties dod tikai jaunam autiņam.

Man kautkā liekas ka labākais price/performance ir pērkot ~4 gadus vecu autiņu ar 100-150k noskrējienu. Ok garantija lielākoties ir beigusies bet auto maksā ~40% no jauna cenas. Vēl nav sākušās problēmas ar turbīnām/sprauslām/kārbām un ja arī kautkas notiek tad remonta izmaksas kopā ar auto iegades izmaksām noteikti ir zem jauna auto vērtības. Protams polo ar 1,2 dzinēju pie 150K būs jau krietni saguris.

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
1 1 Atbildēt

Jaunā paaudzes auto pie 150t km sāk brukt nost sajūgi, kas arī nav maza investīcija.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

felic

Vēl nav sākušās problēmas ar turbīnām/sprauslām/kārbām un

.....

Man sprauslas prātu sāka jaukt,( bet pieleca) pie 170 K . Ziemā un ap 0 grādos . Pie 220 K arī vasarā ,tad ar šķīros no ši auto .

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Protams ir auto un dzinēju modifikācijas kam problēmas sākas krienti ātrāk-kā Tavā gadījumā ar DCAT, vai VW 1,4 TSI, kuriem ķēde mēdz pārlekt arī pie 60tūkstošiem.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Man 2012 bij iespēja paņemt 3 gadi 30 K . par mazāk kā trešdaļu no sākuma . Vajadzēja ātri izšķirties . Nepaņēmu , tad nožēloju .

Bet no šī brīža skata varbūt arī pareizi , jo es būtu licis gāzi , bet kā reiz šiem motoriem bija problēmas sadzīvot ar gāzi ....atceramies rakstus Riga taxi . Tā kā būtu nokāvis motoru .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Par to price/performance attiecību - ar mazlietotajiem vairāk domāju, piemēram, <100 tkm pie <5 gadu vecuma. Es pirms pāris gadiem tādu kā reiz nopirku (Mazda 5), Latvijā pirmais laimīgais pirka salonā par gandrīz 30k eur, man sanāca 11k eur, bet auto tikpat kā jauns Pirmā saimniece bija tikai abus buferus apskrāpējusi, tos nokrāsoju - auto joprojām perfekts gan vizuāli, gan tehniski. Tā iemesla (cenu starpība) dēļ man būtu reāli grūti pārkāpt pāri savai nostājai nepirkt jaunu auto salonā

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Nesaprotu šitos cilvēciņus, lai par 30K Eur pirktu kkādu Passat vai pasarg dievs hondu, kuri normāli kalpos labi ja 3-4 gadus, pēc tam vērtība nekāda, pašam apnicis līdz brošai, arī rūsa būs visur kur vien tā var būt. Es piemēram ceru tuvākajā laikā iekāpt šajā :

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a8/bxcde.html

Un neviens mani nepārliecinās to nedarīt, jā saprotu, ka kādreiz samaksāšu servisā dažus liekus simtus, bet ar šo auto Tu vari braukt un justies kā cilvēks!!! Man ir līdzvērtīgi bijuši (arī jaunu no salona esmu izdzinis 2008.gadā) un mīti par to ka rij nenormāli daudz, utt, mani nebiedē, tapēc ka rij viņš pa šoseju ap 8-9L ja nebrauc virs 150-160

Protams nevajag jau visiem ar V8 gāzt, bet nu pirkt kkādas miskastes par bargu naudu - nesaprotu!

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a8/bxcde.html

It kā jau varētu būt labs auto ,bet nau gana stilīgs ,jo vecs modelis , 16keur ....nea.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Tu ievērtē nobraukumu, un jauns šāds maksāja ap 140K Eur, vērtības kritums vairs nebūs nekāds lielais, pēdējais modeļa gads - bērnu slimības nav, visa vēsture zināma.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

2008.gadā iegādājos jaunu Hondu CR-V par 25 700 eur. Šodienas tirgus vērtība ir ap 10 000 eur jeb 39% no sākuma cenas. Un tas pēc gandrīz 7 gadiem. Rūsas nav, auto kalpo nevainojami.

Otra Honda (FR-V) tika iegādāta jauna 2007.gadā par 19 517 eur. Šodien tās tirgus vērtība ir apmēram 6 000 eur jeb 31% no sākuma cenas. Un tas pēc gandrīz 8 gadiem.

Tev ir pilnīgi aplams priekštats vismaz par Hondām pilnīgi noteikti.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nezinu kā mani būtu jāspīdzina, lai Es iztērētu šādas naudas summas par Hondu. Daudz gan neesmu ar viņām braukājis, bet sanācis pabraukt ar Accordu un Rav 4, protams tā nav honda, bet radinieks vien ir, plastmasa gabali kas nefiga neiet, plastmasa atbaidoša, rij degvielu kā Eiropas biznesa klases mašīna.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Te gan mūsu viedokļi atšķiras. Honda (un japāņi vispār) - absolūti uzticami auto, ļoti labi aprīkoti utt.

Ja tērēt savu naudu, tad tikai par tādu auto pretstatā pilnīgi neuzticamam vācietim vai, piemēram, francūzim!

Vienīgais - japāņi nav labi nopakoti akustiski. Vienīgais lielais mīnuss.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nu tīri punkts A-B jau viņi der, bet ne jau par 30K, kā pats minēji tādu var atrast pa 10-15K ar mazu nobraukumu, un paris gadu vecu, reizēm arī labāk nopakotu, nekā pats salonā varētu atļauties. Čoms piemeram pa 30K nopirka DE Porsche Cayenne labi nopakotu ar 3L D, brauc jau divus gadus un bēdu nezin, nu nesalīdzināmi ar jebkādu japāni, arī vērtības kritums viņam nu jau ir lēns.

Ne jau visi DE modeļi ir neuzticami, var jau kko atrast Par francūzi piekrītu!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Piemēram, Honda CR-V, kas jauna maksāja ap 30kEUR, pāris gadus veca (2012-2013.gads) ar mazu nobraukumu maksā 23-25 kEUR (-20% no sākuma cenas), kas ir aptuveni par 100% vairāk nekā Tevis minētie 10-15kEUR.

Savukārt, Audi Q7 cenas kritums pirmajos pāris gados ir daudz iespaidīgāks - jauns maksā ap 60kEUR, bet pāris gadus lietos un pat ar S-line pakojumu - 45 kEUR (ne mazāk kā -25% no sākuma cenas). Absolūtajā naudas izteiksmē gan dārgāka zīmola auto sanāk izdevīgāk iegādāties mazlietotu nevis jaunu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

Nepiekrītu. 2008.gadā īrēju Honda-FR-V ar 1,8 litru benzīna motoru un automātu, un skaņas izolācija mani apmierināja.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nu, tas, ka tevi apmierina, nenozīmē, ka tas ir labs, vai ne? Tevi apmierina arī 1.2 atmosfēriskais motors, kas vairumam auto vadītāju, mani ieskaitot, šķiet īsta mocība. Pagājušajās 3 dienās 1800 km ar tādu norullēju... jāliek 3. robā, lai Polijā fūri var apdzīt... Nu jā, patēriņš jau labs - 5.4 litri

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Priekš kam saspringtos apstākļos Polijā fūres jādzen?

RT33 Reģ.: 05.10.2014
0 0 Atbildēt

Motorolers, kaut kas neklapē tavā stāstā - ceri iekāpt 2008.gada auto, kaut arī 2008.gadā esi izdzinis līdzvērtīgu jaunu no salona?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kas tur var neklapēt, tagad man nav tāda materiālā situācija kā tad, bet pie labām lietām pierod Jauno A8 pavilkt nevaru un pirmo gadu Q arī nav labi, nepērku gadu bet auto!

RT33 Reģ.: 05.10.2014
0 0 Atbildēt

Neklapē tas, ka tu gribi pārkāpt no viena tāda paša auto uz otru. Kas tad vainas vecajam? Abiem auto taču vienāds ražošanas gads.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Pats sev esmu iestājis , ka jauns garantē laicīgu nokļūsanu no punkata A uz B , neatkarigi no laika apstāķļiem . Pašlaik vismaz uz vienu darba vietu bez auto nevaru nokļut un ļooti vēlams nekavēt . Jau pasen domāju vai vērts ...

Sākumā nopirku 12 gadīgu , tad 10 gadīgu , tad no salona jauna . Tagad gadīgu .

Redzēs kā būs turpmāk . Vispār ir padomā nākotnē ,auto kuram tad beigsies 5 gadi op līze . zināms saimnieks .

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Jauns ir jauns. Pats izvēlies, kādu gribi, kādas ekstras u.t.t. Garantiju nobrauc, atdod dīlerim un ņem nākošo.

Lietots kā jau lietots, paņem UV lampu un izpēti salonu, atklaši daudz interesanta apr iepriekšējiem saimniekiem. Es pat tagad uz viesnīcām ņemu līdzi UV lampu...

Ja vari atļauties, tad ņem jaunu. Ar mājām arī esmu guvis mācību, ka labāk ir vienreiz pašam uzbūvēt no nulles, nekā jāties ar citu celtām.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

It kā par tēmu, iekrita acīs sludinājumi iteresējošam auto. Mobile.de jauniem Volvo XC 60 Kinetic D4 Drive-E 2.0 Diesel, 133kW cipars sākas no EUR 28650,- un piedāvā visai daudzi tirgotāji. LV šim auto cenas sākas no 39,5 K. Kā skaidrot šādu starpību?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kādi tik ir tie Volvo 2L dīzeļi? 2,4 ir laba reputācija, par šitiem neko neesmu dzirdējis.

RT33 Reģ.: 05.10.2014
0 0 Atbildēt

Mazliet uzjautrina tie, kas ar putām uz lūpām aizstāv vienu vai otru viedokli par jaunu vai lietotu auto. Ierosinu būt tolerantākiem, jo gan jauna, gan arī lietota auto pirkumam ir savi plusi un mīnusi.

Vēl vairāk uzjautrina tie, kas sauc par muļķiem tos, kas izvēlas jaunu auto. Jautājums, kā rodas vienu gadu lietoti auto? Vēl labāks jautājums - kāpēc tie rodas?

Kopumā šie stāsti "a man tur viens čoms" izklausās pēc labiem makšķernieku stāstiem. Tik tiešām - vienu gadu vecs auto ar -20% no jaunvērtības būtu labs pirkums.

Bet, kā jau iepriekš teicu - parādiet, kur šādus autiņus pietiekamā daudzumā tirgo

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Rodas tā:

1. Bijušās demo mašīnas;

2. Vairumam lielo auto nomu ar dīleriem ir pusgada līdz pusotra gada atpirkums. Tobiš, viņi paņem auto, kādu laiku palieto, tad atdod atpakaļ un ņem nākamo. Es tā savulaik savu Qashqai+2 ņēmu;

3. Ja Rumbulas tipa plačos, tad visādi slīkoņi vai frankenšteini no vakareiropas;

4. Dažreiz pamainās apstākļi, nepieciešams lielāks auto dēļ ģimenes pieauguma, kaut kas nepatīk tomēr izvēlētajā vai iznāk modelis, kurš tik ļoti iepatīkas, ka emocijas ņem virsroku pār veselo saprātu un ekonomiskiem aprēķiniem, rodas naudas problēmas utt.

RT33 Reģ.: 05.10.2014
0 0 Atbildēt

Par 3. un 4.punktu nerunāsim. Patiesībā tie tikai apstirpina, cik ļoti vajadzētu būt uzmanīgam, pērkot pat mazlietotu auto.

Par 1. un 2.punktu - un visām šīm pusgada līdz pusotra gada mašīnām ir vismaz -20%?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nē, nav. Es jau iepriekš par to rakstīju. Un to tu redzēji ļoti labi piemēros ar tām 2 toyotām.

RT33 Reģ.: 05.10.2014
0 0 Atbildēt

OK, es sapratu, tu centies atbildēt uz manu retorisko jautājumu kā rodas mazlietotie auto.

Mana jautājuma zemteksts bija par mītu, ka mazlietota auto pirkums kā likums ir izdevīgāks, nekā jauna auto pirkums.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Redzi, te jau cilvēki lūko vismaz ar kādu ieteikumu līdzēt izvēlē. Tas man arī visvairāk patīk - filtrējot citu pieredzi, agri vai vēlu nonāc pie sev vēlamā (vajadzīgā) secinājuma

RT33 Reģ.: 05.10.2014
0 0 Atbildēt

Protams, es arī saku paldies jebkuram komentāram, kas šajā tēma ir, bet mans komentārs bija par ko citu - nevajadzētu būt tik kategoriskam, jo no malas tas izskatās jocīgi.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Līdz šim esmu iegādājies 3 jaunus auto un 3 lietotus. Ik reizi bija kopnkrēti apsvērumi.

1. lietotais auto bija 2000.gadā iegādāta 1988.gada Toyota Corolla. Apsvērums pavisam vienkāršs - nebija $, bet no VAZ gribējās pāriet uz ko daudz mūsdienīgāku.

2.auto bija jauns Citroen C3 - pēc 3 gadus braukšanas ar vecu Toyota nonācu pie secinājuma, ka auto daudz laika pavada servisā un prasa nelielus, bet regulārus ieguldījumus.

3.auto bija mazlietots Citroen Xsara Picasso - gribējās lielāku auto par C3, bet jaunam nepietika $, līzingu nevarēju pavilkt jaunam lielam auto.

4.auto bija jauna Honda FR-V - minivens kā koncepts iepatikās, ienākumi pieauga, līdz nonācām pie secinājuma, ka varētu iegādāties jaunu šādas klases auto. Nopirku FR-V.

5.auto bija jauna Honda CR-V - gadu pabraucu ar FR-V, secinājām, ka Honda baigi rullē. Sieva gribēja ko džipiskāku. bez jebkādām šaubām paņēmām CR-V.

6.auto bija lietota Honda Jazz - lietota, jo pirku uzreiz "naļikā" (starp citu, no iauto usera ), turklāt laikā, kad sieva sēdēja ar mazo mājās, man bija vajadzīgs ekonomisks auto, ar ko braukāt vienam uz darbu. Stāvoklis Jazz bija ideāls, cena atbilstoša.

No šiem sešiem auto tikai par diviem man liktenis nav zināms. Ar Citroen joprojām braukā mana mamma, ar Jazz - sievastēvs. FR-V un CR-V darbinu pats. Lietots CR-V šobrīd ir tikpat labs kā jauns. Bet, ja es būtu 2008.gadā pircis lietot CR-V, iespējams, šobrīd man būtu cits auto un te visiem stāstītu, cik slikts auto ir CR-V

Katrai precei savs pircējs. Kaut kad senāk lasīju, ka vidējā statistiskā latvieša sapnis būtu iegādāties jaunu 5 gadīgu Audi

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Uztaisa no divām vienu un tad tirgo kā mazlietotu. Un taču pērk!

ribalych.ru/2014/12/25/remont-skoda-octavia/

1 2 3 4 5 6 7
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti